Auteur Topic: Astrid met tactiek eruit gespeeld?  (gelezen 44210 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #40 Gepost op: 9-05-2003, 12:43:41 »
In de belgische mol hadden Inge en Shadia ook wat gezien (in de grot met de plofkoffers) Het is zaak aan de makers om dan verwarring te scheppen. Dat is gelukt want Shadia ging exit.

Tja, maar die verwarring kwam niet door de makers, maar door Stijn. Achteraf gezien is BE Mol III helemaal gespeeld door een fout van Marc, ontdekt door Stijn.

Maar dat is natuurlijk helemaal offtopic!!

echte mollevangers zitten er hier weinig, een verborgen boodschap zien ze niet eens.








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #41 Gepost op: 9-05-2003, 12:43:44 »
Wat een onzin allemaal, zeg!! Astrid is gewoon een aanbod gedaan. En ze is daar op ingegaan omdat ze het geld goed kan gebruiken!
Niks complot ::)

Ik ben het hiermee eens.
Hoewel er heel veel onduidelijkheden overblijven denk ik dat we het niet moeilijker moeten zoeken dan het eigenlijk is. Als het spel eenmaal is gestart dan kunnen ze niet na ee paar afleveringen van mol switchen, daarmee ondergraaf ( ;D) je de zin van het programma.

En als het anders is dan komen we dat waarschijnlijk toch niet te weten  :-X








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #42 Gepost op: 9-05-2003, 12:51:45 »

Als het spel eenmaal is gestart dan kunnen ze niet na ee paar afleveringen van mol switchen, daarmee ondergraaf ( ;D) je de zin van het programma.


Dit is ongeveer wat ik in mijn reactie hierboven al schreef. Ik heb geprobeerd deze oplossing te beredeneren, maar ik kom er niet 100% uit.








Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #43 Gepost op: 9-05-2003, 13:00:36 »
Ik geloof ook niet in die complottheorie, volgens mij kwam het alleen maar door  Astrids heimwee, geldnood en misschien slechte positie in het spel. Je kunt toch niet halverwege het spel de mol eruit knikkeren? En anders vind ik het wel een hele slechte zet van de AVRO.







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #44 Gepost op: 9-05-2003, 13:03:33 »
Voordat de AVRO vals wordt beschuldigt, het was een grap!







« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 13:16:03 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #45 Gepost op: 9-05-2003, 13:16:35 »
Zo goed, verwijder jij even je laatste post dan?  ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #46 Gepost op: 9-05-2003, 13:53:39 »
Maar dus (want ik had het wel door van die grap) dat ze eruit is gegaan om wat voor'n reden dan ook, ik hoop dat ze het verteld enzo maar zelf zou ik het never nooit niet gedaan. Dat is toch het spel? Als je zeker weten geld wilt verdienen moet je je opgeven voor weekendmiljonairs zodat je bij een bedrag kan stoppen als je het echt niet meer weet ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #47 Gepost op: 9-05-2003, 13:58:46 »
Hierom denk ik dat er iets is gebeurd buiten haar schuld om waar normaal gesproken mensen voor terugkeren van vakantie e.d.: ongeval, ziekte of erger. Wellicht dat Astrid toch wilde blijven om haar kans op het geld niet op te geven.

Heimwee is m.i. verwijtbaar en zou ik niet aanmoedigen door zo'n premie.

Misschien waren haar kansen op de pot wel erg groot...







« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 13:59:41 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Astrid met tachtiek eruit gespeeld?
« Reactie #48 Gepost op: 9-05-2003, 14:00:54 »
Dat dit verhaal een grap is, moge duidelijk zijn. Zelf zag ik Astrid als mol en baalde ook stevig dat ze eruit ging. Maar aan de andere kant: als ze toch al naar huis wilde, vanwege heimwee, zoals ze zelf zegt, en de Avro biedt haar 7000 euri aan, dan is ze gek als ze dat NIET aanneemt. Ze kan dat geld goed gebruiken (wie niet overigens). Ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben  :-\







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #49 Gepost op: 9-05-2003, 23:53:24 »
Dat dit niet zomaar een opdracht is, lijkt mij wel duidelijk. Vergeleken werd met de 2-daagse verlof van Stijn. Deze vergelijking gaat niet zomaar op. Stijn wist van te voren dat hij 2 dagen van de groep verwijderd werd en zodoende geen informatie kon vergaren. Daartegenover stonden dan die 2 vrijstellingen. Stijn heeft er van te voren duidelijk voor gekozen.
Astrid werd "zomaar" uit de groep weggerukt. Ze kreeg het aanbod en bleef een volle dag weg. Daardoor kon ze dus geen info vergaren, waardoor het voor haar moeilijker werd de vragen juist te beantwoorden. Zelfs als ze op het juiste spoor zat.
Daarnaast mag het inmiddels ook duidelijk zijn dat we hier met een wat hardere groep te maken hebben. Men is zeer terughoudend wat betreft informatie doorvertellen aan anderen. (denk bv aan René en Chandrika).
En als je dan ook nog es 7000 euro'S voor de neus wordt gehouden, kun je m.i. niets anders meer dan vertrekken.

Mijn conclusie: De Avro heeft Astrid Bewust buiten spel gezet.

De reden hiervoor is mij vooralsnog onduidelijk. Dat ze "iets" gezien zou hebben kan nooit de reden zijn. Vlgs mij is het juist de bedoeling van dit spel DeMol te betrappen.
Misschien dat de Avro haar betrapt heeft dat ze zat te neuzen in het script van Angela????
Wie zou het zeggen??

Weer stof genoeg tot nadenken dunkt me,

Gr.  Wilm








Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #50 Gepost op: 10-05-2003, 00:14:25 »
oei oei oei, neuzen in het script van de makers?? Dat zou ook wat zijn zeg.. dan horen we de ware reden niet, denk ik..... ik ben toch zoooo benieuwd... bijna net zo benieuwd als naar wie de mol is ;) Joepie het is bijna zaterdag!!







"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #51 Gepost op: 10-05-2003, 00:34:54 »
Neuzen in het script zal wel leiden tot executie of andere geldloze exit, want ook dit kan verwijtbaar.

Maar wat nou als ze een per ongeluk een kamer binnen loopt waar de mol wordt gebriefd, of mol-opnamen worden gemaakt?








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #52 Gepost op: 10-05-2003, 00:45:44 »
Ja, zoiets zou het kunnen zijn eventueel, met de eurootjes alszijnde "zwijggeld" . Toch vermoed ik dat dan de serie niet zou zijn uitgezonden oid.







"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #53 Gepost op: 10-05-2003, 09:01:06 »
Eindelijk denken er ook mensen dat Astrid een keer geen heimwee had. Want als je heimwee hebt laat je toch iemand niet bijna 2 dagen alleen? Ze kon geen info verzamelen over de mol. In haar 2 eenzame dagen begon ze haar kinderen NOG meer te missen, en als je dan nog 7000 euro onder je neus krijgt gedauwd lijkt het me duidelijk, dat je nauwelijks keuze hebt. Want misschien wist Astrid haar keuze al na 1 uur, dan zat ze daar maar voor straf. Nee, de Avro heeft haar weg willen krijgen waarom, is nog de vraag iemand ideen?
*Ze heeft iets gezien wat ze niet mocht zien.








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #54 Gepost op: 10-05-2003, 15:48:59 »
Wat een rotstreek Chriz!  ;) Ik trap tegenwoordig in elke val die wordt uitgezet. Maareh gelukkig zijn er meer die denken dat er meer achter het ''vrijwillige'' vertrek van Astrid zit. Ik hoop alleen dat ze dat wel bekend maken in de laatste aflevering.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #55 Gepost op: 14-05-2003, 00:17:49 »
Maareh gelukkig zijn er meer die denken dat er meer achter het ''vrijwillige'' vertrek van Astrid zit. Ik hoop alleen dat ze dat wel bekend maken in de laatste aflevering.

Ik heb het meteen ook al vreemd gevonden dat er geen gesprekje met haar was in schiffers.fm, en dat we geen vragen konden stellen (destijds vergeten te posten, bij deze).

Dat draagt natuurlijk wel bij aan de achterdocht... als ze een regulier afgevallen kandidaat was geweest dan hadden we nog wel wat gehoord lijkt me, nu is ze echt verdwenen zonder sporen na te laten!   ::)








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #56 Gepost op: 14-05-2003, 08:40:38 »
Als ze ook niet bij die bijeenkomst komt waarbij alle hints en molacties worden verteld
kunnen we wel aannemen dat ze niet vrijwillig is vertrokken.







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #57 Gepost op: 14-05-2003, 09:34:44 »
Neuzen in het script zal wel leiden tot executie of andere geldloze exit, want ook dit kan verwijtbaar.

Maar wat nou als ze een per ongeluk een kamer binnen loopt waar de mol wordt gebriefd, of mol-opnamen worden gemaakt?

Zoals ik al zei, dat is het probleem van de AVRO en niet van Astrid. Als ze erachter is gekomen dat Ron de mol is ( ;)) dan gaat ze toch zeker niet met maar 7000 euro's naar huis terwijl ze er met de hele pot vandoor kan gaan?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #58 Gepost op: 15-05-2003, 15:47:54 »
Citaat
Zoals ik al zei, dat is het probleem van de AVRO en niet van Astrid. Als ze erachter is gekomen dat Ron de mol is ( ) dan gaat ze toch zeker niet met maar 7000 euro's naar huis terwijl ze er met de hele pot vandoor kan gaan?
Jawel, maar dan maken de andere kandidaten helemaal geen kans meer. Als jij vanaf halverwege de serie voor 100% weet wie de mol is, let je alleen nog maar op hem (inderdaad, hem, want Ron ;D ). Zodoende kun je altijd de test winnen; zeker in de finale is het belangrijk om alle feiten over de mol gedurende de hele serie te weten.

Ik denk ook dat Astrid 'iets' gezien heeft waardoor de mol ontdekt is (al dan niet door schuld van de AVRO). Vervolgens is er een deal gesloten tussen de AVRO en Astrid over een 'afkoopregeling'; grote kans dat er over die EUR 7.000,-- onderhandeld is....







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #59 Gepost op: 15-05-2003, 16:14:40 »
dat heet dan slecht onderhandelen :-\







Life's a riddle, keep answering the questions...