Auteur Topic: Aflevering 8 (deel 2)  (gelezen 8256 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2002, 18:55:38 »

(Hier ga ik dus weer) Dit onderstreept dus de "Iedereen gelijke kansen" theorie, that's all.

Ik denk dat er binnenkort ergens in Nederland een 'gelijke kansen theoriestraat' gaat worden ingehuldigd! kan bijna niet anders, zeker als George de Mol blijkt te zijn!  ;)
Maar wie moeten we eigenlijk nog overtuigen? Als anonieme bronnen al gecodeerde boodschappen beginnen te zenden, dan weet je het wel.  :P

Kan haast niet wachten tot morgen!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #21 Gepost op: 4-04-2002, 19:27:09 »
Sorry hoor, maar als dit als bewijs voor een theorie moet worden aangevoerd....daar geloven we dus niet in :(








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #22 Gepost op: 4-04-2002, 19:27:30 »

Ik denk dat er binnenkort ergens in Nederland een 'gelijke kansen theoriestraat' gaat worden ingehuldigd!


Dat ze dan mlaar zorgen dat die straat groot genoeg is.
Kunnen we onze living meeteen nog ene beetje uitbreiden...







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #23 Gepost op: 4-04-2002, 19:34:39 »
Vraagje:

Welke reward is er eigenlijk voor de JUISTE Molstemmers, i.c. de Georgestemmers? Mogen die met zijn fanclub een verre exotische reis maken?  :P
Suggesties zijn welkom via het forum. Dank u.

PS Als ie er morgen uitligt, beloof ik plechtig om mijn woorden terug te nemen!  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #24 Gepost op: 4-04-2002, 20:05:00 »

Wat denken jullie? Valt er wat af te leiden uit het feit dat George ervoor koos om de dag na zijn gesprek een opdracht met John uit te voeren?


Angela vroeg 2 sterke kerels: John is vrij logisch en George heeft aan zijn armen te zien ook wel wat uurtjes aan fitnessoefeningen besteed.

Is het niet een klein beetje logisch dat deze 2 mannen deze opdracht gingen uitvoeren?
En dat ze zonder dat er allerlei wilde theorieen door hun hoofden spookten zich voor deze opdracht opgaven?

Of is dat een te wilde theorie...

Gr. B.








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #25 Gepost op: 4-04-2002, 20:25:35 »
Nee, Bertha.
Dat is logisch. Maar misschien wel te logisch voor ons. :)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #26 Gepost op: 5-04-2002, 09:57:36 »

hahaha, Jayne, dus je dit om mij te plezieren ?
(Hier ga ik dus weer) Dit onderstreept dus de "Iedereen gelijke kansen" theorie, that's all.
Het doet me genoegen dat je blij bent met mijn opmerking, RR. ;) Maar eigenlijk bedoelde ik het anders, namelijk:

Stel dat George vermoed dat hij de avond ervoor een telefoongesprek met John heeft zitten voeren, zou hij het dan niet als uitgelezen kans zien om een paar uurtjes met John alleen door te brengen om zijn vermoeden bevestigd te krijgen?

In die stelling is John derhalve de Mol en niet George.  :D

Andersom kan uiteraard ook, dat dus John eens een poosje met George wilde doorbrengen, omdat hij hem verdenkt, maar volgens mij is nog nergens uit gebleken dat John George verdenkt.
Uit de beelden bleek in ieder geval niet dat met de groepskeuze bij deze opdracht gemanipuleerd werd door de crew/mol.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #27 Gepost op: 5-04-2002, 10:20:07 »

Andersom kan uiteraard ook, dat dus John eens een poosje met George wilde doorbrengen, omdat hij hem verdenkt, maar volgens mij is nog nergens uit gebleken dat John George verdenkt.


Ik kan me herinneren dat John tijdens zijn test ook zegt dat 't ook wel mogelijk is dat George de mol is. Ik weet zeker dat iemand dit in afl. 8 heeft gezegd en ik ben er bijna zeker van dat John dit was. (heb nu geen tijd om 't na te kijken......)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #28 Gepost op: 5-04-2002, 10:24:00 »
Han13, ik ben er ook (bijna) zeker van dat John dat zei.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8 (deel 2)
« Reactie #29 Gepost op: 5-04-2002, 10:38:39 »
na aflevering 8 zegt john dat hij heeft zitten twijfelen over george, maar dat hij hem na de koffertjesopdracht afgeschreven heeft als mol, omdat hij te zenuwachtig was/ te veel met het spelletje bezig.

dat de keuze op john & george viel om die boom om te hakken lijkt me vrij logisch : 't zijn 2 gespierde jonge kerels

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying