Auteur Topic: Artikel in Spits verraad de mol?  (gelezen 12944 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #20 Gepost op: 17-04-2002, 13:30:02 »
het kan ook gewoon een verassing zijn omdat hij pas sinds afl. 9 (dus na 2 en halve week) verdacht werd... dus nog steeds een soort verassing







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #21 Gepost op: 17-04-2002, 13:38:15 »

Ik denk dat Jayne de juiste conclusie trekt als je Cosma's laatste opmerking goed leest....
:D
Maar eigenlijk probeerde ik helemaal geen conclusie te trekken!

Ik dacht alleen dat er nog steeds verwarring heerste over welk artikel er bedoeld werd en wat er precies in stond. Met mijn opmerking wilde ik alleen maar zeggen dat de vriendin van Cosma kennelijk uit de woorden in het artikel haar eigen conclusies had getrokken en de woorden dus ietsje verdraaid aan Cosma had doorgegeven.

John is mijn mol, maar niet vanwege het artikel in de Spits! ;)








aggie

  • Gast
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #22 Gepost op: 17-04-2002, 13:41:30 »

:D
Maar eigenlijk probeerde ik helemaal geen conclusie te trekken!

Ik dacht alleen dat er nog steeds verwarring heerste over welk artikel er bedoeld werd en wat er precies in stond. Met mijn opmerking wilde ik alleen maar zeggen dat de vriendin van Cosma kennelijk uit de woorden in het artikel haar eigen conclusies had getrokken en de woorden dus ietsje verdraaid aan Cosma had doorgegeven.

John is mijn mol, maar niet vanwege het artikel in de Spits! ;)


Dat bedoel ik Jayne ;)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #23 Gepost op: 17-04-2002, 13:54:56 »
Ow, OK, misverstandje. Sowwy, niks gezegd!   :-X  :D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #24 Gepost op: 17-04-2002, 16:01:53 »

Ik dacht alleen dat er nog steeds verwarring heerste over welk artikel er bedoeld werd en wat er precies in stond. Met mijn opmerking wilde ik alleen maar zeggen dat de vriendin van Cosma kennelijk uit de woorden in het artikel haar eigen conclusies had getrokken en de woorden dus ietsje verdraaid aan Cosma had doorgegeven.


Dit denk ik ook ja. Ze zal er wel iets als 'niemand verdacht de kandi die uiteindelijk de mol bleek te zijn' van gemaakt hebben, waardoor 't alleen maar op John zou kunnen slaan.

Maar 't zou ook wel erg stom zijn van 't programma dat door 1 opmerking in de Spits de identiteit van de mol was verklapt.

We houden 't er maar gewoon op dat we niks kunnen met 't artikel, omdat 't nog op alle drie de kandi's kan slaan.  :)








Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #25 Gepost op: 17-04-2002, 16:16:45 »
Ik wil best neertypen wat die vriendin in Spits zou hebben gelezen (heb haar vandaag gebeld en ze is er 100% zeker van), maar stel dat het klopt dan is dat zonde om neer te typen, iig werd in de bewuste zin "de mol"  vervangen door 1 ander woord, en om die reden zou het momenteel nog maar 1 persoon kunnen betreffen.

Het artikel in Spits was van vlak voor WIDM begon, mocht iemand willen weten wat er (volgens die vriendin) te lezen stond dan laat ik wel een bericht achter op je WIDM mail adres hier, ik ga het niet op het forum zetten omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen het wil weten, en omdat ik nu echt niet meer weet wat ik ervan moet geloven al helemaal niet.

Er was trouwens ooit een artikel waarin men vroeg of Jantien de mol was (volgens diezelfde vriendin), hierin zou Jantien gezegd hebben:" dat weten alleen de winnaar de verliezer en de mol" , hieruit maakte zij op dat Jantien bij de laatste 3 zou komen, en dat is ook gebeurd, vandaar dat ik haar wat dit betreft ook serieus neem (nogmaals ik zeg niet op dit forum wie er volgens die zin alleen nog maar de mol zou kunnen zijn).

Typ je naam, en ik bericht het je.

Greetz, Cosma.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #26 Gepost op: 17-04-2002, 16:33:49 »
Hoi Cosma,
Blij dat ik je heb kunnen "helpen" met dat artikel. Ik hoef het woord niet te weten, maar ik zou het wel leuk vinden als je, na de uitzending van vrijdag, het hier neer wilt zetten of het klopte...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

  • Gast
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #27 Gepost op: 17-04-2002, 16:35:30 »
En iedereen die de info van Cosma krijgt: IK wil het niet weten, dus doe het aub zoals Cosma het doet. Aan de orde stellen maar NIET vertellen. Dank daarvoor Cosma :D








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #28 Gepost op: 17-04-2002, 16:38:40 »
K wil wel weten wat ze zei Cosma, dusse.. laat maar ff n berichtje achter!! (God ja k ben veel te nieuwsgierig ::))








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #29 Gepost op: 17-04-2002, 16:52:48 »
Ik zou 't ook wel graag willen weten Cosma, al kan ik me voorstellen wat 't moet zijn geweest. Ik zal hierdoor trouwens niet m'n keuze voor 'n mol laten beinvloeden, omdat ik me niet kan voorstellen dat er ooit 'n artikel gepubliceerd is dat de identiteit van de mol prijsgeeft. Ik heb daar ook nog niemand over gehoord hier, en volgens mij zijn er toch wel veel mensen die iedere dag de Spits lezen.

Maar stuur 't me maar als je wil (met 'n personal message).  :)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #30 Gepost op: 17-04-2002, 17:01:00 »
Laten we er inderdaad maar niet teveel over blijven speculeren in dit topic want, hoe discreet Cosma het ook brengt, ik heb nu toch alweer een idee wat de vriendin meent gelezen te hebben... En ik wil het niet weten!!!  :-\








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #31 Gepost op: 17-04-2002, 17:22:16 »
Je hoeft dit topic niet te lezen... :P








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #32 Gepost op: 17-04-2002, 17:24:29 »
Ik weet het, maar nu heb ik het alweer gedaan...  :-\








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #33 Gepost op: 17-04-2002, 17:30:25 »
Ik begrijp niet zo goed wat 't probleem is. Ik weet natuurlijk niet wat de vriendin van Cosma precies denkt gelezen te hebben, maar denken jullie echt dat de WIDM-makers in 'n stom interviewtje de identiteit van de mol gaan prijsgeven?

Daar geloof ik dus echt niks van. Er wordt alles aangedaan om de mol geheim te houden tot op 't allerlaatste moment en dan verspreekt Angela zich zo gemakkelijk? Ik denk toch echt niet dat dit zou gebeuren.

Sorry vriendin van Cosma, maar ik denk echt dat je 't verkeerd gelezen of verkeerd opgevat hebt. Anders hadden we hier al veel meer reacties daarover gehad lijkt me zo.  :-\








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #34 Gepost op: 17-04-2002, 17:37:59 »

Ik begrijp niet zo goed wat 't probleem is. Ik weet natuurlijk niet wat de vriendin van Cosma precies denkt gelezen te hebben, maar denken jullie echt dat de WIDM-makers in 'n stom interviewtje de identiteit van de mol gaan prijsgeven?


Helemaal mee eens! Ik geloof ook niet dat je de mol uit zo'n krantje had kunnen halen. Bovendien is er altijd wel iemand die het kan weerleggen net als alle hints hier op het forum. Niemand heeft nog onomstotelijk bewijs voor de mol toch...? :)
En als het toch blijkt te kloppen dan is het vast toeval.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #35 Gepost op: 17-04-2002, 18:52:04 »
Wat ik niet begrijp: als het er zo duidelijk staat en die vriendin is hardstikke betrouwbaar, waarom twijfel je zelf dan nog, Cosma?
En waarom denk je dat wij meteen aannemen dat het klopt?
Nogmaals, alles wat via vriendinnen/buurmannen/zussen/krantenjongens /postduiven o.i.d. komt daaraan twijfel ik. Het is me net ff iets te vaag. Zeker als dat nu, 3 dagen voor de ontknoping, opeens tevoorschijn komt en absoluut niet meer te controleren is.

Sorry....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #36 Gepost op: 17-04-2002, 19:55:30 »

Wat ik niet begrijp: als het er zo duidelijk staat en die vriendin is hardstikke betrouwbaar, waarom twijfel je zelf dan nog, Cosma?
En waarom denk je dat wij meteen aannemen dat het klopt?
Nogmaals, alles wat via vriendinnen/buurmannen/zussen/krantenjongens /postduiven o.i.d. komt daaraan twijfel ik. Het is me net ff iets te vaag. Zeker als dat nu, 3 dagen voor de ontknoping, opeens tevoorschijn komt en absoluut niet meer te controleren is.

Sorry....


Waarom ik twijfel, ik wil gewoon niet dat het waar is!
Ik vind het veel leuker om nog 3 dagen me het hoofd te breken.

Persoonlijk heb ik me (net als jij vermoed ik) steeds geërgerd aan mensen die hier posten dat een buurman/verre vriend/postduif of wie dan ook betrouwbare info had, daar kan ik niks mee.

Ik vroeg me gewoon af of het betreffende artikel (met name die ene zin) hier ooit besproken is (een deel van dit forum van vlak voor WIDM begon is immers verloren gegaan).
Ik heb dit nimmer als betrouwbare info gepost maar juist als een vraag.

Ook betrouwbare vriendinnen maken (lees)fouten ;)
Laten we het daar maar op houden.