Poll

Wie is de mol zeker niet?

Chandrika
0 (0%)
Elise
4 (26.7%)
Ferdi
8 (53.3%)
René
3 (20%)
Ron
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Wie is de mol niet?  (gelezen 17658 keer)

Offline Fleprick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • To Mole Or Not To Mole
Wie is de mol niet?
« Gepost op: 30-03-2003, 17:09:12 »
Omdat bijna iedereen aan het mollen is, is mijn tactiek om te kijken wie waarschijnlijk niet de mol is. En dan wordt het steeds sneller duidelijk wie de Mol kan zijn.
Ik denk dat de Mol niet is:

- Aafke
Het is slechts een gevoels kwestie, maar ze komt me te aardig over.

- René
Hij doet volgens mij zijn best, en in de aflevering waar geen 28 gezegt mocht worden zei hij 28 voor de leeftijd van Leo

- Ferdi
Hij is a) te veel aanwezig en b) hij wordt te verdacht gemaakt door het filmpje en c) roept hij constant dat het goed is als hij verdacht wordt gemaakt (lijkt me een rare tactiek voor een mol)

- Patricia
Je ziet haar duidelijk een lintje weghalen, dat zenden ze lijkt mij uit om haar verdacht te maken, want als het een molle actie was dan hadden ze het waarschijnlijk niet in beeldgebracht

- Chandrika
Als er al geschreeuwt wordt dat ze een B-acteur is dan lijkt mij dat ze het juist niet is. Juist omdat ze zo lang bezig waren met het zoeken naar een goede mol.

Mijn mol top 3 wordt dan:
1) Ron
2) Elise
3) Astrid









Met Molse Groet, Fleprick

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2003, 00:03:31 »
Zoeken naar onmols gedrag en op die basis voorzichtig(!) wegstepen is een goede manier om de mol te vinden, maar ik moest zeggen dat ik tot nu toe in deze serie nog weinig echt onmols gedrag heb kunnen bespeuren. Echt onmols is bijvoorbeel op eigen houtje een opdracht laten slagen als die zonder veel moeite ook gesaboteerd had kunnen worden, maar daar is nu nog geen sprake van geweest.

Alleen van Astrid heb ik een heel klein onmols momentje kunnen bespeuren in aflevering 2, bij het al dan niet afkopen van de executie. Zij koos er (net als Julien! :o) voor om niet af te kopen terwijl ze zelf nog niet aan de beurt was geweest! Er vanuitgaand dat de mol de pot zo klein mogelijk wil houden, was dit zeer onmols omdat niemand het haar kwalijk had genomen als ze vóór afkopen had gekozen.








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #2 Gepost op: 31-03-2003, 01:04:11 »
Ik heb even een Poll toegevoegd. :)







« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 01:05:07 door Malcolm »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #3 Gepost op: 31-03-2003, 14:33:23 »
Ik heb heel verrassend gekozen voor Ferdi. Die jongen wil gewoon zo graag de mol zijn, dat ie het niet is.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2003, 14:36:13 »
Ik heb gekozen voor Patricia, zo'n vervelende mol zullen ze nooit nemen.








Offline knorretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2003, 14:50:56 »
Volgens mij zijn Rene, Aafke, Patricia en Ferdi zeker geen mollen. Ik heb gestemd op Ferdi omdat ik hoop dat hij de volgende afvaller is. :D








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #6 Gepost op: 31-03-2003, 15:04:46 »
Elise is voor mij absoluut niet de mol.

Onmolse acties:
* zegt steeds tegen Astrid dat ze achter haar moet blijven bij de kaart&kompas tocht
* geeft veel juiste antwoorden bij de vastketen-opdracht (en waarschijnlijk klopt het feit dat de laatste 3 vragen bij de 3 afwezige kandi's horen ook)
* komt ondanks dat het bijna donker is toch op tijd bij de blokhut en neemt maar 5 lintjes mee
* moedigt Ron aan om te springen









Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #7 Gepost op: 31-03-2003, 17:02:11 »
Dit is wel een goede benadering Fleprick, zat zelf ook al te overwegen om zo'n topic te beginnen.
Anyway 't is natuurlijk wel link maar wie niet waagt, die niet wint. Na 3 afleveringen heb ik 2 kandi's waarbij ik de banden van m'n fiets opvreet als die uiteindelijk de mol blijken te zijn, dit zijn Rene en Elise. Op een niet-mol schaal van 0 tot 100% zou ik beide zetten op 99%. Van Aafke denk ik ook dat ze de mol niet is, maar hier zou ik nog wel wat slagen om de arm willen houden, dus zet ik haar voorlopig op 70% niet-mol.








E.Thie Phone Mole

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #8 Gepost op: 31-03-2003, 17:05:21 »
k heb ferdi gestemd... wel grappig, hij heeft 71% van de stemmen :D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Fleprick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • To Mole Or Not To Mole
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #9 Gepost op: 31-03-2003, 17:15:04 »
k heb ferdi gestemd... wel grappig, hij heeft 71% van de stemmen :D
dat komt omdat hij zo graag verdacht gemaakt wil worden, dat is toch niet goed voor een echte mol?
(of misschien wel, want wellicht was de mol dit jaar zo slecht dat ze er niet een extra seizoen aan willen plakken, dan zou Ferdi een kans maken ;D)

Maar is het niet mogelijk om bij de poll meerdere mogelijkheden aan te kunnen vinken: je kan wel meerdere mensen verdenken van niet mol zijn (er zitten tenslotte 7 niet mollen in het spel). Ik denk dan dat Ferdi dan ook een minder hoog % krijgt.







Met Molse Groet, Fleprick

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #10 Gepost op: 31-03-2003, 23:33:36 »
Ik heb gekozen voor Patricia, zo'n vervelende mol zullen ze nooit nemen.

Inderdaad, wat een irritant mens is dat! Je hoort haar overal bovenuit! Ik hoop dat ze snel weg moet!







Koekoek!

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #11 Gepost op: 31-03-2003, 23:40:45 »
Ik denk dat Ferdi, Rene en Patricia de mol niet zijn!

Ferdi: als mol ga je geen aanwijzingen welke kant de rest op moet maken.

Rene: veel te actief, zegt 28.

Patricia: dit zou er veel te veel bovenop liggen. Ze wordt verdacht gemaakt. (vooral door rene bv nog een x te laten zeggen hoe verd8 ze wqel niet deed over de leeftijd van Rene)







Koekoek!

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #12 Gepost op: 1-04-2003, 03:20:30 »
Ineerste instantie zou je denken dat Ferdi de mol niet is, maar waarom eigelijk niet? De molis een goed acteur, en dit kan natuurlijk ook zijn (welliswaar bijzondere) manier zijn om zijn mol zijn te verdoezelen. ???

Bijvoorbeeld bij die lintjes, hij doet wel zo overtuigd van zijn goede aanwijzingen, maar ze zijn toch echt niet duidelijk hoor. Een tak kan er ook toevallig liggen, bijvoorbeeld.

Vorig jaar dachten er ook veel mensen dat ....(shit ben zijn naam kwijt, wat erg) de mol niet kon zijn omdat ie zo dapper was met zijn hoogtevrees. Maar ondertussen...... >:(

Ik vind het erg moeilijk, maar wie ik niet denk dat ze de mol zijn: Elise en waarschijnlijk niet Rene.

Bij de rest heb ik allemaal mijn twijfels. :-\







stap voor stap

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2003, 16:48:39 »
Uit deze poll kunnen we toch wel weer concluderen dat Astrid de mol WEL is! Nul stemmen namelijk! ;D








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #14 Gepost op: 2-04-2003, 12:56:59 »
K heb patricia gekozen, omdat ik niet geloof dat de mol ooit ruzie zou gaan zoeke.. (bij de spring opdracht) Om die reden valt ook ferdi voor mij af.. en rene, omdat ie zich afzonderde de 1e opdracht, lijkt me niet slim als je mol bent..
En ehm Aafke vind ik absoluut niemand voor een mol.. t is gwoon Ron dus.. :) :P








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #15 Gepost op: 2-04-2003, 13:42:02 »
Citaat
Vorig jaar dachten er ook veel mensen dat ....(shit ben zijn naam kwijt, wat erg) de mol niet kon zijn omdat ie zo dapper was met zijn hoogtevrees. Maar ondertussen......
George, m'n beste Mollinde, George...  :)







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #16 Gepost op: 5-04-2003, 12:25:55 »
Zoals bijna 50% van de mensen hier heb ik ook op Ferdi gestemd. het zou wel een hele goeie grap zijn als blijkt dat hij juist wel de mol is.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #17 Gepost op: 5-04-2003, 12:31:42 »
Zeker kun je nooit zijn, maar op dit moment schrap ik Ferdi en Astrid. Buiten dat het er bij Ferdi veel te dik bovenop ligt, geldt voor beiden dat ze tegen afkopen van de executie in afl. 2 stemden, terwijl ze nog niet aan bod waren geweest. De enige die dat ook deed was Julien en we weten allemaal hoe het met hem afgelopen is. ;D
Bovendien verwachtte men (Angela) dat de executie zou worden afgekocht. Daarbij past niet het gedrag van Ferdi en Astrid.








Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #18 Gepost op: 5-04-2003, 12:57:53 »
ik sluit me geheel bij jayne aan  8)








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Wie is de mol niet?
« Reactie #19 Gepost op: 5-04-2003, 13:04:27 »
dat is wel zo maar je gaat toch niet tegen stemmen als je nog niet zeker weet of je doorgaat. behalve natuurlijk als je de mol bent, dan weet je dat je niet naar huis hoeft.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?