Auteur Topic: dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)  (gelezen 10202 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #20 Gepost op: 7-04-2002, 12:56:05 »

Conclusie:

Het mag nu toch wel duidelijk wezen:


VLAMING IS DE MOL!![/b][/i][/color][/size]


Vlaming kan hooguit in Mol WONEN (als hij dat al zou willen), maar meer ook niet!  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2002, 16:11:50 »
Goed gevonden Vlaming, maar ik geloof nu helemaal geen enkele aanwijzing of theorie meer.....

Volgens mij hebben de makers dit jaar een nieuwe aanpak: zo veel (nep) aanwijzingen er in stoppen dat je door de aanwijzingen de mol niet meer ziet.
En de mol zo verdacht in beeld brengen dat je niet eens meer hoeft te zoeken. Maar dat kan niet dus geloof je nooit dat dat de mol kan zijn....en ga je toch verder zoeken....?

We zullen zien, nog 5 nachtjes slapen.....









Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:dé ¨int naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #22 Gepost op: 7-04-2002, 17:20:31 »

Volgens mij hebben de makers dit jaar een nieuwe aanpak: zo veel (nep) aanwijzingen er in stoppen dat je door de aanwijzingen de mol niet meer ziet.
En de mol zo verdacht in beeld brengen dat je niet eens meer hoeft te zoeken. Maar dat kan niet dus geloof je nooit dat dat de mol kan zijn....en ga je toch verder zoeken....?

We zullen zien, nog 5 nachtjes slapen.....


Hier ben ik het wel mee eens, vooral omdat Angela aan het begin van deze serie heeft opgemerkt dat je de overige (10) mollen moet negeren...









Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Delilah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Delilah weet wie de mol is
Re:dé ¨int naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2002, 15:55:35 »

eeey, goed gevonden! alleen een beetje te laat vrees ik. maar we zouden hier toch ook een mol uit moeten kunnen halen? Iemand ideetjes?



jawel  ;)

Er even vanuitgaand dat vlaming's theorie helemaal klopt ( en dat lijkt wel zo) dan is mij al eerder opgevallen dat de positie van George in de introfilmpjes raar is.

je krijgt (in ieder vanaf afl 3) een opsomming in de intro's van eerst de mannen en dan de vrouwen. daar heb ik stelselmatig op gelet. Het schijnt dat in afl 2 pamela nog tussen de mannen werd "geintro'd". maar George staat al die tijd al tussen de vrouwen. dat van pamela heb ik ook niet zelf gezien, ik heb alleen maar ( vanaf afl 3 echt opgelet!) george tussen de vrouwen gezien.

Eerst dacht ik dus, die is makkelijk, net als bij de vlaamse, daar stond de mol niet op alfabet en de rest wel, nu dus hetzelfde met mannen en vrouwen.

Maar toen mij gewezen werd op pamela in afl 2 dacht ik:

pamela de eerste vrouw tussen de mannen die afvalt.
george de " last man standing".

zoals ik al zei, ik ging al voor G. als mol en zijn positie in de intro's vind ik kenmerkend.
Bovendien zit er onder zijn filmpje geen stemgeluid, bij al de anderen is dat eronder gemonteerd. hij staat daar heel stil te hakken an die boom.


Goed gevonden van die intro's vlaming!!!!!!

george is de mol







Delilah knows...........she thinks

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:dé ¨int naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #24 Gepost op: 8-04-2002, 15:59:24 »

george w鬠met zonnebril, en de rest niet. of gewoon dit: george is w鬠letterlijk in de uitzending gekomen (ook al was het in een andere volgorde) en jantien en john niet?


Mollen kunnen niet tegen daglicht  8)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #25 Gepost op: 8-04-2002, 23:39:17 »

De opdracht waarin Jantien te zien is, is geslaagd >>> winnaar
De opdracht waarin John te zien is, is mislukt >>>  verliezer

De opdracht waarin Georgete zien is, is noch geslaagd, noch mislukt >>> mol

Wellicht wat vergezocht, vooral dat laatste.



met die eerste 2 ben ik het eens.....en dat laatste kun je gemakkelijk veranderen door het filmpje van het hakken is omgekeerd getoond in de intro, uiteindelijk lijkt me dat toch wel de hint

besluit : alles zat weer in de intro

het spel is gespeeld

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Penelope

  • Forumlid
Re:dé ¨int naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #26 Gepost op: 9-04-2002, 00:48:30 »
Ik kan een heel eind meekomen wat betreft de aanwijzingen in de intro filmpjes. (finalisten in koppels)
Maar ik haak af op hints van de makers als:

- hakken teruggedraaid afspelen (george)
- het vertraagd afpelen van het geluid en als je dat versnelt dan hoor je 'Nico is de Mol' (vliegend shot vorig jaar boven fort)

Welke simpele televisiekijker bezit nou apparatuur waar je dat op kan ontdekken?
Dat kan alleen als je een audio/video montage studio bezit. En dan werk je voor de televisie of film.
Dat vind ik zo flauw. Het moet wel leuk blijven voor HEEL nederland en Vlaanderen natuurlijk.
Als dat dit jaar weer zo is dan eet ik, naast mijn schoen (als jantien niet de Mol blijkt te zijn) ook nog mijn zelfgebreide sloffen op. Van zuiver Schapenwol. Tien in getal.

Gegroet,

Penelope.








aggie

  • Gast
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #27 Gepost op: 9-04-2002, 08:44:12 »
Het is zo ook leuk voor heel Nederland (en ok, ook Vlaanderen ;))
Want zo kunnen ook de fanatieke hint-zoekers hun tanden zetten in WIDM. Die hint van Nico werd vorig jaar in de laatste aflevering als hint genoemd en was niet door dit forum ontdekt. Dus wie overdrijft er nu? Wij of WIDM zelf?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:dé ¨int naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #28 Gepost op: 9-04-2002, 09:29:01 »

Maar ik haak af op hints van de makers als:

- hakken teruggedraaid afspelen (george)

Welke simpele televisiekijker bezit nou apparatuur waar je dat op kan ontdekken?


beste Penelope
om dit te zien heb je zékers geen speciale apparatuur nodig zulle, dit fragment bestaat nl. uit 2 shots, die in de intro omgekeerd werden. het hakproces werd dus omgekeerd getoond, het filmpje lijkt terug te gaan in de tijd
groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Penelope

  • Forumlid
Re:dé ¨int naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #29 Gepost op: 9-04-2002, 09:43:55 »
Oke oke oke.

BesteVlaming.

Ik heb inderdaad wat overdreven. Voor dat filmpje van het hakken is inderdaad geen ingewikkelde apparatuur nodig. (maar voor dat van nico wel).Het zal mij edoch niets verbazen als wij volgende week vrijdag in de aflevering 'hoe wij het hadden kunnen weten' hints krijgen waar mijn broek van afzakt, zoals vorig jaar het geval bleek. En dan vind ik er dus niks aan. Misschien wel voor een paar enkelingen op dit forum, maar jullie zijn in de minderheid hoor jongens. De meeste kijkers kijken alleen maar. En houde van simpeler, uit te voeren puzzels.

Gegroet,

Penelope.








aggie

  • Gast
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #30 Gepost op: 9-04-2002, 11:34:50 »
Nouky,

Een heleboel mensen hadden vorig jaar Nico, zonder al die poespas. Maar je kunt verder zoeken om een fundament onder je molkeuze te leggen. De een gaat wat verder dan de ander (Vlaming tegenover Nouky). Fair Enough, zou onze mol zeggen ;)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #31 Gepost op: 9-04-2002, 15:00:01 »
wie weet zit der toch nog een hint in de filmpjes:
george --> john
jantien --> john
john --> jantien

john is 3 keer genoemd;
jantien is 2 keer genoemd;
george is 1 keer genoemd.

conclusie:
john (nummer 3) verliest
jantien (nummer 2) wint
george (nummer 1) is de mol, want de mol staat immers boven alles







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #32 Gepost op: 9-04-2002, 15:22:46 »

wie weet zit der toch nog een hint in de filmpjes:
george --> john
jantien --> john
john --> jantien

de mol staat immers boven alles


Jantien zingt met George...








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #33 Gepost op: 9-04-2002, 17:13:16 »
oe, das nie zo intelligent van me... dan is et evenwicht hersteld, et klopt weer zonder dat je der een volgorde uit kan halen...
het wordt dus
george --> john
jantien --> george
john --> jantien







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #34 Gepost op: 9-04-2002, 20:51:19 »
Hoe dan ook, als dit inderdaad dé hint was, vind ik het:

- moeilijk te vinden want je moest eerst een groot aantal afleveringen gezien hebben
- goed gevonden van - wie anders? - onze oppermolgod Vlaming.

Mocht de theorie inderdaad juist zijn, dan stel ik voor (ook mede gezien al z'n andere werk op dit forum) Vlaming voor alle toekomende series ereforumlid te maken.

Ik weet niet of die titel toegevoegd kan worden, heren moderators?







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?