Het viel mij na deze aflevering op dat het dagboek van de Mol op .nl een schrijfstijl had die ik (gevoelsmatig) meer aan een vrouw dan aan een man zou toerekenen.Heb de dagboeken van de Mol nog eens goed doorgelezen en vergeleken met de deelnemersdagboeken die er nu nog toe doen (Harry en Ellen).
Uitgaande dat het een vrouwelijke mol zou zijn blijven Jantien en Ellen over. Ellens schrijfstijl is duidelijk anders.Bovendien stemde Karen op haar en vloog er uit. Dus zou Jantien de Mol moeten zijn.

We zijn al tot de conclusie gekomen dat het Molgehalte van Harry en John behoorlijk is gedaald na hun 'medische verklaringen'. Prince wordt wel erg verdacht gemaakt met het missen van de W. George

is voor mij één van de finalisten. Zijn vermeende molacties bij de stadstour en de fotogalerij vind ik niet overtuigend. Immers hij gaf dezelfde antwoorden als Harry. (tussen haakjes, ik vond Angela wel een beetje raar overdreven reageren bij die vragen, zo van..... GOED ZO, Harry/George..... heeft misschien niets te betekenen, maar toch.....). Bij de foto's maakte hij dezelfde fout als Karen door die gipsvoet niet te zien. Zie hiervoor ook mijn reactie op topic "Iedereen gelijke kansen deel 2'. Net als Ellen. Beiden zijn ze zeer slim bezig.
Angela heeft gezegd dat iedereen hogelijk verbaasd was toen de Mol werd ontmaskerd. Niemand verwachtte díe Mol. Jantien wordt door door maar 1 kandidaat verdacht (George) en door alle kandidaten min of meer op handen gedragen. Dus.....
JANTIEN IS DE MOL

Verder mijn theorie volgend, dat het WIDM-team probeert er voor te zorgen dat diegene die het dichtst op de hielen zit van de Mol volgende week uit het zicht van haar blijft, moet het dus zo zijn dat George bij afl. 7 weinig bij Jantien in de buurt is. Er zullen dus weinig vrijwilligers gevraagd worden maar worden groepjes samengesteld door Angela. Het zal mij benieuwen........ :-/