Auteur Topic: George is de mol (deel 7)  (gelezen 28050 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
George is de mol (deel 7)
« Gepost op: 3-04-2002, 14:28:39 »
hier verder op george als mol...
hier staat deel 6







« Laatst bewerkt op: 3-04-2002, 14:34:09 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:george is de mol (deel 7)
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2002, 14:31:55 »
nog ff terugkomend op dat neus krabbelen van george: het is geen krabbelen, meer gewoon, ja.... een vinger op de neus. het is ook bewezen dat naar links kijken terwijl je een verhaal verteld wijst op liegen, moeten we maar eens op letten (volgens mij riep ik dat acht weken geleden ook al, maar ik ben het eigelijk helemaal vergeten, en ik geloof niet dat ik de enige ben...)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2002, 14:36:15 »
52)bij de circusopdracht : als het licht uitgaat aan het einde van de 5 minuten dan wordt het steeds helemaal donker, behalve bij george, zijn gezicht blijf je nog ff zien

53)george schrijft "TELEFOON", aan het einde maakt hij nog een aantal extra bewegingen met de pen aan het begin vh woord, dit ziet er een beetje raar uit..ik denk dat George helemaal niets schrijft op dat papier, dat hij doet alsof en dat het papiertje vooraf ingevuld was.....te interpreteren als ; "het stond al voor de opdracht vast dat ik voor het bellen met de Mol zou gaan" . bovendien staat TELE in een schudderig handschrift geschreven









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2002, 14:41:32 »
ff tussendoor...
Misschien slaat de aanwijzing prince wel op de stad
Prince George, British Columbia, Canada
Voor meer info over deze mooie plek:
http://www.princegeorge.com/tourism/princegeorge/index.html

(die site opent trouwens met een tekening die wel lijkt op george zijn tekening
http://www.georgelangenberg.com/galerie/galerieframe.html)

Blijf wel de humor er van in zien... ik word een beetje mollig euh melig van dat gezoek....







« Laatst bewerkt op: 3-04-2002, 14:52:57 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2002, 14:41:44 »
Had George het misschien koud? Of is het moeilijk schrijven op iemands rug?








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2002, 14:49:41 »

52)bij de circusopdracht : als het licht uitgaat aan het einde van de 5 minuten dan wordt het steeds helemaal donker, behalve bij george, zijn gezicht blijf je nog ff zien

dat zei ik net ook al. die cijfers die je ervoor hebt gezet:zijn er al 53 aanwijzingen/verdachtmakingen/gedragingen die wijzen op george als mol?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2002, 14:51:19 »

Had George het misschien koud? Of is het moeilijk schrijven op iemands rug?


feit is dat hij na het schrijven(?) vh woord trug naar het begin vh woord gaat, de mogelijk bestaat dus ook dat hij eerst FOON geschreven heeft en dan TELE? maar waarom zou je dat nu doen?!







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #7 Gepost op: 3-04-2002, 14:56:19 »
OK, Vlaming, ik zal de afl eens opnieuw bekijken :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #8 Gepost op: 3-04-2002, 14:57:59 »
het is echt zo, ik heb em net al herbekeken en het is echt heel raar....







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #9 Gepost op: 3-04-2002, 15:03:50 »

52)bij de circusopdracht : als het licht uitgaat aan het einde van de 5 minuten dan wordt het steeds helemaal donker, behalve bij george, zijn gezicht blijf je nog ff zien

53)george schrijft "TELEFOON", aan het einde maakt hij nog een aantal extra bewegingen met de pen aan het begin vh woord, dit ziet er een beetje raar uit..


Is me allebei eigenlijk niet opgevallen. (ik moet dringend aflevering 8 voor de 2de keer bekijken, daar ben ik nog niet eens aan toegekomen!). Als 't zo is, heb ik weer meer redenen voor George als mol.  :)

Maar dat van die vinger aan z'n neus. Daar zie ik wel wat in. 't klopt idd dat mensen die liegen vaak aan hun neus zitten. Ter verduidelijking waarom: als iemand liegt zwelt de neus 'n beetje op (dus 't verhaal van pinochio is waar!) en gaat de neus jeuken. Daarom zitten mensen die liegen vaak aan hun neus.








aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #10 Gepost op: 3-04-2002, 15:07:08 »

Maar dat van die vinger aan z'n neus. Daar zie ik wel wat in. 't klopt idd dat mensen die liegen vaak aan hun neus zitten. Ter verduidelijking waarom: als iemand liegt zwelt de neus 'n beetje op (dus 't verhaal van pinochio is waar!) en gaat de neus jeuken. Daarom zitten mensen die liegen vaak aan hun neus.

Nu ben ik overtuigd. George is de mol :-X








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #11 Gepost op: 3-04-2002, 15:37:55 »
Is me allebei eigenlijk niet opgevallen. (ik moet dringend aflevering 8 voor de 2de keer bekijken, daar ben ik nog niet eens aan toegekomen!)

schande Han13! ;D maar jah, je brengt dan ook te veel tijd op dit forum door  ;) ik moet toegeven dat ik ook maar zelden tijd vind om een aflevering volledig te herbekijken, maar sommige cruciale fases heb ik echter wel tientallen keer her-bekeken

greetz
vlaming









« Laatst bewerkt op: 3-04-2002, 15:38:39 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #12 Gepost op: 3-04-2002, 15:46:26 »
ik heb em vandaag ook pas voor de 2e keer gezien, en dan alleen dat FOON en TELE stukje... et is ernstig hoor, ik schaam mij diep  :-[







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #13 Gepost op: 3-04-2002, 15:59:29 »


schande Han13! ;D maar jah, je brengt dan ook te veel tijd op dit forum door  ;)


Ja, erg he!  :-[ :-[ En ik moet natuurlijk ook nog wat tijd besteden aan 't studeren!  ;)


Citaat
ik moet toegeven dat ik ook maar zelden tijd vind om een aflevering volledig te herbekijken, maar sommige cruciale fases heb ik echter wel tientallen keer her-bekeken


Oh gelukkig ben ik niet de enige mol-god die er geen tijd meer voor heeft. *pfff*








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #14 Gepost op: 4-04-2002, 07:18:59 »
Vanochtend heb ik een zeer bizarre e-mail ontvangen met als titel "Een week vroeger dan verwacht ontmaskerd" :

"Stop met zoeken naar de Mol. Geef op Regi ! Er is soda en mooi lekker weer vandaag. Ga op een terrasje genieten. Je hebt het verdiend.

Groetjes,
tA-fka-LG."


Geen naam van de afzender, maar wel een e-mail adres : TAFKALG_NO_TRACE@hotmail.com.
Ik heb een e-mail terug gestuurd, iets in de zin van "...bedankt voor die tip, ga ik zeker doen..." maar krijg als antwoord van één of andere mailserver dat dit adres niet bestaat.

Eerst begreep ik het niet echt goed, maar toen ik de zin een aantal keren had gelezen, begreep ik dat er een 2e waarheid in te vinden was :


Stop met zoeken naar de Mol. Geef op Regi ! Er is soda en mooi lenteweer vandaag. Ga op een terrasje genieten. Je hebt het verdiend.


Een (april)grap of werkelijkheid ?
Toch wel bizar, net nu ik morgen voor een weekje op vakantie vertrek naar Mallorca.

Wil de Mol mij een gerust geweten bezorgen ?
Er zijn enkele kandi's waarmee ik e-mail heb uitgewisseld, die hebben mijn e-mail adres.
Ook is mijn e-mail adres een tijdje zichtbaar geweest op het forum.

Wat kan die "tA-fka-LG" naam betekenen ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #15 Gepost op: 4-04-2002, 09:07:40 »
Heeft Ambijans je bij de neus genomen? ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #16 Gepost op: 4-04-2002, 09:21:11 »
Ik denk eerder aan 'n grap RR, dan echt 'n mailtje van George (of van een of ander WIDM-redactielid). Iedereen hier weet dat jij vanaf vrijwel 't begin George als mol hebt en je bent denk ik zeer beroemd om je 'gelijke kansen' theorie. Daarom denk ik dat iemand gewoon 'n grapje met je uit wilde halen.

ps: ik ben 't niet!

Wel 'n eer voor je trouwens mocht achteraf blijken dat 't toch van George was.  :)








« Laatst bewerkt op: 4-04-2002, 09:24:15 door Han13 »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #17 Gepost op: 4-04-2002, 09:31:29 »
tA-fka-LG = the Artist formally known as Langenberg George

 ;D  ;D







« Laatst bewerkt op: 4-04-2002, 09:31:54 door Pino »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #18 Gepost op: 4-04-2002, 11:30:19 »
Ik vind het wel een strakke grap. Goed gevonden ook trouwens, maar niet iets om serieus te nemen.








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #19 Gepost op: 4-04-2002, 11:52:49 »


Wat kan die "tA-fka-LG" naam betekenen ?

iemand die alg heet op het forum? of hussel de letters eens door elkaar wie weet kom je erachter dan hahah (heb je hem zelf verzonnen of issie waar gebeurd??)







always look on the bright side of life