Auteur Topic: Filmpje George op widm.nl  (gelezen 22729 keer)

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje George op widm.nl
« Gepost op: 2-05-2003, 12:08:00 »
Op een gegeven moment krijgt hij de vraag:

In welk opzicht lijkt de mol van 2003 op de mol van vorig jaar.

Hierop antwoord George:
........ deze mol doet het op d'r eigen manier ........

Heeft hij zich hier nu versproken??? Want daarna zei hij:
..... en dat doet de mol erg goed ...... hier houdt hij zich een beetje in net of hij dacht: sjit ik heb mezelf versproken.

Ook krijg je op een gegeven moment een zwart beeld. Hierna beantwoord hij nog wat vragen, ook over een oortje. Hier hoor ik toch zeker weer: Als ZE een beetje raar praat: zit mijn oortje niet goed.

Dit is dus een antwoord op een vraag of de mol dit jaar ook een oortje heeft en of George ook een oortje in heeft gehad. Dus na dat zwarte beeld.

Zou de mol dan toch een vrouw zijn dit jaar??? Ik zit nl sinds afl 1 al op Ron als mol en hoop dus echt dat hij de mol is. Maar mijn tweede mol is dus Elise en als ik George zo hoor zou het dus wel zo kunnen zijn.  :-[

Kvind het alleen heel raar dat er zwart beeld tussen de vragen door komen.

Nou we zien het wel in de laatste afl. Ik blijf voorlopig nog ff op Ron.

Groetjes Laafje


Titel topic veranderd om onderwerp te verduidelijken. - Han13







« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 12:17:45 door Han13 »
Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George op .nl
« Reactie #1 Gepost op: 2-05-2003, 12:11:07 »
De tweede ZE is Angela, of Paukie

George zal ook wel geinstrueerd zijn, of juist niet en weet hij het ook niet. Hij kijkt natuurlijk ook TV en hij verdenkt misschien wel Elise of Chandrika







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:George op .nl
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2003, 12:15:57 »
Ik denk het niet Dopey. De vraag werd echt gesteld of DE MOL een oortje inhad, waarop hij met ZE antwoordt. Ik zal het nog eens even goed beluisteren.

Aan de andere kant, ik ben bang dat George ons op een dwaalspoor zet op deze manier. Maar goed, je hebt het altijd over 'hij' als je het over de mol hebt en niet over 'zij'.

Erg vreemd allemaal...







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #3 Gepost op: 2-05-2003, 12:51:01 »
Ik vind het een beetje een vreemde montage, met dat minutenlange zwarte beeld voor de laatste en de een na laatste vraag (in ieder geval in de Windows Media Breedband).

Ik heb een paar interessante opmerkingen (of zijn het dwaalsporen) gehoord:
  • George komt misschien nog een keer terug in het programma dit jaar, dat zou dan morgen moeten zijn.
  • Je zou af en toe kunnen zien hoe de Mol geïnstrueerd wordt (bijvoorbeeld vreemd praten, voelen of je oortje goed zit). Verschillende technieken worden gebruikt om de Mol te sturen.
Wel leuk trouwens dat de Belgische Mol Marc nog even genoemd wordt.







« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 12:52:14 door Siebrand »

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #4 Gepost op: 2-05-2003, 13:36:00 »
Ik heb bet het filmpje van george gezien.
Die zwarte stukken tussendoor vind ik toch ook wel heel vreemd. Ik neem aan dat de redactie, voordat ze het fimpje online zetten, nog even kijkt of het er goed op staat. Misschien is het wel een soort van bonus. Net zoals bijvoorbeeld bij een cd waar dan nog een extra track op staat aan het eind. De eerste keer dat ik het filpje keek dacht ik namelijk dat het afgelopen was, toen las ik hier dat het nog verder ging.
De informatie die George gaf over dat oortje zou wel belangrijk kunnen zijn. En ook het noemen van ZE. Hoewel ik overigens hoop dat dat nergens op gebaseerd is want ik verdenk Ferdi.
Wat denken jullie? Is het een extra track als bonus info?







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #5 Gepost op: 2-05-2003, 13:42:11 »
Op een cd noemen ze zoiets een hidden track. Zou best kunnen dat ze dat hier ook gedaan hebben hoor!!

En ik twijfel nog steeds. Ik neem ook aan dat ze, voordat ze het filmpje online zetten, eerst checken of alles wel goed is!! Dus geen versprekingen enzo.

Ik blijf het vreemd vinden.







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #6 Gepost op: 2-05-2003, 13:53:24 »
Ik denk inderdaad aan een soort bonus track.

Toch vreemd, Rene had een oortje op zijn sjaal liggen, maar ik zie Rene niet als mol. Toch?  ::)

George maakte er ook een beweging bij, 'zit mijn oortje wel goed' waarbij hij zijn oor greep. Moet je dan bij allemaal op zulke bewegingen letten?







Ma how, zeg!

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #7 Gepost op: 2-05-2003, 13:56:19 »

Toch vreemd, Rene had een oortje op zijn sjaal liggen, maar ik zie Rene niet als mol. Toch?  ::)


Wanneer zag je dat dan?







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #8 Gepost op: 2-05-2003, 13:57:42 »
Wanneer zag je dat dan?

Nou ik heb de aflevering 4x gezien inmiddels en er ligt een oortje op Rene zijn sjaal. Tis al genoemd hier op het forum, kan ook de microfoon zijn, maar hij ligt er zo raar.







Ma how, zeg!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #9 Gepost op: 2-05-2003, 13:58:47 »
  • George komt misschien nog een keer terug in het programma dit jaar, dat zou dan morgen moeten zijn.
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat George zeker nog 'n keer terugkomt, want anders had hij dat niet zo gezegd in 't filmpje. Je gaat niet uit jezelf zitten te zeggen dat je misschien nog terug komt, terwijl dat niet zo blijkt te zijn. (hij zegt zelfs: 'ik kom misschien nog wel terug. Let maar op!') Morgen dus waarschijnlijk weer 'n aflevering met George erin, maar 't kan natuurlijk ook zo zijn dat hij pas volgende week of in de finale terugkomt. Ik ben iig erg benieuwd wat voor 'n rol hij dan zal hebben en of de anderen 'm dan ook herkennen.  :)

't is nu trouwens ook wel zeker dat George echt weet wie de mol is. Hij weet volgens mij erg veel van de serie af (wie op wie stemt enz.) en werd op de hoogte gehouden van de mollestreken. Hij weet immers te zeggen dat de mol zijn/haar werk erg goed doet en dat hij/zij veel goede mollestreken heeft uitgehaald. Hij vind trouwens ook dat deze mol heel anders is dan hemzelf, omdat hij/zij 't op zijn/haar eigen manier doet. (hij twijfelt idd wel iets bij dit stukje, waardoor 't lijkt alsof hij wilde gaan zeggen: 'en dat doet zij erg goed', maar hij maakt ervan: 'en dat doet....de mol erg goed') had trouwens ook niet anders verwacht als dat George op de hoogte zou zijn van de identiteit van de mol....vooral nu hij zelf ook weer 'n rol mocht spelen in deze serie.








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #10 Gepost op: 2-05-2003, 14:10:37 »
Ik ben nu ook het filmpje maar eens aan het bekijken.
Hoe lang duurt het voordat je de laatste vraag krijgt? Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat george zei:

De mol doet het op d'r eigen manier. Het kan ook zijn: De mol doet het op de eigen manier!

Begrijp me goed hoor: ik denk dat Elise de mol is dus het zou voor mij erg goed uitkomen als het wel gezegd wordt, maar ik blijf voorzichti :)g!








Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #11 Gepost op: 2-05-2003, 14:20:43 »
Ik ben nu ook het filmpje maar eens aan het bekijken.
Hoe lang duurt het voordat je de laatste vraag krijgt?

Het filmpje duurt 15:51 minuten. Voor de een na laatste vraag zit een minuut of 5 zwart beeld, tussen de een na laatste en de laatste nog eens een minuut.

Citaat
Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat george zei:

De mol doet het op d'r eigen manier. Het kan ook zijn: De mol doet het op de eigen manier!

Volgens mij zei George ook "de".








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #12 Gepost op: 2-05-2003, 14:26:14 »
Oke, ik ben er uit!
Ik ga alle afleveringen nog eens kijken en ga turven hoe vaak iedereen aan zijn/haar oor zit te krabben.

Hu er zijn twee vragen na die lange stilte!







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #13 Gepost op: 2-05-2003, 14:46:32 »
Ben benieuwd naar dat filmpje, alleen doet de site het nu niet. :-\ ::)








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #14 Gepost op: 2-05-2003, 14:51:23 »
edit: lol, la maar, krijg het niet voor elkaar :D







« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 14:54:39 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #15 Gepost op: 2-05-2003, 15:01:43 »
Bedankt voor de link, maar ondetussen had ik hem al. ;)

Leuk filmpje alleen raar dat ie eerst zegt dit was de laatste vraag en dan zwart... en dan weer verder... Raar! ???








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #16 Gepost op: 2-05-2003, 15:06:50 »

De informatie die George gaf over dat oortje zou wel belangrijk kunnen zijn. En ook het noemen van ZE. Hoewel ik overigens hoop dat dat nergens op gebaseerd is want ik verdenk Ferdi.
Wat denken jullie? Is het een extra track als bonus info?

Het is in ieder geval wel erg vreemd. En dat 'ZE' heb ik ook gehoord.  :-\








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #17 Gepost op: 2-05-2003, 15:08:08 »
Nou ik heb de aflevering 4x gezien inmiddels en er ligt een oortje op Rene zijn sjaal. Tis al genoemd hier op het forum, kan ook de microfoon zijn, maar hij ligt er zo raar.
Je hebt het toch over dat zwarte ding? Als iemand een zwart ding in zijn oor heeft dat zo groot is als een koptelefoontje dan moet dat opvallen, zowel bij ons als de kandies. Marc had een subtiel oortje in in huidskleur.
Dus dat zwarte ding is een microfoon of zo'n bolletje van zijn North Face jas.

Als iemand mij ff kan vertellen waar het filmje precies staat dan kan ik het gaan bekijken zodra de site het bij mij doet.

Ik kan me overigens nauwelijks voorstellen dat de Avro iets op zijn site zet met twee knoeperds van versprekingen.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #18 Gepost op: 2-05-2003, 15:10:09 »
misschien een foutje... degene die hem erop heeft gezet heeft ook gedacht dat het filmpje afgelopen was ??? Dan moeten we ons voordeel hiermee doen...
Mocht het verdwijnen, dat laatste stukje dan weten we het zeker, maar omdat we het nu hebben gezien kunnen ze het ook laten staan, omdat we het dus anders zeker weten... jee, wat een lekker zin heb ik hier weer van gemaakt. Nog iemand die me volgen kan?







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje George op widm.nl
« Reactie #19 Gepost op: 2-05-2003, 15:10:15 »
Als iemand mij ff kan vertellen waar het filmje precies staat dan kan ik het gaan bekijken zodra de site het bij mij doet.

www.wieisdemol.nl -> chat -> linksboven zie je een schermpje waar het filmpje in start