Auteur Topic: Astrid met tactiek eruit gespeeld?  (gelezen 44211 keer)

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Gepost op: 7-05-2003, 20:11:56 »
Vinden jullie het ook niet raar dat Astrid niet een 'gewoon' aanbod kreeg maar een hele dag de tijd kreeg om erover na te denken? Zo had Astrid (naar mijn idee) weinig keus, omdat ze een hele dag niet op mollenjacht kon gaan. Als ze de 7000 euro niet had aangenomen, had ze een enorme achterstand opgelopen vergeleken met de andere kandidaten. Zou Astrid zo'n aanbod hebben gekregen omdat ze op het goede spoor was met haar mollenjacht? Dat zou betekenen dat Rene of Ferdi misschien de mol is omdat Astrid daar op heeft gestemd wat denken jullie?



{edit: spelfout titel verwijderd. - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 16:16:13 door Malcolm »

maapie

  • Gast
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #1 Gepost op: 7-05-2003, 20:18:57 »
hmmz, dat zou wel erg gemeen zijn van de AVRO.  :-\
Ik denk trouwens niet dat Ferdi de mol is  ;D








Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #2 Gepost op: 7-05-2003, 20:23:51 »
ik denk het ook niet









Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #3 Gepost op: 7-05-2003, 20:27:25 »
Daar geloof ik helemaal niets van. Wat maakt het uit of iemand op het goede spoor zit?
Dat is toch niet schadelijk voor het spel?
En het is zeker niet schadelijk voor de uitzendingen, dat staat toch al stijf van al dat knip- en plakwerk.
Ze laten precies zien wat ze willen dat we zien, niets meer.







laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #4 Gepost op: 7-05-2003, 20:29:36 »
mwah, gelijk heb je. Ik hoop wel dat we in de laatste aflevering de echte reden te horen (zien) krijgen waarom Astrid dat aanbod is gedaan.







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #5 Gepost op: 7-05-2003, 20:38:07 »
Toch, blijft het raar dat Astrid een dag alleen werd gezet.








maapie

  • Gast
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #6 Gepost op: 7-05-2003, 20:44:42 »
Toch, blijft het raar dat Astrid een dag alleen werd gezet.
Bij Wie is... De Mol willen ze ook wel eens wat anders doen dan altijd een vrijstelling VERDIENEN (niet dat een vrijstelling verdienen niet leuk is hoor..)








Offline Mollenvlo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #7 Gepost op: 7-05-2003, 20:48:27 »
Ik meen mij te herinneren dat in de Schotland-serie verschillende kandi's Mol Nico al vrij vroeg op het spoor waren..leek toen geen probleem voor de AVRO of het spel te zijn.
Maar 1,5 uit het spel vond ik ook vreemd...je kan iemand ook gewoon een uur bedenktijd geven ofzo!







Krabben helpt niet, Mol!!!!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #8 Gepost op: 7-05-2003, 20:50:39 »
Zie Belgie: Daar ging Stijn ook 2 dagen weg... Is een beetje te linken naar hier... Een dag weg (of 2) hoeft niet erg te zijn...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #9 Gepost op: 7-05-2003, 21:00:25 »
Ja maar Stijn werd nog bij de opdrachten betrokken en Astrid was echt helemaal afgesloten... Dus das nog wel ff wat anders.







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #10 Gepost op: 7-05-2003, 22:42:59 »
Nee, van dit stukkie "wie is de mol" snap ik helemaal niks.... smijten met geld vind ik het....ben benieuwd of we 't waarom ooit horen!







"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #11 Gepost op: 8-05-2003, 01:21:08 »
Mss meer in de persoonlijke sfeer. Ik denk aan iets met haar kinderen, zelf ziek, of ernstige persoonlijke omstandigheden (ziekte, ongeval oid).

(Edit) Mogelijk was de kans het winnen van de pot een reden voor een (voor haar) zwaar dilemma doorgaan of naar huis en is haar op deze wijze een oplossing geboden.

Ik denk dat als een kandidaat vanwege heimwee naar NL wil, dat de situatie anders ligt en er geen geld zal worden geboden.







« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 01:50:18 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #12 Gepost op: 8-05-2003, 01:45:34 »
Mss meer in de persoonlijke sfeer. Denk aan iets met haar kinderen of andere ernstige persoonlijke omstandigheden.
Er leidden zoveel aanwijzingen richting Astrid dat ik ervan overtuigd was (en velen met mij) dat zij de mol was. Met name doel ik dan natuurlijk op de knipbewegingen. Ik geloof nooit dat IDTV zomaar een kandidaat twee dagen apart zet zonder enige clue whatsoever, met als enige dilemma: blijven of "Take the money and run" (dit brengt me trouwens op een ideetje). ???
Maar ze was de mol dus niet, dus moet er meer aan de hand zijn. Ik zie twee mogelijkheden: of ze heeft iets gezien wat ze niet had mogen zien en ze moest dus verdwijnen, of ze is op eigen verzoek uit het spel gehaald. Ik gok op het laatste.

Wel jammer trouwens, want ik vond Astrid leuk.









« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 01:48:14 door Blubber »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #13 Gepost op: 8-05-2003, 09:25:29 »
Ik denk ook dat er iets was waardoor ze naar huis moest/wilde. En het hoeft niet zo heel dramatisch te zijn. Misschien was bleek ze wel zwanger te zijn ofzo.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #14 Gepost op: 8-05-2003, 09:32:12 »
Ik denk dat de mol Astrid heeft uitgekozen omdat uit zijn dossierinformatie is gebleken dat bij haar de grootste kans bestond dat ze het geld zou accepteren.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #15 Gepost op: 8-05-2003, 09:35:26 »
Ik denk ook dat er iets was waardoor ze naar huis moest/wilde. En het hoeft niet zo heel dramatisch te zijn. Misschien was bleek ze wel zwanger te zijn ofzo.

Nou... dat lijkt me best dramatisch  :o
Maar als ik het dagboek lees, denk ik toch echt dat ze heimwee had naar haar kinderen. Ze droomde er immers van. Ze was gewoon erg ongelukkig en ik denk dat het team dat gezien heeft en haar op deze manier een "ontsnappingsmogelijkheid" hebben willen bieden.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #16 Gepost op: 8-05-2003, 09:43:57 »
Nou... dat lijkt me best dramatisch  :o

Als het ongewenst is is het dramatisch.
Maar wat jij zegt kan natuurlijk ook dat ze gewoon heimwee had. Al snap ik dan niet dat als ze graag naar huis wilde dat ze dan gewoon haar niet tests slecht maakte.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #17 Gepost op: 8-05-2003, 09:53:25 »
Ik denk dat de mol Astrid heeft uitgekozen omdat uit zijn dossierinformatie is gebleken dat bij haar de grootste kans bestond dat ze het geld zou accepteren.
ik denk ook dat de regie daar op gegokt heeft, een combinatie van heimwee naar de kinderen, geldnood en een slechte positie in het spel..








Offline barbarella

  • Forumlid
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #18 Gepost op: 8-05-2003, 10:25:17 »
ik denk ook dat de regie daar op gegokt heeft, een combinatie van heimwee naar de kinderen, geldnood en een slechte positie in het spel..

Dat lijkt mij ook. Ik denk dat Astrid op een of andere manier problemen had (en gaf), en dat leverde dus een groot dilemma op voor idtv. Want je moet wel kandidaten hebben die graag willen, en die er echt voor gaan. Ook in moeilijke omstandigheden. Dus hebben ze haar het geld geboden, en dat zo veel mogelijk in het spel ingepast.

Overigens vind ik het argument van Astrid dat ze door die twee dagen teveel van de mol gemist heeft, grote onzin. De vragen gaan nl. ook over heel algemene dingen (postcode van de mol, ed), en ze zouden UITERAARD de vragen ook hebben aangepast als Astrid had willen blijven. Daar ben ik van overtuigd. Maar die 7000 euro lonkten natuurlijk...








de jacht is mooier dan de vangst

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #19 Gepost op: 8-05-2003, 14:03:33 »
Als ik heimwee had, zou ik er niet blij mee zijn om eerst 2 dagen in m'n eentje door te moeten brengen voordat ik naar huis mocht gaan  :-\







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation