Auteur Topic: Compilatieuitzending vorige 3 serie's  (gelezen 29265 keer)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Gepost op: 3-03-2003, 17:00:40 »
Dit meldt de officiele site:

"Op zaterdag 8 maart om 21.00 uur wordt de Compilatie van de vorige serie uitgezonden. De serie "Wie is de Mol" start v.a. zaterdag 15 maart a.s. om 21.00 uur, Nederland 1 !!

De herhaling van de compilatie wordt op vijdag 14 maart om 11.00 uur uitgezonden op Nederland 1. De herhalingen van de serie starten op vrijdag 21 maart om 11.00 uur, Nederland 1."

"Compilatie
Aan de hand van fragmenten en gesprekken met ex-kandidaten blikt Angela Groothuizen terug op de beste momenten uit drie series. Uiteraard ook een vooruitblik naar een nieuwe avontuurlijke reeks in Canada die vanaf volgende week zaterdag uitgezonden gaat worden. De eerste beelden van onze nieuwe helden zullen voor het eerst in deze compilatie vertoond worden."  
   
Tevens mooie terugblik op de vorige 3 versies van de mol.










Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Wie is de mol in Canada!
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2003, 19:47:20 »
"Compilatie
Aan de hand van fragmenten en gesprekken met ex-kandidaten blikt Angela Groothuizen terug op de beste momenten uit drie series. Uiteraard ook een vooruitblik naar een nieuwe avontuurlijke reeks in Canada die vanaf volgende week zaterdag uitgezonden gaat worden. De eerste beelden van onze nieuwe helden zullen voor het eerst in deze compilatie vertoond worden."  
 

Wow, dat klinkt echt heeel cool! :D 8)








Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol in Canada!
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2003, 20:56:30 »
Leuk !!!

nog even terugkijken op die goede ouwu tijd
toen bush nog niet aan de macht was enzo








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #3 Gepost op: 3-03-2003, 22:23:23 »
Hopenlijk krijgen we Petra weer te zien uit de eerste serie! :)








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2003, 12:52:35 »
Hopenlijk krijgen we Petra weer te zien uit de eerste serie! :)
Kijk! Dat alleen al pleit ervoor om ook deze uitzending op te nemen!  ;)







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2003, 14:33:45 »
De herhalingen van de serie starten op vrijdag 21 maart om 11.00 uur, Nederland 1."
Bedoel je dat de 1ste nieuwe die op Zaterdag 15 maart 2003 start om 21.00,op Vrijdag 21 Maart 2003 weer word HH en dat de 2de aflevering van 22 Maart 2003 op 28 maart 2003 word HH enzo voort tot dat alle 10 de afleveringen zijn geweest.

Als dat wel zo is betekent dat de HH 6 dagen later volgt.
Dan hadden ze net zo goed op Vrijdag 14 Maart 2003 21.00 kunnen starten en de HH op die Zaterdag 15 Maart om 21.00
Zit er net als vorig jaar maar 1 dag verschil tussen ipv 6.







« Laatst bewerkt op: 4-03-2003, 14:35:55 door Pierce Brosnan »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2003, 22:48:23 »
Als ik de tekst lees op de .nl site:

De herhaling van de compilatie wordt op vijdag 14 maart om 11.00 uur uitgezonden op Nederland 1. De herhalingen van de serie starten op vrijdag 21 maart om 11.00 uur, Nederland 1.

Hieruit maak ik op dat de herhaling idd aldoor 6 dagen later, vrijdagochtend is.

Is idd jammer, ik vond de uitzending op vrijdag met de herhaling erna zaterdagmiddag altijd erg prettig (Ging ik, als ik kon, ook altijd kijken ook al had ik het op video. :))

Maarja het is nu eenmaal niet anders...

Denk niet dat ze dan netzogoed dan op vrijdagavond hadden kunnen uitzenden, daar hebben vast allemaal goede redenen voor.








Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2003, 20:04:46 »
Wat voor redenen dan ??
Ik vond vrijdag juist zo'n mooie dag








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2003, 01:06:48 »
Geen idee. Ik heb de Avro een mailtje gestuurt waarom eik... :)

Gr. B.








Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2003, 17:17:46 »
Hopelijk komen ze snel met antwoord.
Ik denk trouwens dat het op zaterdag is omdat dit veel commercieler ( heb ik dit wel goed gespeld  ??? ??? ??? )is dan op vrijdag.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2003, 21:35:26 »
Hun antwoord is wel snel, maar veel wijzer word je er niet van:

bedankt voor je e-mail.
De AVRO kan als zendgemachtigde niet zelf beslissen wanneer een programma wordt uitgezonden. Dat klinkt misschien een beetje gek, maar het is wel zo.
Wij laten weten welke programma's we willen uitzenden en dan gaat de zendercoördinator (in dienst van de NOS) kijken wanneer ze in het schema worden opgenomen.
 
Veel plezier en hou vooral ook www.wieisdemol.nl in de gaten!


Vooral die laatste tip!  :o

Ik ga nu op zoek naar de netcoordinator bij de NOS...  :)








Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2003, 22:44:38 »
Misschien zit er al een vette hint in de aflevering gestopt en anders is er in ieder geval Petra nog ja.







at your service

Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #12 Gepost op: 8-03-2003, 20:49:04 »
Nog veel succes verder met het zoeken naar die NOS gast.
Houd ons op de hoogte !!








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #13 Gepost op: 8-03-2003, 22:38:58 »
Nou, wat vonden we ervan? Ik vond het niet zo heel speciaal omdat ik het toch allemaal nog gezien had enzo. Kan me wel inbeelden dat het leuk was voor terug te zien voor mensen voor wie het echt 3 jaar geleden was enzo.
Heeft er iemand ook in een shot die rare fles wijn gezien bij angela op haar bureau? Er stond een raar etiket op. En in usa mole hebben ze dat al eens gebruikt voor een hint, dus ik zag die fles meteen. Maar heb niet gezien wat er op stond, want daar was ik net te laat voor, en heb nog niet teruggespoeld om te kijken.

Verder vond ik het beginstukje dat we al zagen van de nieuwe reeks wel iets hebben met dat sneeuw! Het gaf er (voor mij) een ander soort dimensie aan. (nou ja niet zo overdreven, maar zo omschrijf ik het voorlopig omdat ik nog geen ander woord vind)








Offline Enigma

  • Forumlid
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #14 Gepost op: 8-03-2003, 23:06:56 »
Heeft iemand hem opgenomen? :)
Zou er nu al een hint in zitten? :D







Everything you know is wrong!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #15 Gepost op: 9-03-2003, 01:11:49 »
Nog veel succes verder met het zoeken naar die NOS gast.
Houd ons op de hoogte !!

Ja ik ben nu zover bij de NOS dat de netcoordinator van Ned 1 Ton van Dijk heet, maar daar heb ik niet veel aan... Ik heb nu om een email oid van hem of afdeling gevraagd.

Nou, wat vonden we ervan? Ik vond het niet zo heel speciaal omdat ik het toch allemaal nog gezien had enzo. Kan me wel inbeelden dat het leuk was voor terug te zien voor mensen voor wie het echt 3 jaar geleden was enzo.

kvond het wel leuk hor! Maar veel te weinig Petra 2003. :( (Helemaal geen eik.)
Maar gelukkig wel wat Petra 1999, dat maakt weer wat goed. :)

Citaat
Heeft er iemand ook in een shot die rare fles wijn gezien bij angela op haar bureau? Er stond een raar etiket op. En in usa mole hebben ze dat al eens gebruikt voor een hint, dus ik zag die fles meteen. Maar heb niet gezien wat er op stond, want daar was ik net te laat voor, en heb nog niet teruggespoeld om te kijken.
Ja, ik dacht meteen mischien zit er tussen al die spullen (wel erg veel) een hint oid. Tja...

Citaat
Verder vond ik het beginstukje dat we al zagen van de nieuwe reeks wel iets hebben met dat sneeuw! Het gaf er (voor mij) een ander soort dimensie aan. (nou ja niet zo overdreven, maar zo omschrijf ik het voorlopig omdat ik nog geen ander woord vind)

Ik heb nog helemaal nix met die nieuwe groep, kweet niet wat het is... Komt nog wel denk ik.

Kon iemand ook verstaan wat George zei door de telefoon op het laatst? Was wel weer lache met George. :D

Gr. B.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2003, 07:46:17 »
"Heej, George, vuile leugenaar? Je hebt toch wel met die mol gesproken?" (Jamaar blablablabla)"Ja, dat is waar, het zijn nu natuurlijk allemaal mollen"

 ;D

oid







Take a glorious bite out of the whole world

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2003, 12:07:14 »
Ik kon de uitzending niet kijken dus had ik pappie gevraagd of die het wilde opnemen, alleen was die vijf minuten te laat.

Dus ik wilde later die avond de aflevering gaan kijken zie ik ineens Deborah op m'n TV. Ik schrik me dood (Ik heb alle series op videoband) want ik dacht, dit is een ouwe band en hij heeft het dus niet opgenomen. Blijkt het een compilatie te zijn van de andere series.... :o dat was wel ff schrikken..

Ik vond het trouwens wel leuk om onze blonde Wilmie/ Robin in onderbroek weer eens te zien. En ik moet denk ik bekennen dat ik de eerste serie in Australië de leukste vind. (Is hier al een poll over, dat moet eigenlijk wel ff).

Nou veel suc6 met mollenvangen  dit seizoen!

Groetjes
Arjan







« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 12:08:01 door arjanzoektmol »

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2003, 13:06:24 »
Ik heb het net even op video bekeken en ik moet zeggen dat ik weer helemaal in de stemming ben gekomen. Ik was al heel veel vergeten van de eerste serie moet ik zeggen. Wel grappig om dat nog eens te zien...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #19 Gepost op: 9-03-2003, 13:37:07 »
Ik heb de complilatie-uitzending ook pas vanmorgen gekeken en ik heb ook genoten. Ook ik was al veel vergeten van de eerste serie. Volgens mij heb ik toen echt niet zo goed opgelet, want 'n aantal zaken kon ik me nog maar nauwelijks herinneren.  :-[

Leuk om ook de kandi's van de 2de serie weer 'ns te zien. 't gevoel dat ik bij die serie had kwam weer helemaal terug. De derde reeks heb ik nog geheel op video en heb ik laatst nog helemaal teruggekeken, dus dat kwam me allemaal nog erg bekend voor. George was wel echt 'n geweldige mol.  ;)

't viel me op dat 't beginstuk dat we op 'n tv zagen wel erg veel weghad van 't begin van De Mol serie 3 als Michiel de mol toespreekt. Ik denk dat deze beelden waarin Angela de mol toespreekt ook 't begin is van de allereerste aflevering volgende week. Ik ben 'ns benieuwd....

Al met al vond ik 't 'n leuke warmmaker voor volgende week. De kandi's leken me wel leuk, maar ik heb er nog niet echt 'n gevoel bij eigenlijk. Dat zal volgende week wel komen denk ik als we ze beter leren kennen terwijl ze bezig zijn met de eerste opdrachten van WIDM4.  :)