Auteur Topic: vergelijking molacties van de kandi's  (gelezen 26724 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #60 Gepost op: 7-04-2002, 09:48:37 »
JOHN
1. Fanatiek bij de geldophaalopdracht, met nul rendement
2.  Slecht bij de fietsopdracht, als jong broekie (27 jaar)
3. Liet zich neershcieten bij paintball, terwijl hij kon denken dat hij een populaire winnaar was
4. Afzijdig bij denk-opdrachten
5. Belt Angela bij de driehoek opdracht en geeft verkeerde info door
6. Geeft waarschijnlijk verkeerde info door (aantal sleutels) bij de ontvoeringsopdracht
7. Gokt het verkeerde aantal mensen dat de overkant haalt bij paralellen
8. Pakt de schapenopdracht helemaal verkeerd aan
9. Liegt over het koffetje dat hij zal pakken
10. Liegt over wat Harry en hij besproken hadden
11. Praat George angst aan bij het abseilen
12. Bij het waterfietsen gaan ellen en hij scheef omdat hij minder kracht zet dan ellen
13. Geeft info bij de ondervraging







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #61 Gepost op: 7-04-2002, 09:49:04 »
Doris, thanks a lot.
btw, nummer 10 en 14 bij George zijn dezelfde...

o nee, ik vergis me, sorry :-X







« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 09:54:31 door Aggie »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #62 Gepost op: 7-04-2002, 09:50:00 »
JANTIEN
JANTIEN
1. haalt bij de ragatta een negatief aantal meters met het optimistje
2. bij de geldwagenopdracht communiceert ze slecht
3. bij het bepalen van het middelpunt van de driehoek heeft ze prince weinig aanwijzingen gegeven
4. bij de kidnapping van kerstin vond jantien de sleutel te laat.
5. bij het gids instuderen heeft jantien bepaalde aanwijzingen verzwegen
6. bij het schapenhoeden waren er makkelijkere oplossingen
7. jantien hielp slecht met het schapendrijven
8. ze stopte met het busje 50 meter voor het einde
9. Jantien liegt bij de kofferopdracht
10. Jantien zegt dat ze de mol is bij die opdracht
11. Jantien krijgt de enveloppen van de mol en heeft controle bij het uitdelen ervan
12. Koos het verkeerde bordje bij kent uwzelfe opdracht
13. Geeft Ellen een verwarrend ezelsbruggetje








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #63 Gepost op: 7-04-2002, 11:21:39 »
Misschien nog wat aanvullingen:

Prince heeft gezegd dat hij helemaal geen contact heeft gehad met Jantien in de driehoeksopdracht en ook bij de ontvoering van Kerstin heeft Jantien hem niet op de hoogte gebracht!

John en Jantien hebben allebei maar één letter gevonden bij de Utterly Butterly opdracht.

Tijdens de geldwagenopdracht:
Jantien had een erg mols lachje toen ze van Ellen hoorde dat ze maar € 50 had opgehaald.

En wie was in de gelegenheid om geld voor Ellen weg te gooien? John, hij was dichtbij en € 50 is echt wel een heel laag bedrag!

En heeft hij Jantien gebeld om voor oponthoud te zorgen of belde Jantien John?

O ja nog eentje voor John: ik vond die zwakke maag een uitvlucht voor een mol... hij had waarschijnlijk gezien dat Harry geen beentje had en kon zo lekker onmols overkomen!

En bij het paintballen was hij niet zo maar neergeknald... hij vergat z'n veiligheidspal en stemde ook nog op zich zelf!!








aggie

  • Gast
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #64 Gepost op: 13-04-2002, 18:34:16 »
Molacties:

John

14. Zet de groene deur voor de tempex uitgang
15. Pakt de fles met het hoogste bedrag (5000 euro)
16. Als George en Jantien de tweede fles te pakken hebben, vaart hij hun tegemoet. Dit had toch eerder gekund zodat ze sneller bij de fles zouden zijn?
17. Hakt fanatiek op de verkeerde deur in en stopt pas na een signaal van Angela

Jantien

14. Wil niet de kamer uitklimmen via de balken
15. Gaat parachute-springen ondanks haar hoogtevrees (heeft echter ook al op een vliegtuig gezeten...)
16. Wijst een verkeerde rotsformatie als 'walvis' aan
17. Ze verdenkt george op het eind en is gedetailleerd over de verdenkingen bij de fietsproef terwijl ze in de andere groep zat

George

19. Wil niet de kamer uitklimmen via de balken
20. Gaat parachute-springen ondanks zijn hoogtevrees


Aangepast na opmerking van vlaming...hieronder...







« Laatst bewerkt op: 14-04-2002, 08:19:16 door Aggie »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #65 Gepost op: 13-04-2002, 18:46:32 »

21. Hakt fanatiek op de verkeerde deur in en stopt pas na een signaal van Angela


schrijf die maar op naam van John , hij is het die op dat moment aan het hakken is, en plots stopt en meteen op die andere muur begint te hakken (plots een goeie ingeving?) .....was dit een signaal van angela om de opdracht niet te saai te laten worden? anders hadden ze daar 2uur op die verkeerde plaats bezig geweest.

ciao!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #66 Gepost op: 13-04-2002, 18:47:55 »

schrijf die maar op naam van John , hij is het die op dat moment aan het hakken is, en plots stopt en meteen op die andere muur begint te hakken (plots een goeie ingeving?) .....was dit een signaal van angela om de opdracht niet te saai te laten worden? anders hadden ze daar 2uur op die verkeerde plaats bezig geweest.

ciao!
vlaming

Ben ik het wel mee eens vlaming. Toevallig had ik die van je eigen site gehaald... Heb je je mening veranderd na een herhaling?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #67 Gepost op: 13-04-2002, 18:50:08 »

Ben ik het wel mee eens vlaming. Toevallig had ik die van je eigen site gehaald... Heb je je mening veranderd na een herhaling?


yep  ;) en begin te twijfelen aan george  :-X







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #68 Gepost op: 13-04-2002, 18:53:47 »

yep  ;) en begin te twijfelen aan george  :-X


Dat lijkt me toch nog iets te vroeg ;)
John is erg verdacht in aflevering 10. Ik zou zo naar hem terug switchen, maar stemgedrag van de kandidaten (ook die van Ellen, als we haar mogen geloven) wijzen erop dat het TOCH George is imho...maar dat is off-topic :P








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #69 Gepost op: 14-04-2002, 16:19:30 »

yep  ;) en begin te twijfelen aan george  :-X

Ik ook. Vind John toch wel errug verdacht...!! ALs ik nu zou stemmen zou ik hem kiezen.
En zolang we niet weten wie op wie stemde en wat er allemaal tussen gemonteerd of uitgeknipt is blijft het een vraagteken.








Offline Gotcha2002

  • Forumlid
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #70 Gepost op: 14-04-2002, 20:53:45 »

Ik ook. Vind John toch wel errug verdacht...!! ALs ik nu zou stemmen zou ik hem kiezen.
En zolang we niet weten wie op wie stemde en wat er allemaal tussen gemonteerd of uitgeknipt is blijft het een vraagteken.


of blijft hij de mol ?








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #71 Gepost op: 14-04-2002, 21:01:52 »

of blijft hij de mol ?

Ook de opmerking; George is mijn finale-mol vond ik een beetje vreemde uitspraak... :-/







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #72 Gepost op: 15-04-2002, 19:14:44 »
Ik begin ook weer te twijfelen aan John (bijna alle George fans twijfelen  ;D), zeker na die hakopdracht. Maar ik kan me niet voorstellen dat een mol er voor zorgt dat er 10.000 euro in de pot komt bij de ondervraging opdracht, het is namelijk dankzij John dat Jantien's opdracht mislukt. En dat vind ik toch iets TE onmols. Ik blijf dus maar bij John. Jantien heb ik al een tijdje afgeschreven (Karen stemde op haar, en Harry en Dick waarschijnlijk ook).








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #73 Gepost op: 16-04-2002, 09:55:11 »

Maar ik kan me niet voorstellen dat een mol er voor zorgt dat er 10.000 euro in de pot komt bij de ondervraging opdracht, het is namelijk dankzij John dat Jantien's opdracht mislukt. En dat vind ik toch iets TE onmols.

Ik heb hier veel over nagedacht. Het liegen van John tegen Jantien lijkt zeer onmols, inderdaad. Maar wat waren de alternatieven?
- mond houden, dan had Jantien net zoveel geweten als ze nu wist
- alle informatie op de valreep nog even doorgeven, maar als hij de mol is was dat gewoon TE opvallend geweest.

Het liegen op zich vind ik dus niet zo onmols. Je kunt zelfs zeggen dat het een perfecte manier is voor de mol om de verdenking van zich af te schudden als hij toch al begrijpt dat zijn missie mislukt is.

Nee, wat John bij deze opdracht ONmols maakt, is alleen dat hij wellicht in een eerder stadium meer informatie had kunnen prijsgegeven. EN, doordat George bij deze opdracht juist zo MOLS overkwam, kwam hij in een beter daglicht te staan. Want vergeet niet dat John wel wat informatie heeft prijsgegeven! Hij vertelt geheel uit eigen beweging dat hij een rood scherm kreeg. Hij had toen toch ook al kunnen liegen als hij zo slim is?

De missie van de Mol is in deze opdracht hoe dan ook mislukt, wie de Mol dan ook is. En dat het mislukt is, is met name aan Ellen te danken, die helemaal weigerde iets te zeggen.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #74 Gepost op: 16-04-2002, 14:52:23 »
Toch blijft het feit dat George in deze opdracht flink op de praatstoel zat, en John maar mondjes maat informatie gaf, en dan ook nog veel foute.

Wat ik me wel voor kan stellen (John zijnde de mol) dat hij vertelt dat hij het rode scherm kreeg, en dat Jantien hieruit de conclusie trekt dat hij wellicht ook het geld heeft. Zo heeft hij haar toch 2 dingen verteld, terwijl het zeer ongemerkt gaat. Helaas is Jantien ook niet meer zo wakker.....







« Laatst bewerkt op: 16-04-2002, 15:45:41 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

aggie

  • Gast
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #75 Gepost op: 16-04-2002, 14:55:01 »

Toch blijft het feit dat George in deze opdracht flink op de praatstoel zat, en John maar mondjes maat informatie gaf, en dan ook nog veel foute.

Wat ik me wel voor kan stellen (John zijnde de mol) dat hij verteld dat hij het rode scherm kreeg, en dat Jantien hieruit de conclusie trekt dat hij wellicht ook het geld heeft. Zo heeft hij haar toch 2 dingen verteld, terwijl het zeer ongemerkt gaat. Helaas is Jantien ook niet meer zo wakker.....


Zo denk ik er ook over. Gek dat Jantien niet concludeert dat John zelf het geld had. Maar ook het bedrag klopte niet (2500 euro). Echter, het is een onlogisch laag bedrag en ze had 10000 euro kunnen gokken....








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #76 Gepost op: 16-04-2002, 15:47:28 »
Daar staat tegenover dat, bij het herbekijken van de schapendrijfopdracht in afl. 7, duidelijk is dat John wel voorstelt om "alle 100 schapen er uit te laten". Jantien doet dit echter af met "onoverzichtelijk".

...net nu ik Jantien had afgeschreven als mol..... :-/







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #77 Gepost op: 16-04-2002, 15:57:00 »

Gek dat Jantien niet concludeert dat John zelf het geld had.

Vind ik niet gek: als iemand een rood scherm heeft zou ik diegene geen geld geven... alhoewel, behalve jezelf (als je geen mol bent) weet je alleen van de mensen met het rode scherm dat ze de mol niet zijn. maar ik denk dat als jantien niet de mol is, en dat denk ik niet, dat ze niet heeft gedacht dat degene met het rode scherm meteen het geld krijgt. ik denk niet dat ze er überhaupt aan gedacht heeft dat degene die het geld bij zich zou gaan dragen dat zou gaan doen vanwege iets bij de neptest. maar ja, ik denk dat ik zo zou beredeneren, hoe jantien dat doet...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #78 Gepost op: 16-04-2002, 15:59:13 »
Maar de manier zoals John zegt dat Ellen het geld heeft, is wat aarzelend en dan ook verdacht.
Maar goed, Wie hierook de mol of de kandidaat was.
Slim heeft de mol het niet gespeeld in dit spelletje....








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vergelijking molacties van de kandi's
« Reactie #79 Gepost op: 16-04-2002, 16:01:22 »

...net nu ik Jantien had afgeschreven als mol..... :-/


en jij bent niet de enige..... ik vraag me toch wel af waarom jullie haar uit het lijstje mollen geschrapt hebben  ??? toch niet omwille van die éne goeie zangprestatie? voor mij is ze altijd een goeie kandidaat gebleven, reserve voor als George het niet is  ;)

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying