Auteur Topic: Wie is Kaki?  (gelezen 14779 keer)

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wie is Kaki?
« Gepost op: 16-02-2002, 21:49:41 »
Kaki, een van de gebruikers op dit forum, staat bij WIDM.com Pool 1 als enige op de eerste plaats met 1000 punten (d.w.z. zowel vorige als deze week op de juiste afvaller gestemd).

Gedreven door achterdocht klick ik haar profiel aan, waar nauwelijks info staat, behalve het e-mail adres, dat tot mijn grote verbazing 'karen_konings@hotmail.com' blijkt te zijn.

Dit kan m.i. twee dingen betekenen:
1. er is nog een hondje dat Fikkie heet.
2. het gaat hier om dé Karen Konings die denkt geen enkele info te hebben achtergelaten, maar even vergeten is het vakje aan te klicken waarbij je aangeeft je e-mail-adres onzichtbaar te willen maken.

Kan me punt 2 nauwelijks voorstellen, maar zelfs de meest intelligente mensen laten weleens steekjes vallen en ik vond het in ieder geval de moeite van het vermelden waard.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2002, 21:54:57 »
Citaat


Gedreven door achterdocht klick ik haar profiel aan, waar nauwelijks info staat, behalve het e-mail adres, dat tot mijn grote verbazing 'karen_konings@hotmail.com' blijkt te zijn.

Dit kan m.i. twee dingen betekenen:
1. er is nog een hondje dat Fikkie heet.
2. het gaat hier om dé Karen Konings die denkt geen enkele info te hebben achtergelaten, maar even vergeten is het vakje aan te klicken waarbij je aangeeft je e-mail-adres onzichtbaar te willen maken.



Of 't betekent dat iemand die niet Karen Konings is, 'n hotmailaccount onder de naam van Karen Konings heeft aangemaakt. Dat kan natuurlijk ook nog.  ;)

Maar 't is inderdaad wat vreemd dat deze Kaki juist degene is die nog alles goed heeft voorspelt tot nu toe. Karen moet natuurlijk wel weten wie er in de eerste twee afleveringen zijn afgevallen..... :)








Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2002, 22:03:17 »

Citaat

Of 't betekent dat iemand die niet Karen Konings is, 'n hotmailaccount onder de naam van Karen Konings heeft aangemaakt. Dat kan natuurlijk ook nog.  ;)

Zou idd ook nog kunnen, maar dan wel iemand die óf insider is óf Karen kent. Kaki staat hier nl. als sinds 23 januari geregistreerd. Naar mijn weten waren er toen nog geen (achter-)namen bekend.

Malcolm en Compuart, mocht dit dé Karen Konings zijn, dan willen jullie denk ik niet weten wie ze als mol, winnaar en verliezer heeft opgegeven. Of hebben jullie geen toegang tot die informatie?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2002, 22:15:39 »
Citaat


Malcolm en Compuart, mocht dit dé Karen Konings zijn, dan willen jullie denk ik niet weten wie ze als mol, winnaar en verliezer heeft opgegeven. Of hebben jullie geen toegang tot die informatie?


Als Karen 't einde van WIDM niet haalt, weet zij dus ook niet wie de mol, de winnaar en de verliezer zijn. Ze weet dan natuurlijk wel van 'n aantal afleveringen wie de afvaller is.

Maar als ze 't idd haalt tot 't einde en Kaki is de echte Karen Konings, kan ze natuurlijk alles goed invullen bij de pool.

Trouwens Kaki kan wel al eerder geregistreerd zijn, dan nog kan ze (of hij?) 't emailadres pas later hebben ingevuld of gewijzigd.








Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2002, 22:19:04 »
Op 11/2/02, 12:23:54, schreef Kaki onder topic 'De eerste 2 opdrachten':

Volgens mij moeten de deelnemers gewoon allemaal zo nu en dan een aparte opdracht uitvoeren. Ik weet niet of ze daarbij kunnen kiezen of soms aangewezen worden. Voor ons is het in ieder geval een goede manier om de verschillende mensen te leren kennen. Ik kan in de groepjes niet zien wie wat nou precies doet, terwijl dat heel duidelijk is van Karen en Kerstin. Vinden jullie het trouwens niet verdacht dat Karen op Erik stemt?

op 10.02.02 om 12:18:08, schreef Han13 :
--------------------------------------------------------------------------------
Trouwens nog 'n vraagje over de Portopdracht: waar is de groepindeling op gebaseerd? En waarom laat men niet zien dat er groepen gevormd worden? Wie heeft besloten dat Kerstin en Karen de vragen gaan beantwoorden?
--------------------------------------------------------------------------------

Moeten we m.n. de laatste zin van Kaki's reactie nu in een ander daglicht plaatsen?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline dumbytje

  • Forumlid
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2002, 22:21:10 »
Even een bericht voor han13: Al de kandidaten ontmoeten elkaar terug nadat de opnames gedaan zijn, dus ze weten wie de mol, de verliezer en de winnaar zijn







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Groetjes,
Dumbytje

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2002, 22:25:48 »
Citaat

Even een bericht voor han13: Al de kandidaten ontmoeten elkaar terug nadat de opnames gedaan zijn, dus ze weten wie de mol, de verliezer en de winnaar zijn

Is wel zo, maar die ontmoeting vindt pas na uitzending van de voorlaatste aflevering plaats.

De afvallers weten dus ook nog niet wie de Mol, winnaar en verliezer zijn, dus Han13 heeft wel een punt, hoewel haar pool-info natuurlijk waardevol blijft; ik wil in ieder geval niet weten wat ze stemt.








Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2002, 23:30:23 »

Citaat

....Trouwens Kaki kan wel al eerder geregistreerd zijn, dan nog kan ze (of hij?) 't emailadres pas later hebben ingevuld of gewijzigd.

Compuart, Malcolm, valt dit door jullie nog na te gaan?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2002, 23:39:20 »
veel kans dat het de enige echte is, en ze heeft zowaar al 4 berichtjes gepost  :o ik ga ff op zoek  :P







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2002, 23:43:03 »

Citaat

ik ga ff op zoek  



jammer.....de zoekfunctie om het forum te doorzoeken doet het momenteel niet  :-[







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #10 Gepost op: 16-02-2002, 23:47:14 »

Citaat




jammer.....de zoekfunctie om het forum te doorzoeken doet het momenteel niet  :-[

Heb ik eerder op de avond gedaan en de topic-titels opgeschreven voor het geval ze haar profiel zou verwijderen.

Ze heef gepost onder:
- 'Let op de details in begin filmpjes'
- 'De eerste 2 opdrachten'
- 'Officiële site online' en
- 'Nieuws: Kandidaten derde seizoen bij WIDM'







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #11 Gepost op: 16-02-2002, 23:53:43 »
Bij de topic 'Nieuws: Kandidaten derde seizoen bij WIDM' schrijft Kaki op 24-01-02 over de foto's van de kandidaten die Compuart in z'n bezit had gekregen:

Volgens mij is het niet zo moeilijk om aan die foto's te komen in dit stadium. Een of andere mediaservice heeft waarschijnlijk al een poosje de foto's voor de televiesiebladen en kranten in zijn bezit. Als ze bij de AVRO een beetje verstand in hun harses hebben, laten ze stukje bij beetje wat uitlekken. Dat past toch precies bij de sfeer van het spel. Wat mij betreft is er gewoon een mollenspelletje gaande. Leuk toch?

Ik vind dit toch wel 'n opvallend stukje. De andere drie van haar posts vind ik niet zo interessant.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2002, 00:09:04 »

Citaat

De andere drie van haar posts vind ik niet zo interessant.


okay, good to know....dan doe ik niet eens de moeite om ze te vinden .   ik denk eigenlijk dat hier nog wel kandidaten op dit forum ronddwalen (incl. de mol)

CU
vlaming










« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2002, 00:46:51 »
Citaat
Malcolm en Compuart, mocht dit dé Karen Konings zijn, dan willen jullie denk ik niet weten wie ze als mol, winnaar en verliezer heeft opgegeven. Of hebben jullie geen toegang tot die informatie?
Heb wel toegang tot die informatie, maar gebruik deze informatie niet bij m'n afwegingen. Overigens hou ik natuurlijk m'n kaken stijf op elkaar als het gaat om haar keuzes.
Citaat
jammer.....de zoekfunctie om het forum te doorzoeken doet het momenteel niet  :-[
Klopt. Werk ik nog aan.
Citaat
Maar als ze 't idd haalt tot 't einde en Kaki is de echte Karen Konings, kan ze natuurlijk alles goed invullen bij de pool.
Uiteraard kan haar score onmogelijk nog meedingen naar de eerste prijs
Citaat
Trouwens Kaki kan wel al eerder geregistreerd zijn, dan nog kan ze (of hij?) 't emailadres pas later hebben ingevuld of gewijzigd.
Dat kan, maar is niet gebeurd.

Ik heb inmiddels per email contact opgenomen met kaki en wacht nog op antwoord.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #14 Gepost op: 17-02-2002, 12:21:19 »

Citaat

....ik denk eigenlijk dat hier nog wel kandidaten op dit forum ronddwalen (incl. de mol) ....

Daar ben ik van overtuigd. Trouwens wel een spannend idee.

Vorig jaar waren de kandidaten m.n. ook op de chat behoorlijk actief. Vooral Sigrid blijkt m.b.v. een stuk of drie verschillende nicks daar een zeer grote bijdrage aan geleverd te hebben. Ze vertelde in Utrecht overigens dat ze zich daar soms wat schuldig over voelde, maar er ook zeer van genoten had.

Ik hoop trouwens dat we net als in 2001 de mol weer tot een aantal uitspraken kunnen verleiden, waaruit blijkt dat het 'deenigeechte' is. Ik ga maar eens kijken of die van dit jaar dat ook durft.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #15 Gepost op: 17-02-2002, 12:52:29 »
Ik was dus niet de enige die het was opgevallen  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #16 Gepost op: 20-02-2002, 16:11:54 »
Uit verveling maar weer eens bij de pool gekeken en jongens, allereerst m'n complimenten voor de mooie grafiekjes!  ;)

CompuArt, nog een reactie gehad n.a.v. jouw e-mail?
Het viel mij nl. op dat (op 1 na) alle deelnemers op nummer 2 nog nooit een post hebben geplaatst. Maar wel bovenaanstaan in de pool dus. Zijn dit soms ook allemaal insiders?  ???
Zo ja, dan kan ik wel ophouden met die pool  :'(  :-/








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #17 Gepost op: 20-02-2002, 16:51:23 »
Achterdocht in ons ooit zo knusse forum... Wat een gesodemieter!

Uit mijn stemgedrag zal blijken dat ik een echt Robje ben, een onvervalste Mol-addict met zonder voorkennis aangezien ik er van overtuigd ben dat ik er aan alle kanten falikant naast zit.

Nogmaals, ik ben niet de onechte zus van Dick of de broer van Kerstin... Ik ben mezelf en dat ben ik al jaren. Fijn he? Oh en ik wil nog steeds uit eten met Jantien, als het mag van d'r echtgenoot...









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Chiara

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #18 Gepost op: 20-02-2002, 21:26:50 »

Citaat

Uit verveling maar weer eens bij de pool gekeken en jongens, allereerst m'n complimenten voor de mooie grafiekjes!  ;)

CompuArt, nog een reactie gehad n.a.v. jouw e-mail?
Het viel mij nl. op dat (op 1 na) alle deelnemers op nummer 2 nog nooit een post hebben geplaatst. Maar wel bovenaanstaan in de pool dus. Zijn dit soms ook allemaal insiders?  ???
Zo ja, dan kan ik wel ophouden met die pool  :'(  :-/

Als je helemaal onderaan de pool naar alle nummers 26 t/m 29 kijkt (en dan heb je het over zo'n 19 mensen), zie je min of meer hetzelfde, nl. dat er één hier 5 posts heeft geplaatst en één maar 1.

Onder de ruim 300 mensen die aan de pool meedoen, zijn er denk ik meer lezers dan actieve forum-leden. Je ziet hier over het algemeen toch veel dezelfde namen terugkomen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is Kaki?
« Reactie #19 Gepost op: 24-02-2002, 16:29:38 »
Nou Kaki is blijkbaar toch niet onze Karen, anders had ze nu wel wat hoger gestaan bij de pool. Ze heeft nu nog maar 883 punten in plaats van de 1000 die ze voor aflevering 3 nog had.

Nou kan ze natuurlijk deze discussie over haar gelezen hebben en gedacht hebben, dan ga ik de pool maar extra verkeerd invullen deze keer. Maar volgens mij kun je dan nooit 117 punten in 1 keer verliezen. Dat zou dus betekenen dat ze voor deze derde ronde ook al verkeerde antwoorden heeft gegeven die nu pas zijn gebleken, omdat Dick eruit is. (dan had ze dus hem als mol of winnaar of iets ingevuld bij ronde 1 en 2)

Of is 't wel mogelijk om zoveel punten in 1 keer te verliezen. B.v. voor helemaal niks in te vullen? Een van de moderators die 't weet?  ???

(Kaki heeft trouwens sinds de eerste aflevering al niks meer gepost. (Verbod van de WIDM-redactie?) Dus 't is natuurlijk goed mogelijk dat ze nooit meer op deze site komt en zodoende de pool niet heeft ingevuld deze week.  )