Auteur Topic: De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."  (gelezen 2863 keer)

Offline PeW

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Gepost op: 30-03-2003, 14:48:54 »
Vanaf aflevering 1 was het voor mij duidelijk: Patricia is de Mol. Maar vandaag ben ik er achter gekomen dat dit NIET zo is.
Vandaag ben ik er namelijk achter gekomen dat ELISE de Mol is.
Waarom?  ??? Lees:

Dit is de tekst van de videoboodschap van de Mol (controleer het zelf maar, door het opnieuw te beluisteren):

"Hallo, hier is de Mol. We zijn al een aantal dagen op reis. Twee van ons zijn afgevallen. Maar ik zit er nog in. We spelen samen, alleen ik heb een speciale opdracht. Ik ga zoveel mogelijk saboteren op zoveel mogelijk verschillende manieren. ALS IK 1 KEER MET MIJN VINGERS KNIP IS HET RUZIE, ALS IK TWEE KEER KNIP ZITTEN WE GEZELLIG OM TAFEL. Jullie hebben allemaal staan kijken naar sabotage opties, maar hebben ze nog niet echt gezien. Ik heb er voor gezorgd dat jullie veel geld verloren hebben, maar ik heb jullie ook geld laten winnen. Ik heb het heel erg naar mijn zin, en ga nog lang zo door."

Niet heel lang hierna, is te zien hoe Ron, Patricia en Elise in een auto zitten. Patricia slaapt. Ron vraagt aan Elise, "Kon je niet afleiden waar het was opgenomen of zoiets?" Dan hoor je Elise zeer snel en vaag iets zeggen. Dit MOET achteraf zijn gemanipuleerd door de AVRO. Ik heb dit nu opgenomen en vertraagd. Als je dan goed luistert, hoor je haar zeggen: "ALS IK 1 KEER MET MIJN VINGERS KNIP IS HET RUZIE, ALS IK 2 KEER KNIP ZITTEN WE GEZELLIG OM TAFEL". Ik roep iedereen op dit terug te beluisteren, want je kunt het ook horen zonder het te vertragen. Ik heb dit bij toeval ontdekt, maar als dit geen hint is, weet ik het ook niet meer?!
Ik was er van overtuigd dat Patricia de Mol is, maar nu weet ik wel beter. Het moet ELISE zijn!  ;D

P.S: Luister het asjeblieft zelf terug, zodat je het zelf ook kunt ontdekken, je zult zien, het is waar!!!  :D








« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 00:45:09 door Malcolm »
De Mol doet zijn uiterste best de Mol niet te zijn door te spelen alsof ie niet spelen kan dat ie de Mol is.

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2003, 14:50:38 »
 ??? ??? ???
Zij doet dan toch gewoon de mol op het filmpje na, omdat Ron dit niet gezien heeft????
Sorry hoor, maar ik kan hier geen hint in zien...
Hoezo gemonteerd?????







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2003, 14:50:51 »
Ze deed hier de MOL na om duidelijk te maken wattie zei, ik vond het erg lollig, maar er was volgens mij niet gemanipuleerd hoor...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #3 Gepost op: 30-03-2003, 14:54:27 »
dat wou ik net zeggen daan :) volgens mij deed ze ook gewoon de mol na...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2003, 15:02:20 »
Hehe, deze topic moeten ze verplaatsen naar 'Grappige momenten'  ;D








Offline Lene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #5 Gepost op: 30-03-2003, 15:16:09 »
Vooral het heliumstemmetje was erg charmant ja...








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #6 Gepost op: 30-03-2003, 21:00:03 »
ja idd was erg grappig ;D maar je hoefde niet echt moeite te doen om het te horen hoor ???

overigens kon ik met geen mogelijkheid verstaan wat de mol in dat vage filmpje gezegd zou hebben, ligt dat nou aan mij?? Of staat die tekst ergens of zo? Hoe weten jullie dat?








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #7 Gepost op: 30-03-2003, 21:02:07 »
Ik kon het ook niet meteen zo goed verstaan. Maar ik denk dat als je het geluid flink hardzet en het een aantal keren beluisterd dat het wel moet lukken. :-\








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2003, 21:04:22 »
Ach germ , PeW. Je wilde ons om de tuin leiden , maar Pino had je mollenstreek al binnen 2 minuten door.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2003, 22:50:13 »
ach , kan iemand dat stukje online of op ftp zetten ?

edit : heb hem al dankzij ftp van pietervaartjes  ;D







« Laatst bewerkt op: 30-03-2003, 23:06:18 door Parrot007 »
Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Hint: "Als ik met mijn vingers knip..."
« Reactie #10 Gepost op: 31-03-2003, 00:48:29 »
Aangezien er in het topic "Luister:: Wat zegt de mol ? (aanwijzing voor de Kanidaten in afl 3)" al over de videoboodschap wordt gediscussieerd, stel ik voor om daar verder te gaan. :)


slotje...







« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 00:48:46 door Malcolm »