Auteur Topic: Astrid met tactiek eruit gespeeld?  (gelezen 44208 keer)

Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #60 Gepost op: 22-05-2003, 09:52:21 »
Wat mij opviel is dat in de laatste aflevering tijdens het eten naar alle kandidaten is teruggeblikt behalve astrid...








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #61 Gepost op: 22-05-2003, 09:55:24 »
Wat mij opviel is dat in de laatste aflevering tijdens het eten naar alle kandidaten is teruggeblikt behalve astrid...
Nog een keer kijken dan, er werd wel teruggeblikt naar Astrid ;)







Ma how, zeg!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #62 Gepost op: 22-05-2003, 19:39:03 »
Er wordt al als eerste naar haar teruggeblikt. Alleen het feit dat Elise zegt dat Astrid zo fanatiek en vrolijk was enz. doet de verhalen over heimwee en zo wel weer verzwakken.








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #63 Gepost op: 23-05-2003, 00:53:39 »
Een kandidaat met ernstige heimwee heeft het ticket naar huis in eigen hand: de test verknallen.

Afkopen zoals hier doe je als redactie als verder spelen iig onmogelijk is en de kandidaat geen schuld daaraan heeft. In andere gevallen of doorspelen of diskwalificeren (evt. via executie).

We moeten meer blijven denken aan dat Astrid op een oneigenlijke manier, buiten haar schuld om, een onevenredig of extreem groot voordeel heeft behaald bij het bepalen van identiteit van de mol. Scenario gelezen, opname van de molinstructie gezien etc. etc.

Hopelijk horen we daar zaterdag of zondag meer over.







« Laatst bewerkt op: 23-05-2003, 00:54:09 door ReneB »
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #64 Gepost op: 23-05-2003, 11:51:19 »
Wat mij opviel in de hh.
Toe ze het over Astrid hadden en Chandrika en Elise Astrid he hemel inprezen, had Ron een ietwat meer bedenkelijk gezicht.

Als morgen blijkt dat Ron de mol is (en dat is ie), dan zou ik me enigszins kunnen bedenken dat er iets meer aan de hand is.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #65 Gepost op: 23-05-2003, 15:36:04 »

Hopelijk horen we daar zaterdag of zondag meer over.

Dat denk ik dus niet.. ik heb het idee dat ze (op het etentje na) nogal wordt ''dood gezwegen''. Geen filmpje, geen vragen..ganz verschwunden..

ik hoop het wel, maar het fijne zullen we er echt niet van te horen krijgen..







No Milk today???

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #66 Gepost op: 23-05-2003, 23:32:44 »
Als er iets aan de hand was geweest... dan zou daar naar mijn mening allang een persbericht van gemaakt zijn...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #67 Gepost op: 24-05-2003, 10:19:08 »
nee,....ze wordt beschermd..








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #68 Gepost op: 24-05-2003, 11:46:52 »
Draven wij niet een beetje door met onze complottheorieën eigenlijk.
Als er niks is om uit te leggen, valt er ook niks uit te leggen.

Maar, misschien had Astrid problemen gekregen met d'r werk, omdat de opnamen uitgesteld waren bijvoorbeeld en moest ze terugkomen en heben ze het netjes opgelost zo.

Misschien hadden ze deze opdracht al langer in het bestand staan, maar hadden ze nooit een goede kandidaat om het op uit te proberen.

Het is ze toch mooi gelukt, want opeens was iedereen aan het speculeren of Astrid de mol zou zijn, als ze gebleven was...

Ze is er zondag gewoon wellicht en dan zien we het met eigen ogen... Niks aan de hand.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #69 Gepost op: 25-05-2003, 10:54:31 »
Ze kon het geld heel goed gebruiken. Voor wat ? Eten , kleren voor haar kinderen? Nee voor een cursus!







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #70 Gepost op: 28-05-2003, 02:21:50 »
Heeft er iemand naar het waarom van "het dilemma van Astrid" gevraagd tijdens de MFD?
Aan Astrid zelf of aan iemand van IDTV of zo?
Ik wil nou weleens wat inhoudelijks horen over de MFD, maar ik kom alleen maar gezellige prietpraat en gezellige foto's tegen.
Ik had gehoopt op wat meer informatie.









Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #71 Gepost op: 28-05-2003, 13:41:29 »
Ik heb zondag met Astrid gesproken. Ze vertelde mij dat ze zich eigenlijk min of meer gedwongen voelde om het aanbod aan te nemen. Ze werd echt twee hele dagen uit het spel gehaald, waardoor ze erg veel gemist heeft. Ze heeft gelogeerd in een zeer luxe hotel, dat was wel heel leuk.
Over eventuele andere redenen hebben we niet gesproken. Dat vond ik eigenlijk ook niet nodig want wanneer er eventueel sprake zou zijn van andere redenen dan is dat zeer waarschijnlijk prive en hoeven wij dat dus eigenlijk ook niet te weten.
Ik heb ook gevraagd of Astrid dezelfde vrouw is die ook op de posters en in de advertenties van Fair Trade(wereldwinkel)staat, en dat is inderdaad zo!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #72 Gepost op: 28-05-2003, 23:42:36 »
Dit klopt inderdaad!
'k Heb ook een tijd met Astrid zitten praten, en voor haar was het aanbod simpelweg goed genoeg om aan te nemen. Hoewel ze de AVRO nog heeft geprobeerd te overreden er tienduizend van te maken  ;D, maar volgens de AVRO zat het spelelement hem er juist in dat het te veel was om meteen naast zich neer te leggen en te weinig om meteen jodelend op het vliegtuig te stappen.

Ik kreeg van Astrid zelf niet de indruk dat er meer aan de hand zou zijn.








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #73 Gepost op: 29-05-2003, 12:11:41 »
Dit klopt inderdaad!
'k Heb ook een tijd met Astrid zitten praten, en voor haar was het aanbod simpelweg goed genoeg om aan te nemen. Hoewel ze de AVRO nog heeft geprobeerd te overreden er tienduizend van te maken  ;D, maar volgens de AVRO zat het spelelement hem er juist in dat het te veel was om meteen naast zich neer te leggen en te weinig om meteen jodelend op het vliegtuig te stappen.

Ik kreeg van Astrid zelf niet de indruk dat er meer aan de hand zou zijn.


Ik prangende vraag is echter waarom de Avro Astrid op deze manier dit aanbod heeft gedaan en waarom dat geld uit de pot moest komen.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #74 Gepost op: 29-05-2003, 16:24:30 »
Misschien wel juist om ons met de vraag op te zadelen of er soms meer aan de hand is  ;D








Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #75 Gepost op: 29-05-2003, 19:42:11 »
Om een lang verhaal nog langer te maken...

Het blijft stom (vreemd) dat de Avro er voorkiest om in een paar afleveringen niemand het spel te laten verlaten, en dat Astrid er wel op deze manier uit gaat.







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #76 Gepost op: 29-05-2003, 19:45:56 »
Ja aan de ene kant wel, maar Stijn had twee vrijstellingen en won toch.

Ik heb op de MFD begrepen (van één de kandies) dat de meeste vragen over de mol gingen of hij/zij zijn nagels wel een vijlt en of ie wel of geen varkensvlees eet (bij wijze van spreken dan)

Dan maaakt die dag dat je niet bij de groep bent niet zo heel veel uit.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #77 Gepost op: 29-05-2003, 21:29:19 »
De dubbele vrijstelling van Stijn was in geen enkel opzicht  te vergelijken met de toestand rondom Astrid.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #78 Gepost op: 29-05-2003, 22:19:06 »
Misschien niet, misschien wel

Maar wat als wij die toestand nou gewoon zelf hebben groter gemaakt dan ie is?

Astrid gaf aan (begreep ik) niet genoeg info te hebben over haar mol Elise, maar als de meeste vragen gaan over hoe vaak je in de week je haar wast, maakt het niet zo veel meer uit of je wel of niet bij de opdracht geweest bent.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid met tactiek eruit gespeeld?
« Reactie #79 Gepost op: 2-06-2003, 19:08:01 »
Ze wist niet wie de mol was, OMDAT ze was weggehaalt. Misschien was ze wel op het goede spoor maar door dat wegzetten, had ze naar mijn idee geen keus.