Auteur Topic: 9e muzikale aanwijzing schiffers.fm  (gelezen 23537 keer)

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2002, 15:23:34 »

Ellen zei net live aan de telefoon dat ze goed zat kwa mol. (de interviewer vroeg of ze wist wie de mol was toen ze moest vertrekken en ze zei heel overtuigend ja). Met andere woorden, Ellen heeft op de goede mol gestemd in aflevering 9?  :o

Of doordat ze eruitging wist ze dat haar molkeuze fout was, en daarmee bleef er voor haar slechts een ander over.







Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2002, 15:24:56 »

Of doordat ze eruitging wist ze dat haar molkeuze fout was, en daarmee bleef er voor haar slechts een ander over.


dat noem ik dus '' domme bluf '' ja...

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2002, 15:25:47 »
Ellen zei: 'iedereen zal nu wel John als mol hebben'. Dus heeft ze eigenlijk niks over haarzelf losgelaten. Maar als dat ook zo was en Ellen heeft op iemand anders als John gestemd en deze kandi blijkt de mol te zijn, dan zou ze er natuurlijk niet uit zijn gevlogen.

Maar ik denk ook niet dat de andere kanid's op John gestemd hebben. George iig niet (die stemde toch op Jantien?).

Dus we kunnen eigenlijk nog alle kanten op met deze opmerking van Ellen.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2002, 15:30:05 »
'' Ik denk dat nu iedereen op dezelfde mol zit. Iedereen verdenkt John nu volgens mij ''

Als je met 4 man bent in het spel , reken je jezelf toch ook onder ''iedereen''....

MvG , Kennz







« Laatst bewerkt op: 8-04-2002, 15:30:48 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #24 Gepost op: 8-04-2002, 15:35:29 »

Als je met 4 man bent in het spel , reken je jezelf toch ook onder ''iedereen''....



Ja dat is ook wel zo.

Ik meen wel dat Ellen in haar interviewtje vertelde over dat ze de vragen ook naar die (dus de goede) mol had beantwoord. Maar als we straks 't interviewtje na kunnen luisteren, weten we zeker wat ze precies zei.  :)








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #25 Gepost op: 8-04-2002, 15:39:00 »
Kenner, jij zegt dus eigenlijk dat John de Mol is?  ??? ??? Mmm... zelf houd ik het op George. Ben erg benieuwd naar de uitzending van vrijdag!  ;)







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #26 Gepost op: 8-04-2002, 15:41:10 »

Kenner, jij zegt dus eigenlijk dat John de Mol is?  ??? ??? Mmm... zelf houd ik het op George. Ben erg benieuwd naar de uitzending van vrijdag!  ;)


Euh , nee , niet dat ik weet , over mijn molkeuze :

- Jantien , omdat ze zo leuk is , omdat Jantien.org top is,  omdat ze € 105000 uit de pot houdt , en omdat george iedereen al roept en omdat John gewoon te lief is , te actief is , en omdat Nico zegt  dat je aan zijn ogen kan zien dat het geen mol is  ;D

MvG , Kennz








Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

aggie

  • Gast
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #27 Gepost op: 8-04-2002, 16:08:36 »
In mijn ogen zei Ellen alleen maar dat ze dacht dat iedereen op John zat. Dat is wat anders dan er zelf op te stemmen ;)
En Jantien en John zaten ook Op George, waarbij Jantien nog twijfelde over John.
Duidelijk lijkt me dat Jantien afvalt als mol, omdat Geroge op haar stemt en Ellen niet ;)








Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #28 Gepost op: 8-04-2002, 16:10:55 »
Kan dat "money money money" niet te maken hebben met het liegen van John over de hoeveelheid geld tegen Jantien. Of is dit te eenvoudig en selectief?







molzot

Offline Delilah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Delilah weet wie de mol is
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #29 Gepost op: 8-04-2002, 16:12:47 »
 8) 8) 8) 8) 8) :P

Volgens mij riepen in de eerste weken helemaal niet zoveel mensen dat george de mol was, en zeker niet op de nl site. dit is iets van de laatste weken en het resultaat van heel hard werk van sommigen en uitsluiting door het afvallen van anderen.  :-*

G. is niet zo doorzichtig ook. en zeker niet dom ;)
Ik vind jantien juist op en top doorzichtig en een slechte mol voor de kijkers (mijn mening!!) en geloof ook niet echt (meer) dat John het wellicht zou kunnen zijn. die heb ik als reserve in de gaten gehouden. ???

Ik blijf dus, nu voor de 8e achtereenvolgende week bij george.
8)

Ik schrok alleen wel van het muziekfragment.  :o Ik heb af en toe al moeite om die in de richting van George uit te leggen, al kan het wel hoor ! je denkt bij die muziek makkelijker aan John of Jantien, zeker als je het per aflevering bekijkt. :-/

maar dat met dat geld, ja dat vind ik te voor de hand liggend als dat over John gaat. Ik denk  inderdaad dat het verwijst naar hoe george omgaat met het geld en de opmerkingen die hij erover maakt.

we worden vrijdag uit ons paranoia lijden verlost!!!! :o :o :o

Let it be George. Ik  ga er zondermeer vanuit. :-X :-X

elke andere wordt huilen voor mij  :'( :'( :'( :'(










Delilah knows...........she thinks

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #30 Gepost op: 8-04-2002, 16:17:54 »

Kan dat "money money money" niet te maken hebben met het liegen van John over de hoeveelheid geld tegen Jantien. Of is dit te eenvoudig en selectief?


Dat kan zeker, bijna alles kan nog.  :)








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #31 Gepost op: 8-04-2002, 16:18:44 »
Als we er vanuit gaan dat de aanwijzing slaat op het doen verdwijnen van geld door de mol dan zal dat dus waarschijnlijk niet slaan op de afgelopen aflevering...

en in dat geval kunnen we de andere aanwijzingen ook weer in een ander daglicht gaan plaatsen...

Wisten jullie bijvoorbeeld dat op de CD van Mission Impossible een nummer staat dat "Headphones" heet??

Misschien moeten we de aanwijzingen toch linken aan directe molacties...








Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #32 Gepost op: 8-04-2002, 17:09:46 »
Wisten jullie dat Abba  "vader" betekent?








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #33 Gepost op: 8-04-2002, 17:26:10 »

Wisten jullie dat Abba  "vader" betekent?


:o :o :o Nee dus , goede tip ! zo moet je dus denken bij die hints , zou het dan toch Johnnie Boy of Jantien zijn ???

MvG , Kennz

Ps : ''there's somthing 'bout you're smile '' , big kane fan ?









Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2002, 17:38:17 »
geld kan natuurlijk ook slaan op het geld dat john kreeg bij de ondervragingopdracht.....

verder, zeer raar dat het interview niet in schiphol werd opgenomen! had ze misschien te veel gezegd over haar mol-keuze? en kon het niet gebruikt worden  ???


groet
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #35 Gepost op: 8-04-2002, 17:45:01 »
Of was er een noodsituatie thuis, of was ze uitgeweken naar een ander vliegveld, of...
Ik denk dat we daar niet achter komen, maar imho zijn er ook 'normale' verklaringen :)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #36 Gepost op: 8-04-2002, 17:45:24 »

verder, zeer raar dat het interview niet in schiphol werd opgenomen! had ze misschien te veel gezegd over haar mol-keuze? en kon het niet gebruikt worden  ???


Ik dacht er eigenlijk aan dat Ellen misschien wel niet eerder naar huis is gegaan dan de andere kandi's. Toen zij afviel, duurde de opnames nog maar 2 daagjes en misschien heeft men gedacht dat 't leuk zou zijn als Ellen gewoon met de rest van de ploeg naar huis zou kunnen gaan . Bovendien heeft Prince ook al 'ns verteld dat de afvaller meestal nog 'n nacht in 'n hotel verbleef voordat hij/ zij 't vliegtuig richting Nederland pakte. En als Ellen nog 'n nachtje zou blijven dan waren de opnames toch al bijna afgerond. Dan kan ze net zo goed met de rest mee naar huis.

Wie weet is voor haar nog wel 'n rol weggelegd in de laatste aflevering. En was ze dus nog nodig daar in Portugal en kon ze daarom nog niet naar huis.

Er kan natuurlijk ook nog 'n vele gemakkelijkere oplossing zijn voor 't ontbreken van 'n interview met haar op Schiphol, namelijk dat de ploeg van Schiffers.fm op 't moment dat Ellen aankwam niet naar Schiphol konden komen (wat anders te doen of vast in verkeer?). Maar zo heeft Ellen natuurlijk haar bandje met muzikale aanwijzing ook niet direct kunnen afgeven!  ;)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #37 Gepost op: 8-04-2002, 17:48:36 »

Ik dacht er eigenlijk aan dat Ellen misschien wel niet eerder naar huis is gegaan dan de andere kandi's. Toen zij afviel, duurde de opnames nog maar 2 daagjes en misschien heeft men gedacht dat 't leuk zou zijn als Ellen gewoon met de rest van de ploeg naar huis zou kunnen gaan . Bovendien heeft Prince ook al 'ns verteld dat de afvaller meestal nog 'n nacht in 'n hotel verbleef voordat hij/ zij 't vliegtuig richting Nederland pakte. En als Ellen nog 'n nachtje zou blijven dan waren de opnames toch al bijna afgerond. Dan kan ze net zo goed met de rest mee naar huis.

Wie weet is voor haar nog wel 'n rol weggelegd in de laatste aflevering. En was ze dus nog nodig daar in Portugal en kon ze daarom nog niet naar huis.

Er kan natuurlijk ook nog 'n vele gemakkelijkere oplossing zijn voor 't ontbreken van 'n interview met haar op Schiphol, namelijk dat de ploeg van Schiffers.fm op 't moment dat Ellen aankwam niet naar Schiphol konden komen (wat anders te doen of vast in verkeer?). Maar zo heeft Ellen natuurlijk haar bandje met muzikale aanwijzing ook niet direct kunnen afgeven!  ;)


... Leeg bandje is ook niet alles  8)

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline flupke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #38 Gepost op: 8-04-2002, 18:32:28 »
Ik heb de radio-uitzending gemist, is er weer iemand die het heeft opgenomen?

Alvast bedankt







Flupke, objectief en betrouwbaar!

aggie

  • Gast
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #39 Gepost op: 8-04-2002, 18:33:39 »
Vlaming heeft het. Zie huiskamer (bar de molshoop)