Auteur Topic: Compilatieuitzending vorige 3 serie's  (gelezen 29257 keer)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2003, 21:55:54 »
Maar bij de series erna vond ik de veiligheidsmaatregelen aldoor enorm. Als ze op een paaltje van 1 meter moeten staan worden ze 4 dubbel geankerd.

Gelukkig maar, anders was het vorig jaar: Jantien is de winnaar....eigenlijk John, maar hij heeft het helaas niet overleefd....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2003, 07:56:26 »
Toch vond ik ook dat parachutespringen in de finale van vorig jaar niet zo veilig. Je zag in deze compilatieuitzending nog eens duidelijk dat één van de parachutes door de wind en regen niet echt goed wil uitklappen. :-\








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #42 Gepost op: 12-03-2003, 09:02:16 »
Volgens mij heeft Verdi wel gelijk, je wordt eerst gewogen en daarna kunnen ze precies uitrekenen hoe ver je naar beneden valt. Soms kun je er inderdaad voor kiezen om net met je hoofd in het water te raken.
Ik hou het er ook maar op dat ze een geintje met Robin wilden uithalen. (of dat geslaagd is valt natuurlijk te betwijfelen).

Ik had zelf eerlijk gezegd nu bij dat stuntvliegen zoiets van "kun je dat nog wel maken"? Maar ja, ik neem aan dat ze daar wel over nadenken. Waarschijnlijk is stuntvliegen veiliger dan door de straten van Italie rijden met de auto  ;D

Ik heb gisteren de compilatie nog eens teruggekeken en ik dacht ach, die Robin was toch ook wel een schatje hoor. Echt zo'n grote bruine knuffelbeer...
En dat moment met Dan en Yvonne in de auto, lache man. Jammer dat Dan zo weinig in beeld was, hem vond ik ook altijd errug grappig!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #43 Gepost op: 12-03-2003, 09:43:47 »
Ja, die wisselwerking tussen Dan en Yvonne was inderdaad vaak heel grappig. :)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #44 Gepost op: 12-03-2003, 09:56:33 »
Mijn moedertje heb ik weten af te leiden door haar eerst te vertellen over mijn tatouage die ik in Australie heb laten zetten. Ze vergat vervolgens boos te worden over mijn Bunji-jump. ;D
:o
Ben jij Arnout?!?!!








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2003, 09:57:45 »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #46 Gepost op: 12-03-2003, 10:07:18 »
Verrek!
My thoughts exactly!  :o








Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #47 Gepost op: 12-03-2003, 23:00:13 »
Hier is een aanwijzing voor de mensen die alles op video hebben: bekijk de eerste minuut op de Varosastuwdam (NL3:1) en let goed op wanneer Mol George wel en wanneer hij juist niet in beeld komt. Bekijk hierna de scene bij de helikopter in de compilatie-aflevering. Je zult zien dat 1 van de kandidaten in Halifax op dezelfde manier als George in beeld wordt gebracht. Of dat iets betekent, weet ik niet.








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #48 Gepost op: 12-03-2003, 23:04:13 »
welke kandidaat dan?








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #49 Gepost op: 13-03-2003, 00:54:21 »
Wat voor redenen dan ??
Ik vond vrijdag juist zo'n mooie dag
Beetje off-topic nog dit, maar ik heb warempel nog ergens een soort van antwoord gekregen ook waarom het uitzendtijdstip zaterdagavond is: :)

De reden is dat al langere tijd op zaterdagavond op Nederland 1 een aantrekkelijk en goedbekeken programma ontbrak. Vele kijkers gaven ons aan daar niet tevreden over te zijn. Vandaar dat onder aanvoering van de netcoördinator gekeken is naar een verbetering van de invulling van de zaterdagavond. Als resultaat is "Wie is de Mol", een breed familiaal getint programma immers, van de vrijdag naar de zaterdag gegaan.

Ik hoop dat dit antwoord je tevreden kan stellen.
Met vriendelijke groet,
Rob Vredeling
Communicatie Publieke Omroep



Hier is een aanwijzing voor de mensen die alles op video hebben: bekijk de eerste minuut op de Varosastuwdam (NL3:1) en let goed op wanneer Mol George wel en wanneer hij juist niet in beeld komt. Bekijk hierna de scene bij de helikopter in de compilatie-aflevering. Je zult zien dat 1 van de kandidaten in Halifax op dezelfde manier als George in beeld wordt gebracht. Of dat iets betekent, weet ik niet.
Het zou wel een orginele hint zijn, eenzelfde soort shot's maken van deze mol als van vorige...
Áls het echt een hint is zullen ze die, nu deze al ontdekt is hier, in de komende afleveringen er wel uit halen... ;)








Offline Postman

  • Forumlid
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #50 Gepost op: 13-03-2003, 10:43:56 »
Dan zou het Rene of Louis zijn? Weet het verschil nog niet :P
Volgens deze theorie?








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #51 Gepost op: 13-03-2003, 12:11:12 »
Weet het verschil nog niet :P
Rene is degene die op Max Headroom lijkt. :P










Offline Groeneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #52 Gepost op: 13-03-2003, 16:41:22 »

De reden is dat al langere tijd op zaterdagavond op Nederland 1 een aantrekkelijk en goedbekeken programma ontbrak. Vele kijkers gaven ons aan daar niet tevreden over te zijn. Vandaar dat onder aanvoering van de netcoördinator gekeken is naar een verbetering van de invulling van de zaterdagavond. Als resultaat is "Wie is de Mol", een breed familiaal getint programma immers, van de vrijdag naar de zaterdag gegaan.


Ik begrijp het en nog hardstikke bedankt bertha








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #53 Gepost op: 13-03-2003, 23:45:41 »
Ik heb de tape nog niet herbekeken, maar volgens mijn vrouw had er iemand een kleine rugzak bij en hoefde dus niets uit te pakken toen een deel van de bagage diende geselecteerd te worden.
Is er nog iemand die dit heeft opgemerkt ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #54 Gepost op: 14-03-2003, 08:12:55 »
Ik heb de tape nog niet herbekeken, maar volgens mijn vrouw had er iemand een kleine rugzak bij en hoefde dus niets uit te pakken toen een deel van de bagage diende geselecteerd te worden.
Is er nog iemand die dit heeft opgemerkt ?

Volgens mij hadden ze allemaal 1 kleinere tas/rugzak met handbagage en 1 grote tas of koffer met de rest van de bagage. Ik neem aan dat vervolgens de bedoeling was om alles wat je voor 1 dag nodig hebt in die kleine handbagagetas te stoppen en dat de grote tassen en koffers achter bleven.








Offline Tristan22

  • Forumlid
Re: Compilatieuitzending vorige 3 serie's
« Reactie #55 Gepost op: 6-06-2012, 19:05:26 »
Destijds niet gezien. Heeft iemand deze aflevering in avi/divx/mp4/... format?

 ;D