Auteur Topic: Letterreeksen 2003  (gelezen 9715 keer)

Offline japjer

  • Forumlid
Re:Letterreeksen 2003
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2003, 23:12:43 »
ik denk sowieso niet dat ze de hint in elke letterreeks laten zien, waarschijnlijk 1 keer en dan meteen een goede hint.

[off-topic] de beste hint vind ik nog altijd nico is de mol achterstevoren in zo'n shot, waarschijnlijk omdat ik hem doorhad, jammer dat mn video niet terugspoelt met geluid...[/ot]








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Letterreeksen 2003
« Reactie #21 Gepost op: 15-03-2003, 01:30:26 »
En ik word weer aan het werk gezet :) Letterreeksshot in de maak !
Geweldig! Handig zo'n highwaykind... ;)

ik denk sowieso niet dat ze de hint in elke letterreeks laten zien, waarschijnlijk 1 keer en dan meteen een goede hint.
Persoonlijk denk (lees: hoop) ik dat er een soort idd, van enigma code nodig is waarna er een leesbare tekst in zit. Mss van boven naar onder of wat dan ook... Maar ik heb er nog niets uit kunnen halen...


[off-topic]
Citaat
de beste hint vind ik nog altijd nico is de mol achterstevoren in zo'n shot, waarschijnlijk omdat ik hem doorhad, jammer dat mn video niet terugspoelt met geluid...

Mwa, kvond dat zelf een ontzettend matige hint. Je moet minstens zelf in staat zijn m te ontdekken vind ik. En wie beschikt nou over de apparatuur om die tekst te gaan omdraaien? (behalve highwaykind dan.. ;))

Een goeie hint is een hint waar je de hele tijd 'tegenaan' kijkt en 'm niet ontdekt en waar jezelf van tegen het hoofd slaat van 'dat ik dat niet door had', als de hint uitgelegd wordt...
[/ot]









Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Letterreeksen 2003
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2003, 11:22:47 »
(off-topic)

In de Nederlandse serie ga ik niet eens meer de moeite doen om de hints te ontdekken. Vorig jaar was ik echt hevig teleurgesteld.

Vooral de hint: Op de weg stonden alle namen van de vrouwen opgeschreven, waaruit je moest kunnen concluderen dat de Mol een man is.  :-\ )

(off-topic)








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Letterreeksen 2003
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2003, 01:38:44 »
Reagerend op de posts van Mollll oid: http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4253.0

Ik denk niet dat de naam/tekst die onderin beeld verschijnt iets te maken heeft met de letterreeeksen die onderin komen te staan.

Verder zit er idd het getal 28 (zie een eerdere post) in 1 van de reeksen, maar of daar nou een hint in zit...  ???
Ik zie ze nog niet....
Heb nog niet echt er weer goed naar gekeken. Maar in aflevering 1 en 2 zitten nog steeds dezelfde reeksen (zonder hint) als in de "preview"-aflevering...

(Ik snap er zelf al weer niets meer van... Lamaar..)

Gr. B.









Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Letterreeksen 2003
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2003, 15:51:37 »
Kan iemand mij vertellen of de naam: Angela Groothuizen ook ieder week dmv letterreeksen in beeld komt. In aflevering drie werd er bij 1 van de eerstse shots van Angela haar naam onderin beeld gezet. Ik heb dit nog nooit eerder gezien bij haar maar misschien wordt ze wel iedere week voorgesteld. Dus als iemand dit kan bevestigen, graag! Mocht het niet zo zijn dan is het misschien iets om uit te zoeken...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Letterreeksen 2003
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2003, 20:12:59 »
Gebeurde vorig jaar iig. en deze serie dacht ik ook gewoon weer. Sowieso bij terugblik-aflevering, want die heb ik nog bekeken...