dat we (alle mollenvangers) verstrikt geraken in een web van valse hints.
Nou, we raken helemaal niet verstrikt in 'n web van valse hints. Oke, lang niet alles wat wij als hint zien zal uiteindelijk iets te betekenen hebben gehad, maar ik vind dat wij mollenvangers alles nog redelijk goed op 'n rijtje hebben staan.

We zoeken het dus te ver en we moeten alle (mogelijke) hints nog eens op een rijtje zetten.
Te ver? Heb jij al 'ns andere series van WIDM als deze gezien? Daar waren sommige aanwijzingen toch wel redelijk ver gezocht. Bovendien vinden wij 't eenmaal leuk om 't zo ver te zoeken en als je zoveel met WIDM als ons bezig bent zijn de 'obvious' hints wel snel besproken. En dan ga je op zoek naar dingen die niet zo voor de hand liggend zijn. Want, en ik geloof dat ik 't nu al voor de 10de keer hier verkondig,
je weet 't maar nooit bij WIDM! :-/
Als U nog eens zin hebt om zo'n domme berichtjes te schrijven kan U die natuurlijk altijd mailen naar ...
grootzwartgat@effeafzeiken.com ... daar worden ze zeker niet gelezen 
Ik vind dat je hier toch wel 'n beetje te ver gaat. Wie ben jij te zeggen dat 't domme berichtjes zijn?

Ik dacht dat we hier op 'n volwassen manier met elkaar konden discussieren, ik had 't weer mis merk ik......
ik dacht dat de bedoeling van dit forum was om de krachten te bundelen .... blijkt dus niet zo te zijn
Tuurlijk is 't de bedoeling om onze krachten te bundelen, daarom kan ook iedereen op dit forum zijn of haar mening verkondigen. Maar ik vind 't te ver gaan als je gaat beweren dat je zekerheden hebt, want die heeft niemand hier. Iedereen heeft 'n mening en 'n vermoeden, maar niemand heeft zekerheden behalve deenigeechtemol dan.

mijn mening is dat we alle FEITEN op een rijtje moeten zetten...niet dat één bepaald persoon de mol is ..
Ik vind zelf dat er maar weinig op dit forum rond lopen die alleen maar oog hebben voor een mol. De meesten (waaronder ook ikke) zijn erg open-minded en zullen alle aanwijzingen en acties van iedere kandidaat overwegen.