Auteur Topic: de afvaller(s)  (gelezen 1298 keer)

Offline dag_mol

  • Forumlid
de afvaller(s)
« Gepost op: 20-03-2002, 23:17:59 »
Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we weer meer over de mol. Maar zijn er nog interessante dingen te bedenken over de afvallers?

Volgens mij gaat John er de volgende aflevering uit. Dit op basis van de volgorde van de intro-filmpjes. De koppeling tussen het aantal afleveringen deze volgorde en de afvaller klopt vrij aardig:
1 - Dick (eerste filmpje)
2 - Pam (tweede filmpje)
3 - Dick (eerste filmpje, Prince is het derde filmpje)!!!
4 - geen uitvaller (Ellen is in het vierde filmpje, kreeg zij de vrijstelling? dus niet John zoals ik eerst dacht?)
5 - Kerstin (inderdaad het vijfde filmpje)
6 - Karen (het zesde filmpje)
7 - Johan (het eerste filmpje, maar er zijn ook nog maar zes kandidaten, dus 7-6=1)
8 - Ellen ....

Waarom klopt het niet bij de derde aflevering.... is Prince de mol?

Wat mij bij de zesde aflevering ook nog opviel was het filmpje dat werd vertoond over Karen. Vooral "oude" fragmenten (aflevering 3?). Welke filmpjes waren er bij de andere afvallers?

In de "slang van Prince" geloof ik niet. Dit zou er dan achteraf in moeten zijn gemonteerd. Immers, bij deze stemronde was nog niet bekend wie er wanneer uit zou gaan.

Kunnen we verder nog iets leuks met "wie stemt op wie"? Gelet op het grote aantal deelnemers dat op Karen stemde moet de Mol meer met Karen gemeen hebben dan met de kandidaat waar Karen zelf op stemde (toch?). En was Karen niet veel met George samen?








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de afvaller(s)
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2002, 11:02:08 »

Citaat

1 - Dick (eerste filmpje)
2 - Pam (tweede filmpje)
3 - Dick (eerste filmpje, Prince is het derde filmpje)!!!
4 - geen uitvaller (Ellen is in het vierde filmpje, kreeg zij de vrijstelling? dus niet John zoals ik eerst dacht?)
5 - Kerstin (inderdaad het vijfde filmpje)
6 - Karen (het zesde filmpje)
7 - Johan (het eerste filmpje, maar er zijn ook nog maar zes kandidaten, dus 7-6=1)
8 - Ellen ....

In de "slang van Prince" geloof ik niet. Dit zou er dan achteraf in moeten zijn gemonteerd. Immers, bij deze stemronde was nog niet bekend wie er wanneer uit zou gaan.

Lijkt een leuke theorie, even wat opmerkingen.
Bij afl 1 moet het denk ik Erik zijn ipv Dick
Hoe weet jij nu al dat het intro filmpje van John vrijdag als eerste komt. En hoe kunnen we aan de hand van de filmpjes de afvaller in afl 9 voorspellen (9-4=5 met nog vier kandidaten)?
Wat is het probleem met het achteraf inmonteren van de slang van Prince? Uiteraard is dat beeld achteraf ingemonteerd. Tijdens de stemronde zal Prince natuurlijk een scherm met alfabetische volgorde hebben gezien, dus dit scherm is er sowieso ingemonteerd.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: de afvaller(s)
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2002, 14:43:36 »
hier kan je al je theorien over de afvallers kwijt. ik denk dat jantien eruit gaat. slotje







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!