Auteur Topic: Laatste seizoen??  (gelezen 13418 keer)

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Laatste seizoen??
« Gepost op: 18-02-2003, 10:52:36 »
´DE MOL´ STOPT

door RONNEKE VAN DER GENUGTEN

De opnamen voor de vierde reeks afleveringen van Wie is de mol? zijn net afgerond. Een uitputtingslag voor zowel de kandidaten als het hele productieteam.

Ondanks de geweldige tijd die ze met z´n allen hebben gehad in Canada ziet het ernaar uit dat er geen vijfde serie meer komt. Dit meldt Angels Groothuizen, niet alleen presentatrice van het eerste uur, maar ook actief achter de schermen en nauw betrokken bij de voorbereidingen.

„Het wordt voor ons allemaal steeds zwaarder om zo lang van huis te zijn. Het programma is erg intensief. In België, waar de succesformule vandaan komt, zijn ze na de derde reeks al gestopt. De beslissing over een vijfde seizoen is nog niet definitief afgeketst, maar volgens mij is de koek ook een beetje op. We houden een half jaar extra pauze. Misschien dat we dan weer de puf en de ideeën hebben om iets nieuws te verzinnen. Een en ander hangt natuurlijk ook van de AVRO af.”
 
Voorafgaande aan de vierde serie zendt de AVRO op 1 maart een vooruitblik uit op de avonturen van de tien kandidaten. Op zaterdag 8 maart beginnen de afleveringen waarin alles draait rond het ontmaskeren van de verrader.
 
bron: Telegraaf 18-02
 








« Laatst bewerkt op: 18-02-2003, 10:53:28 door Sander »

Offline Postman

  • Forumlid
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2003, 11:05:56 »
Dit zou heel erg jammer zijn, ik heb er de vorige keer aan gedacht om me op te geven, alleen moest ik dan in september en oktober beschikbaar zijn. Aangezien ik dit jaar moets afstuderen leek me dat geen goed idee.

Blijkt het dus misschien de laatste kans te zijn geweest om aan de mol mee te doen.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2003, 11:07:52 »
Ik meende dat er vorig jaar na de derde serie nog gezegd is dat er in iig nog 'n vierde en vijfde serie gemaakt zou worden. :-\

Jammer als er geen vijfde serie meer zou komen, maar ik begrijp 't eigenlijk wel goed. Maar misschien kunnen we zorgen dat de vierde serie weer zo'n succes wordt, dat men besluit toch nog met 'n vijfde te komen! :)

Ook in dit bericht weer de verkeerde uitzenddatums. De Telegraaf zou 'ns moeten checken of haar info nog wel up-to-date is. ;)








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2003, 11:08:21 »
Dat is jammer nieuws. Hoewel natuurlijk begrijpelijk, omdat het echt wel erg zwaar zal zijn en vooral creativiteit, het elke keer maar weer komen met nieuwe ideeën, veel zal vergen van de crew.

Ik denk dat alles nu toch vooral zal afhangen van de kijkcijfers. Mochten er met de zaterdagavond in een keer veel meer kijkers komen (je weet maar nooit :)) en mocht de mol net als in België het gesprek van de dag worden (het 'Idols-effect' ;)), dan zou dat natuurlijk wel bijzonder motiveren om een nieuwe serie te maken. Ik denk dat miljoenen Nederlanders nog niet half weten wat ze tot nu toe gemist hebben.







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #4 Gepost op: 18-02-2003, 14:13:46 »
Het is echt een geweldig programma, 1 van me grootste favo's, en ik zou het zeeeeeer jammer vinden als dit de laatste serie zou zijn!! Ik wilde me voor de volgende serie ook opgeven, eerst dan maar afwachten of dit nog kan dan!! :P

Ik begrijp ze ook wel, het is een zeer zwaar en intensief programma!!







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #5 Gepost op: 18-02-2003, 18:51:25 »

Voorafgaande aan de vierde serie zendt de AVRO op 1 maart een vooruitblik uit op de avonturen van de tien kandidaten.
bron: Telegraaf 18-02
 


he da's wel een primeur toch? Leren we daarin de kandidaten al kennen? Ik moet altijd even wennen aan de namen en gezichten van de kandi's . Maar na 2 afleveringen weet ik dat ik niemand meer over het hoofd zie en dan is het spel voor mij pas echt begonnen







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #6 Gepost op: 18-02-2003, 19:40:25 »
Dat krijg je als je als omroep de data steeds omgooit: grote verdeeldheid in de media over wanneer de serie begint. Ik ga er vooralsnog vanuit dat de Telegraaf is afgegaan op een oud persbericht en dat de Mol gewoon start op 8 maart met een compilatieuitzending... :-\







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #7 Gepost op: 18-02-2003, 20:31:21 »
Waaat?? Geen 5e serie en ook geen nieuwe belgische? Dat zou dus een leven zonder Mol betekenen..??? :o :'(








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #8 Gepost op: 18-02-2003, 20:38:00 »
Ik zou het jammer vinden, maar ook niet geheel onbegrijpelijk. Ze kunnen beter wachten of er geen maken, in plaats van een slechte serie afleveren. Het overtreffen van serie 3 lijkt me sowieso erg moeilijk, maar dat moeten we nog afwachten.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #9 Gepost op: 18-02-2003, 20:49:28 »
 :'(En wordt dit dat het 'wiewasookalweerdemol.com-forum'? :-\







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #10 Gepost op: 18-02-2003, 20:51:17 »
Ach, misschien wel iets heel anders, wie weet, vinden we een ander programma;).

Anyways, het is een beetje nutteloos om nu al te gaan speculeren over iets wat nog lang niet zeker is. Een eventuele 5e serie laat iig nog een jaar op zich wachten ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #11 Gepost op: 18-02-2003, 20:51:58 »
:'(En wordt dit dat het 'wiewasookalweerdemol.com-forum'? :-\
Yep, en nog een tijdje later het 'watwashetwiewasookalweerdemol.com-forum?'







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #12 Gepost op: 18-02-2003, 23:39:21 »
Ach, misschien wel iets heel anders, wie weet, vinden we een ander programma;).
Missie Antarctica toch?  :D








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #13 Gepost op: 19-02-2003, 01:58:28 »
eh ik weet niet waar dat nieuws vandaan komt hoor dat er geen 5e serie in Nl zou komen.

De avro heeft vorig jaar de plannen getoond voor de komende jaren en ze moesten toen opnieuw de planning maken omdat ze verplicht werden om nog 2 series te doen. en ik meen dat dat na de 3e was en dat zou dus betekenen dat er nog een 4e en 5e moeten komen, dit ivm de kijkcijfers van de serie en het marktaandeel van de avro wat hierdoor gestabiliseerd wordt.

Het kan dus dat dit voor de 3e serie was en dat het dus idd om 3 en 4 ging, maar meen me te herinneren van niet. Niemand connecties bij de AVRO of IDTV







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #14 Gepost op: 19-02-2003, 09:51:33 »
Alles hangt af van kijkcijfers. Vóór het derde seizoen had de AVRO iets anders geprogrammeerd. Daarvoor zijn ze teruggevloten omdat ze daarmee het benodigde kijkersaandeel voor Nederland 1 niet zouden halen. Toen is dus alsnog deel 3 van de Mol gekomen. Als deel 4 een groot aantal kijkers trekt (zeg 1.3 miljoen) dan denk ik (zonder inside info overigens) dat er nog wel een vijfde serie zal komen. Wie is IdtV om dan 'nee' te zeggen zodra de AVRO nog een serie bestelt?







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #15 Gepost op: 19-02-2003, 11:40:47 »
Op alle Belgische fora reclame van maken dan. Of tellen Belgische kijkcijfers niet?








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #16 Gepost op: 19-02-2003, 11:58:38 »
Volgens mij tellen de kijkcijfers vanuit het buitenland niet mee in het kijk en luisteronderzoek. Maar toch is het belangrijk dat België massaal meekijkt! Al was het alleen al vanwege de publiciteit die dat oplevert. En elke publiciteit is meegenomen :)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #17 Gepost op: 19-02-2003, 13:49:05 »
Ik zou het jammer vinden, maar ook niet geheel onbegrijpelijk. Ze kunnen beter wachten of er geen maken, in plaats van een slechte serie afleveren. Het overtreffen van serie 3 lijkt me sowieso erg moeilijk, maar dat moeten we nog afwachten.

Mee eens, serie 3 was gewoon ect..ja de übermol eigenlijk.. alles zat er in gewoon en veel humor.. ben benieuwd of de nieuwe serie enigszins in de buurt komt..







No Milk today???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #18 Gepost op: 19-02-2003, 15:23:24 »
Missie Antarctica toch?  :D

Yeah..  :-\








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Laatste seizoen??
« Reactie #19 Gepost op: 19-02-2003, 15:38:43 »
Ach, met die persconferenties moet het lukken  ;D







Take a glorious bite out of the whole world