Auteur Topic: Weer een geluidsfragment  (gelezen 4512 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Weer een geluidsfragment
« Gepost op: 6-04-2002, 18:55:51 »
En ik kan niet (meer) vinden waar ik daar eerder over gelezen heb, Vlaming meldde het ( dank ).
Als het filmpje getoond wordt van de kandidaat die naar huis mag en wat hij allemaal gedaan heeft toe nhij er nog wel in zat, hoor je elke keer hetzelfde muziekje geloof ik. In dat muziekje zitten een paar geluidjes die klinken alsof je een grammofoonplaat heen en weer beweegt, als je die stukjes heel langzaam afspeelt hoor je iemand ritmisch zeggen de Mol is en dan een naam, éenlettergrepig dus George of John, maar ik hoor niet wie.. denk dat Vlaming hem misschien online zet ??







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #1 Gepost op: 6-04-2002, 19:00:58 »
Hey corien

geen dank, ik bedoelde echter een ander fragment waarover iets geschreven werd in topic "george is de mol" deel 7 pagina 5

Wat mij verder opviel: - Geluid vlak na harry's executie ( begin afl 9) klinkt als het uitspreken  van ERGOEG, in ieder geval Sjors of George acherstevoren

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #2 Gepost op: 6-04-2002, 19:03:50 »

Als het filmpje getoond wordt van de kandidaat die naar huis mag en wat hij allemaal gedaan heeft toe nhij er nog wel in zat, hoor je elke keer hetzelfde muziekje geloof ik. In dat muziekje zitten een paar geluidjes die klinken alsof je een grammofoonplaat heen en weer beweegt, als je die stukjes heel langzaam afspeelt hoor je iemand ritmisch zeggen de Mol is en dan een naam, éenlettergrepig dus George of John, maar ik hoor niet wie.. denk dat Vlaming hem misschien online zet ??


fragment staat online,

http://www.cornelia-k.com/mol/demolis.mp3

ik hoor er eerlijk gezegd nix in  :-/

bedankt highwaykind

greetz
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #3 Gepost op: 6-04-2002, 19:08:41 »
En dan nog een in de categorie Hier is waarschijnlij niets in te horen : het KLING geluid dat te horen is bij een rood scherm
maar dan een stuk vertraagd ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #4 Gepost op: 6-04-2002, 19:15:40 »

En dan nog een in de categorie Hier is waarschijnlij niets in te horen : het KLING geluid dat te horen is bij een rood scherm
maar dan een stuk vertraagd ..



http://www.cornelia-k.com/mol/demolis2.mp3

ik hoor iig nix







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2002, 19:16:34 »
Nou ja, ik moet toch iets te doen hebben  ;Den nou maar hopen dat er echt iets te horen valt .. het wachten is op aflevering 11.. nou ja, 10 eigenlijk ook wel .







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 19:17:41 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2002, 19:18:55 »

Nou ja, ik moet toch iets te doen hebben  ;Den nou maar hopen dat er echt iets te horen valt .. het wachten is op aflevering 11.. nou ja, 10 eigenlijk ook wel .


kun je dat fragment dan ook eens onder de loep nemen als je nog eens tijd hebt :

Wat mij verder opviel: - Geluid vlak na harry's executie ( begin afl 9) klinkt als het uitspreken  van ERGOEG, in ieder geval Sjors of George acherstevoren

het klinkt raar, zelfs als je er gewoon naar luistert

alvast bedankt

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #7 Gepost op: 6-04-2002, 19:24:55 »
Euhmz.. wat mij opviel is het geluidje bij de vinger afdruk aan het begin van t programma.. dit hoor ik bij sommige afleveringen wel en bij andere nie.. komt altijd vlak voor et voorstellen van de kandi's.. vond et erg vreemd klinken








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #8 Gepost op: 6-04-2002, 19:27:16 »

Wat mij verder opviel: - Geluid vlak na harry's executie ( begin afl 9) klinkt als het uitspreken  van ERGOEG, in ieder geval Sjors of George acherstevoren

het klinkt raar, zelfs als je er gewoon naar luistert



Was mij ook opgevallen, dat rage geluidje tussen de terugblik en de voorfilmpjes in. Dat heeft er nog nooit ingezeten geloof ik.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #9 Gepost op: 6-04-2002, 19:27:45 »
Ik heb geluisterd naar de fragmenten en ik denk dat we gewoon eerlijk moeten zijn: er is gewoon geen bal te horen!  ;D Ik denk dat je als je echt begint te fantaseren er ook satanische aanwijzingen in kan vinden of iets simpels als 'ik moet nog naar de bakker voor een bruin brood!'  :P

Nice try maar ik gewoon weer terug de verborgen boodschappen zoeken in mijn nieuwe cd van Boards of Canada, if you don't mind!  ;)
Daar zitten WEL échte samples in...

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #10 Gepost op: 6-04-2002, 19:34:49 »

Was mij ook opgevallen, dat rage geluidje tussen de terugblik en de voorfilmpjes in. Dat heeft er nog nooit ingezeten geloof ik.


Volgens mij haal je nu 2 berichten door mekaar..  :)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #11 Gepost op: 6-04-2002, 19:37:16 »

Volgens mij haal je nu 2 berichten door mekaar..  :)


???








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #12 Gepost op: 6-04-2002, 19:45:03 »
K dacht dat je et verkeerde bericht citeerde.. maar laat maar zitte..  :)








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Weer een geluidsfragment
« Reactie #13 Gepost op: 6-04-2002, 20:47:46 »
Ik zal even kijken of ik het bedoelde fragment kan vinden, altijd leuk om het online te zetten voor wie het ook maar horen wil  :) ( hoort zelf ineens ook een stuk minder LOL , ik wacht uitzending 11 lekker af )







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .