Auteur Topic: dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)  (gelezen 10203 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Gepost op: 7-04-2002, 09:35:10 »
vijgen na pasen dus .....  :-X

eerst hadden we de allesonthullende slangentheorie (net iets té onthullend wellicht), toen de slang in 2 stukken werd gehakt moesten we overschakelen op de theorie van de afwijkende voorstelling in de eerste aflevering. vrijdag bleek ook dat een dwaalspoor te zijn.

zat er in deze serie dan geen hint naar de finalisten? toch wel, het zat 'm weer es in de intro-filmpjes.

alle intro-filmpjes van de niet finalisten werden opgenomen bij opdrachten met meer dan 2 kandidaten. paméla : het abseilen, dick : het fietsen , kerstin : de ontvoering , karen : het driehoekspel ; prince : de regatta , harry : de blinde bus, ellen : het vliegen.

de filmpjes van de finalisten dan, deze werden opgenomen bij duo-opdrachten. het duo werd gevormd met de betreffende kandidaat én een andere finalist.

voor john :  de schapenopdracht, een opdracht samen met jantien

voor jantien : de zangopdracht, een opdracht samen met george

voor george : de boomhakopdracht, een opdracht samen met john

dit was wel geen gemakkelijke hint omdat we sommige opdrachten pas helemaal aan 't eind in de uitzending zagen (harry/george = afl8), toch hadden we de exit van ellen zéker kunnen voorspellen. en in het voorfilmpje van aflevering 7 zag je ook al dat john en george samen die boom zouden omhakken, jammer dat er toen geen lichtje gaan branden is! : - /

vraag blijft of er nog meer aanwijzingen zitten in die filmpjes. we weten dat de beelden van george exact in de uitzending komen, echter wel in omgekeerde volgorde (eerst de close-up). is dat dé hint?

van de drie opdrachten is de schapenopdracht de énige die geen geld opbrengt, kunnen we daar iets mee?

verder heb ik al geschreven dat je john zou kunnen zien als het zwarte schaap, maar da's dan eerder iets voor topic Aanwijzingen naar WINNAAR/VERLIEZER

groetjes,
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2002, 09:39:09 »
eeey, goed gevonden! alleen een beetje te laat vrees ik. maar we zouden hier toch ook een mol uit moeten kunnen halen? Iemand ideetjes?








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2002, 09:40:39 »
ehm...even denken...
jantien en john staan er min of meer lachend op en george kijkt niet lachend???
ik verizn maar wat?







always look on the bright side of life

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2002, 09:42:34 »
george wél met zonnebril, en de rest niet. of gewoon dit: george is wél letterlijk in de uitzending gekomen (ook al was het in een andere volgorde) en jantien en john niet?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2002, 09:42:35 »
John die aangeeft dat hij het 10 afleveringen volhoudt en dan afvalt ???
Jantien die lacht, de winnaar ???
En George, die, zoals al gezegd, de kandiaten 1 voor 1 'omhakt' ???







« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 10:00:12 door Aggie »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2002, 09:58:51 »
Jammer dat dit niet eerder bedacht is !! Wel goed gevonden.







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2002, 10:21:41 »
John die elke week terug opnieuw TIEN zegt en dit ook laat zien met zijn vingers. Is JanTIEN De Mol en willen ze hiermee aanduiden dat John de winnaar van de reeks is?








aggie

  • Gast
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2002, 10:26:58 »

John die elke week terug opnieuw TIEN zegt en dit ook laat zien met zijn vingers. Is JanTIEN De Mol en willen ze hiermee aanduiden dat John de winnaar van de reeks is?


Dat lijkt me sterk. George stemt al weken op Jantien en zal winnen als zij de mol is imho ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #8 Gepost op: 7-04-2002, 10:58:55 »
Nou, m'n complimenten weer vlaming. Ben jij er toch als enige van ons in geslaagd om nog net voor de laatste aflevering de enige kloppende theorie te vinden!  :)

En wat betrefd John die 10 vingers opsteekt, ik zie dit meer als 'n aanwijzing dat Jantien de winnaar wordt. (ik wil niet geloven dat ze de mol is!)








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:dé ¨int naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2002, 11:15:44 »
Maar als John de winnaar aan mag wijzen, is híj toch zeker de mol?!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #10 Gepost op: 7-04-2002, 11:17:48 »
volgens mij is dat met die 10 vingers niet zo bedoeld, want dat is gewoon zo'n klein dingetje dat ze achteraf níet kunnen manipuleren, en dus zou het alleen kunnen als hij de mol is, maar dat is hij niet... volgens mij niet iig







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #11 Gepost op: 7-04-2002, 11:23:53 »

volgens mij is dat met die 10 vingers niet zo bedoeld, want dat is gewoon zo'n klein dingetje dat ze achteraf níet kunnen manipuleren, en dus zou het alleen kunnen als hij de mol is, maar dat is hij niet... volgens mij niet iig


't kan toch zo zijn dat John toevallig 'n keer 10 vingers heeft opgestoken tijdens die opdracht en dat de WIDM-makers dat nu fijn konden bebruiken als 'n soort aanwijzing naar winaar dan wel niet mol. Ik denk dat als zo'n redactie de afleveringen gaat monteren ook gaat zoeken naar dingen die te gebruiken zijn en toen zijn ze toevallig op dat fragment met de 10 vingers gestuit. 't kan dus toch wel 'n aanwijzing zij, ook al is John niet de mol.  :)








aggie

  • Gast
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #12 Gepost op: 7-04-2002, 11:24:34 »

volgens mij is dat met die 10 vingers niet zo bedoeld, want dat is gewoon zo'n klein dingetje dat ze achteraf níet kunnen manipuleren, en dus zou het alleen kunnen als hij de mol is, maar dat is hij niet... volgens mij niet iig


Daar ben ik het niet mee eens. WIDM kan alles manipuleren en koos bewust voor deze beelden om John te introduceren.
Alle afl zijn gemonteerd nadat ze uit Portugal terugkwamen imho.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #13 Gepost op: 7-04-2002, 11:26:32 »
ja, maar wat ik bedoel is dat je niet kan manipuleren dat hij 10 vingers opsteekt... nou ja, lijkt mij, ik ben daar niet zo heel handig in maar het lijkt mij wel zo.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #14 Gepost op: 7-04-2002, 11:28:04 »
Citaat
't kan dus toch wel 'n aanwijzing zij, ook al is John niet de mol.

ja, daar heb je gelijk in. ik geef toe dat wat ik zei idd niet helemaal klopte, maar ik zoek gewoon redenen waarom george het is en jantien de winnaar en john de verliezer.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #15 Gepost op: 7-04-2002, 11:29:11 »
Conclusie:

Het mag nu toch wel duidelijk wezen:


VLAMING IS DE MOL!![/b][/i][/color][/size]









De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2002, 11:30:44 »
nou, volgens mij is het toch echt GEORGE







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #17 Gepost op: 7-04-2002, 11:33:45 »

ja, daar heb je gelijk in. ik geef toe dat wat ik zei idd niet helemaal klopte, maar ik zoek gewoon redenen waarom george het is en jantien de winnaar en john de verliezer.


De opdracht waarin Jantien te zien is, is geslaagd >>> winnaar
De opdracht waarin John te zien is, is mislukt >>>  verliezer

De opdracht waarin Georgete zien is, is noch geslaagd, noch mislukt >>> mol

Wellicht wat vergezocht, vooral dat laatste.

Maar ik houd het op John als winnaar, die is iets zekerder van zijn zaak, Jantien zit nog wat te twijfelen heb ik het idee.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #18 Gepost op: 7-04-2002, 11:37:24 »
ik kan me in je eerste redenatie goed vinden, maar dan zeg je weer dat john de winnaar is  :-/. ik weet het niet, ik gun het ze allemaal wel om de winnaar te zijn, maar ik denk dat het jantien wordt...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:dé hint naar de finalisten (echter te laat opgemerkt)
« Reactie #19 Gepost op: 7-04-2002, 12:53:19 »

En wat betrefd John die 10 vingers opsteekt, ik zie dit meer als 'n aanwijzing dat Jantien de winnaar wordt. (ik wil niet geloven dat ze de mol is!)


Dat denk ik dus ook, die 10 moet wel iets betekenen, anders had men toch om het even bij welk schaap John in beeld kunnen brengen!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)