Auteur Topic: Peiling verkoop DVD's WIDM!!  (gelezen 136754 keer)

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #160 Gepost op: 11-08-2005, 23:15:46 »
Momenteel druk druk... werk, vakanties, vriendin etc. etc. :)

Of er nog een nieuwe ronde gaat komen, ik weet het nog niet.. Als deze gaat komen, wordt het pas de vakantie, en dat is in juli of eventueel halverwege augustus!! :)

Afwachten dus nog... ::)

Arco,
hopelijk heb je een goede vakantie gehad, en ongetwijfeld zal dat ook wel zo zijn.
Nog altijd wil ik dolgraag al die oude series op DVD hebben, laat me svp weten of je een nieuwe ronde begint.
Als er iemand anders is die alle afleveringen heeft en een stel kopietjes kan maken, ben ik natuurlijk ook uit de brand.
Tot slot wil ik nog aanbieden - NADAT ik alle DVDs heb natuurlijk! - om ook wat stapeltjes te kopieren voor mensen die nog zonder zitten. Maar goed, dat komt daarna dan wel.
Je kunt me ook direkt mailen naar lmdabrowski at yahoo.com
Groetjes
Lutek
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #161 Gepost op: 13-08-2005, 23:19:36 »
Arco,
hopelijk heb je een goede vakantie gehad, en ongetwijfeld zal dat ook wel zo zijn.
Nog altijd wil ik dolgraag al die oude series op DVD hebben, laat me svp weten of je een nieuwe ronde begint.
Als er iemand anders is die alle afleveringen heeft en een stel kopietjes kan maken, ben ik natuurlijk ook uit de brand.
Tot slot wil ik nog aanbieden - NADAT ik alle DVDs heb natuurlijk! - om ook wat stapeltjes te kopieren voor mensen die nog zonder zitten. Maar goed, dat komt daarna dan wel.
Je kunt me ook direkt mailen naar lmdabrowski at yahoo.com
Groetjes
Lutek

ik sluit me aan bij Lutek.
Ook ik wil,als ik alles heb,copietjes maken voor anderen. Ik hoop dat iemand de vakantie benut om, degene die nog geen oude afleveringen hebben, te helpen.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #162 Gepost op: 17-08-2005, 19:24:21 »
Ook kabouter wacht nog rustig af ::slaap::

Offline fishy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Milouska is de mol
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #163 Gepost op: 20-08-2005, 21:07:01 »
Beste moldvdbezitters,

Ik ben een zeer grote fan van wieisdemol en wil heel graag de dvd's van oude molseries kopen. Kan dit nog? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.  ::)

Groeten!
fishy

Offline Rory

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #164 Gepost op: 11-10-2005, 17:09:06 »
Heey!! Echt super gaaf dat je die series op DVD hebt. Ik ben al heel lang op zoek naar een DVD van Wie is de Mol?! Is het nog mogelijk dat ik een aantal DVD's kan kopen? :-[ Ik zou het erg leuk vinden en ben geïnteresseerd in de volgende series:
- WIDM Nederland serie 2 (Schotland) (2 DVD's)
- WIDM Nederland serie 3 (Portugal) (2 DVD's, serie in DivX)
- WIDM Nederland serie 4 (Canada) (2 DVD's)
- WIDM België serie 2 (2 DVD's)
- WIDM Australië 2003 (2 DVD's)
Je kan me mailen of het nog mogelijk is.. Mijn adres is miss_marlies88@hotmail.com alvast bedankt! :)

Offline Baksteen

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #165 Gepost op: 20-11-2005, 14:07:19 »
Hallo

Ik ben ook nog opzoek naar :

WIDM België serie 1
WIDM België serie 2
WIDM België serie 3

Kan iemand me hieraan helpen ?

Mijn Email :

martijnsymaeys@hotmail.com

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #166 Gepost op: 29-11-2005, 15:05:54 »
Nu alles weer een beetje op gang lijkt te komen wil ik graag nogmaals een oproep doen.
Wie wil (net als Arco heeft gedaan) een aantal DVDtjes kopieeren? wie gaat deze tweede ronde op zich nemen? (wellicht Arco zelf?)

Ik heb er nog geen een op DVD dus ik zou graag zoveel mogelijk op DVD willen hebben.

- WIDM Nederland serie 1
- WIDM Nederland serie 2 (Schotland) (2 DVD's)
- WIDM Nederland serie 3 (Portugal) (2 DVD's, serie in DivX)
- WIDM Nederland serie 4 (Canada) (2 DVD's)
- WIDM Nederland serie 5
- WIDM België serie 1 (kwaliteit niet altijd goed, maar te volgen) (2 DVD's)
- WIDM België serie 2 (2 DVD's)
- WIDM België serie 3
- WIDM Australië 2003 (2 DVD's)

Wie maakt me blij?   ::hug::
richarde@euronet.nl


Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #167 Gepost op: 29-11-2005, 15:25:07 »
aiaiaiai, ik wil allllle nederlandse series op dvd please, iemand?????
Okeej, alleen met 2003, George, George, George, George, George, doe je me ook een plezier! Maar het liefst allllllemaal ::vergroot::
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #168 Gepost op: 29-11-2005, 23:21:32 »
Heb heel weinig tijd in de komende periode. Maar vind wel dat ik verplicht ben aan de Mol-fanaten om mijn Mol-bezit te delen...

Als we in een soort van kopieer-boom kunnen werken, wil ik graag meewerken. Wil best 1 of 2 kopietjes maken. Maar zoals Arco stapels en stapels kopieren, dat gaat me in geen maaaaanden lukken...

Zal binnenkort een lijstje posten van de DVD-tjes die ik heb staan. Ik wil ook nog graag mijn collectie completeren, dus aanvullingen zou ik ook graag bemachtigen.

Wie doet mee??

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #169 Gepost op: 30-11-2005, 09:32:57 »
Hoi Sammy,
Ik vind het een uitstekend plan. En ik heb geen bezwaar voor 100 mensen een stapel DVDs te kopieeren. Het gaat achter mekaar door. Probleem is alleen dat ik van zo goed als niemand gezellig spontane medewerking krijg. Wie zijn eigen schijfjes heeft, die is het teveel moeite om ze even voor mij te kopieeren. Frustrerend. Ik zit al een jaar iedereen aan te schrijven. Ja, ik kon ze voor 45 euro kopen van iemand. Dat had Arco ook gerekend........ Zijn we nu helemaal?! Dat kan toch gewoon gratis.
Echt, ik kan ze voor iedereen branden, gaat achter mekaar door..... maar ik heb helaas nog niet 1 schijfje zelf.
groeten
Lutek
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline the_nijn

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #170 Gepost op: 30-11-2005, 12:04:29 »
De manier zoals Arco het gedaan heeft was gewoon uniek en hij heeft geen 45 euro gerekend bij mijn weten hoor!
Hij heeft het (bijna) voor niets gedaan!
Ik heb inmiddels ook al iemand "geholpen" en wil best meerdere mensen helpen,
alleen ik heb ze niet allemaal.
Ik heb ook de tijd niet om 100en dvd's te kopieren maar aan een boomstructuur wil ik best meewerken.

voor vragen, meel me maar.
thea ad harena.nl

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #171 Gepost op: 30-11-2005, 20:52:05 »
De manier zoals Arco het gedaan heeft was gewoon uniek en hij heeft geen 45 euro gerekend bij mijn weten hoor!
Hij heeft het (bijna) voor niets gedaan!

Arco heeft er eerder geld op verloren dan aan gewonnen... Hij rekende slechts een minimale vergoeding voor zijn inspanningen en verder puur de kostprijs. Petje af!
Ik zou het ook wel zo gedaan hebben, ware het niet dat ik zo'n project nooit op mijn hals zou halen.
Nog steeds ben ik Arco erg dankbaar!

Zal in het weekend een overzichtje maken van de Mol-seizoenen die ik heb staan en dus beschikbaar zijn voor duplicatie.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #172 Gepost op: 30-11-2005, 23:27:34 »
Stelletje FREAKS!!! ;D ;D ;D

Ik zit wel weer te denken om een nieuwe serie te gaan branden maar jullie zullen even moeten wachten hierop.
Vanaf morgen heb ik de sleutel van m'n nieuwe huisje en de tijd van inrichten etc. moet eerst gaan gebeuren.
Ik hoop dat ik ergens in januari een nieuwe bestelronde kan beginnen, ik weet hoeveel mensen ik blij kan gaan maken in ieder geval.

De series die ik compleet heb zijn: Nederland 2 t/m 5, België 1 t/m 3 en Australië 2003. De series die ik over ongeveer 2 weken ga krijgen zijn: BBC serie 1 en 2 en Australië 2005.

Verder heb ik serie 1 van Nederland nog op video, ooit probeer ik deze nog op DVD te krijgen maar daar moet ik nog achteraan! (hè Test? ;)) Ook heb ik 2 Amerikaanse series nog compleet liggen, maar die zijn lastig te rippen, omdat ze een andere regio zijn.

Hou dit topic in de gaten en zie zelf of ik een nieuwe ronde ga openen... Ik weet dat jullie het dolgraag willen.
De kosten zullen hetzelfde zijn denk ik, namelijk €3,75 per DVD! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline the_nijn

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #173 Gepost op: 1-12-2005, 11:46:57 »
Stelletje FREAKS!!! ;D ;D ;D


Verder heb ik serie 1 van Nederland nog op video, ooit probeer ik deze nog op DVD te krijgen maar daar moet ik nog achteraan! (hè Test? ;)8)
Wil je daar best mee helpen hoor! Ik heb een videorecorder aan mijn pc gekoppeld, en met pinnacle studio kan je leuke doen!

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #174 Gepost op: 3-12-2005, 15:51:05 »
Ik heb geduld en wacht tot Arco weer los gaat!  ::joehoe::
Als ik de schijfjes in mijn bezit heb kan ik best wat branden voor anderen. Mijn inzet zal er zijn nadat ik ze weer van Arco heb bemachtigd...

Succes met inrichten arco.
mssl


Offline fishy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Milouska is de mol
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #175 Gepost op: 31-12-2005, 16:34:44 »
Zou super zijn als het branden weer van start gaat. Ik wacht me spanning af  :D

Offline molgirl

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #176 Gepost op: 19-01-2006, 09:42:01 »
Ik wil seizoen 5 NL ook graag van je bestellen Arco!

De overige seizoenen heb ik trouwens via Marktplaats gekocht. Is maar één of twee euro duurder dan via Arco. Misschien een tip voor ongeduldige fans?

Kan trouwens niet wachten tot het nieuwe seizoen!!

Offline moliscool!

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #177 Gepost op: 19-01-2006, 10:00:24 »
Hey Molgirl,

Heb je misschien een link van die advertentie?
super... ga gelijk bestellen.. wil al heel lang die oudere seizoenen op dvd!!!

alvast thanks

grtz

Offline molgirl

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #178 Gepost op: 20-01-2006, 16:24:40 »
Hi Moliscool

het was even zoeken maar hier is de link:
http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/dvd_s_tv_en_series/18126829.html

have fun  :D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #179 Gepost op: 20-01-2006, 18:14:43 »
Van wie zal die Linda ze gekopieerd hebben?? Via via iemand waarvoor ik ze gekopieerd heb... ::zwaai:: ::)


Nog 1 gevonden: http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/vhs_overige/17847289.html
Van deze Chris heb ik ook een aantal series gekocht en ben ze zelfs op gaan halen in Antwerpen. (ik was in de buurt :))
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...