Auteur Topic: Artikel in Spits verraad de mol?  (gelezen 12957 keer)

Offline Cosma

  • Forumlid
Artikel in Spits verraad de mol?
« Gepost op: 16-04-2002, 19:28:21 »
Ik weet niet of dit al eerder besproken is, maar ik sprak vandaag iemand die me zei dat het al bekend was wie de mol is nav een artikel in Spits van het begin van dit mol-seizoen.
Ik zal niet neertypen wat er in Spits zou zijn geschreven, maar hoop eigenlijk dat iemand me kan zeggen dat het artikel van Spits niet klopte.

By the way, misschien hoort dit in huiskamer, geen idee.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2002, 19:30:25 »
Als dat waar zou zijn... dan zou dat toch inmiddels wel eerder ontdekt zijn??







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #2 Gepost op: 16-04-2002, 19:34:46 »
lijkt me ook wel raar dat het nu pas zou opduiken....verder weet ik er nix van , ken dat blad niet eens







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jelte

  • Forumlid
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #3 Gepost op: 16-04-2002, 19:37:35 »
Lijkt me een beetje onzin dat de Spits (telegraaf-achtig) de mol zou weten. Ik denk dat het meer om misleiding of bluf gaat. Aan de andere kant: nog 3 dagen wachten en we weten of het waar was...








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2002, 19:40:30 »
Wordt dat blad uitegeven door Jan10.org ????  ;D







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2002, 19:46:21 »
lijkt me ook wel raar dat het nu pas zou opduiken....verder weet ik er nix van , ken dat blad niet eens

Het is niet nu pas opgedoken, degene die ik sprak heeft telkens die bewuste zin uit Spits onthouden (was een interview met Angela meen ik), en als die zin klopt dan is het duidelijk wie van de drie de mol is.

Aangezien ik niet weet of die zin later is gecorrigeerd danwel hier besproken is, en dus niet weet of hetgeen gezegd is de waarheid is, ga ik het maar niet posten, dat zou zonde zijn.

De reden dat ik dit post is duidelijk niet om mensen nieuwsgierig te maken, maar omdat ik graag had willen horen dat het reeds besproken was en later door de redactie van WIDM ontkend, ik wil ook nog graag tot vrijdag puzzelen nl.







« Laatst bewerkt op: 16-04-2002, 19:49:04 door Cosma »

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #6 Gepost op: 16-04-2002, 21:45:40 »
Ik denk dat je het interview bedoeld wat hier gewoon in zijn geheel op deze site onder media te lezen is en als je de volgende pasage bedoeld:

Een ander moeilijk punt was de ontknoping. Het slechte weer, oververmoeidheid, geen goede locatie. De opnames van de ontknoping liepen steeds verder uit en het huilen stond Angela nader dan het lachen. "Er was geen tijd om lekker te feesten en dronken te worden. We moesten zelfs de laatste dag dat we in Portugal waren nog opnemen. Toen dat eindelijk gelukt was, verkeerde de crew echt in een groot ongeloof. Ze konden niet geloven dat de mol de mol was. Ze hebben een maand lang boven op de kandidaten gezeten en toch op het verkeerde paard gegokt."

Daar hebben we het hier al vaak over gehad.
Het hele interview kun je ook hier lezen:
http://spitsnet.nl/radiotv/354885.shtml

Als je dit niet bedoeld zeg het dan ook even...









Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #7 Gepost op: 16-04-2002, 21:53:37 »
Waarschijnlijk bedoeld Cosma het artikel 'Napraten over tv-serie Wie is de Mol?' dat vandaag(16 april) in de Spits staat.








aggie

  • Gast
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #8 Gepost op: 16-04-2002, 21:59:17 »

Waarschijnlijk bedoeld Cosma het artikel 'Napraten over tv-serie Wie is de Mol?' dat vandaag(16 april) in de Spits staat.

Ik denk niet dat Cosma dat bedoelt, maar het is leuke reclame :)








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #9 Gepost op: 16-04-2002, 23:26:10 »

Ik zal niet neertypen wat er in Spits zou zijn geschreven, maar hoop eigenlijk dat iemand me kan zeggen dat het artikel van Spits niet klopte.


Cosma, weet je nog dat iemand van de radio vorig jaar rondbazuinde dat Yvonne de mol was? Volgens mij bleek dat ook niet te kloppen. ;)

Gr. B.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #10 Gepost op: 16-04-2002, 23:54:50 »

Wordt dat blad uitegeven door Jan10.org ????  ;D

Ik denk door Rose, die wil vast testen of jij en ik gaan uitpluizen of George als mogelijke mol naar voor komt...  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #11 Gepost op: 17-04-2002, 00:06:32 »

Een ander moeilijk punt was de ontknoping. Het slechte weer, oververmoeidheid, geen goede locatie. De opnames van de ontknoping liepen steeds verder uit en het huilen stond Angela nader dan het lachen. "Er was geen tijd om lekker te feesten en dronken te worden. We moesten zelfs de laatste dag dat we in Portugal waren nog opnemen. Toen dat eindelijk gelukt was, verkeerde de crew echt in een groot ongeloof. Ze konden niet geloven dat de mol de mol was. Ze hebben een maand lang boven op de kandidaten gezeten en toch op het verkeerde paard gegokt."


Er is idd al verscheidene keren gediscussierd over 't feit dat Angela had gezegt dat de mol 'n enorme verassing voor de crew was. Sommige trekken hieruit de conclusie dat John 't dus moet zijn, aangezien hij de enige is waar niet op gestemd wordt.

Ik denk echter dat je niks kunt met deze uitspraak van Angela, 't zou toch ook kunnen dat de meeste crewleden John of Jantien verdenken ondanks dat zowel John als Jantien op George stemmen? Dan is 't dus toch nog 'n verassing voor de crew.  :)








Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #12 Gepost op: 17-04-2002, 01:17:49 »
Ik denk dat je het interview bedoeld wat hier gewoon in zijn geheel op deze site onder media te lezen is en als je de volgende pasage bedoeld:

Een ander moeilijk punt was de ontknoping. Het slechte weer, oververmoeidheid, geen goede locatie. De opnames van de ontknoping liepen steeds verder uit en het huilen stond Angela nader dan het lachen. "Er was geen tijd om lekker te feesten en dronken te worden. We moesten zelfs de laatste dag dat we in Portugal waren nog opnemen. Toen dat eindelijk gelukt was, verkeerde de crew echt in een groot ongeloof. Ze konden niet geloven dat de mol de mol was. Ze hebben een maand lang boven op de kandidaten gezeten en toch op het verkeerde paard gegokt."

Daar hebben we het hier al vaak over gehad.
Het hele interview kun je ook hier lezen:
http://spitsnet.nl/radiotv/354885.shtml

Als je dit niet bedoeld zeg het dan ook even...



Beste Momferdina, ik ga ervanuit dat het hier hetzelfde artikel betreft, de zin die ik dik gedrukt heb is de zin die ik vanmorgen van een vriendin hoorde, zij het in een iets andere versie.

Ik had zelf het artikel niet gelezen, maar zoals het door jou neergetypt is staat me vele malen meer aan, misschien heeft de persoon in kwestie een fout gemaakt of een grap, hoe dan ook reden genoeg voor een draai om de oren. ;)

Excuses voor het ongemak, greetz, Cosma







« Laatst bewerkt op: 17-04-2002, 01:19:03 door Cosma »

aggie

  • Gast
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #13 Gepost op: 17-04-2002, 07:24:56 »

Excuses voor het ongemak, greetz, Cosma


Niet nodig, want we zoeken graag met je mee ;)








Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #14 Gepost op: 17-04-2002, 08:32:56 »
Voor de Belgen onderons ;-)
Spits is (evenals Metro) een gratis krantje dat je hier smorgens op het station uitgedeeld krijgt (of kan pakken). ;D








Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #15 Gepost op: 17-04-2002, 08:47:41 »
Cosma, leg eens uit.

Ik heb hier nog niets gelezen waaruit blijkt wie de mol is. Misschien mis ik iets, maar wat stond er dan precies in dat artikel?







molzot

aggie

  • Gast
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #16 Gepost op: 17-04-2002, 08:52:05 »

Cosma, leg eens uit.

Ik heb hier nog niets gelezen waaruit blijkt wie de mol is. Misschien mis ik iets, maar wat stond er dan precies in dat artikel?
Cosma, vertel dat maar op zaterdag. Ik wil het nu niet weten :o








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #17 Gepost op: 17-04-2002, 09:37:02 »
Als ik het goed begrijp, gaat het verhaal over het zelfde artikel als hierboven gequote is. Alleen had die vriendin van Cosma de zin over de mol ietsje verdraaid, waardoor het maar op 1 van de drie overgebleven kandidaten kon slaan.

Correct me if I'm wrong... ;)







« Laatst bewerkt op: 17-04-2002, 09:37:55 door Jayne »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #18 Gepost op: 17-04-2002, 13:27:13 »

Als ik het goed begrijp, gaat het verhaal over het zelfde artikel als hierboven gequote is. Alleen had die vriendin van Cosma de zin over de mol ietsje verdraaid, waardoor het maar op 1 van de drie overgebleven kandidaten kon slaan.

Correct me if I'm wrong... ;)


Omdat Angela verteld dat de mol 'n complete verassing was voor de crew en dat zij allemaal fout zaten qua mol, trekken sommigen hier de conclusie uit dat dus alleen John de mol kan zijn aangezien hij de enige is waar niet op gestemd wordt. Maar zoals ik al hierboven schreef, is dit eigenlijk onzin. 't kan ook zo zijn dat niemand van de crew George verdenkt ondanks dat John en Jantien op 'm stemmen. Als dan is gebleken dat hij de mol is, zou 't toch nog steeds 'n verassing voor de crew zijn?








aggie

  • Gast
Re:Artikel in Spits verraad de mol?
« Reactie #19 Gepost op: 17-04-2002, 13:29:11 »
Ik denk dat Jayne de juiste conclusie trekt als je Cosma's laatste opmerking goed leest....