Auteur Topic: filmpjes gepost door de mol  (gelezen 214091 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #20 Gepost op: 11-05-2003, 11:48:07 »
wat ik me wel afvraag: als het echt is verwacht je dat ze het afgeven op de nl-site....maar lag die er niet uit gister?? waren wij 2e keus??  :-\








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #21 Gepost op: 11-05-2003, 11:48:15 »
Op het filmpje zie je bij het papier met 26 een vinger rechtsboven, is maar heel kort te zien, die daarna een rare vlek wordt.
Dat vind ik heel vreemd. Heeft die vinger nou rose nagellak? ik kan het niet goed zien...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #22 Gepost op: 11-05-2003, 11:51:32 »
joki: jij kan toch nakijken waar die bob vandaan komt...ip-adres, provider???








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #23 Gepost op: 11-05-2003, 12:02:52 »
verder hoor je (als je boxen hard genoeg staan) mensen praten, ik heb het idee dat je eerst elise iets hoor zeggen en dan ron die zegt zoiets als: voor je kijken.

Ik heb 't idee dat die eerste stem die je hoort iets in 't Frans zegt. 't doet me erg denken aan zo'n stem die op 'n station iets omroept. Frans zou dan ook wel logisch zijn natuurlijk, aangezien de kandi's in Canada zijn.

Verder kom ik er ook niet echt wijs uit. Ik zie dat paard, waar jullie 't over hebben, niet eens.  :-\








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #24 Gepost op: 11-05-2003, 12:04:46 »
ik zit nu thuis dus kan ik dat niet, maar morgen zal ik een screenshot van dat paard maken!








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #25 Gepost op: 11-05-2003, 12:22:25 »
Plaatje paard ( je ziet een stukje hals, hij staat met zijn hoofd naar beneden .. waarschijnlijk te eten :)) bijgevoegd, Ik ben nog aan het prutsen met het lichter maken van de videobeelden, maar dat wil nog niet erg lukken .. grr..
« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:23:32 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #26 Gepost op: 11-05-2003, 12:26:33 »
En dan zal deze onthoofde figuur de mol wel zijn :) Ik zal even nazoeken wie er bij dit paardje in de box stond ( als ik het vinden kan.. )
Chandrika lijkt het me in ieder geval Niet,, die's niet groot genoeg.. Dan toch RON :) ??







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:27:52 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #27 Gepost op: 11-05-2003, 12:27:34 »
Ik zie dus echt 2 mensen  :-\

En zoals ik vannacht al schreef: ik ben dus (ik ben meeeega-gek!) die band gaan kijken. EN met het schoonmaken van de stallen had Elise dus een muts op  :-\







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:29:04 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #28 Gepost op: 11-05-2003, 12:32:26 »
Ho, dr zit geen plaatje bij mijn laatste berichtje  ;D

Edit : even een scheidingslijntje aangebracht tussen Paard en Mol .. ehm.. dat editen wil niet bij een plaatje.. post wel hieronder.. ( pff, chaoot!)
« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:34:29 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #29 Gepost op: 11-05-2003, 12:35:26 »
Tadaa..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #30 Gepost op: 11-05-2003, 12:36:58 »
Het ziet er interessant uit, maar ik blijf sceptisch. Het filmpje is zeker de moeite waard, maar het is niet uit te sluiten dat het gemonteerd is. De overgangen van "la taupe" naar "26" en van "26" naar de stal zijn erg vluchtig. Het is niet onmogelijk om dit met videobewerkingsprogramma aan elkaar te monteren. D.w.z. dat er mogelijk zelfgemaakte beelden en beelden van WIDM gebruikt zijn. Al blijft het een twijfelgeval.

Het lijkt mij overigens ook fantastisch om een heel forum op het verkeerde been te zetten door zelf aanwijzingen te maken. Slecht heh  :P







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:37:52 door Anonymol2 »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #31 Gepost op: 11-05-2003, 12:37:07 »
Wat is M en wat is P?

Je eerste screenshot met die iemand met die groene dinges is het duidelijkst. Daar staat gewoon iemand.

Met die laatste 2 weet ik echt niet wat je nu ziet en bedoelt :P







Ma how, zeg!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #32 Gepost op: 11-05-2003, 12:41:16 »
Bedankt voor 't maken van de screenshots highwaykind!

't zal wel aan mij liggen, maar ik zie toch echt nog steeds geen paard. Ik zie alleen 3 foto's die allemaal vrijwel geheel zwart zijn.  :-\








Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #33 Gepost op: 11-05-2003, 12:43:44 »
Stel dat het wel echt is. Dan stel ik nu de vraag wie dit filmpje heeft gemaakt. M.a.w. wie is Bob? Wie heeft dat filmpje online gezet?








Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #34 Gepost op: 11-05-2003, 12:43:57 »
het kan aan mijleggen maar ik zie echt geen mens daar staan nou is t een vrij donker filmpje dus kijk ik het zelf nog wel als het wat donkerder in huis is.  ;D







Wie is de mol ook in 2004!!

Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #35 Gepost op: 11-05-2003, 12:45:23 »
het kan aan mijleggen maar ik zie echt geen mens daar staan nou is t een vrij donker filmpje dus kijk ik het zelf nog wel als het wat donkerder in huis is.  ;D

Links van het paard zie ik niemand staan. Ik heb het filmpje zo helder mogelijk afgespeeld, maar het is leeg in de stal (ja behalve een paard),








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #36 Gepost op: 11-05-2003, 12:57:34 »
't zal wel aan mij liggen, maar ik zie toch echt nog steeds geen paard. Ik zie alleen 3 foto's die allemaal vrijwel geheel zwart zijn.  :-\

Highwaykind, ik heb ff je shot gepikt om Han13 het paard te laten zien :)

Achter het paard in het rondje staat iemand. (En ik zelf denk nog iemand (niet op dit shot) te zien die voorovergebogen onder het paard staat)
« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:59:08 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #37 Gepost op: 11-05-2003, 13:04:41 »
Op het paard zit ook nog een zwarte vlek, waar ik een hand in zie.








Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #38 Gepost op: 11-05-2003, 13:06:50 »
Interessant!

Zoekmachines als Google indexeren regelmatig alle pagina's op het internet. Maar als je opeens je pagina verandert indexeert Google niet meteen je nieuwe pagina.
Als je zoekt op het adres van de link van het filmpje verschijnt bij Google de cache van de site. Vroeger stond hier een gelekte commercial van Centraal Beheer. Staat er nu weer wat gelekts of is het home-made?

Stukje van de site zoals die vroeger was te zien:
------------------------------------------------
Butt-shot moet blijven!

Afgelopen weekend bleek de nieuwe commercial van Centraal Beheer op een onbeveiligde pagina van het reclameburo te vinden. Daar (http://www.resultddb.nl/centraalbeheer123) is ie inmiddels weer verwijderd. Maar ik heb 'm nog!! Haha. Lees vooral ook de begeleidende brief van Herberth (met 'th') aan Rob.









« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 13:21:20 door Anonymol2 »

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #39 Gepost op: 11-05-2003, 13:15:39 »
ik zie echt geen mens in die stal hoor, alleen het paard. dat blauwe en groene zijn 2 losse dingen, zal eens zien of ik een mooi plaatje ervan kan maken


edit: ik krijg het niet in paint, alles lukt, maar als ik em opsla dan verdwijnt alles ??? (ik laat het maar over aan de experts ;))







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 13:24:37 door jokivin »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje