Auteur Topic: Elise is (niet) de mol!  (gelezen 187491 keer)

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 10-04-2003, 14:31:12 »
De geloofwaardigheid neemt toe, de mogelijkheid dat ze de mol is blijft gelijk.  :)
Zo kan je het ook bekijken. Ik houd mijn ogen deze zaterdag geopend, en niet alleen voor Elise. Ik houd alle mogelijkheden verder open, behalve voor Astrid en Ferdi dan.

I'm puzzled ???








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 10-04-2003, 16:14:33 »
Ik houd alle mogelijkheden verder open, behalve voor Astrid en Ferdi dan.

Haha, da's niet slim! ;D







« Laatst bewerkt op: 10-04-2003, 16:14:49 door Heinz »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 11-04-2003, 07:55:57 »
Hoe meer mensen in Elise als mol geloven hoe minder geloofwaardig het is, of niet soms. Ik zou bijna een andere mol gaan zoeken  ;)
Doen zou ik zeggen.
Aafke heeft namelijk op Elise gestemd en is vervolgens naar huis mogen vertrekken.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 11-04-2003, 09:16:29 »
Gotcha, het is best dat je zo overtuigd bent van je stelling, maar nadat je het hebt verteld hoef je het niet te blijven herhalen. Zoals jij, ongetwijfed, goede redenen hebt om te geloven dat ze NIET de mol is, heb ik redenen om wel te geloven dat ze de mol is.  :o  ;)









Take a glorious bite out of the whole world

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 11-04-2003, 15:46:28 »
Gotcha, het is best dat je zo overtuigd bent van je stelling, maar nadat je het hebt verteld hoef je het niet te blijven herhalen. Zoals jij, ongetwijfed, goede redenen hebt om te geloven dat ze NIET de mol is, heb ik redenen om wel te geloven dat ze de mol is.  :o  ;)


Kunnen we eruit geraken door samen een whiskey te drinken...
Misschien vind ik daarna ook dat Elise de Mol is.
Trouwens mijn moeder is er 20% van overtuigd dat Elise de Mol is.
En er zijn inderdaad massaal aanwijzingen.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 11-04-2003, 21:03:10 »
Kunnen we eruit geraken door samen een whiskey te drinken...
Misschien vind ik daarna ook dat Elise de Mol is.
Trouwens mijn moeder is er 20% van overtuigd dat Elise de Mol is.
En er zijn inderdaad massaal aanwijzingen.

En zeker 20% op Astrid en René en Ferdi en Chandrika ;)







« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 21:03:37 door Suske »
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 11-04-2003, 21:23:46 »
Dan mag je je onderschrift wel eens aanpassen Suske....  ;)
Dat is een stuk duidelijker  ;D







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 12-04-2003, 01:09:45 »
Uit wie de kandidaten kozen om te interviewen kun je denk ik niet zoveel concluderen. Het was duidelijk dat er 4 'paartjes' gevormd moesten worden en dat 1 persoon niet door meer mensen geinterviewd kon worden. Hoe de paren werden gevormd is niet verteld (misschien moesten ze hun 1e, 2e en 3e keus opgeven, of moesten ze het onderling uitvechten?), maar het is wel duidelijk dat niet iedereen per se met zijn/haar molverdachte heeft gesproken.

Aafke sprak dan wel met Elise (had haar 'gekozen'), maar daaruit concludeer ik echt niet dat ze ook op Elise gestemd heeft als mol. Vooral niet omdat ze absoluut niet geloofde dat het Ferdi's idee niet was geweest om voor de vrijstelling te gaan. Ik kreeg de indruk dat ze vermoedde dat Ferdi een slinks spelletje had gespeeld om Elise ervan te overtuigen het geld in te leveren, maar voor zover wij hebben gezien koos hij in eerste instantie toch duidelijk voor het geld. Als Elise daarmee accoord was gegaan, was de hele discussie over de vrijstelling er niet geweest.








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 12-04-2003, 09:57:49 »
Aafke heeft namelijk op Elise gestemd en is vervolgens naar huis mogen vertrekken.

Dit maakt volgens mij helemaal niks uit, kijk maar naar vorig jaar. Bijna de helft van de kandi's zat toen op Karin als mol, maar die viel af. Dus dan zou de helft al naar huis hebben gemoeten  :-\ Dit was dus zeker niet het geval. Dus Elise kan nog altijd de mol zijn. Maar ik blijf nog ff bij Ron.

Groetjes Laafje







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 12-04-2003, 10:02:40 »
Uit wie de kandidaten kozen om te interviewen kun je denk ik niet zoveel concluderen. Het was duidelijk dat er 4 'paartjes' gevormd moesten worden en dat 1 persoon niet door meer mensen geinterviewd kon worden. Hoe de paren werden gevormd is niet verteld (misschien moesten ze hun 1e, 2e en 3e keus opgeven, of moesten ze het onderling uitvechten?), maar het is wel duidelijk dat niet iedereen per se met zijn/haar molverdachte heeft gesproken.

Aafke sprak dan wel met Elise (had haar 'gekozen'), maar daaruit concludeer ik echt niet dat ze ook op Elise gestemd heeft als mol. Vooral niet omdat ze absoluut niet geloofde dat het Ferdi's idee niet was geweest om voor de vrijstelling te gaan. Ik kreeg de indruk dat ze vermoedde dat Ferdi een slinks spelletje had gespeeld om Elise ervan te overtuigen het geld in te leveren, maar voor zover wij hebben gezien koos hij in eerste instantie toch duidelijk voor het geld. Als Elise daarmee accoord was gegaan, was de hele discussie over de vrijstelling er niet geweest.
Aafke zei in de biecht rondom het gesprek met Elise dat zij voor Elise had gekozen omdat ze met Elise diens bevindingen met betrekking tot de gebeurtenissen rondom die vrijstelling wilde bespreken. Zij zei toen dat Elise zei dat deze zelf bewust had gekozen om te gaan voor de vrijstelling. Aafke merkte vervolgens in die biecht op dat ze daar toch aan twijfelde. Of te wel dat ze dacht dat Ferdi daar het initiatief in had. Kortom Aafke ging nog steeds voor Ferdi als mol. Wat ik hieruit concludeer: Elise is nog steeds niet geheel kansloos om als mol te worden onthuld. (Hoewel ik niet weet hoe mols of onmols het is, dit Aafke te vertellen op deze manier, ik denk persoonlijk onmols.) Ferdi daarentegen wel.. ;)







« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 10:04:26 door Rocky »
Thank U

Offline Sem.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Moffel is de mol, zegt piertje!
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 12-04-2003, 16:32:28 »
Aangezien er al acht pagina's zijn en ik op .com 'nieuw' ben en geen zin heb alle acht pagina's met oud nieuws te lezen....Elise zou best de mol kunnen zijn.
In de vorige aflevering viel me naast het gaan voor de vrijstelling op dat ze op een gegegevn moment zei dat ze moesten opschieten, want ze hadden nog maar vier minuten. Knap dat je dat weet als je een blinddoek op hebt! En als je echt intensief met de opdracht bezig bent ga je niet de tijd aftellen! En ook wees Rene waar ze heen moesten tijdens de 'zoekopdracht'. Uit automatisme denk ik, want het heeft geen zin om te wijzen als iedereen een blinddoek om heeft...en Elise kijkt die kant op waar Rene naartoe wijst.....beetje verdacht, had ze een nepblinddoek om???







Ik koekeloer hier, ik koekeloer daar....en ik zal de mol vinden!

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 12-04-2003, 16:43:23 »
Juist sem!
Ik heb ook het idee dat Elise tijdens de blinddoek opdracht kon zien wat er gebeurde.!








Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 12-04-2003, 22:24:36 »
Nou het is nu wel heel duidelijk

Wie roept er nu als eerste als je op vakantie gaat dat je een yogamatje meeneemt, ze wist dat zaken als een lepelaar en een tovenaar nooit gevonden konden worden, ze heeft wel een hotel gevonden maar dat zat volgens mij in het complot, krijg je straks in de laatste aflevering een cameraploeg te zien achter de schermen van de receptie. Op deze manier is ze minder verdacht en heeft ze toch weer 2000 euro uit de pot weten te houden.... MAAR IK TRAP ER NIET IN ELISE!!!!!! ;D ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 22:30:14 door Malcolm »
To the batmobile let's go!!

Offline Tom_Tom-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 12-04-2003, 22:50:22 »
Elise blijft mijn mol. Zoals iemand op Fok! al zei: er is niets dat haar niet verdacht maakt. Er is niets onmols aan haar.







en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 12-04-2003, 23:20:39 »
Voor mij  is Elise ook de mol! ik denk dat zij juist het type mens is wat andere mensen erg gemakkelijk voor de gek kan houden en daar dan ook super van geniet!
Ik vond haar in het begin erg op de achtergrond, maar ze begint steeds meer op de voorgrond te treden.  ::)
Mollenstreken deze aflevering: gekke, onmogelijke woorden noemen bij "ik ga op reis.." , tja ik peins verder, maar meer streken heb ik niet kunnen ontdekken!

ik ga maar naar bed, er wordt op me gewacht (gaap! ;))

groetjes, Rosa








Offline Lonneke

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 13-04-2003, 01:08:43 »
Doen zou ik zeggen.
Aafke heeft namelijk op Elise gestemd en is vervolgens naar huis mogen vertrekken.
Aafke heeft helemaal niet op Elise gestemd!!
Ze stemde op Ferdi, heel fanatiek.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 13-04-2003, 08:56:48 »
Aafke heeft helemaal niet op Elise gestemd!!
Ze stemde op Ferdi, heel fanatiek.
Sorry.
Zeker niet op Ferdi.
Zie hiervoor de kamernummers van het motel en de executievragen.
Zij stemde namelijk niet op 108, de kamer van Ferdi.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 13-04-2003, 09:28:10 »
Sorry.
Zeker niet op Ferdi.
Zie hiervoor de kamernummers van het motel en de executievragen.
Zij stemde namelijk niet op 108, de kamer van Ferdi.
Houd je ook rekening met:
a) MONTAGE
b) Het feit dat de kandidaten ook wel eens gewoon iets fout  hebben?







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 13-04-2003, 10:33:57 »
Nou begin ik toch steeds meer een Elise-is-de-mol gevoel te krijgen.
Ze probeerde bij het kokers-in-het-water-beantwoordt-de-vragen-spel de telefoon in de auto te laten liggen, maar Patricia gooide roet in het eten.
Ik weet het, het is een argument van niks, maar het zijn allemaal van die kleine dingetjes in de loop van de serie die me toch dit gevoel geven. Het feit dat zij zich terugtrok bij het brugspringen om ervoor te zorgen dat de rode schermer iig kon springen ben ik ook nog niet vergeten.
Ach ja, verander ik gewoon voor de 382362e keer van mol, kan 't schelen?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Elise is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 13-04-2003, 10:38:52 »
Ach ja, verander ik gewoon voor de 382362e keer van mol, kan 't schelen?

We moeten af en toe flink inconsequent durven zijn!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”