Auteur Topic: 8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)  (gelezen 4620 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Gepost op: 3-04-2002, 14:46:37 »
Hieronder het vervolg op '8ste muziekale aanwijzing op schiffers.fm'  :)

gr,
Malcolm  8)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2002, 16:28:26 »



Mission Impossible- achteruit abseilen van Prince, Ellen, Harry, John, Pamela, Kerstin
Bicycle Race- Ellen en John kiezen de waterfiets
Bicycle Race- Iedereen is hier mogelijk. Ellens naam staat in het rood op de weg net als hup mol. Jantien staat in het wit op het wegdek)
Aan de Amsterdamse grachten (ofzo)- Dromers in hoge bomen. De dromers waren Ellen, Dick, Pamela en Kerstin
Robin Hood the hooded man- Ellen, Karen, Kerstin, John, Prince en Harry spelen Paintball. (Met kappen)
Start me up- Ellen, Jantien en Harry rijden in het busje dat achteruit rijdt.

Als je het zo beredeneert zit Ellen elke keer bij het groepje waar de muziekaanwijzing op slaat. Dit waren alle muziekaanwijzingen die ik nog weet. De laatste kan ik nog niet echt plaatsen. Ik denk dat de oplossing in de volgende opdracht zit. Wie wil mij even de andere aanwijzingen zeggen?









Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2002, 16:42:46 »
Had het onderstaande ook al bij de topic: George is de mol geplaatst, maar hier hoort ie eigenlijk ook:

ff tussendoor...
Misschien slaat de aanwijzing prince wel op de stad
Prince George, British Columbia, Canada
Voor meer info over deze mooie plek:
http://www.princegeorge.com/tourism/princegeorge/index.html

(die site opent trouwens met een tekening die wel lijkt op george zijn tekening
http://www.georgelangenberg.com/galerie/galerieframe.html)

Blijf wel de humor er van in zien... ik word een beetje mollig euh melig van dat gezoek....







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2002, 17:14:09 »
Misschien een beetje vergezocht. Harry vindt abseilen een Mission Impossible. Abseilen is naar beneden. Maar dan moet je het omdraaien, dan is het dus klimmen. Ellens grootste wens is ooit de Kilimanjaro (of hoe je dat ook schrijft) te beklimmen.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2002, 17:37:31 »
dat vind ik wel een goede. en als ik zo eens dat berichtje van chriz bekijk heb ik toch wel het idee dat alles aan ellen te linken is... iemand nog andere ideeën die ellen als mol aanwijzen?








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2002, 18:03:15 »
Ja Doris, bij "ellen is de mol"...en bij deel 1 wordt uitgebreid op de muzikale aanwijzingen in gegaan.... duh!







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2002, 18:25:42 »
gaat ie weer lekker? je kan hier ook helemaal nix zeggen he? maar wat ik wou weten, iemand nog aanwijzingen die nog níet genoemd zijn?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Timjor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #7 Gepost op: 3-04-2002, 18:32:37 »
Ben het met al het bovenstaande wel eens, maar indien ellen echt de mol blijkt te zijn dan vind ik dat hup mol in rode letters wel een aanwijzing voor beginners en zonder arrogant over te willen komen; ik vind een ieder op dit forum nou net even een heleboel stappen verder wat dat betreft.

Terug on topic, hoe is ellen bij de 8e muzikale aanwijzing te linken dan?









Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #8 Gepost op: 3-04-2002, 18:42:08 »
Bedoelde het niet rot, Doris... maar omdat ik heb zitten zwoegen om die muz. aanwijzingen naar Ellen te linken, reageerde ik zoals ik reageerde... ik had dat dus toentertijd daar gepost, met een verklaring erbij hoe ik een en ander interpreteer.  
Wat betreft het 7e en 8e fragment, die zijn op die manier niet direct naar Ellen te linken. Mits je "start me up" zou kunnen linken naar het werk van Ellen (helpt startende ondernemers)
Wat betreft het 8e fragment... ben nog zoekende... wellicht dat haar LAT-relatie van achternaam Prins heet... ;D







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #9 Gepost op: 3-04-2002, 18:44:44 »
ow, sorry dan hoor maar ben ook niet helemaal mezelf vandaag, gewoon een beetje sago. start me up kan je denk ik toch linken aan
a) zij reed achteruit (het werd achterstevoren gespeeld)
b) zij reed als eerste en startte dus de auto









Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #10 Gepost op: 3-04-2002, 18:47:47 »
Yep maar ik ben dus ook iemand die gelooft in de tijdlijn en dan kan het dus niet zo zijn dat Prince een aanwijzing meekrijgt waar iets op staat wat nog moet gebeuren...
Dat geldt dus ook voor aanwijzing 8, volgens mij moet het dus iets zijn wat we nu al kunnen linken, en niet niet iets wat nog moet gaan gebeuren...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #11 Gepost op: 3-04-2002, 18:50:20 »
ik denk, net zoals velen, dat het natuurlijk best kan dat de aanwijzing later pas gedraaid wordt...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #12 Gepost op: 3-04-2002, 19:39:28 »
Ik heb het even aangepast.


1.Mission Impossible- achteruit abseilen van Prince, Ellen, Harry, John, Pamela, Kerstin
2.Bicycle Race- Ellen en John kiezen de waterfiets
3.Bicycle Race- Iedereen is hier mogelijk. Ellens naam staat in het rood op de weg net als hup mol. Jantien staat in het wit op het wegdek)
4.Hoge Bomen: Dromers in hoge bomen. De dromers waren Ellen, Dick, Pamela en Kerstin
5.Robin the hooded man- Ellen, Karen, Kerstin, John, Prince en Harry spelen Paintball. (Met kappen)
6.1 I could have lied-Ellen, Harry, Prince, John en Jantien konden liegen over hun mankementen. (John en Harry zeker, maar ook Ellen, Jantien en Prince hoor!)
7.Start me up- Ellen, Jantien en Harry rijden in het busje dat achteruit rijdt.

Als je het zo beredeneert zit Ellen elke keer bij het groepje waar de muziekaanwijzing op slaat. Dit waren alle muziekaanwijzingen die ik nog weet. De laatste kan ik nog niet echt plaatsen. Ik denk dat de oplossing in de volgende opdracht zit. Wie wil mij even de andere aanwijzingen zeggen?












Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #13 Gepost op: 4-04-2002, 21:32:23 »
Prince zingt dit nummer met een microfoon die eruit ziet als een gouden pistool, dacht ik mij te herinneren... misschien toch weer een verwijzing naar James Bond (zie eerdere posting van mij)?
En ik las ook iets over een verwijzing naar een plaats hier op het forum.... misschien Port-au-Prince? Zou een leuke combinatie zijn ivm het portvatenspel :D

Poehpoeh, blij als het weer vrijdag is.....dan toch maar ff Hoge Bomen kijken dadelijk!








Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:8ste muziekale aanwijzing... (deel 2)
« Reactie #14 Gepost op: 5-04-2002, 12:27:09 »
Tweety zei:

"IMHO2 Oftewel: In My Humble Opinion too!

Maar goed, dreamalot, wat probeer je ons nou te laten zien met die tekst? Geef maar meteen het antwoord er bij, want ik ben nogal dom..."

Ik heb geen direct antwoord, er is niet iets dat ik wel zie en jullie niet ofzo hoor...
Ik bedoelde gewoon dat de tekst gaat over de mol (niet een bepaald persoon, gewoon een mol!)

dat vond ik wel typisch, misschien is dat de aanwijzing ofzo, was maar een ideetje...









Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.