Auteur Topic: Compilatieuitzending vorige 3 serie's  (gelezen 29260 keer)

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #20 Gepost op: 9-03-2003, 16:35:40 »
Ik heb de aflevering ook pas gisterennacht gezien. Moest van mezelf (nieuwsgierig)toch even de finale van Idols kijken!

Heeft iemand anders trouwens ook gehoord wat George zei aan de telefoon. Hij zei op de vraag van Angela (heb je de mol al gesproken?): ja, ik heb 'M al ...........  Door dat 'm zou dat dus betekenen dat het een man is. Of het is juist niet zo, een valstrik.
We kunnen volgens mij in de vierde serie nergens meer van op aan. Als we een hint gevonden denken te hebben vinden we het meteen al te logisch of te simpel. Dat heb ik in ieder geval wel.
Nu ja, we zien het wel!

Maar heeft iemand anders dat nu ok gehoord van George. Dat hem?







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #21 Gepost op: 9-03-2003, 19:04:38 »
Nee sorry dat is me helemaal ontgaan ik keek meer naar zijn kop om te kijken of ie zou liegen of niet.
Maar doordat hij de beste mol was in die drie afleveringen kon ik echt helemaal niks raars bemerken (het zal wel aan mij liggen)








Offline Christian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wis melodie?
Wat zij George aan de telefoon?????
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2003, 16:27:31 »
Aan het einde van de compli-dinges uitzending
sprak Angela nog ff met George...
maar wat zei die? "Ja, even een gesprekje onder ons.... ik heb" en dan versta ik et niet meer.
Wie kan dit wel verstaan???? Misschien dat er een hind in zit, en anders is het tog leuk om te weten.....







Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat zij George aan de telefoon?????
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2003, 16:37:26 »
Ik hoop dat ik het niet goed verstaan heb maar ik meende te horen toen Angela zei: George heb je de mol nou gesproken dat George antwoordde met ja ik heb HEM gesproken. Maar goed, ik heb het maar 1 keer gezien, ben niet de band terug gaan spoelen ofzow dus kan er naast zitten... Dat hoop ik eigenlijk ook!!!







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Wat zij George aan de telefoon?????
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2003, 17:08:46 »
Nee dat zei hij niet. Wat hij precies zei weet ik niet maar het was grappig bedoeld en er zit absoluut geen hint in. ;)








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Wat zij George aan de telefoon?????
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2003, 17:13:59 »
Lol  :)
Het was zeker geen hint!
Hij zei zoiets van: Ja, ik heb inderdaad met de mol gepsroken. Of ik hem nog tips heb gegeven? Ja wel een paar natuurlijk. Ja, bla bla bla bla bla  :-\
Niet boeiend dus!








Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re:Wat zij George aan de telefoon?????
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2003, 17:52:53 »
Hij zei wel dat hij HEM gesproken hebt, maar probeer er maar niets uit te halen, denk dat er dit jaar nauwelijks hints zullen zitten.







Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Christian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wis melodie?
Re:Wat zij George aan de telefoon?????
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2003, 19:24:58 »
Hij zei wel dat hij HEM gesproken hebt, maar probeer er maar niets uit te halen, denk dat er dit jaar nauwelijks hints zullen zitten.

ik denk wel dat er hints in zitten, maar misschien niet zo duidelijk voor de kijkers. zoiets als die namen op het wegdek die de kandidaten WEL allemaal konden zien en wij NIET







Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Wat zij George aan de telefoon?????
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2003, 19:51:44 »
inderdaad, dat hoorde ik dus ook. Hij zei duidelijk HEM. Maar dat is zo simpel dat we daar maar geen conclusies uit moeten trekken. Anders zou het wel erg makkelijk zijn.







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2003, 20:29:06 »
ik noem de mol altijd hem, ik weet t niet maar dat komt er gewoon zo uit.
denk dat dat ook zo bij andere is, wie is die mol......ik zal em te pakken nemen, hoor nooit zal dr te pakke nemen. toch ???







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2003, 20:46:11 »
Was echt leuk weer die beelden van 3 jaar geleden. Arme wilmie  :-[ , kreeg spontaan weer medelijden met haar toen ik haar zag.








Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #31 Gepost op: 10-03-2003, 20:53:04 »
Was echt leuk weer die beelden van 3 jaar geleden. Arme wilmie  :-[ , kreeg spontaan weer medelijden met haar toen ik haar zag.

En wat een lol toen Robin met zijn hoofd in het water kwam na zijn bungee sprong! Echt iets voor de grappige momenten! ;D








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #32 Gepost op: 11-03-2003, 15:16:37 »
Ja, maar ook erg lijp. 3 meter lager en Robin zat met zijn kop op de bodem








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #33 Gepost op: 11-03-2003, 17:29:02 »
Ja, ik wist dat het zou gaan gebeuren en ik schrok weer :-\







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #34 Gepost op: 11-03-2003, 18:09:11 »
Ja, ik wist dat het zou gaan gebeuren en ik schrok weer :-\

Bij deze bunji-jumpsite (Daintree) kun je kiezen voor de zogenaamde waterdip. Op basis van je gewicht wordt de lengte van het elastiek zo afgesteld dat je precies kopje onder gaat. Je kunt daar overigens ook "blind springen", je "eraf laten gooien", "achterwaarts springen", "aan de springplank hangen totdat je zo moe wordt dat je vanzelf loslaat" en een groepssprong maken. Het leuke is dat je je eigen sprong op video op kan laten nemen, waarbij je de gelegenheid krijgt om nog iets te zeggen voor de camera voordat je springt. (Omdat ik mijn moedertje beloofd had geen gevaarlijke dingen te doen, heb ik nog zoiets als "sorry mam" gezegd en heb vervolgens de video en de foto's naar Nederland gestuurd). ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #35 Gepost op: 11-03-2003, 18:16:00 »
Bij deze bunji-jumpsite (Daintree) kun je kiezen voor de zogenaamde waterdip.
Ik had niet de indruk dat het een vrijwillige waterdip was, maar dat kan ook projectie zijn.
Citaat
Het leuke is dat je je eigen sprong op video op kan laten nemen, waarbij je de gelegenheid krijgt om nog iets te zeggen voor de camera voordat je springt. (Omdat ik mijn moedertje beloofd had geen gevaarlijke dingen te doen, heb ik nog zoiets als "sorry mam" gezegd en heb vervolgens de video en de foto's naar Nederland gestuurd). ;D
En? Was je moedertje er blij mee? :)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #36 Gepost op: 11-03-2003, 18:54:23 »
Ik had niet de indruk dat het een vrijwillige waterdip was, maar dat kan ook projectie zijn.En? Was je moedertje er blij mee? :)

Ik denk dat ze een grapje met hem hebben willen uithalen. Mijn moedertje heb ik weten af te leiden door haar eerst te vertellen over mijn tatouage die ik in Australie heb laten zetten. Ze vergat vervolgens boos te worden over mijn Bunji-jump. ;D









“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #37 Gepost op: 11-03-2003, 19:10:10 »
Sluw....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #38 Gepost op: 11-03-2003, 19:18:03 »
Citaat
Ik had niet de indruk dat het een vrijwillige waterdip was, maar dat kan ook projectie zijn.
nee, dat idee kreeg ik ook niet. robin zei trouwens nog van: daar schrok ik wel ff van. aan de gezichten van de rest kon je ook zien dat ze behoorlijk schrokken, dus k denk niet dat het zo gepland was. ik heb australie niet gezien, dus t eerste wat ik nu dacht was: als ze zo'n misrekening kunnen maken, dan hadden ze die ook wat meer naar links/rechts kunnen maken en dan was ie met z'n hoofd tegen de grond aan geknald :-\ k vond t niet bepaald veilig eerlijk gezegd...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #39 Gepost op: 11-03-2003, 19:52:26 »
En dan ook nog Wilmie die bijna verdronk bij een andere proef!
Het was een gekkenhuis in Australië. :)

Maar bij de series erna vond ik de veiligheidsmaatregelen aldoor enorm. Als ze op een paaltje van 1 meter moeten staan worden ze 4 dubbel geankerd.