Auteur Topic: Chandrika is (niet) de mol!  (gelezen 54569 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Chandrika is (niet) de mol!
« Gepost op: 15-03-2003, 18:41:32 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Chandrika. Waarom is zij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Chandrika.  :)








Offline James Bond

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • tja, 1 winnaar, 1 verliezer dus ook 1 mol
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2003, 19:24:48 »
Chandrika verdacht? ??? ik dacht het ff wel he. Haar foto (wat ik al eerder heb gezecht) is erg vaag op de achtergrond. Dat wou ik ff kwijt.







Ik zal de mol ontmaskeren net zo als 007

Offline Lucille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2003, 23:06:05 »
Chandrika verdacht? ??? ik dacht het ff wel he. Haar foto (wat ik al eerder heb gezecht) is erg vaag op de achtergrond. Dat wou ik ff kwijt.

Ja precies, dat had ik ook al gezien en gedacht! :) Het valt namelijk erg op dat haar foto vaag is op de achtergrond, in vergelijking met de andere kandidaten. Dat is dus wel verdacht, maar ik zou er maar niet te veel achter zoeken. Deze 'aanwijzing' is namelijk heel vaag en daar kun je gewoon geen grote conclusies uit trekken. Toch is het wel iets om in het achterhoofd te houden... je weet namelijk maar nooit... :)







« Laatst bewerkt op: 15-03-2003, 23:06:43 door Lucille »
René is de Mol!

Offline Orpheus

  • Forumlid
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2003, 11:30:29 »
Chandrika is ook niet helemaal brandschoon. Ik wil mijn gedachte ook eens over haar laten gaan. Aafke klaagt dat Chandrika 3 keer tegen haar arm loopt te tikken tijdens het openen van de deur (Chandrika staat op dat moment op een sleutelpositie, ideaal voor een mollenstreek).
Ze vind dat ze zelf lekker bezig is geweest, iets wat ander niet echt is opgevallen. De meeste vinden dat de mol een afwachtende houding heeft aangenomen.
Chandrika: "De opdracht vandaag is echt gigantisch misgegaan, de mol is lekker bezig geweest" "Louis was nadrukkelijk aanwezig en heeft de boel nadrukkelijk veranderd" "Ik weet niet of we die moeten vertrouwen"
Ze zegt het net of ze er boven staat, een soort helicopterview heeft.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2003, 12:41:00 »
Chandrika lijkt echt voor de overwinning te gaan vind ik. Ze is de andere kandi's steeds goed aan 't observeren en probeert uitspraken van ze uit te lokken. Zo had ze tegen Elise gezegd: 'er is nog nooit 'n blonde mol geweest, toch?' of iets dergelijks. Verder klonk ze in haar introductiefilmpje erg overtuigend toen ze verkondigde veel op lichaamstaal e.d. te gaan letten.

't lijkt dus alsof ze alles doet om de mol te ontmaskeren en zo gebrand is op de overwinning, maar m'n gevoel zegt me 'n beetje dat ze dit misschien wel doet om te verbergen dat ze de mol is.... :-\








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2003, 13:18:19 »
ik denk dat chandrika wel ver gaat komen, of ze de mol nou wel of niet is. ze heeft nl. echt een heel groot voordeel dat ze werkt met doven en slechthorenden, omdat je dan heel veel let op lichaamstaal en daar ook een hoop uit af kan lezen. maar of ze nou de mol is... ze probeert zichzelf wel verdacht te maken, heb ik het idee.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2003, 13:38:49 »
Ik zie haar op dit moment ook eerder als winnaar uit de bus komen dan als mol. Ik denk idd dat ze wel haar voordeel kan halen uit 't feit dat ze veel van gebarentaal weet. Ze observeert iedereen zorgvuldig, zoals ik ook al schreef. Ik denk dat dit meiske als een van de eersten de goede mol te pakken zal hebben.  :)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2003, 15:43:13 »
ik denk dat chandrika wel ver gaat komen, of ze de mol nou wel of niet is. ze heeft nl. echt een heel groot voordeel dat ze werkt met doven en slechthorenden, omdat je dan heel veel let op lichaamstaal en daar ook een hoop uit af kan lezen. maar of ze nou de mol is... ze probeert zichzelf wel verdacht te maken, heb ik het idee.

Ik denk dat doventaal een hele goede eigenschap kan zijn voor een Mol. Het is een makkelijke manier om te communiceren met de crew. Chandrika is voorlopig mijn hoofdverdachte, ook al liggen mijn verdachten allemaal dicht bij elkaar. Het stoten tegen Aafke's arm valt natuurlijk niet op. Daarbij wordt ze door de montage erg lowprofile gehouden en 'lijkt ze niet echt' en daarbij is Chandrika's naam nog nooit ingevuld bij de executie.  :P








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2003, 16:03:57 »
en daarbij is Chandrika's naam nog nooit ingevuld bij de executie.  :P

Bij wie hadden we dat meer gehoord? ;)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2003, 16:07:12 »
bericht voor etty: wanneer vertaal je het fragment met de gebarentaal van Chandrika?







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline PeeDee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • c:\ik\ben\PeeDee-Diedje*.*end
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2003, 22:46:35 »
De meeste kandidaten ogen vrij gespannen en onoverwogen bij hun analysen. Dat doet Chandrika niet, zij is heel rustig! Het lijkt wel of die shots in meerdere takes gefilmd zijn. Mijn gevoel heeft me tot nu toe altijd in de steek gelaten en dit keer zegt mijn gevoel dat Chandrika de mol is. dus;

ze is niet de mol.







c:\dit\was\PeeDee-Diedje*.*end

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2003, 22:57:54 »
Voor mij is zij ook de mol. Zij was de enigste die heel relaxed zat tijdens de test. Diegene die zo erg opgelucht waren dat ze er nog steeds inzitten kunnen we volgens mij afstrepen. (dit kan natuurlijk ook gespeelt zijn)







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2003, 23:09:53 »
Voor mij is zij ook de mol. Zij was de enigste die heel relaxed zat tijdens de test. Diegene die zo erg opgelucht waren dat ze er nog steeds inzitten kunnen we volgens mij afstrepen. (dit kan natuurlijk ook gespeelt zijn)

Een goeie mol gaat niet relaxed zitten tijdens de executie







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 17-03-2003, 12:13:06 »
Ik heb de introfilmpjes bekeken met het idee om de eerste indruk te laten bepalen wie voor mij de Mol was. Dat gevoel kreeg ik a la minute bij Chandrika.
Dat lefgozerige provocerende vragen stellen kan natuurlijk ook molgedrag zijn. Het viel me namelijk op dat in de interviews meerdere keren gezged werd dat mensen zouden gaan letten op onopvallend gedrag, op subtiel mollen. Reden voor de makers om de mol niet onopvallend te houden wellicht?
In Belgie zat ik overigens op Shadia, dus uhm, ik zou mij niet direct vertrouwen enneh ik heb op internet deze site gevonden: http://www.namaste.nl/html/chandr_1.HTM

Chandrika is schijnbaar zeep! And I quote: "Een unieke eigenschap van CHANDRIKA zeep is dat het zijn diepreinigende werking behoudt bij hard water. CHANDRIKA zeep houdt de huid gezond, glad en soepel en de geur is zacht en aangenaam."
Als Chandrika zeep is, is ze als kandidate wellicht brandschoon? Moeten we verdorie op zoek naar een andere Mol!

Elders op het web gevonden: "De president van Sri Lanka is mevrouw Chandrika Bandaranaike." Misschien verklaring voor het feit dat ze bovend e partijen lijkt te staan. What's in a name?







Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline PeeDee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • c:\ik\ben\PeeDee-Diedje*.*end
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2003, 16:09:28 »
Ik heb de introfilmpjes bekeken met het idee om de eerste indruk te laten bepalen wie voor mij de Mol was. Dat gevoel kreeg ik a la minute bij Chandrika.
Dat lefgozerige provocerende vragen stellen kan natuurlijk ook molgedrag zijn. Het viel me namelijk op dat in de interviews meerdere keren gezged werd dat mensen zouden gaan letten op onopvallend gedrag, op subtiel mollen. Reden voor de makers om de mol niet onopvallend te houden wellicht?
In Belgie zat ik overigens op Shadia, dus uhm, ik zou mij niet direct vertrouwen enneh ik heb op internet deze site gevonden: http://www.namaste.nl/html/chandr_1.HTM

Chandrika is schijnbaar zeep! And I quote: "Een unieke eigenschap van CHANDRIKA zeep is dat het zijn diepreinigende werking behoudt bij hard water. CHANDRIKA zeep houdt de huid gezond, glad en soepel en de geur is zacht en aangenaam."
Als Chandrika zeep is, is ze als kandidate wellicht brandschoon? Moeten we verdorie op zoek naar een andere Mol!

Elders op het web gevonden: "De president van Sri Lanka is mevrouw Chandrika Bandaranaike." Misschien verklaring voor het feit dat ze bovend e partijen lijkt te staan. What's in a name?

Tijd te veel?







c:\dit\was\PeeDee-Diedje*.*end

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2003, 16:15:31 »
Vandaag wel ja ;) Och man, het kan allemaal NOG veel ergerder hoor! Geef me een week en ik geef je nog een batterij onzinnige feitjes.







Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2003, 18:17:11 »
Ik zat voor de eerste uitzending ook op Chandrika, maar daar ben ik meteen vanaf gestapt.

Ten eerste omdat ze veel te verdacht werd gemaakt door de programmamakers.

Ten tweede zegt Louis in zijn dagboek op .nl dat toen hij wist dat er nog maar 2 mensen ingevuld hoefden te worden bij de executie hij al zeker wist dat het voor hem afgelopen was. Dit kan hij alleen maar weten als hij op Chandrika heeft gestemd. Als hij namelijk niet dacht dat Chandrika de mol was dan zou zij voor zijn gevoel ook nog kans maken om af te vallen.

Bij het "Wie is de mol?" topic staat dat Candrika iets zegt in gebarentaal. Weet hier misschien iemand wat Chandrika zegt in haar introductiefilmpje??

Voorlopig is Chandrika voor mij dus niet de mol.

Gr.

Udel








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2003, 19:01:48 »
Ten tweede zegt Louis in zijn dagboek op .nl dat toen hij wist dat er nog maar 2 mensen ingevuld hoefden te worden bij de executie hij al zeker wist dat het voor hem afgelopen was. Dit kan hij alleen maar weten als hij op Chandrika heeft gestemd. Als hij namelijk niet dacht dat Chandrika de mol was dan zou zij voor zijn gevoel ook nog kans maken om af te vallen.


Deze redenatie begrijp ik niet.
Hierdoor zou hij toch juist zich zekerder gaan voelen dat hij niet kon gaan afvallen?! De kans dat alle kandi's al meteen op dezelfde mol zitten is wel héél erg klein!
Ik denk eerder dat we hieruit kunnen afleiden dat Louis juist niet op Chandrika heeft gestemd, maar haar wel als mogelijke verdachte zag.
Maar het kan ook gewoon zo zijn dat hij Chandrika hoger inschatte qua molkennis dan zichzelf. Als je van jezelf al weet (en ook zegt) dat je een blinde gok hebt gedaan, voel je je allicht heel onzeker.









Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2003, 19:06:49 »
Je hebt gelijk, deze redenering zou alleen gelden als hij er vanuit zou zijn gegaan dat zo'n beetje iedereen in de richting van Chandrika zat te denken.
Jammer ik denk ik probeer ook een keer wat  :'(

Udel








Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 18-03-2003, 11:39:27 »
Staar je maar niet blind op de gedachtenkronkel van een afvaller. In zijn dagboek staat het er als 'logisch', maar misschien had ie Chandrika hoog zitten of dacht ie gewoon: Daar ga ik...

Of misschien is Chandrika de Mol... Waarom zegt nou NIEMAND wat ze 'gebarentaalde?'







Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...