Auteur Topic: Chandrika is (niet) de mol!  (gelezen 54566 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 23-05-2003, 21:30:23 »
Wie weet mezelf?  :P
 Als de andere niet gelogen hebben over hun stemgedrag, geloof ik ook niet dat Chandrika de mol kan zijn.








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 24-05-2003, 01:42:44 »
Ik merk dat er toch nog best wel een grote groep mensen die op Chandrika stemmen en ik sta wel open voor een discussie, maar 1 ding zit me dwars en dat is dat Ferdi eruit moest, terwijl hij op Chandrika zat. Dat is gewoon mijn struikelblok om Chandrika nog serieus te nemen als 'mol'. Kan een van de Chandrikanen een verklaring geven waarom Ferdi eruit vloog en waarom Chandrika dan alsnog de mol kan zijn? (en: ja, maar René stemde op Elise en die ging er ook uit is geen argument  :P )

Elise is op de hoogte van Ferdi's fanatisme (obsessie) voor Chandrika. Ferdi "weet" dat iedereen op Chanrika stemt. Zij weet dat ze dit zelf niet deed bij de executie die Ferdi zijn kop kostte. Ze heeft dus alle redenen om aan te nemen dat Ferdi op een verkeerd spoor zou zitten.

Waarom zou Elise dan toch switchen naar Chandrika? Dat moet te maken hebben met info die zij wel bezit en wij (nog) niet. Of ze is de mol..







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 24-05-2003, 12:25:19 »
De redenen waarom Elise toch voor Chandrika gaat:
1. De meest aannemelijke: Ze is de mol
2. Ze gelooft Ferdi en denkt dat iedereen op Chandrika stemde en ze stemde zelf ook op Chandrika, maar door montage doet de AVRO ons anders geloven
3. Ze gelooft dat Ferdi gewoon te weinig wist over Chandrika en dat zij met alle geluk door is en Ferdi eruit
4. Elise is een beetje dom

@ReneB: Het feit dat Elise voor Chandrika gaat, is nog geen verklaring waarom Ferdi/Patricia eruit moesten, terwijl ze op Chandrika stemden.








Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 25-05-2003, 00:03:24 »
Ik vind het sneu voor Chandrika dat ze niet de mol en niet de winnaar is!

Ik vond je erg leuk Chandrika!









Offline tuindwerg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 25-05-2003, 17:38:19 »
Ik vind het sneu voor Chandrika dat ze niet de mol en niet de winnaar is!

Ik vond je erg leuk Chandrika!


Ik ook! En ik denk nog steeds dat Chandrika de mol is, ben nog niet helemaal overtuigd van Elise geloof ik!  ???