Auteur Topic: Filmpje George op widm.nl  (gelezen 22731 keer)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2003, 15:11:16 »
Hij doet het gewoon hier, de site.

Dopey, je gaat naar chat en dan loopt het filmpje vanzelf. Je kan ook nog kiezen uit andere streams.







Ma how, zeg!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #21 Gepost op: 2-05-2003, 15:21:20 »
Over het oortelefoontje waar George het over had: bij het paintballen zou Elise een oortelefoontje hebben gedragen, en zo naar de heli zijn "gestuurd". Kon het zelf niet ontdekken.

Wel verdacht, overigens.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2003, 15:40:28 »
Waarom heb je een oortje nodig om een heli te ontdekken?

Als Elise via een oortje wist dat Ron haar ging neerschieten, dan kan iedereen bij GTST wel inpakken.... a new star is born!







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2003, 16:01:12 »
Dat Elise een oortje zou gebruiken om naar de heli te komen snap ik ook niet.

Bij een andere opdracht zou dat wel heel goed kunnen. Bij 'ik ga op reis en neem mee...' is Elise wel diegene die alles weet, ook al worden er onmogelijke onderwerpen genoemd, waar ze zelf ook aan heeft meegewerkt. Dit kan allemaal ingefluisterd worden door de crew via het oortje.

Ook al zie/zag ik haar niet als mol, dit is verdacht. En zeker nu George erover doorgaat...







I got that tunnel vision going through my  head

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2003, 16:15:54 »
Goed ik heb t allemaal gehoord.

George zei inderdaad de en niet de'r
Ook waar sommigen ze verstonden had net zo goed ie kunnen wezen. Dus veel wijzer zijn we niet.

Ik acht Elise inventief genoeg om allerlei rare dingen zelf te bedenken. Een oortje is zowiezo niet nodig, tijdens de briefing kan al gemeldt worden dat ze rare dingen moet noemen. Hoeveel belminuten ze krijgt maakt ook niet veel uit, want daar kunnen ze voor de mol best mee sjoemelen.

Verder werd ik niet veel wijzer van George.
Wel leuk trouwens.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2003, 17:52:26 »
Ik heb ook geschreven dat ik het telefoontje bij die paintball-aktie niet heb kunnen ontdekken, ik zat op de chat van de officiële site, en daar hadden ze het een paar keer erover. Toen ik vroeg wanneer ze dat dan hadden gezien, kreeg ik als antwoord: "toen ze naar de heli liep". Vervolgens heb ik de band bekeken, en kon ik niks vinden.

Het zou natuurlijk kunnen, dat Elise de opdracht kreeg via het telefoontje om zich op die plek in te houden, zodat Ron de gelegenheid kreeg om op Elise te schieten, met een redelijke kans op succes. En dat ze van de crew de plek "aangereikt" kreeg waar ze zich het beste kon laten overrompelen.

Ik bedoelde met "verdacht", dat ik haar meteen al heel onoprecht verbaasd vond kijken, toen ze door Ron werd geraakt.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #26 Gepost op: 2-05-2003, 17:58:31 »
Ik bedoelde met "verdacht", dat ik haar meteen al heel onoprecht verbaasd vond kijken, toen ze door Ron werd geraakt.

Oh ik vond dat juist erg oprecht. En toen Ron haar aan het einde een knuf wou geven, had ze nog steeds zoiets van wat flikte je me nou!
Daarom was mijn statement dat als DAT allemaal geacteerd was, ze bij GTST wel in kunnen pakken  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #27 Gepost op: 2-05-2003, 18:03:15 »
In de aflevering van het springen(van de brug)
Duwt Chandrika op een gegeven moment iets in haar oor.
Ik geloof dat het gebeurt vlak nadat Ron gesprongen heeft. Chandrika is met Elise aan het praten dat ze het oneerlijk vindt dat ze egoistisch gevonden wordt and so on.... (ze moet zelfs huilen) En op een gegeven moment droogt ze haar tranen en gaat met haar rechter hand langs haar oor of slaap.
Leek wel erg verdacht na het verhaal van george ???







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #28 Gepost op: 2-05-2003, 18:38:57 »
Het is eigenlijk te makkelijk om oortjes te herkennen... lange haren, mutsen... dus niet







« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 18:39:23 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Schylger66

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • prik me niet lek aub
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #29 Gepost op: 2-05-2003, 19:27:21 »
bij alle chatfilmpjes zaten de ex-kandidaten duidelijk in de studio. Bij George zie je door de ramen de natuur. Is dat iemand ook op gevallen?








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #30 Gepost op: 2-05-2003, 19:35:58 »
"afscheid nemen van het spel"

Hoe sneaky kan iemand kijken??








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #31 Gepost op: 2-05-2003, 19:38:23 »
"als ze af en toe niet goed praat... zit D'R oortje niet goed  ??? :-\








Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #32 Gepost op: 2-05-2003, 20:36:35 »
Oh ik vond dat juist erg oprecht. En toen Ron haar aan het einde een knuf wou geven, had ze nog steeds zoiets van wat flikte je me nou!
Daarom was mijn statement dat als DAT allemaal geacteerd was, ze bij GTST wel in kunnen pakken  ;D

De ultieme hint uit het filmpje van George is natuurlijk dat hij zegt dat de mol erg goed is! Juist door deze dingen vind ik dat mijn mol elise het geweldig goed doet. Ik weet het, het is een flutargument maar ik heb toch de hele tijd zoiets van wat is elise toch een goede mol, wat een acteertalent!
Verder hoorde ik ook de in plaats van d'r maar wel een beetje vervormd, alsof hij d'r wílde gaan zeggen maar er snel nog even de van maakte.
Leuk filmpje trouwens, met die bonus-tracks, en met george natuurlijk ;)







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #33 Gepost op: 2-05-2003, 21:23:31 »
Verder hoorde ik ook de in plaats van d'r maar wel een beetje vervormd, alsof hij d'r wílde gaan zeggen maar er snel nog even de van maakte.

Ik verstond toch echt heel duidelijk d'r in plaats van de. Toen zei hij: "dat doet z... eh.. de mol erg goed". Ik kon hieruit opmaken dat hij schrok van wat hij zei en dat hij het nog eventjes wilde corrigeren, ook al stuntelde hij heel erg.   :o

Toen hij zei: 'nou, dit was de laatste vraag, tot ziens' hoorde je een mannenstem die zei: 'nou, dat ging toch wel goed?!' en een vrouwenstem die zegt: 'maar hij moet 1 vraag...' en toen werd het afgekapt. Dan, na een hele lange tijd komt ineens de vraag van Lieke aanzetten, over het oortje. George zegt dat hij het eigenlijk niet eens mag vertellen, maar dat je goed op je mol moet letten omdat ze vaak aan d'r oor zit, en ook hier stuntelt hij weer omdat hij zich verspreekt.  :o

Ik neem toch aan dat men, voordat ze dit filmpje plaatsen, alle foutjes eruit halen? Of ze hebben het filmpje te vroeg geplaatst, of ze hebben dit expres gedaan om ons op een verkeerd spoor te zetten  :-\

Voor nog 1 aflevering hou ik het eventjes op Ron, maar anders ga ik toch echt switchen naar Elise of Chandrika!







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #34 Gepost op: 2-05-2003, 21:37:45 »


Voor nog 1 aflevering hou ik het eventjes op Ron, maar anders ga ik toch echt switchen naar Elise of Chandrika!
Citaat
EINDELIJK, ik roep toch al vanaf ongeveer aflevering twee dat het volgens mij Chandrika is?  ::) ::) ::)

Maar er viel me Nog iets op in het filmpje: George zegt dan wel "de mol doet het op d'r eigen manier", maar hij kan dus inderdaad Elise buiten het zicht van de televisiekijker hebben gesproken. Dus opnieuw een lekker vage aanwijzing, en zo hoort het ook!







« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 21:40:42 door bodejosm43 »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #35 Gepost op: 2-05-2003, 21:42:09 »
Ja ja, dat klopt, maar ik had Astrid en dat was dus fout. Ik wil nu wel heel zeker van mijn zaak zijn voordat ik overstap  :D Na morgen hoop ik meer te weten... :-\







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #36 Gepost op: 2-05-2003, 23:52:45 »
George is getraind in het "zich verspreken". Mocht je nog twijfelen aan zijn kwaliteiten moet je het Ellen Sprengers nog maar even vragen.

 :P







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #37 Gepost op: 3-05-2003, 03:35:39 »
George spreekt een beetje dialect (geen idee welk), geloof het of niet maar hier en daar wordt vaak d'r of ze gebruikt ook voor mannen, ik heb me daar vaak over verbaasd.

Uiteraard indien het een verspreking was geweest zou het eruit worden geknipt (of was het een live-interview?)
Door dat 'ze' wordt je gewoon op het verkeerde been gezet.








Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #38 Gepost op: 3-05-2003, 08:58:47 »
Inderdaad, ik vraag me af of we zo in moeten gaan op of hij nou de of d`r zei... George is tenslotte een MOL geweest, dus niet de meest betrouwbare persoon hahaha  ;)
En dat dialect is volgens mij Brabants en daar (en in Limburg) wordt inderdaad wel eens ze of d`r gezegd tegen/over mannen (sommigen doen dat, niet iedereen hoor  ;D )
Voorbeeld: Jos Verstappen heeft daar ook een handje van.








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #39 Gepost op: 3-05-2003, 10:04:57 »
Nou ik kom uit Brabant en ik zeg echt geen d'r tegen een man hoor hahaha

Ik weet dat we er mss niet te veel van moeten geloven, maar het viel me gewoon op vandaar dat ik dit topic heb geopend.

Maar voorlopig is Ron nog steeds mijn mol hoor.

Groetjes Laafje







« Laatst bewerkt op: 3-05-2003, 10:05:49 door laafje »
Groetjes van de enige echte laafje ;)