Auteur Topic: George is de mol (deel 7)  (gelezen 28034 keer)

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #40 Gepost op: 4-04-2002, 22:17:49 »
Tsja, diep in mijn hart zou ik het prachtig vinden als John de mol is. Iedereen op het verkeerde been :)
Maar mijn verstand zegt dat hij dingen goed deed.








Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #41 Gepost op: 4-04-2002, 22:22:56 »

Een (april)grap of werkelijkheid ?



Misschien moeten we dit aan deenigeechtemol vragen. Alleen hij/ zij kan ons antwoord geven op deze vraag!

Greetings
Z-Man








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #42 Gepost op: 4-04-2002, 22:23:30 »

Oef. Eindelijk, Aggie, daar heb ikzelf en die andere Vlaming toch weel heel erg voor moeten lobyen hé...   ;)

Waar lobbywerk al niet goed voor is! Zijn we dan al met 3 Belgen die voor George gaan? Tsja, wij hebben al zoveel ervaring opgebouwd bij voorgaande reeksen, dat we meer op details gaan letten, hè!  :P
Hoewel ik er vrij zeker van ben, dat een goeie mollenvanger ook een goed mensenkenner is...  ;D
Maar vergeet nooit: je moet een Belg (laat staan een Vlaming)  ;) NOOIT al te serieus nemen, want morgenavond rond 22.30 maken we jullie misschien weer wat nieuws wijs...

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #43 Gepost op: 4-04-2002, 22:27:19 »
Laat je je me weer twijfelen met je oprechte biecht Ambijans ???
Maar Amsterdammers zijn goedgelovig he ;)








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #44 Gepost op: 4-04-2002, 22:29:45 »

...
Maar vergeet nooit: je moet een Belg (laat staan een Vlaming)  ;) NOOIT al te serieus nemen, want morgenavond rond 22.30 maken we jullie misschien weer wat nieuws wijs...


Klopt, Ambijans.
En zoals je reeds vermoedde : Ik weet echt alles.. maar durf wel eens te liegen  ;)








Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #45 Gepost op: 4-04-2002, 22:33:27 »
Waar lobbywerk al niet goed voor is! Zijn we dan al met 3 Belgen die voor George gaan? Tsja, wij hebben al zoveel ervaring opgebouwd bij voorgaande reeksen, dat we meer op details gaan letten, hè!  :P

De vierde Belg in kwestie blijft echter dwars liggen. Bij Knudde staat George zelfs helemaal achteraan in de mollenrij, en ik ben nochtans niet van Brugge... ;) (alhoewel niet veraf  :-/

Maar goed, als hij het wel is , krijgt hij een staande ovatie. Net zoals Marianne die zou gekregen hebben de vorige keer. Maar (helaas) was zij de slimste; net als onze George...








« Laatst bewerkt op: 4-04-2002, 22:35:04 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #46 Gepost op: 4-04-2002, 22:35:38 »
De verschillen zijn ook zo klein imho








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #47 Gepost op: 4-04-2002, 22:45:32 »

Maar (helaas) was zij de slimste; net als onze George...

Nu ja, als George NIET de Mol blijkt te zijn, dan hoop ik dat ie gewoon de overwinning behaalt! Go George go!  :P

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #48 Gepost op: 5-04-2002, 09:34:17 »
Na enige opmerkingen op dit forum over hoe George 'telefoon'  schrijft ben ik toch weer erg gaan twijfelen.....zou hij dan toch de mol zijn? Waarom schrijf je in hemelsnaam eerst 'foon' een dan pas 'tele'???

Ik weet het echt niet meer....  :-/







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #49 Gepost op: 5-04-2002, 09:46:20 »
Of hebben we gelijk Tweety, maar twijfelen we door alle speculaties om ons heen? Zo vlak voor de finale.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #50 Gepost op: 5-04-2002, 10:26:15 »
twijfel is normaal, zelfs ik twijfel nog soms....hoewel m'n lijstje met aanwijzingen bijzonder lang is. op zo'n moment van twijfel grijp ik terug naar de video, en bekijk ik een bewuste fase , zoals de geldwagenopdracht er één is, of die m beweging......het helpt. misschien kunnen jullie dat ook doen met jullie mol?

succes in iig

groeten
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #51 Gepost op: 5-04-2002, 10:51:04 »
De mol heeft eigenlijk twee rollen in het spel, mol zijn en kandidaat spelen .. George is kok en kunstenaar, maar Ellen doet ook meer dan Mama Cash en Prince doet ook iets voor de TV en daar heben ze niets over gezegd.. het is inderdaad een beetje ver gezocht maar het viel me ineens op.







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #52 Gepost op: 5-04-2002, 13:09:02 »
--- niet nodig ---







« Laatst bewerkt op: 5-04-2002, 21:02:46 door Daisy »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #53 Gepost op: 5-04-2002, 19:21:41 »
Jee, ik ben echt een beetje traag van begrip, snap nu dat Artist pas .... ( sorry george :))







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #54 Gepost op: 5-04-2002, 20:42:45 »
Even iets anders dan RR's mailtje, wat ik een heel goede hint vindt:
Heeft er iemand eens over nagedacht dat je behalve de volgorde van afvallers uit het schermpje bij Prince in afl. 2 ook de mol kon aanwijzen, Prince stemde toen op George in misschien is dat ook een aanwijzing.

Verbeter me als dit al ergens anders staat,

Greetz,

Tha Great-Dutchman







You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #55 Gepost op: 5-04-2002, 21:13:09 »

Even iets anders dan RR's mailtje, wat ik een heel goede hint vindt:
Heeft er iemand eens over nagedacht dat je behalve de volgorde van afvallers uit het schermpje bij Prince in afl. 2 ook de mol kon aanwijzen, Prince stemde toen op George in misschien is dat ook een aanwijzing.


Zie je Prince echt op George klikken daar? Want dan vind ik er idd wel wat inzitten. 't afwijkende rijtje was dan misschien 'n teken dat Prince daar goed zat qua mol. Ik zie er wel wat in.  :)

Citaat
Verbeter me als dit al ergens anders staat,


Staat volgens mij nog nergens, dus jij bent de eerste die er mee komt!  ;)








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #56 Gepost op: 5-04-2002, 21:17:02 »
nee hoor, heb iemand op de chat er ook al over gehord (over de test) en die zei toen ook iets over george...kan me alleen niet meer herinneren wie...grrrrr :-/







always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #57 Gepost op: 5-04-2002, 22:46:05 »
George zei in de biecht deze aflevering veel dingen die ik erg dubbelzinnig vond. Als je er naar luisterd denk je in eerste instantie dat hij ze zegt, omdat hij graag wil winnen. Maar ze zijn ook erg toepasbaar mocht hij de mol zijn. Voorbeeld: 'ik dacht dat 't makkelijker zou worden naarmate er minder kandidaten overbleven, maar 't wordt steeds moeilijker.' Dit soort uitspraken hebben we heel veel van 'm gehoord deze aflevering. (ik kan zo snel niet op die andere uitspraken komen, maar misschien weten jullie die nog?)

Voor mij weer 'n bevestiging dat George de mol is.  :)








aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #58 Gepost op: 6-04-2002, 12:16:49 »
De volgende dingen heben me overtuigd:

- de stierenvecht arena: wat doet hij daar 'dom'
- een ROOD shirt bij de stierenvecht arena
- de sloten openen: supermoeilijk doen
- te snel biechten tov Jantien
- zijn vreemde uitspraken, zie Han13
- het dagboek met de mol op de officiele site: 'Die gevangenis was geen pretje, voor niemand niet'

Ik weet het, erg laat, maar beter laat dan nooit switchen ;)









Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #59 Gepost op: 6-04-2002, 12:28:40 »
nog wat aanwijzingen

we zien george weer niet inloggen bij het maken van z'n test

we zien bij het beantwoorden van de vragen jantien aflevering 2 de vraag "droeg de mol de prijzenpot" en antwoord "JA" (op dat moment beheerde George nog de pot, om voorlopig onduidelijke redenen werd later geswicht naar Harry)

de reden waarom John de mol niet meer kan zijn volgens George, na 9 afleveringen komt hij tot dit sterke besluit = John de Mol kan niet. Spreek 't maar eens uit. .....wel super grappig  ;) maar alleen een mol haalt de finale als ie op die basis mensen gaat schrappen van zijn lijstje

greetz
vlaming










nevermind what's been selling, it's what you're buying