Poll

Wat vinden jullie van deze theorie

Onzin
0 (0%)
Waarschijnlijk fout
4 (15.4%)
Geen idee
7 (26.9%)
Waarschijnlijk juist
7 (26.9%)
Een voltreffer
1 (3.8%)
De bedenker is psychisch gestoord
7 (26.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Auteur Topic: De Mol is bang  (gelezen 3069 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
De Mol is bang
« Gepost op: 23-04-2003, 06:26:38 »
Een nieuwe theorie naar aanleiding van een uitspraak van de laatste Vlaamse Mol, Marc:

In de opdrachten waar ik samen was met één of meerdere personen die mij verdachten was ik uiteraard veel voorzichtiger en liet ik mijn mollenstreken achterwege indien ik niet 100% zeker was dat ik niet ontdekt zou worden.


Kunnen we dit misschien toepassen op de Nederlandse reeks ?

Laten we bv alle opdrachten bekijken waarbij er geld voor de pot is verdiend.
We kunnen er vanuit gaan dat hierbij owel:
  • Niet gemold is vanwege ontbreken van de Mol bij die opdracht
  • Niet gemold is omdat de Mol niet kon/durfde te mollen omdat één of meerdere personen die hem/haar op dat moment verdenken samen met de Mol aanwezig zijn bij dezelfde opdracht
  • Het mollen mislukt is
Voornamelijk via punt 1 en 2 zouden we alle opdrachten waarbij geld is verdiend kunnen analyseren betreffende de samenstelling van de groepen en zo via een grootste gemene deler gaan bepalen wie er dan als meest verdachte te voorschijn komt.
Punt 3 is imho nog niet echt veel voorgekomen, de Mol heeft het ditmaal wel heel makkelijk met deze groep.

Er is nog niet zoveel geld verdiend. De groep is namelijk niet echt geïnteresseerd in de Euro's, maar eerder in het spel. Dus lijkt het mij een koud kunstje voor de Mol om opdrachten te laten mislukken. Als een opdracht dan toch uitzonderlijk geld oplevert kunnen we waarschijnlijk punt 1 of 2 toepassen.

Heeft iemand enige ambitie, dus vooral veel tijd, om dit uit te werken aub ?

De alleereerste opdracht, waarbij er trouwens ook geld is verdiend, dient uiteraard niet te worden meegerekend vanwege de volledige groep en ontbrekende verdenkingen.







« Laatst bewerkt op: 23-04-2003, 06:27:40 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:De Mol is bang
« Reactie #1 Gepost op: 23-04-2003, 12:29:10 »
heee... dit is best een zinnige theorie!
maar vraag mij niet om het allemaal te gaan uit werken...  want zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet  :P
succes ermee he!








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Mol is bang
« Reactie #2 Gepost op: 23-04-2003, 12:37:01 »
euh... wordt zoiets niet gedaan onder "mollen en geldzaken" bij de overzichten op deze site ???









Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Mol is bang
« Reactie #3 Gepost op: 23-04-2003, 13:00:19 »
euh... wordt zoiets niet gedaan onder "mollen en geldzaken" bij de overzichten op deze site ???



maar dat zijn alleen maar subjectieve oordelen, toch??








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:De Mol is bang
« Reactie #4 Gepost op: 25-04-2003, 15:43:25 »
Ik heb uiteraard op de laatste optie gestemd  :P ;D

Maar eigenlijk weet ik het gewoon niet hoor. Je hebt van die rekenaars die dol zijn op schema's en statistieken, en daar val ik gewoon niet onder... ik ga meer gewoon op m'n gevoel en aanwijzingen af....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Mol is bang
« Reactie #5 Gepost op: 25-04-2003, 15:49:16 »
Ik heb uiteraard op de laatste optie gestemd  :P ;D

Maar eigenlijk weet ik het gewoon niet hoor. Je hebt van die rekenaars die dol zijn op schema's en statistieken, en daar val ik gewoon niet onder... ik ga meer gewoon op m'n gevoel en aanwijzingen af....

 volledig mee eens..... 8)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:De Mol is bang
« Reactie #6 Gepost op: 25-04-2003, 15:50:56 »
volledig mee eens..... 8)
Me to  ;D







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Mol is bang
« Reactie #7 Gepost op: 25-04-2003, 16:21:34 »
De alleereerste opdracht, waarbij er trouwens ook geld is verdiend, dient uiteraard niet te worden meegerekend vanwege de volledige groep en ontbrekende verdenkingen.

Waarom zou er in de eerste opdracht niet zijn gemold? Er is een rondje over de Bluff Area gelopen. En zijn Angela niet tegen de mol "Je hebt het geprobeerd, maar het is niet gelukt".

Om te mollen moet de mol in een goede positie zitten. Zo'n analyse heb ik reeds gemaakt, maar die staat op het Belgische forum. Kwil 'm hier ook wel plaatsen als er behoefte aan is.







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"