Poll

Wie is de mol zeker niet?

Chandrika
0 (0%)
Elise
4 (26.7%)
Ferdi
8 (53.3%)
René
3 (20%)
Ron
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Wie is de mol niet?  (gelezen 17659 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #20 Gepost op: 5-04-2003, 14:53:38 »
dat is wel zo maar je gaat toch niet tegen stemmen als je nog niet zeker weet of je doorgaat.
Kennelijk wel, aangezien Julien dat ook deed. ;D








Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #21 Gepost op: 5-04-2003, 16:52:40 »
Ik heb Patricia als non-mol,
ze valt veel te veel op in de uitzendingen
(en daarbij vind ook ik haar erg vervelend
overkomen...)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #22 Gepost op: 5-04-2003, 18:26:15 »
Ik vind Patricia het meest onlogisch als mol.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #23 Gepost op: 5-04-2003, 18:31:07 »
Voor mij is Aafke de mol 8) absoluut NIET!







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #24 Gepost op: 5-04-2003, 22:03:46 »
Resultaat Poll week 14 (na afl. 3, vóór afl. 4)

Aafke   6 (10%)
Astrid   1 (1%)
Chandrika   1 (1%)
Elise   6 (10%)
Ferdi   26 (45%)
Patricia   9 (15%)
René   6 (10%)
Ron   2 (3%)
   
Totaal aantal stemmen: 57








« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 23:48:37 door Malcolm »

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #25 Gepost op: 5-04-2003, 22:24:20 »
Voor mij is Aafke de mol 8) absoluut NIET!

Nou voor mij nu ook niet meer  ???

Maar ben het niet eens met je conclusie dat Ferdi de mol is.










Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #26 Gepost op: 5-04-2003, 22:58:22 »
Rene vindt de boom met het geld; errug onmols.

Ron klimt razendsnel de boom in (klein minpuntje: hij verhoogde zo het geld dat verloren zou gaan als de vrijstelling gekocht werd, maar dit is een beetje vergezocht).

Patricia die het houthakken wint, en zich totaal niet bemoeit met het blinddoekspel. Als mol had ze idd kunnen roepen dat ze nog even door moesten lopen.

Chandrika wordt een slechte actrice genoemd door Ferdi (vorige week); dat lijkt me toch niet ws voor de mol... ::) (maja, btje slecht argument)

Ferdi is het volgens mij ook niet, omdat het er zo dik boven op ligt en omdat het ws is dat Aafke op hem stemde; ze vond hem iig verdacht bij de blinddoekopdr, toen ze aan zn haar ging voelen ;).

Voor mij blijven iig over: Elise en Astrid en in mindere mate ook nog wel Ron.








Offline Fleprick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • To Mole Or Not To Mole
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #27 Gepost op: 6-04-2003, 14:17:59 »
Ik moet zeggen dat door het kijken naar de niet-mollen mijn mol is afgevallen  :(.

Want Als Ron 1 keer mis grijpt is hij 2 seconden langer onderweg, niemand neemt hem dat kwalijk. En hij wist natuurlijk toen niet wat Ferdi & Patrica zouden zeggen.

En dat Ferdi niet de Mol is is bij mij versterkt:
- Hij vindt op zijn knieen de weg naar het geld, en als rené al doorgelopen is dan zegt hij "hoor je dat hier is de sneeuw al plat getrapt"
- Hij wil in eerste instantie niet de vrijstelling kopen die €6.000 kost

En Chandrika is van mijn niet mollen lijstje af, het is eigelijk alleen mijn gevoel dat dat zegt. (en zeker als ik terug denk aan de vervaagde foto van haar; maar dat is een ander topic)

En Patricia is ook van mijn lijst af.

Mijn niet mollen zijn nu:
- René
- Ferdi
- Ron

Wie nog wel mijn mollen kunnen zijn:
1) Chandrika
2) Patricia
2) Elise
3) Astrid







Met Molse Groet, Fleprick

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #28 Gepost op: 6-04-2003, 14:25:44 »
Ik moet zeggen dat door het kijken naar de niet-mollen mijn mol is afgevallen  :(.

Want Als Ron 1 keer mis grijpt is hij 2 seconden langer onderweg, niemand neemt hem dat kwalijk. En hij wist natuurlijk toen niet wat Ferdi & Patrica zouden zeggen.


Het doen slagen van deze actie kan nu juist duiden op een mollenactie , al denk ik eerder aan Astrid dan aan Ron. En wie zegt dat de mol niet wist wat Ferdi en Elise hadden gezegd ?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #29 Gepost op: 6-04-2003, 16:09:27 »
Citaat: Zoeken naar onmols gedrag en op die basis voorzichtig(!) wegstrepen is een goede manier om de mol te vinden, maar ik moest zeggen dat ik tot nu toe in deze serie nog weinig echt onmols gedrag heb kunnen bespeuren. Echt onmols is bijvoorbeeld op eigen houtje een opdracht laten slagen als die zonder veel moeite ook gesaboteerd had kunnen worden, maar daar is nu nog geen sprake van geweest. (door Jayne geloof ik)


Ik denk juist dat Rene erg veel onmolse akties heeft... de blinddoekopdracht slaagde door hem (had niet gehoeven)... 3 keer de bijl raak gooien en m daarna 3 keer missen (terwijl een politieman schietlessen krijgt en dus ook goed moet kunnen richten)... hij was de enige die de juiste leeftijd van Leonardo zei...(Angela zei het getal 28 te veranderen en vooral veel te liegen. Wat doet Rene, het tegenovergestelde!) Rene s bagage was weg (kan het team iets in gestopt hebben voor m) Etc.etc.
Ik heb ook de indruk dat het team hem behoorlijk vertrouwd (maarja uit onderzoek is ook gebleken dat qua betrouwbare beroepen de politie heel hoog scoort, dus dat zou al een voordeel voor hem zijn).
Ik moet ook elke keer aan vorig jaar denken, toen  ze les kregen in ondervragingen door een bevriende politieman/rechercheur??

Khoumindegatuuuuh!!!











Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #30 Gepost op: 6-04-2003, 16:14:39 »
ik geloof echt dat ik gek wordt! ;)

Hoe moeten wij in godsnaam die verdomde mol vinden?
Als iemand de opdracht laat mislukken kan hij/zij de mol zijn. Als iemand de opdracht juist laat slagen kan dit ook een mollenstreek zijn...  ???  ???  ???







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Fleprick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • To Mole Or Not To Mole
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #31 Gepost op: 6-04-2003, 16:31:34 »
ik geloof echt dat ik gek wordt! ;)

Hoe moeten wij in godsnaam die verdomde mol vinden?
Als iemand de opdracht laat mislukken kan hij/zij de mol zijn. Als iemand de opdracht juist laat slagen kan dit ook een mollenstreek zijn...  ???  ???  ???
Volgens mij is het de bedoeling dat de Mol (minimaal) 1 opdracht per aflevering saboteerd, dus bij de andere opdracht zou hij wel onmols gedrag kunnen vertonen. Maar het lijkt mij onlogisch als de mol echt zijn best gaat doen, dat is wat anders dan een opdracht niet laten mislukken.







Met Molse Groet, Fleprick

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2003, 17:34:42 »
Ik denk juist dat Rene erg veel onmolse akties heeft... de blinddoekopdracht slaagde door hem (had niet gehoeven)...

Dat is inderdaad een hele onmolse actie van René. Sowieso was hij ook eerder in de opdracht al zeer vastberaden met zijn 'zeven stappen'. Hij liet zich wel verleiden om een klein stukje door te lopen, maar keerde daarna toch resoluut om. Hij wist zeker dat ze al eerder naar links moesten, en hij had gelijk. Het slagen van deze opdracht is voor het grootste deel aan hem te danken, dus ook hij staat inderdaad zeer laag op mijn mollijstje. ;)








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #33 Gepost op: 6-04-2003, 17:40:18 »
Ik denk dat Patricia zeker de mol niet is.. ;)







Thank U

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #34 Gepost op: 7-04-2003, 18:06:40 »
Rene vindt de boom met het geld; errug onmols.

Ron klimt razendsnel de boom in (klein minpuntje: hij verhoogde zo het geld dat verloren zou gaan als de vrijstelling gekocht werd, maar dit is een beetje vergezocht).



Nou dat vind k helemaal niet vergezocht.. denk maar aan George vorig jaar met t waterskien!








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #35 Gepost op: 7-04-2003, 18:39:01 »
Citaat
Ik denk juist dat Rene erg veel onmolse akties heeft... de blinddoekopdracht slaagde door hem (had niet gehoeven)...

Of je nou de mol bent of niet, met een blinddoek op een boom in het bos terug vinden is sowieso best lastig lijkt me. Misschien wilde hij juist wel verkeerd lopen maar kwam hij toevallig bij de goede boom uit,wie zal het zeggen??

Toen hij de boom aanraakte, maar het geld er nog niet afgehaald had riep er al iemand "gevonden" (waarschijnlijk iemand van het productieteam) de rest van de groep deed toen ook gelijk de blinddoek af.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Eric

  • Forumlid
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #36 Gepost op: 7-04-2003, 19:02:38 »
Ron is de mol niet.
Het winnen van het boomklimmen is eventueel nog als mols uit te leggen, maar Ron had met zijn grote hoeveelheid verzamelde lintjes vlak voor voor het verstrijken van de tijdslimiet moeten binnenkomen. Hoe meer lintjes, hoe meer boete. En zou absoluut niet verdacht overgekomen zijn.
De mol had deze kans nooit laten lopen.








Groenenman

  • Gast
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #37 Gepost op: 7-04-2003, 19:43:44 »
Nou dat vind k helemaal niet vergezocht.. denk maar aan George vorig jaar met t waterskien!

En dat fietsen op de berg was ook erg on-mols








Offline Raccie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #38 Gepost op: 11-04-2003, 16:52:40 »
Voor mij is Rene absoluut niet de mol. Bij de lintjesopdracht deed hij gewoon TE hard zijn best! Ik citeer:

"Je kan me nog meer vertellen maar hier ben ik nie geweest!!!"

Geweldig gelachen, maar nee...hij is niet mijn mol!








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #39 Gepost op: 11-04-2003, 20:03:39 »
Elise, Ferdi en Chandrika zijn het volgens mij niet ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .