Auteur Topic: Relatie Mol <-> Productieteam  (gelezen 3490 keer)

Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Relatie Mol <-> Productieteam
« Gepost op: 14-04-2002, 14:32:04 »
Hee, hoo..

wat ik me al een tijdje afvraag is: wat is eigenlijk de relatie van de Mol met het productieteam van WIDM? Heeft de Mol tijdens het programma overleg met de producer / regisseur over de tactiek? Krijgt hij (zij?   ??? ) informatie over de opdrachten etc..? Of moet hij het allemaal zelf maar uitzoeken?

Groeten,
davidee
(die het voorlopig op George houdt...)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Relatie Mol <-> Productieteam
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2002, 14:35:01 »


wat ik me al een tijdje afvraag is: wat is eigenlijk de relatie van de Mol met het productieteam van WIDM? Heeft de Mol tijdens het programma overleg met de producer / regisseur over de tactiek? Krijgt hij (zij?   ??? ) informatie over de opdrachten etc..? Of moet hij het allemaal zelf maar uitzoeken?

Tuurlijk heeft ie contact met productieteam. Heb je dan niet gezien dat George zich 'ns een keer in het bos heeft afgezonderd met gsm (zogezegd om Mol te bellen), maar toen heeft ie gewoon gepeild naar de stand van zaken in WIDM!
Ik geloof nooit dat een kandidaat Mol zonder hulp van buitenaf zich in een programma kan integreren...


Grtz
ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Relatie Mol <-> Productieteam
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2002, 14:44:28 »
Oh en BTW, wat is eigenlijk de beloning voor de Mol? Krijgt 'ie al het geld dat niet in de pot terecht gekomen is???  ;)

Gr.,davidee








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Relatie Mol <-> Productieteam
« Reactie #3 Gepost op: 14-04-2002, 14:47:36 »

Oh en BTW, wat is eigenlijk de beloning voor de Mol? Krijgt 'ie al het geld dat niet in de pot terecht gekomen is???  ;)

Nee, hij moet verplicht drie maanden berichtjes op dit forum posten ofwel dezelfde periode in een donker hol gaan wonen om af te kicken!  :P

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Relatie Mol <-> Productieteam
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2002, 14:48:15 »
nee, hij krijgt alleen een vergoeding van et salaris dat ie gemist heeft ofzo... maar nie echt veel iig







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jelte

  • Forumlid
Re:Relatie Mol <-> Productieteam
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2002, 19:59:21 »
De mol hoort bij de crew, en wordt dus ook als zodanig betaald. Daarnaast zijn er de "geheime meetings" van de mol met de crew om info over de volgende opdrachten uit te wisselen.