Auteur Topic: George is de mol (deel 9)  (gelezen 31408 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #80 Gepost op: 15-04-2002, 12:19:40 »



trouwens iets dat ik ook niet kan vergeten is toen george in aflevering 2(meen ik) plots een plastieken zak te voorschijn haalt? ben deze actie altijd als verdacht blijven beschouwen.

ciao
vlaming


Plastieken  ;D
Sorry, ik lach je nie uit hoor, vond et alleen wel ff grappig staan.. :)








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #81 Gepost op: 15-04-2002, 16:03:06 »
Dit is misschien al ooit in een ver verleden gepost, maar zowat onmogelijk om dat terug te zoeken dus alvast mijn excuses als het eerder vernoemd is...

In Amerika was een aanwijzing dat ene Kathryn de mol was omdat je mole met 4 letters schreef en ze werd als 4de voorgesteld...hier zijn het 3 letters, en werd George als 3de voorgesteld...toeval of.....???







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #82 Gepost op: 15-04-2002, 19:04:54 »
Is idd wel eens geopperd ja. Maar als het zo is vind ik het heel erg vergezocht. Zo kan ik er nog wel 10 verzinnen.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #83 Gepost op: 15-04-2002, 19:45:37 »

yeah han13, ik had dat hier gisteren ergens gelezen ondertussen ook gecheckt, het klopt idd. volgens mij had ze wel de keuze ts 1.... & 2.....ipv A & B, niet dat het iets uitmaaktik heb dit ook gecheckt, volgens mij kijkt george niet eens naar het "briefje", hij haalt het uit z'n zak en steekt het meteen terug, en BTW volgens mij is het briefje het pasje dat ze bij de geldwagenopdracht kregen. dit is een zeer rare actie van george, al bij al 2 welgekomen aanwijzingen!

Volgens mij is het toch echt het kastje van het geluid (zat misschien niet helemaal lekker) dat George uit z'n pak haalt en er weer instopt, ik meen ook dat hij met z'n andere hand een soort snoertje vastpakt...

Verder blijf ik het gek vinden dat hij nooit meer terug is gekomen op "het gesprek met de Mol"... Als hij een beschrijving geeft waarom hij denkt dat Jantien de mol is zou je toch denken dat hij iets zegt van uit mijn gesprek met de mol kon ik ook opmaken dat....









Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #84 Gepost op: 15-04-2002, 20:03:44 »
Vind het inderdaad verdacht dat hij niks over het telefoontje loslaat, hij is het gewoon zelf en weet niet wat te verzinnen. Daarom heeft ie waarschijnlijk het telefoongesprek gekozen, als iemand anders het koos ging het niet door en moest ie niet bellen. Er werd gezegd dat iedereen iets anders had gekozen dan hij/zij eerst gezegd had, behalve George... George zegt in 3 afleveringen 'Ik wil de vrijstelling, 2e keuze: telefoongesprek!' (namelijk in het 'volgende week' filmpje, in de aflevering zelf en in het 'vorige week' filmpje) Hij zou dus de vrijstelling genomen moeten hebben als hij moest nemen wat ie eerst gezegd had...

Hint van mol is drie letters vind ik ook wat vergezocht. In Amerika hebben ze daar een hoop commentaar op gegeven. Een andere hint daar was dat de host (de Amerikaanse Angela dus) de rugzak van die Kathryn in de lucht had gehouden, maar hij heeft zelf steeds gezegd dat ie niet wist wie de Mol was, hoe kon ie dan als hint de rugzak van KAthryn omhoog houden ???

En als we het dan toch over het aantal letters en de voorstelling van de kandi's hebben, misschien is het de vijfde wel want De Mol heeft 5 letters. Weet niet wie er als 5e werd voorgesteld...

Maar gebaseerd op dat telefoontje en een paar rare uitspraken en daden is het George voor mij








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #85 Gepost op: 15-04-2002, 20:09:27 »


En als we het dan toch over het aantal letters en de voorstelling van de kandi's hebben, misschien is het de vijfde wel want De Mol heeft 5 letters. Weet niet wie er als 5e werd voorgesteld...



Prince!  :D Prince returns, the mole returns! ;D

Nee grapje.

Het lijkt me idd logisch dat de mol de 5 belminuten krijgt, of niemand! En mocht overhoopt John of Jantien het toch zijn, dan ben ik benieuwd wat er in dat telefoongesprek is gezegd. Maar ik blijf het verdacht vinden.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #86 Gepost op: 15-04-2002, 22:01:05 »

Plastieken  ;D


is dat een grappig woord  ???

Citaat
Sorry, ik lach je nie uit hoor, vond et alleen wel ff grappig staan.. :)


nou 'k blij dat je er plezier aan beleefde  ;) anyway, ik heb de fase nog eens bekeken in aflevering 5, die papieren(!) zak komt dus in beeld bij het ontbijt bij de ontvoering van Kerstin , er staat ook tekst op de zak , nl "CENTRI" en daar een cirkel rond, komt netjes in beeld. het blijft 'n raar beeld, maar wellicht geen verdere conclusies aan verbinden   ;)

cheers!
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #87 Gepost op: 15-04-2002, 22:15:34 »

er staat ook tekst op de zak , nl "CENTRI" en daar een cirkel rond, komt netjes in beeld. het blijft 'n raar beeld, maar wellicht geen verdere conclusies aan verbinden   ;)


Centri vind ik echt zo'n naam voor 'n buitenlandse supermarkt.  :) Dus wellicht was de papieren zak daarvan, maar wat zal George dan in de zak hebben? Toch wel wat vreemd wat mij betrefd.

Ik moet trouwens nog steeds de fase uit aflevering 10 waarbij George met papiertjes zit te hannesen 'ns nakijken. Als ik alles zo hier lees, moet 't aardig vreemd zijn.....








Offline egel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #88 Gepost op: 16-04-2002, 08:51:15 »
Even nog over de argumenten voor Jantien als Mol, die George noemt zijn wat slap en wat ik heel gek vind : Hij zegt niets over het gesprek met de Mol dat hij toch gehad heeft, dit zou zijn argumenten toch moeten sterken.
Maar ja als jezelf de Mol bent..............

Groetn Egel








Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #89 Gepost op: 16-04-2002, 09:05:57 »
I'm not an addict, maybe that's a lie...

Gisteravond ben ik (samen met mijn moeder!!!) begonnen aan het her-kijken van alle afleveringen van Wie is de mol...
EN JAWEL! Ik heb EEN nieuw iets gezien!!! Dat jullie niet zeggen dat het geen nut heeft.

Bij de executie vragen van de aflevering met de fietsopdracht, zegt Kerstin (dacht ik, misschien was het Karen) dat George zo goed gefietst heeft. Dan zie je een beeld van George en dan zie je hem duidelijk zijn hoofd wegdraaien van de groep in de auto en grijnzen...
Wie heeft dit ook gezien?

Wellicht waren zij weer aan het roepen: "Kom op! Je bent de mol niet! Je kan het!"
Kostelijk als je de mol bent toch?!







You don't wanna fall apart this time

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #90 Gepost op: 16-04-2002, 09:09:18 »
Als George de mol is, zou die zowel iets doen. Kerstin zei het volgens mijn in de auto, en Karen toen ze boven waren, maar ik heb geen band om het na te kijken, dus ik bazeer het op mijn geheugen.








aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #91 Gepost op: 16-04-2002, 09:19:03 »

I'm not an addict, maybe that's a lie...

Gisteravond ben ik (samen met mijn moeder!!!) begonnen aan het her-kijken van alle afleveringen van Wie is de mol...
EN JAWEL! Ik heb EEN nieuw iets gezien!!! Dat jullie niet zeggen dat het geen nut heeft.

Bij de executie vragen van de aflevering met de fietsopdracht, zegt Kerstin (dacht ik, misschien was het Karen) dat George zo goed gefietst heeft. Dan zie je een beeld van George en dan zie je hem duidelijk zijn hoofd wegdraaien van de groep in de auto en grijnzen...
Wie heeft dit ook gezien?

Wellicht waren zij weer aan het roepen: "Kom op! Je bent de mol niet! Je kan het!"
Kostelijk als je de mol bent toch?!


Ik kan me dit beeld ook goed herinneren.
Kun je ook even kijken naar het moment toen George zo sloom was....zat de auto met Jantien erin er ook vlak bij...?








Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #92 Gepost op: 16-04-2002, 09:28:29 »
Sorry Aggie, maar ik zit nu op mijn werk en ik kan vanavond pas weer kijken. Zal het dan even checken.

Mag ik trouwens even applaus voor het posten van mijn eerste 2 ZINNIGE berichten!







You don't wanna fall apart this time

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #93 Gepost op: 16-04-2002, 09:43:31 »

Centri vind ik echt zo'n naam voor 'n buitenlandse supermarkt.  :) Dus wellicht was de papieren zak daarvan, maar wat zal George dan in de zak hebben? Toch wel wat vreemd wat mij betrefd.


ik wil het (voorlopig) niet bij de aanwijzingen zetten maar je kan het natuurlijk wel zo gaan zien, george is het centrum van de WIDM serie : hij is de Mol. hoe dan ook, het blijft natuurlijk raar dat hij met die zak afkomt, en dan brengt hij die zak ook nog zo in beeld dat we netjes het opschrift kunnen lezen

Citaat
Bij de executie vragen van de aflevering met de fietsopdracht, zegt Kerstin (dacht ik, misschien was het Karen) dat George zo goed gefietst heeft. Dan zie je een beeld van George en dan zie je hem duidelijk zijn hoofd wegdraaien van de groep in de auto en grijnzen...
Wie heeft dit ook gezien?


heb ik niet gezien, maar ik zal het asap checken

trouwens ik weet niet of het al vermeld is, maar in afl 10 in de eerste proef gedroeg george zich toch écht mols (leterlijk dan), zo fananiek in die ondergrondse gang wroeten, en daarvoor in het pikdonker de ondergrondse kamers afspeuren op zoek naar die gasfles, dat terwijl john nog boven stond....we moeten het soms niet te ver zoeken

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #94 Gepost op: 16-04-2002, 10:07:53 »

Mag ik trouwens even applaus voor het posten van mijn eerste 2 ZINNIGE berichten!


***klap klap klap klap*** ;D







always look on the bright side of life

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #95 Gepost op: 16-04-2002, 10:41:28 »

Bij de executie vragen van de aflevering met de fietsopdracht, zegt Kerstin (dacht ik, misschien was het Karen) dat George zo goed gefietst heeft. Dan zie je een beeld van George en dan zie je hem duidelijk zijn hoofd wegdraaien van de groep in de auto en grijnzen...
Wie heeft dit ook gezien?


ik heb de executie van aflevering 3 nog ff snel bekeken...de enige keer dat george daar in beeld komt is bij 't stemmen van john, john zegt karen te verdenken omdat ze "te veel haar best doet om de mol niet te kunnen zijn" ....dan krijgen we beelden van karen die george aan het aanmoedigen is,  die grijns van george zie ik echter niet  ???

wat me wel opviel even later, als prince zegt "ellen stond in 't rood op de weg", tonen ze beelden van george die er op dat moment over fietst, nadat hij dat gedaan heeft maakt hij een slingerende beweging, te interpreteren als : fout! vervolgens krijgen we beelden van jantien die over de rode letters "hup hup mol" fietst, zijn dat toevallig beelden van de Mol en de Winnaar?

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #96 Gepost op: 16-04-2002, 10:51:09 »
Dank je wel Julie... Het is dan ook een noemenswaardige score... bijna 4,3% van mijn posts zijn zinnig!

Euhm, na deze post is dat trouwens 4,2%, maar dat terzijde...

OK, nog een poging erbij dan:
Tijdens de onnozele vondst van de koptelefoon door George, stemt Jantien wel heel makkelijk in. Maar dit is vast al gezegd.

George zijn felle reacties, zijn die al aan de orde geweest?

Balvangopdracht
Harry: "Willen we die bal wel vangen?"
George: "JA!" en een verwoede als-blikken-konden-doden-blik er bovenop

Driehoeksopdracht:
De geirriteerdheid van George als Kerstin de middelpuntstheorie niet snapt. Let trouwens op hoe wiskundig zelfs de dubbele streepjes zet op de zijde van de driehoek om aan te geven dat hij het middelpunt van die zijde heeft en die 2 delen dus evenlang zijn... secuur George!

Nog een keer de driehoeksopdracht:
Hoe hij dreigend tegen Prince zegt dat hij aan moet geven waar hun lijnen elkaar vinden: "HALLO! De telefoonpalen!"

Heeft George trouwens een horloge om tijdens de fietsopdracht? Anders kan hij op het moment van over de streep komen toch niet weten dat de opdracht mislukt is?!

Hij is uberhaupt vaak oprecht blij: Balvangopdracht, foto opdracht... die oprechtheid heeft mij lang in verwarring gehouden... George, als je de mol bent (waar ik NU EINDELIJK wel vanuit ga) je was briljant... (trouwens ook als je de mol NIET bent!)...

Zinning/Onzinnig... Your call...








You don't wanna fall apart this time

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #97 Gepost op: 16-04-2002, 11:03:07 »
Nee, je hebt wel gelijk! ;)
Mol of niet, George is briljant! Ik vond al dat fanatieke gedrag van George ook echt geweldig. Kan zo allemaal in de grappige momenten top 10 opgenomen worden.  :D
Zo ook:

Jantien: het is maar nep-geld
George: het is helemaal geen nep-geld!  >:(

Ik moet zeggen: Als hij toch de mol blijkt te zijn, heeft hij het echt prachtig gedaan. ;)








Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #98 Gepost op: 16-04-2002, 11:06:54 »
Ook hoe hij af en toe de lulligheid zelve is:

Na de denkers-doeners-dromers opdracht, hoe hij dan tot TWEE keer toe op zo'n lullig toontje herhaald: "Het is niet gelukt"

En na de fietsopdracht: "We hadden toch 8 keer gewisseld?" Niet dat dat wat uit had gemaakt, maar de knullige poging is wel weer een ereplaats waard...







You don't wanna fall apart this time

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 9)
« Reactie #99 Gepost op: 16-04-2002, 15:42:42 »
Ja George rules!
Dat lachje van hem als Jantien zegt : dat vind ik toch echt een walvis!
Echt super gewoon. Hij kijkt echt van: ik weet lekker dat dat niet de walvis is, maar als jij dat wilt geloven, prima!