Auteur Topic: Alle tips uit de Dagboeken  (gelezen 15675 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2002, 15:40:28 »

Uit de dagboeken viel mij op, dacht dat ik dat hier nog niet gelezen had, dat de mol het stopwoordje "ik bedoel" gebruikt. Daardoor ben ik George toch weer gaan verdenken... of zijn er nog anderen die zichzelf steeds "verklaren". Volgens mij is George de enige die zo "warrig" is.


dan ga je er dus vanuit dat de daboeken persoonlijk geschreven zijn. ik denk dat die dagboeken (en zeker die van de mol en angela)door redactie is geschreven.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #21 Gepost op: 4-04-2002, 16:44:01 »
Ja wie weet wordt de mol wel gespeeld door een acteur die de rol van Ellen, George, Jantien of John op zich genomen heeft... Er zal toch wel iets echt zijn?







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #22 Gepost op: 4-04-2002, 16:51:58 »
Ja, dat George in het echt ineens Chris heet ofzo, of Ellen Anna ofzo, hahahahaha lijkt me wel lollig  ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #23 Gepost op: 4-04-2002, 20:04:39 »

Ja, dat George in het echt ineens Chris heet ofzo, of Ellen Anna ofzo, hahahahaha lijkt me wel lollig  ;D


:-X Sometimes it's better to seal ur lips








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #24 Gepost op: 5-04-2002, 13:42:32 »

:-X Sometimes it's better to seal ur lips


busted.. iemand goed in 3egraads verhoor?  :P ::) ;D







No Milk today???

aggie

  • Gast
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #25 Gepost op: 6-04-2002, 15:27:50 »
Afl 9 (de mol):

'Die estafette was een gezellig schoolreisje, vergeleken bij de afgelopen dag en nacht. Die gevangenis was geen pretje, voor niemand niet.'

Goerge uitspraak....?...








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #26 Gepost op: 6-04-2002, 15:41:43 »
Vooral het "Voor niemand niet " is erg George, kzie het jantien echt niet zeggen in ieder geval ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Enigma

  • Forumlid
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #27 Gepost op: 6-04-2002, 22:45:08 »

ik wil hierbij toch even van de gelegenheid gebruik maken om chriz te bedanken voor de heldere samenvatting uit de dagboeken.
ik weet dat vele van ons sceptisch zijn over eventuele hints en tips die hierin zijn verborgen. maar hoe je het went of keert ze zijn wel onderdeel van het spel, en moeten daarom terdege serieus genomen worden. de kunst van het lezen tussen de regels in.

wat me erg opvalt inderdaad is de verwijzing naar een leeuw.
leeuwen zij ook al diverse keren naar voren gekomen in dit forum. denk maar aan loekie, en aan de voorbijwandelende leeuw bij het kerkje. ik denk daarom dat we hier echt een goed spoor te pakken hadden, alleen wat betekent het?


Volgens mij verwijst dit naar Jan10. ;)

Woont zij niet in LEEUWarden? :o En schrijft ze niet voor de LEEUWarder courant of zo? ::)







Everything you know is wrong!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #28 Gepost op: 10-04-2002, 08:59:01 »
For what it's worth...

De mol schrijft:

Citaat
En nu ga ik slapen. Eindelijk.


George had al geslapen in zijn cel.

P.S. Tja, ik durf aan deze uitspraak alleen ook geen conclusies te verbinden, hoor.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #29 Gepost op: 10-04-2002, 11:00:18 »
Om ons te op een verkeerd spoor te brengen natuurlijk  8)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Delilah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Delilah weet wie de mol is
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #30 Gepost op: 10-04-2002, 11:30:01 »

For what it's worth...

De mol schrijft:George had al geslapen in zijn cel.

P.S. Tja, ik durf aan deze uitspraak alleen ook geen conclusies te verbinden, hoor.


Let op !!!! george stond bij het "oplossen" van het verhoor zowat te slapen tegen de muur aan met die capuchon over zijn hoofd. Dat matras maakt echt niet uit dan hoor.

eindelijk slapen en " voor niemand niet" kan heel goed george zijn








Delilah knows...........she thinks

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #31 Gepost op: 10-04-2002, 13:04:20 »
Ik wil het toch nog even een keertje laten weten: de dagboeken zijn nep!!!

Vorig jaar, het dagboek van Mol Nico, stond er: ...toen ik aankwam op Schiphol, was iedereen er al... (ongeveer),
toen tijdens de laatste afl. duidelijk werd dat Nico de Mol was, wisten we dus dat dat nep was, want Nico was als eerste op Schiphol aangekomen...

Ik blijf zoeken naar de MOL op de manier die Angela naar voren bracht in de allereerste afl.:
"NEGEER DE OVERIGE 10 MOLLEN..."

Van alle kandidaten zijn er duidelijke hints geweest, behalve van George...
Voila: MIJN MOL!!!

Oooooo, wat is het toch spannend, ik kan niet wachten tot vrijdag,
en vrijdag moet ik weg, dus ik kan het pas zaterdag zien!!!  :'(








« Laatst bewerkt op: 10-04-2002, 13:10:57 door Dreamalot »
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Oli-4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molspeurder
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #32 Gepost op: 14-04-2002, 11:38:43 »
Nog even terugkomen op de teksten uit de Dagboeken van afl. 10:

"Er is een kans van 1 op 3 dat je weet wie ik ben. Behalve als ik de afgelopen weken een beetje te opvallend heb lopen saboteren natuurlijk. Dan is die kans veel groter. En als ik kijk naar wat er vandaag en gisteren is gebeurd zou het best kunnen dat je me door hebt."

Dit slaat denk ik voornamelijk op John. Ik vond tenminste dat John erg opviel in de laatste uitzending. Hij beschuldigde George ervan de groene deur verplaatst te hebben, terwijl een seconde later te zien is dat John dat zelf deed. Bij de flessenopdracht heeft hij ook geen makkelijke positie, hij heeft €5000,- verdient, tegenover €4000,- en €3000,- bij respectievelijk George en Jantien...

"Je wilt natuurlijk eindelijk wel eens vrijuit met me praten. Ik ook met jou, maar ja, voor mijn gevoel duurde die parachutesprong een week en daarom doet de finale van deze serie helemaal recht aan het gevoel dat wij daar in de lucht hadden."

Dit ziet er uit als een duidelijk verwijzing naar George. Als er iemand zichtbaar hoogtevrees had in dat vliegtuig, dan was het George wel. Ik kan me iig niet voorstellen dat John, de stoere gozer van de serie, zoiets zou schrijven.

Wat denken jullie hiervan?










aggie

  • Gast
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #33 Gepost op: 14-04-2002, 11:42:29 »
Zo zie ik het ook Oli-4 ;)
Hoewel...... Jantien ook bang is bij de parachute-sprong, denk ik... en George en Jantien slagen uiteindelijk niet in de kelderopdracht, John wel...
Typisch voor het mollendagboek om verwarring te zaaien.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #34 Gepost op: 14-04-2002, 16:06:14 »

"Je wilt natuurlijk eindelijk wel eens vrijuit met me praten. Ik ook met jou, maar ja, voor mijn gevoel duurde die parachutesprong een week en daarom doet de finale van deze serie helemaal recht aan het gevoel dat wij daar in de lucht hadden."

Dit ziet er uit als een duidelijk verwijzing naar George. Als er iemand zichtbaar hoogtevrees had in dat vliegtuig, dan was het George wel. Ik kan me iig niet voorstellen dat John, de stoere gozer van de serie, zoiets zou schrijven.

Misschien moesten ze i.v.m. het slechte weer wel heeeeel lang wachten voor ze konden springen en aangezien John meer een man van actie is kon het voor hem wel een week lijken... dus misschien toch John??








Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #35 Gepost op: 14-04-2002, 17:04:25 »


Opvallend:
-George en John schreven nooit een dagboek, tenzij zij de Mol zijn
-George wordt nooit genoemd door Angela.


Jantien schreef trouwens ook nooit een eigen dagboek en ik kan me niet herinneren dat Angela haar noemt...







One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #36 Gepost op: 14-04-2002, 17:08:14 »
Quote from: Chriz on  3.04.2002, 20:58:58    

Opvallend:
-George en John schreven nooit een dagboek, tenzij zij de Mol zijn
-George wordt nooit genoemd door Angela


Jantien schreef trouwens ook nooit een eigen dagboek en ik kan me niet herinneren dat Angela haar noemt...


Ik weet niet of dit wel echt zo is, ik zal alles es nalezen...







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #37 Gepost op: 14-04-2002, 17:12:33 »

Jantien schreef trouwens ook nooit een eigen dagboek


Jantien heeft zelfs 2 keer met 'n stukje uit haar dagboek op de officiele site gestaan, aflevering 7 en 9.  :)








Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #38 Gepost op: 14-04-2002, 17:14:27 »
Thanx for the trouble Han,  :D

hoef ik het niet meer te doen...  :P
ik dacht nl. ook al dat het niet waar was...







« Laatst bewerkt op: 14-04-2002, 17:15:57 door Dreamalot »
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Alle tips uit de Dagboeken
« Reactie #39 Gepost op: 15-04-2002, 13:56:05 »
George heeft dus nu wel een dagboek geschreven en John ook. Ook is George in het laatste dagboek genoemd door Angela







(Isn't ironic? To call yourself?)