Poll

Herkende je George meteen?

Ja, natuurlijk, de eerste keer dat ik hem zag!
0 (0%)
Ja, toen hij begon te praten
22 (41.5%)
ik kreeg hem door bij Elise
4 (7.5%)
Toen hij daar in het metrostation zat begon ik wel te denken!
15 (28.3%)
Nee, pas toen hij het zei zag ik het!
12 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 91

Auteur Topic: George  (gelezen 16893 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:George
« Reactie #40 Gepost op: 27-04-2003, 17:42:07 »
Wat een verrassing! George weer in WIDM! Echt leuk. Zagen jullie meteen dat het onze grote vriend was of niet?  ;)

Het was wel meteen te zien dat hij bij het programma hoorde. De manier waarop Rene hem bij zijn kladden pakte, deed mij extra opletten. Toen hij begon te praten, hoorde ik het dus al. Heb ik toch een beetje gelijk gekregen. Ik roep al weken dat er dit jaar twee mollen in het spel zouden zitten.







« Laatst bewerkt op: 27-04-2003, 17:42:58 door bodejosm43 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:George
« Reactie #41 Gepost op: 27-04-2003, 17:42:25 »
Ik zag het meteen en door dat accentje wist ik 100% dat ie het was. Heel cool en ik denk dat ie nog wel een keer terug komt, hij komt toch niet helemaal naar Canada voor 2x 2 minuten praten??????


Trouwens volgens mij kan 'George' nog best weleens een hint zijn. In de compilatie-uitzending kreeg George de vraag of ie nog contact had gehad met de 'nieuwe mol'. George reageerde toen twijfelend. Later belde Angela hem op en noemde hem een leugenaar, omdat hij wel met de mol had gebeld. Misschien dus cryptisch verpakte aanwijzing naar René/Chandrika ??????








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:George
« Reactie #42 Gepost op: 27-04-2003, 17:48:45 »
Ik zag het meteen en door dat accentje wist ik 100% dat ie het was. Heel cool en ik denk dat ie nog wel een keer terug komt, hij komt toch niet helemaal naar Canada voor 2x 2 minuten praten??????


Trouwens volgens mij kan 'George' nog best weleens een hint zijn. In de compilatie-uitzending kreeg George de vraag of ie nog contact had gehad met de 'nieuwe mol'. George reageerde toen twijfelend. Later belde Angela hem op en noemde hem een leugenaar, omdat hij wel met de mol had gebeld. Misschien dus cryptisch verpakte aanwijzing naar René/Chandrika ??????

Dat laatste geloof ik dus ook. Want in het dagboek van de Mol staat dat de mol weet dat Georges er was. Dat kunnen dus maar twee OF drie kandidaten hebben geweten: Chandrika en René in ieder geval, en als de mol bij de laatkomers zat, ook een van hen. Voor mij een reden om (tegen beter weten in) nog steeds Chandrika als mol te zien, hoewel René wel heel erg nadrukkelijk die vreemde snuiter in zijn stoel wilde hebben. Het ontbrak hem nog aan handboeien, anders had hij hem ter plaatse ingerekend. Wel verdacht dat René daar zo zijn best voor deed.








Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:George
« Reactie #43 Gepost op: 27-04-2003, 17:54:03 »
Misschien wilde hij gewoon snel klaar zijn met z'n opdracht?







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:George
« Reactie #44 Gepost op: 27-04-2003, 17:58:01 »
Ik zag het pas toen hij aan Rene en Chandrika vroeg weten jullie wie ik ben!

Maar misschien komt de late reactie omdat ik hem om half vier 's nachts na het uitgaan bekeek. ;)







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George
« Reactie #45 Gepost op: 27-04-2003, 18:29:41 »
Ik vond het ook tof hem weer ff te zien,

maareh ik vond Ron wel wat verdacht met het doovragen naar wat ze gedaan hebben. Of tie het al wist, maar hen wilde uithoren. Zo weet hij of hij dingen kan laten slippen of niet.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:George
« Reactie #46 Gepost op: 28-04-2003, 11:29:45 »
[quote author=Chriz
Trouwens volgens mij kan 'George' nog best weleens een hint zijn. In de compilatie-uitzending kreeg George de vraag of ie nog contact had gehad met de 'nieuwe mol'. George reageerde toen twijfelend. Later belde Angela hem op en noemde hem een leugenaar, omdat hij wel met de mol had gebeld. Misschien dus cryptisch verpakte aanwijzing naar René/Chandrika ??????
Citaat

alle kandidaten hebben met George gesproken... hij heeft toch iedereen de aanwijzing gegeven..







we're back :(

Offline Rut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George
« Reactie #47 Gepost op: 28-04-2003, 14:52:36 »
Ik had vrij snel het idee dat het George was. maar toen hij in het hotel incheckte onder de naam "la taupe" wist ik het zeker. Afgelopen kerst ben ik met een stel vrienden voor 4 dagen naar een groepsaccommodatie geweest. Ik heb daar samen met een vriend Wie is de kerstmol? georganiseerd. Een van de te winnen prijzen was een doosje "La vache qui rite" omgedoopt tot "La taupe qui rite" wat Frans is voor "De mol die lacht". Dus toen ik dat hoorde was ik helemaal zeker van mijn zaak! Triomf dat ik het gezien had!







« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 15:10:42 door Rut »
Good morning! And in case I don't see you: Good afternoon, good evening and good night!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:George
« Reactie #48 Gepost op: 28-04-2003, 15:00:28 »
Ik had niet meteen door dat het George maar wel redelijk snel... Ik eerst zo heel snugger: "Eej, die man doet me aan George denken..." Mn broer zovan: "Jah, hij lijkt er best wel op ja"  ;D

T zou best eens un hint kunnen zijn ja, hopelijk naar René...

Ik had trouwens helemaal niet door dat hij incheckte onder 'de mol', stupid me ::)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:George
« Reactie #49 Gepost op: 28-04-2003, 16:33:53 »
En wat was hij weer lekker he!?  :P
Ik mis hem wel hoor, als molletje! Ik hoop dat hij ook komt, 25-5. Malcolm, Compuart, is hij overigens uitgenodigd???







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:George
« Reactie #50 Gepost op: 28-04-2003, 16:37:24 »
Ik keek samen met mijn zusje en we riepen allebei tegelijk "HE DA'S GEORGE!!!" en mijn vriend heel droog "Oh" ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:George
« Reactie #51 Gepost op: 28-04-2003, 16:48:09 »
Ik riep wel 5x: "Dat is Sjors, Dat is Sjors" Ik herkende hem gelijk al in de 1e shot! ..... zucht....zwijmel.....  :-*







I got that tunnel vision going through my  head

Offline appie

  • Forumlid
Re:George
« Reactie #52 Gepost op: 28-04-2003, 16:56:03 »
Het was helemaal gaaf geweest als andere mollen er ook nog bij waren zoals: nico,deborah, mark(belgie) en hugo(belgie) :P ;D









Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:George
« Reactie #53 Gepost op: 28-04-2003, 20:04:51 »
Het was helemaal gaaf geweest als andere mollen er ook nog bij waren zoals: nico,deborah, mark(belgie) en hugo(belgie) :P ;D


Juist niet, het was juist leuk dat alleen de vorige (en de leukste ;)) mol er was.. en wat hebben de vlaamse mollen in de NL serie te zoeken? Niets.







No Milk today???

Offline appie

  • Forumlid
Re:George
« Reactie #54 Gepost op: 29-04-2003, 12:36:28 »
Zou trouwens de kleding van george een aanwijzing zijn.

Het was iets met tomcats? ::)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George
« Reactie #55 Gepost op: 29-04-2003, 12:52:29 »
Het was iets met tomcats? ::)

Er stond volgens mij iets van 'Abercrombi Wildcats' op.








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:George
« Reactie #56 Gepost op: 29-04-2003, 15:40:08 »
Het leek wel op een shirt van 1 of ander College.







I got that tunnel vision going through my  head

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:George
« Reactie #57 Gepost op: 29-04-2003, 16:32:33 »
Van mij mag Karin les komen geven aan de kandidaten:

"Dan doen ze het maar zonder Mol"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:George
« Reactie #58 Gepost op: 1-05-2003, 18:19:04 »
Er is een interview met George verschenen in de laatste TeleVizier; zie het persoverzicht... ;)







Thank U

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:George
« Reactie #59 Gepost op: 1-05-2003, 20:35:11 »
Zeeeer kort interview. ;)