Auteur Topic: schaafwond george?  (gelezen 2360 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
schaafwond george?
« Gepost op: 7-04-2002, 08:27:10 »
Ik heb gisteren nog eens naar de herhaling zitten kijken en toen hoorde je in het begin inderdaad een stem heel zacht fluisteren: "aanwijzing", maar dat was al eerder gemeld. Nu heb ik eens heel goed op zitten letten, maar mij viel het volgende op:
George had een soort van schaafwond in de vorm van een omgekeerde t op zijn arm (tenminste, daar leek het op) en tijdens de "groepshug" had hij deze overduidelijk op zijn arm. Als je dan verder in de uitzending kijkt, zie je die hele schaafwond niet meer terugkomen... ???Nu ben ik niet zo goed in medische geneeskunde, maar ik weet wel dat een schaafwond niet in een uurtje verdwenen kan zijn...
Wie heeft dit nog meer gezien??? :o
groetjusssssssss Julia ;D







« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 09:07:46 door julia »
always look on the bright side of life

Offline Taupe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:schaafwond george?
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2002, 10:58:59 »
Wel funny gezien, want elke x denk ik van goed opletten op iets verdachts maar dan trakteren ze je op zoiets wat je niet verwacht.

Ik ben weer ff trug op het forum maar kwas weg omdat er nauwelijks nog beleving zat in het forum, ik denk dat de spanning nou weer wat gaat toenemen voor de laatste x welliswaar maar toch.

Taupe heeft niet zo heel veel opvallends gezien maar goed. SUC6







DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:schaafwond george?
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2002, 11:40:22 »
ik heb het gezien, er staat een rood teken op z'n linkerarm. waarschijnlijk geen schaafwond maar iets dat er met een stift opgezet werd?









nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:schaafwond george?
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2002, 11:42:24 »
Is dit niet iets voor afl 9? Daar wordt het ook al behandeld...








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:schaafwond george?
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2002, 11:45:05 »
hier dus.
als je een nieuw topic opent over een bep. aflevering doe dat dan over één opdracht, of plaats het gewoon in het topic van de desbetreffende aflevering of als je er verdenkingen op na houdt in het topic van degene die jij daarom verdenkt. dit dus bijv. in het george is de mol topic







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!