Auteur Topic: Prince is de mol - deel 4  (gelezen 16582 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Prince is de mol - deel 4
« Gepost op: 14-03-2002, 17:14:59 »
Na een 'deel 1', 'deel 2' en een 'deel 3', stel ik voor om hieronder verder te gaan met deel 4. :)

gr,
Malcolm  8)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Prince is de mol - deel 4
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2002, 17:54:10 »
Citaat
Hoelang denk jij dat de mol duurt dan Echt geen maanden hoor. Om de twee dagen is er een uitzending duss in theorie kan het nog!  

Nienkie, de mol duurt dan wel geen maanden, langer dan 2 weken duurt het iig! Het aantal dagen ligt zo rond de 20, 21 dagen, dus bijna 3 weken. En als het idd zo is dat al die kindjes vertellen dat meester prince al na 2 weken terug was, is hij de mol dus niet. easy as that. hij is het niet! ik dacht van wel, maar hij was dus na twee weken terug, en daaruit kunnen we concluderen dat hij dan wel in aflevering 6, dan wel in aflevering 7 naar huis gaat. en wat kunnen we daaruit concluderen? dat degene die op de plaats staat waar diegene naar huis zou gaan, jantien of heel misschien ellen dus, de mol zou kunnen zijn, omdat diegene dan waarschijnlijk verwisseld is met prince en eigenlijk op de mol plaats zou moeten staan. dus ellen of jantien is de mol...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2002, 18:04:23 »
In dit topic had ik al geopperd dat de afgevallen kandidaten misschien samen ergens verblijven totdat de opnames van WIDM afgerond zijn. Dit om 't simpele feit dat als je na 'n aantal dagen thuis bent, je omgeving al weet dat jij iig niet de mol was. En zo kan 't natuurlijk snel uitlekken wie bij de laatste drie zitten.....

Maar dat blijkt dus niet zo te gaan. De kandidaten gaan gewoon naar huis, maar mogen volgens Vlaming dan nog niet gaan werken en mogen vooraf aan niemand zeggen dat ze mee gaan doen aan WIDM.

Dus in dat geval zou Prince nog helemaal niet kunnen gaan werken mocht hij er eerder uitvliegen en denk ik ook dat dit soort praatjes gewoon nergens op gebaseerd zijn.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2002, 18:06:48 »
het lijkt me erg sterk dat die kinderen zeggen: 2 weekjes, terwijl hij 3 weken weg geweest is, en als meerdere kinderen, zelfs ouders dat zeggen... sorry han, maar dat geloof ik wel.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2002, 18:07:57 »
Ken jij die mensen persoonlijk dan die dat zeggen? Of heb je 't via via vernomen?  ???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2002, 18:09:10 »
vb.: taupe.
en verder viavia, maar ik blijf et geloven...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 14-03-2002, 18:14:48 »

Citaat

De kandidaten gaan gewoon naar huis, maar mogen volgens Vlaming dan nog niet gaan werken en mogen vooraf aan niemand zeggen dat ze mee gaan doen aan WIDM.

toch nog ff zeggen dat ik geen erkende insider ben en dat dit dus gewoon een veronderstelling was......ik probeer wel geen rekening te houden met dergelijke roddels, trouwens ook over George heb ik gelezen dat hij ook na 2 weken thuis was.....dan doet WIDM zo z'n best de Mol niet bekend te maken, maar dan gaat Prince bij z'n thuiskomst meteen weer les geven, waar hij met honderden mensen in kontakt komt, lijkt me nog steeds een beetje onwaarschijnlijk, misschien hebben ze wel een dubbelganger ingehuurd om ons op het verkeerde spoor te zetten  :P

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline nienkie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 14-03-2002, 18:27:58 »
Ik doe gewoon lekker alsof ik niets gehoord heb! Prince blijft de mol. En als hij er dan eerder uitvliegd, dan ga ik je gelijk geven Doris, maar nu nog niet.

Het lijkt me inderdaad vrij raar als hij meteen aan het werk gaat en dan in een school! Hoeveel kinderen uit groep acht kijken de mol??? Heel veel dus he! Ik loop zelf stage in groep acht en er zijn er een heel aantal die dit programma volgen.

Prince gaat het voor hun toch niet verpesten?

Nee! Ik geloof het gewoon niet!

Gr. Nienkie

aggie

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 14-03-2002, 18:32:26 »
Dat is het Vlaming. Ze hebben die Prince Vertel gewoon voor de klas gezet. Hij lijkt zoveel op onze Prince ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9 Gepost op: 14-03-2002, 18:49:36 »
nienkie:  het is ook alleen maar een theorie van, stel als, dan gebeurd er dit...
vlaming: ik hoop echt dat die bron van george en zijn twee weken niet klopt, want dan ga ik echt heeeel erg balen...

mijn theorie is dus nu al meteen afgezeken, maar het geeft niet want we gaan weer vrolijk door met het zoeken van nieuwe theorien...  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 14-03-2002, 18:53:45 »
Citaat

toch nog ff zeggen dat ik geen erkende insider ben en dat dit dus gewoon een veronderstelling was......

Nee je bent geen insider? Ik meende altijd dat je de mol zelf was!  ;D

Nee serieus: ik trek me ook totaal niks aan van deze roddels, want grote kans natuurlijk dat ze niet waar zijn. Ik vind 't veel leuker om te beoordelen naar aanleiding van de afleveringen. Is ook veel spannender dat je pas te weten komt wie er af gaat vallen in de aflevering zelf.

En oh ja, van Taupe hebben we ook al eerder 't volgende bericht gezien:

Citaat
Nou heb ik dus een MEGA TIP.

Tja de George fans, die George op het oog hebben als mol, die zitten dus GOED.

Het heeft allemaal te maken met........ ja sorry ik ga dit niet vertellen omdat ik het nog niet zekers weet dus de MEGA tip hebben jullie nog van me te goed.

Aangezien dat hij met dit bericht ook al wilde aantonen dat hij meer wist dan ons terwijl 't bericht eigenlijk totaal niks zegt, weet ik niet of we die Taupe zo serieus moeten nemen.... :-/

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2002, 21:50:20 »
Citaat

Nee je bent geen insider? Ik meende altijd dat je de mol zelf was!  ;D

dat denk ik ook soms *EG*

Citaat
Nee serieus: ik trek me ook totaal niks aan van deze roddels, want grote kans natuurlijk dat ze niet waar zijn.

inderdaad.....

Citaat
Ik vind 't veel leuker om te beoordelen naar aanleiding van de afleveringen. Is ook veel spannender dat je pas te weten komt wie er af gaat vallen in de aflevering zelf.

......hier ben ik het voor 100% mee eens, ik vind het zuur dat mensen die roddels (want dat is het meestal) posten, maakt het spelletje minder leuk......ik probeer er alvast geen rekening mee te houden .....

cheers
vlaming

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2002, 22:10:43 »
Citaat

......ik probeer er alvast geen rekening mee te houden .....

Dan zijn we al met z'n tweeen. Als de rest dat nu ook niet meer doet en ook geen roddels meer hier verspeid, dan kunnen we hier weer mooi objectief en betrouwbaar verder discussieren.  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #13 Gepost op: 15-03-2002, 08:55:20 »
objectief en betrouwbaar he? lijkt me een goed idee. echt serieus, want niemand kijkt objectief: veel mensen hebben één mol en daar letten ze op, en alleen op de mollenstreken van die persoon. ik ga voortaan proberen alles objectief te bekijken, wie doet der met me mee? over dat betrouwbaar... als ze et forum betrouwbaar willen hebben kunnen ze het beter sluiten, want ik denk dat van al die theorien die we hier hebben er maar 1 of 2 kloppen...
door

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 15-03-2002, 09:04:51 »

Citaat

ik ga voortaan proberen alles objectief te bekijken, wie doet der met me mee?

Ik doe zeker mee, maar ik vind eigenlijk dat ik alles al redelijk objectief bekijk. Ik heb telkens wel 'n persoonlijke mol, maar ik probeer ook nog mee te zoeken naar aanwijzingen voor andere kandidaten. Maar dit wordt wel erg offtopic nu. Sorry folks!  ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 15-03-2002, 09:44:40 »
Citaat

objectief en betrouwbaar he? lijkt me een goed idee. echt serieus, want niemand kijkt objectief: veel mensen hebben één mol en daar letten ze op, en alleen op de mollenstreken van die persoon

hey door....ik vind niet dat je ons allemaal over dezelfde kam mag scheren, ik persoonlijk kijk objektief en zal akte nemen van ALLE molakties, niet alleen van de Mol die ik op dat moment in gedachten heb....maar je hebt wel gelijk dat andere personen (RaRa wie zou dat nu toch kunnen zijn  ;) )inderdaad blind zijn voor akties NIET gedaan door hun Mol, of dat ze alles zo proberen uitleggen dat het goed uitkomt voor hun Mol  , maar dat is eigenlijk NIET mijn probleem, is vooral een probleem voor die persoon omdat hij alleen de akties van zijn Mol nog ziet (foute keuze aan 't eind is dus goed mogelijk)
groetjes vlaming

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 15-03-2002, 10:53:31 »
Idd Han, bij dat bericht moet je mij ook niet serieus nemen. Volgens mij zei ik maar wat. Mijn gevoel zegt gewoon dat George het is. Maar dit berichtje was aan het begin van het programma dus had ik ook nog geen enkele reden. Nogmaals sorry daar voor, maar ik ben veranderd hoor.

Kheb toch zo'n zin in vanavond he.

En wat te denken over Prince want ik d8 dat daar deze topic over ging, tja ik denk niet dat hij het haald.

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #17 Gepost op: 15-03-2002, 11:58:23 »
sorry, maar nog ff één berichtje offtopic in deze topic: sorry, vlaming, sorry, je hebt gelijk... et was ook nog vroeg he, maar ik bedoelde eigenlijk gewoon de mensen die NIET objectief kijken naar mol acties, en dat jij daar niet bij hoort, is duidelijk. RaRa, wie zouden jij en ik nu bedoelen... trouwens niet alleen diegene, en ik weet dat ik af en toe dingen ook niet helemaal objectief bekijk, ik schaam mij diep  :-[. maar na terug naar de topic, is prince de mol?

taupe, jij schreef hiervoor dat prince het niet gaat halen... waarom niet? omdat hij na twee weken al terug was? en weet je dat zeker? hoe weet je wanneer hij weg was gegaan en heb je hem na 2 weken zelf weer echt gezien? het lijkt me een redelijk grote school dus dat je een leraar 2 weekjes mist zal toch wel niet zo heel erg opvallen? zeker niet als je kind niet bij prince in de klas zit, of had hij van te voren bekend gemaakt dat hij aan widm mee zou gaan doen?
door

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #18 Gepost op: 15-03-2002, 12:05:50 »
[offtopic]Doris: lijkt me wel dat de mensen op die school weten dat er iemand mee gaat doen aan Wie Is De Mol...[/offtopic]

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #19 Gepost op: 15-03-2002, 12:18:24 »
ja, maar of dat word doorgespeeld aan alle leerlingen en hun ouders... ik weet het niet.
ik vind dit trouwens wel ontopic, we overwegen de mogelijkheden over prince gewoon.