Auteur Topic: Peiling verkoop DVD's WIDM!!  (gelezen 136755 keer)

Offline moliscool!

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #180 Gepost op: 20-01-2006, 19:40:36 »
maar Arcoo, jij kopieert toch niet meer? Of kan ik bij jou ook bestellen?
Op zich is het niet zo unfair dat die Linda voor maar 1 euro meer dan jij ze verkoopt, toch? Best redelijk. Maar goed ik heb er dus nu al 3 sets via haar besteld... als het goed ik krijg ik ze volgende week binnen... jippie!

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #181 Gepost op: 21-01-2006, 15:01:43 »
Als Arco het er mee eens is, wil ik best delen wat ik heb...
Zoals eerder gezegd heb ik niet de tijd die Arco erin gestoken heeft  ::ok::, maar ik kan in ieder geval een of twee kopietjes maken die vervolgens weer door anderen verspreid kunnen worden.

Wat ik heb:

België seizoen 1
België seizoen 2
Nederland seizoen 2
Nederland seizoen 3
Nederland seizoen 4
Nederland seizoen 5 (deels, ik mis de laatste 1 of 2 afleveringen)
USA 1
USA Celebrity Mole Hawaii

Ik laat de organisatie aan anderen over, maar ben graag een donor! :) ::pinokkio::

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #182 Gepost op: 21-01-2006, 15:55:08 »
Hallo, vorige maand heeft Thijs me geholpen (de enige vrijwilliger van zo'n 15 mensen die ik had aangeschreven). Ik heb de serie nu ook in huis, dwz....
België seizoen 1 (1999)
België seizoen 2 (2000)
Nederland seizoen 2 (2001)
Nederland seizoen 3 (2003)
Nederland seizoen 4 (2004)
Australie seizoen (2003)
Hiervan zijn er 1 of 2 als AVI en dus niet op een 'standalone' DVD speler af te spelen. Wél op je PC.  (Over 2 jaar zullen we ongetwijfeld alles direkt op TV kunnen afspelen) Verwacht geen topkwaliteit want dat is het zeer zeker niet. Hardcore-mollenvangers vinden dat natuurlijk niet erg, maar ik zeg het toch even om teleurstellingen te voorkomen. Ik heb overigens zelf niet meer dan 5 minuten gezien van de hele stapel schijfjes, en weet niet precies wat er allemaal opstaat. (haha, ik zou er wel een maandje vrij voor willen nemen.....)
Oke, ik ben bezig met Nederland seizoen 5 (2005) , is reeds omgezet van rm (van internet ge-DL) naar mpg en ik zal de 'dvd-authoring' binnen nu en een week of wat gaan doen. Eindelijk.
Hier is mijn voorstel.... ik kan bovenstaand kopieeren voor wie maar wil. Hoera hoera!
Hiermee help ik Arco en Sammy en eventuele andere vrijwilligers een beetje uit de nood. LET OP: IK KAN ALLEEN OP DVD+R BRANDEN. Nu maakt dat vast voor bijna niemand meer uit, maar als iemand per se DVD-R wil hebben, moet ik je naar Arco doorverwijzen. (Als hij klaar is met verhuizen).
Zelf wil ik verrrrschrrrrikkelijk graag van Arco de series BBC1, BBC2, en Australie2005, en van Sammy de afleveringen USA1 en USA-celebrity. Laat me weten of je dat voor me kunt kopieren svp. Alvast hartelijk bedankt!
De prijzen... tsja, ik kan het wel iets goedkoper doen, denk ik, maar dan krijg je er niet zo'n leuk opberghoesje bij, zoals wat Arco gebruikte om het pakket in op te sturen. Ik pak elke DVD in een simpel plastic hoesje. Ook geen artwork, dat maak je zelf maar.
2 euro voor een TDK DVD (dit is inclusief de eventuele mislukte schijfjes die ik weg moet gooien, paar euro verzendkosten, stevig envelopje, laten we zeggen 35 euro voor het geheel. Dus op dit moment 14 schijfjes.
Ik heb een voorstel, maar ik weet niet zeker of Arco en Sammy (en evt andere kopieerders) het er mee eens zijn. Daarom wil ik afwachten tot zij eerst op dit bericht reageren, voordat de kraan wordt openzet. Mijn (nog niet aangenomen) voorstel is, dat iedereen die interesse heeft, zijn gehele lijst naar mij opstuurt! Vervolgens brand ik wat ik kan, en wat me òf teveel wordt, òf zelf niet heb, dat stuur ik door naar een van de anderen. (vrijwilligers kunnen zich melden, en voor wie ik kopieer, zal ik onmiddelijk vragen of die ook willen of kunnen kopieren voor de volgende. Om zo toch een beetje een 'boomstructuur' te krijgen). Als ik echter binnen nu en heel snel de gevraagde series van Sammy en Arco binnen zou hebben, kan ik in één keer alle in omloop zijnde series per persoon kopieren.
Arco, en Sammy, laat me weten wat je ervan denkt. Dan kan ik in een volgend mailtje mijn emailadres geven voor mensen om te reageren.
Tot slot, als iemand series heeft die hier niet zijn genoemd, neem dan als de gesmeerde bliksem contact met me op, dan kunnen we die nog er bij doen.
Bedankt, en goedemiddag,
Lutek
Rotterdam
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #183 Gepost op: 21-01-2006, 16:23:44 »
Hoi Lutek,

Da's nog eens een mooi aanbod!
Natuurlijk wil ik mijn Amerikaanse mollen delen. Laat me even je adres weten en ik stuur je de kopietjes toe. Zou zelf heel graag op je lijstje komen voor de Australische en Britse mollen!!!

Groeten!
Sammy

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #184 Gepost op: 21-01-2006, 21:20:03 »
Goed idee Lutek.  ::jaja::
zodra ik alle seriesin mijn bezit heb, zal ik meehelpen met het verder verspreiden van de hele serie. ik zal dus zeker meehelpen in de boomstructuur!
hoop dat je alles snel van sammy en arco binnen krijgt zodat je kan beginnen! ::tandpastasmiley::
mssl


Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #185 Gepost op: 22-01-2006, 00:43:21 »
Mooi aanbod Lutek!! ::ok:: Alleen zou ik er iets meer voor vragen, al is het alleen al voor de moeite die je moet doen. Ik heb het gehouden op €7,50 per serie (2 dvd's) en dat lijkt me een redelijke prijs. Verzendkosten moesten er nog bij dan!! :)

Zelf heb ik nu de volgende series compleet: Nederland 1 (vanaf volgende week) t/m 5, België 1 t/m 3, BBC 1 en 2, Australië 2003 en 2005 en de 2 Amerikaanse series. (die beiden evt. nog geript moeten worden)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #186 Gepost op: 22-01-2006, 14:24:18 »
Begint er al weer een volgende ronde? :P

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #187 Gepost op: 22-01-2006, 23:11:14 »
Goed te horen dat Arco ook akkoord is!
Ik heb Lutek inmiddels aan de Amerikaanse Mollen (regiovrij) geholpen, dus dat hoef je niet meer te doen, Arco. Hoop dat anderen ook hun collectie delen om zodoende een behoorlijke lijst aan series te krijgen!

Succes, Lutek!

Groeten!

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #188 Gepost op: 23-01-2006, 00:44:11 »

Okee, dan is vanaf heden de inschrijving geopend......
Aangeboden zijn de volgende MOL-series:
Nederland 1,2,3,4,5
Belgie 1,2,3
Engeland 1,2
USA 1,3(=celebrity mole hawaii)
Australie 2003, 2005
In overleg met Arco, heb ik besloten de prijs toch ongeveer hetzelfde te houden als die vorig jaar was. Dat is duidelijker voor iedereen. Het betekent dat ik ongeveer 3 euro per DVD zal rekenen, in simpel plastic hoesje, geen inlays, geen opbergdoos.  Plus porto. Omdat niet iedereen hetzelfde aantal DVDs zal bestellen zal ik per persoon het totaal berekenen.
Verdere opmerkingen die van belang zijn kun je in mijn eerdere mailtje lezen.
Nederland 4 is als AVI, die ben ik echter van plan te converteren en als DVD te maken met menu's en alles. Wil je hierop wachten, houdt er dan rekening mee dat dat nog zeker een maand duurt voor ik er mee klaar ben.
Stuur je bestelling liefst als prive bericht naar mijn box. Zoals eerder gezegd, zie ik het wel zitten om wat stapels te branden. Mocht het me teveel worden, roep ik de hulp van andere vrijwilligers in.
Oja, schrijf je gewone emailadres erbij. Dat vind ik nou eenmaal makkelijker.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er zullen reageren. Aangezien dit forum wel een tijdje wat stil is geweest, zullen sommigen dit bericht missen. Weet je nog iemand die zoekende is, tip hem of haar dan even.

Met vriendelijke groet,
Lutek D. te R.

(p.s.  Belgie 1 heeft trillend beeld, alleen voor hardcore mollenvangers. Maar goed, dat zijn jullie allemaal)
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #189 Gepost op: 23-01-2006, 01:51:58 »
Volgens mij bedoelt Lutek dat Nederland 3 in AVI is, ipv 4?? ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #190 Gepost op: 23-01-2006, 08:21:41 »

ah... ja, volgens mij bedoel ik dat ook!  ::tandpastasmiley::

ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #191 Gepost op: 23-01-2006, 18:12:15 »
ah... ja, volgens mij bedoel ik dat ook!  ::tandpastasmiley::



Zeg dat dan!! >:D ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline moliscool!

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #192 Gepost op: 24-01-2006, 07:21:55 »
Hoi Lutek

Super dat jij wil gaan kopieren!
Ik had er een paar al via marktplaats. maar die persoon had niet alles.
Dus ik wil dolgraag de rest via jou bestellen!!!

ik wil heel graag:

- belgie 3
- australie 2005
- BBC 1 en 2
- USA 1 en 3

alvast super bedankt!!
ik stuur je mijn mail adres in een persoonlijk bericht oke!
groetjes
moliscool!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #193 Gepost op: 24-01-2006, 15:44:53 »
Volgens mij bedoelt Lutek dat Nederland 3 in AVI is, ipv 4?? ::vergroot::

Wat voor een verschil is dat?

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #194 Gepost op: 24-01-2006, 15:48:47 »
Nederland 3 is in Portugal en Nederland 4 in Canada!! ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #195 Gepost op: 24-01-2006, 18:01:50 »

dah wazzun geintje, TT,
Ik vergiste me inderdaad in het reeksnummer. Nr. 3 is niet als DVD af te spelen in een DVD speler. Op de disc staan simpelweg de verschillende afleveringen in AVI-formaat, zonder bewerkt te zijn geworden geweest.
Voor de geduldigen onder u... ja, die ga ik nog 'authore'-en (wat een woord, is er geen vertaling voor?) maar dat duurt nog wel een weekje of wat voor dat dat af is.
gruu
luu



Nederland 3 is in Portugal en Nederland 4 in Canada!! ::vergroot::
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #196 Gepost op: 24-01-2006, 18:18:29 »
Is het dan wel af te spelen op een laptop en/of PC?

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #197 Gepost op: 24-01-2006, 19:31:35 »
Is het dan wel af te spelen op een laptop en/of PC?

ja, geen probleem
:-)
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #198 Gepost op: 25-01-2006, 22:02:09 »
He Lutek,
Misschien is het handig als er even een lijstje komt met de namen van wie de bestellingen zijn doorgekomen.. ::vergroot::
Ik zou graag willen weten of de mijne is doorgekomen  ???

thanks!  ;)

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Peiling verkoop DVD's WIDM!!
« Reactie #199 Gepost op: 25-01-2006, 22:38:30 »
He Lutek,
Misschien is het handig als er even een lijstje komt met de namen van wie de bestellingen zijn doorgekomen.. ::vergroot::
Ik zou graag willen weten of de mijne is doorgekomen  ???

thanks!  ;)

hoi Paco,
ik had je zondag al direkt gemaild.....
=====
hoi Richard,
hopla, je bent de eerste!
Ik heb - zoals je wel begrepen zult hebben - nog niet alle series in huis.
Nog even geduld dus.
En stel dat er nog 10 mensen reageren, dan ga ik het niet per persoon
kopieeren, maar natuurlijk eerst alle dubbele DVDs; dat scheelt een hoop
tijd en werk.
Je staat genoteerd voor de hele stapel!
Groeten
Lutek
=====
Ik heb trouwens iedereen een bevestiging gestuurd.
Don't worry, komt in orde...  ::bravo::
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd