Auteur Topic: René is (niet) de mol!  (gelezen 70517 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 9-05-2003, 09:55:07 »
Ik blijf er gewoon vanuit gaan dat de makers 't wel 'n grappig idee vonden om met de letters M, O en L aan te geven hoe er gereden moest worden en dat dit dus niet speciaal voor Rene bedoeld was.
Als ze nu voor iedereen een andere route hadden gehad (twee routes dus 1 voor de mol, 1 voor de niet mollen) dan moeten er dus op die stal al 2 mensen weten wie de mol is... (de boer zelf en degene van de kuur) Is dan de kans op lekken niet te groot. Hoeveel mensen hebben wel geen familie in canada (ik bijvoorbeeld) die weer iemand kennen die weer iemand kennen....

Volgens mij is het gewoon een manier om de kandidaten aan het twijfelen te brengen. Rene heeft wellicht niet eens in de gaten gehad welke route hij reed.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #221 Gepost op: 9-05-2003, 10:37:32 »
Ja, ik denk ook niet dat het een hint is... Als het een hint zou zijn, zouden ze Ferdi nooit zo groot in beeld brengen met: "dat is weer een clue jongens"...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #222 Gepost op: 9-05-2003, 17:19:34 »
Uit ander topic ook even hierheen:


Het geluid bij René komt waarschijnlijk bij de brugspring opdracht. En bij Ron.. euh, wat was het ook alweer...


Het geluid bij René komt van de paardrijopdracht (waarbij hij langs de letters MOL manouvreerd, Elise roept dan: kom op, je kunt het!

Het handelt hier om de beginfimpjes waarbij oa gejuich is te horen.









Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 9-05-2003, 20:21:38 »
Citaat
stel hij gaat naar boven ziet die sleutel en loopt weg (een paar treden af), komt dan terug (zonder helm) pakt de sleutels en roept: blind paard (omdat hij weet dat de sleutels later nodig zijn,

lijkt mij niet dat dat in één keer is opgenomen. Als hij de sleutel pakt roept hij naar beneden: "ik heb de sleutel" Ferdi beantwoord dit met: "ok mooi zo"

Hij is dus wel degelijk helemaal naar boven gelopennadat ze erachter kwamen dat de sleutel niet in contact zat.









Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #224 Gepost op: 9-05-2003, 22:03:04 »
De enige goede reden dat Rene de mol zou kunnen zijn heb ik nog niet eens gehoord (en dat ik dat als Ronnaat moet posten kan natuurlijk niet he)
Op het moment dat Rene bij de video staat met chandrika's vriend erop, zoomt de camera in op de sleutel. Dat is niet eerder opgenomen, want je hoort rene hijgen.

Nu ik dit schrijf HOEFT dit niet zo te zijn (en dat is het ook niet) want je kunt natuurlijk inzoomen zo ver als je wilt zonder dat de persoon het merkt. Je kunt natuurlijk de TV filmen en dan zoomen op de sleutel.

Dus zelfs VOOR de Reneërs het ei van columbus hebben gevonden, is het al weer verdwenen...







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #225 Gepost op: 9-05-2003, 22:25:44 »
OK Dopey doe ik ook even mee, voor de René verdenkers:



Iemand plaatste dit plaatje bij het topic "wie is de mol" en zei dat er een hint in stond, maar die persoon noemt de hint niet.
Iedereen noemt de namen van personen die je er van kunt maken. Ik zie er heel wat anders in....

De L en de E van het woord egaliseren zijn duidelijk kleiner geschreven. Er ontstaat een hint voor iemand...
EGA (l) IS ER (en)

Leuk om te laten weten dat je ega er is... en d'r is er maar eentje getrouwd...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #226 Gepost op: 9-05-2003, 22:38:57 »
Schrijf je ega niet met dubbel e. Dus eega??? Kweet het niet hoor, maar dacht toch echt zoiets ergens gezien te hebben. Ik blijf ook gewoon bij ron, en mocht rene toch de mol zijn. Petje af.

Groetjes Laafje







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #227 Gepost op: 10-05-2003, 10:28:36 »
volgens mij is het gewoon ega.

Er zijn een paar problemen.
1.
De laatste 'N' wordt voor het gemak even vergeten.
2.
Wat als er besloten werd om eerst de binnenbak te egaliseren en die als eerste werd doorgestreept??








Anonymol2

  • Gast
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #228 Gepost op: 10-05-2003, 11:02:35 »
Eega is met een dubbele 'ee'.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #229 Gepost op: 10-05-2003, 11:30:06 »
Dat klopt, dat eega met dubbele e is, maar de Avro spelt wel vaker wat fout en het komt ook wel in puzzels zo voor. Trouwens de hint hoeft er niet minder om te zijn... daarom is het ook een hint.
Het viel me gewoon op toen ik dat plaatje nog eens bekeek...








Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #230 Gepost op: 10-05-2003, 12:33:28 »
volgens mij is het gewoon ega.

Er zijn een paar problemen.
1.
De laatste 'N' wordt voor het gemak even vergeten.
2.
Wat als er besloten werd om eerst de binnenbak te egaliseren en die als eerste werd doorgestreept??

dan kan je toch nog steeds zien dat de L en de E kleiner zijn?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #231 Gepost op: 10-05-2003, 14:55:07 »
Ja, maar ook in de andere zinnen staan kleinere letters, als de laatste 'n' nou ook klein was, dan had ik er enigszins een hint in gezien, maar nu kan niet, die laatste 'N' kan ook voor 'niet' staan.








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #232 Gepost op: 10-05-2003, 16:43:28 »
die laatste E in egaliseren vind ik nou niet zo opvallend veel kleiner dan de rest. De L wel, en ook de L in stal is veel kleiner. Maar ja dat kan ook gewoon het handschift van degene die het geschreven heeft zijn.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #233 Gepost op: 11-05-2003, 17:32:27 »
Arme Gotcha. Eerst klopt z'n gelijke kansen theorie niet meer, vloog gisteren ook z'n mol er nog eens uit  :-\








Offline Cosma

  • Forumlid
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #234 Gepost op: 12-05-2003, 01:38:52 »
Ik heb weer heel wat prachtige mol-acties gezien van René, heeft het nog zin deze te posten?








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:René is (niet) de mol!
« Reactie #235 Gepost op: 12-05-2003, 06:51:27 »
Arme Gotcha. Eerst klopt z'n gelijke kansen theorie niet meer, vloog gisteren ook z'n mol er nog eens uit  :-\
t' Zijn harde tijden...
Nu zeg ik Ron.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen