Auteur Topic: Foto's in de kokers  (gelezen 36028 keer)

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #60 Gepost op: 28-04-2003, 16:09:01 »
Ik heb opeens het gevoel dat we in het verkeerde programma zijn terechtgekomen...    :o

Re:Foto's in de kokers
« Reactie #61 Gepost op: 28-04-2003, 16:11:56 »
Ik heb opeens het gevoel dat we in het verkeerde programma zijn terechtgekomen...    :o

Hahahaha, ja ik ook, maar je kent het programma, niets is wat het lijkt :)








Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #62 Gepost op: 28-04-2003, 16:20:40 »
Hey, er is niks mis met Lucille hè >:(  ;),
maar blijf ff to the point..oftewel bij het onderwerp ::) :P







"I love it when a plan comes together"

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #63 Gepost op: 28-04-2003, 16:33:34 »
Hoi,

Mijn theorie... Iemand zij, de foto's kunnen nooit met elkaar samenhangen, want er zijn er al een paar uit en die aanwijzingen ontbreken dus. Ik had geen zin om dat stukje op te zoeken en een quote te maken dus maar zo.

Het kan zo zijn dat in elke koker iets zit wat naar die persoon verwijst... Maar wat je er dan aan hebt...

Het kan ook zijn dat elke foto naar de mol verwijst, dan zou het Ron kunnen zijn (Ron (33)
Grafisch Ontwerper) werkt met computers (Elise's foto is een diskette naar mijn mening).. de andere foto's verwijzen dan ook op de een of andere manier naar Ron.

Het kan ook zo zijn dat alle foto's samen een aanwijzing naar de mol zijn. Dit is onwaarschijnlijk, want zonder de foto van Rene kom je dan niet ver.

Verder kan het natuurlijk ook zo zijn dat er helemaal niets met de foto's bedoelt wordt, maar dat zou ik, en de makers denk ik ook, zonde van de tijd vinden...

Ik ben nog even verder aan het puzzelen... Ik denk dat we een heel stuk verder zijn als we iig weten wat de foto's betekenen...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #64 Gepost op: 28-04-2003, 16:34:47 »
In die eerste foto zie ik inderdaad ook een arm, met een soort schakelarmband (??) of een soort versiering aan een mouw. En wat daaronder staat lijkt op een soort kistje (van hout?) met daarop een soort embleem/insigne (sieradenkistje misschien of een geldkistje??)

Wat me verder ook nog opviel... bij de vooruitblik naar volgende week (moet eigenlijk in een ander topic, maar ben nu al bezig hahaha) zie je de kandidaten karaoken (?) en ze zingen het nummer (of eigenlijk Ferdi zingt) "Who let the dog out?"  FERDI liet in de begonfilmpjes zijn hond uit in het park... (zou die foto met die "ogen" ipv een kat geen hond zijn om het maar ff on-topic te houden  ;D)








Offline appie

  • Forumlid
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #65 Gepost op: 28-04-2003, 16:52:20 »
Het kan zijn dat ze expres de foto van rene niet laten zien. Het kan namelijk een vingerafdruk (de mol) zijn. En dit betekent dan dat rene de mol is.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #66 Gepost op: 28-04-2003, 18:51:18 »
Bij Ferdi zie ik ook een spijkerbroek, met in de broekzak een gezicht... en een arm met een armband.
Bij elise, dat lijkt wel een open luciferdoosje met op het doosje een gezicht.
Van de rest kan ik nog niks maken... heb dr koppijn van.. volgens mij kunnen we dr ook niks mee...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #67 Gepost op: 28-04-2003, 19:06:53 »
Die van Ferdi zijn twee armen, met een zwarte trui, een schakelarmband (een man dus, vrouwen dragen die dingen niet) en een soort horloge.

Kijk de foto's kunnen op zaken vooraf slaan, of op zaken tijdens de serie, want de avro heeft een dikke vinger in de pap als het gaat om wat de mol doet. Het voordeel hiervan is dat er maar 7 afleveringen uit te pluizen zijn.

Misschien heeft het wel met de Titanic te maken  ::)

Een troost... volgens mij is er geen enkele kandidaat (behalve de mol zelf dus) die na het zien van de hint denkt EUREKA! Nu weet ik het...









« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 19:08:07 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline ParacetaMOLLETJE

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #68 Gepost op: 28-04-2003, 19:23:06 »
de foto van René is of helemaal wit of hij is gewoon heel kort in beeld gebracht zodat er niks te voorschijn kwam. Kan het ook geen aanwijzing zijn dat er op de foto niets staat omdat een mol blind is?? Dat zou dan betekenen dat de foto naar René wijst als mol. (Oke een beetje rare gedachtenkronkel.. ???)








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #69 Gepost op: 28-04-2003, 19:24:49 »
Is heel goed mogelijk...
Maar ja Ron is de mol, dus die vlieger gaat niet op  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #70 Gepost op: 28-04-2003, 19:27:34 »
Op de video gechecked , dat is nog altijd duidelijker dan zo'n screenshot.

Als angela de foto van Ron onder water dompelt zie je een persoon naast iemand met een hoed op. Een soortgelijke foto was ook te zien in  aflevering 6 waarbij de mol instructies kreeg van Angela.Dit moet haast wel een hint zijn. Die foto was net iets anders maar ook daarop stond een persoon naast een (waarschijnlijk) vrouw met een hoed. Toen Angela met de lamp over de foto van Ron scheen zag  ik op een gegeven moment een  jeugdfoto van Ferdi . De linkerkant van de tv scherm is de bovenkant van de foto. Nog steeds niemand anders gezien?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ladi Di

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #71 Gepost op: 28-04-2003, 19:29:23 »
Op de foto van Ron staat (heb ik gezien beeldje voor beeldje met video) een mannelijk figuur, met een stropdas die verdacht veel op Rene of ron in de jonge jaren lijkt. Het lijkt wel of diegene een soort uniform aan heeft. Anyone seen this?

Daarnaast zie ik iets van een jeans mouw op de foto van Ferdi. Kijk maar goed naar de gescande foto's.








Offline ParacetaMOLLETJE

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #72 Gepost op: 28-04-2003, 19:32:28 »


Toen Angela met de lamp over de foto van Ron scheen zag  ik op een gegeven moment een  jeugdfoto van Ferdi . De linkerkant van de tv scherm is de bovenkant van de foto. Nog steeds niemand anders gezien?

Als dit de jeugdfoto van Ferdi is, dan is dit toch een veel te duidelijke aanwijzing voor Ron?? Sorry maar ik geloof daar niet zo in.








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #73 Gepost op: 28-04-2003, 19:32:46 »
Op de foto van Ron staat (heb ik gezien beeldje voor beeldje met video) een mannelijk figuur, met een stropdas die verdacht veel op Rene of ron in de jonge jaren lijkt. Het lijkt wel of diegene een soort uniform aan heeft. Anyone seen this?


klopt, en die man staat naast iemand met een hoed. Ik dacht ook eerst aan ron of rene , maar als angela met de zaklantaarn erover gaat zie je er ineens ferdi in. Echt waar toveren bestaat dus toch!







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ladi Di

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #74 Gepost op: 28-04-2003, 19:37:46 »
Maar dit was echt een foto (van Ron) waar iemand een uniform aan heeft, wie van de kandidaten heeft in het leger gezeten?

Aan rene wordt NIET gevraagd of hij de koker heeft opengemaakt, is dat niet verdacht. Je hoort angela aan iedereen vragen behalve aan Rene. En de foto bleef wit. Is dat TE verdacht?









Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #75 Gepost op: 28-04-2003, 19:41:27 »
Ja dat is TE verdacht  ::)







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #76 Gepost op: 28-04-2003, 19:47:03 »
volgens mij heeft ze het wel aan rene gevraagd hoor... ???








Offline Ladi Di

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #77 Gepost op: 28-04-2003, 19:55:32 »
Ik heb zojuist de video nog een keer beeldje voor beeldje bekeken, dit viel mij op:

Er wordt op het moment dat de foto van rene in het bakje wordt gelegd iets gefluisterd, kan iemand horen WAT er wordt gefluisterd?

Daarnaast op de foto van Ron staat er dus een mannelijk figuur met halflang donker haar, glimlachend, heeft een colbertje aan met een stropdas. Het lijkt op zo'n highschool foto van jaren geleden. (weet je wel, van die foto's die in amerikaanse klassenboeken staan.) Naast het figuur is er een rond wit vlak. De positie van deze man en kledij moet van iemand zijn geweest die ouder is, Ferdi is te jong daarvoor.

De foto van Chandrika (met de drie 'stippen') bevatte heel duidelijk een mond (rechtsonderin).

De foto van Ferdi bevatte een mouw van spijkergoed of de bovenkant van een spijkerbroek, en een ketting.

Vooral dat gefluister is verdacht...








Offline Ladi Di

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #78 Gepost op: 28-04-2003, 19:56:22 »
volgens mij heeft ze het wel aan rene gevraagd hoor... ???

nee, check je video! Hij zit ook heel vermakelijk te lachen en er wordt iets gefluisterd...








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #79 Gepost op: 28-04-2003, 19:59:26 »
Daarnaast op de foto van Ron staat er dus een mannelijk figuur met halflang donker haar, glimlachend, heeft een colbertje aan met een stropdas. Het lijkt op zo'n highschool foto van jaren geleden. (weet je wel, van die foto's die in amerikaanse klassenboeken staan

een politiefoto van de academie?? (maar rene is niet mijn mol hoor) ;)