Auteur Topic: Filmpje Ferdi op widm.nl  (gelezen 6249 keer)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje Ferdi op widm.nl
« Gepost op: 11-05-2003, 01:01:29 »
Hij geeft antwoord op prangende vragen zoals 'wat gaf je aan Ron?' (zakgeld dus) en 'wist je echt niet meer wat je als geheime wens had opgegeven?'







Ma how, zeg!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #1 Gepost op: 11-05-2003, 11:16:15 »
Ik snap jou niet helemaal Wat wil je hier mee duidelijk maken? ??? ??? ??? ???








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #2 Gepost op: 11-05-2003, 11:29:27 »
Kan iemand misschien even een link naar het filmpje geven? Misschien werkt dat wel. (De site doet het bij mij namelijk niet sinds donderdag of zo). :)








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #3 Gepost op: 11-05-2003, 12:16:28 »
Ik snap mezelf prima ;). Er is elke week een filmpje op widm.nl van de afvaller van de vorige week aan wie vragen gesteld kunnen worden. je kan het vinden onder de chat-knop aldaar.

De site doet het prima hier, wat lastig dat ie het zo slecht doet voor sommigen  :-\.

Dit is een link naar het filmpje, ik hoop dat ie het dan wel doet :).

mms://media.omroep.nl/avro/mol2003/ferdibeantwoordbb.wmv









« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:19:09 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #4 Gepost op: 11-05-2003, 13:52:29 »
Bedankt, Tink! Het filmpje werkt! :D








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #5 Gepost op: 11-05-2003, 15:33:20 »
Leuke bril man! Staat hem errug goed... :-*







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #6 Gepost op: 12-05-2003, 15:29:58 »
Zoveel reacties als Ferdi met zijn intrede in de mol opriep, zo weinig doet hij dat nu.

mooie zin Pino, echt knap gedaan!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #7 Gepost op: 12-05-2003, 20:14:51 »
Oké dan, dingen die mij opvielen in zijn antwoorden op de vragen van kijkers:

- Een bril? Had hij die niet nodig in de serie?
- Hij had zich ingeschreven voor de mol na één aflevering, per ongeluk ook nog omdat zijn tennissen in het water viel, te hebben gezien waarin een oproep werd gedaan voor nieuwe kandidaten. ??? Na één aflevering ga je je aanmelden? Dan weet je niet eens hoe het spel werkt.
- Hij zegt: "ik heb niet meegedaan voor het geld." Dus én hij was geen wieisdemol-fan, én hij speelt niet mee voor het geld. Waar dan wel voor, vraag je je af.
- Over de lintjesopdracht zegt hij: "Ik was ongeveer halfweg op de route en realiseerde me opeens dat het weleens helemaal mis kon gaan. Ik weet niet zo goed waar dat voorgevoel vandaan kwam, maar uiteindelijk kreeg ik gelijk." Ondanks dat, vond hij het de leukste opdracht. Vreemd, zo'n voorgevoel. Waarom neem je dan zoveel lintjes mee?
- De opdracht met de kettingen vond hij het minst leuk, want die was niet erg moeilijk. "Maar voor mij uiteindelijk wel," zegt ie er lachend achteraan. ??? Hij vond hem niet erg moeilijk maar wel voor hemzelf? ???
- Waarom hij met de slipopdracht niet voor dubbel ging: "Nou, om het je eerlijk te zeggen, ik heb al zoveel geld verspild, ik wou het deze keer maar een keer niet doen." ??? Waarom verspilde hij zoveel geld dan? Perongeluk of expres?
- Vond hij het erg om eruit te gaan? Antwoord: "De keerzijde is dat je helemaal jezelf kan zijn en niet continu moet denken en je af moet vragen wat mensen om je heen bedoelen en wat ze nu precies met je van plan zijn." Maar waarom kon hij niet zichzelf zijn? Iets te overtuigend de hulpmol gespeeld?

Verder leek het alsof hij af en toe voorlas van iets naast de camera.

Het klopt helemaal van geen kant met Ferdi.  



 







« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 11:17:50 door elisabeth »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #8 Gepost op: 12-05-2003, 20:49:44 »
- Waarom hij met de slipopdracht niet voor dubbel ging: "Nou, om het je eerlijk te zeggen, ik heb al zoveel geld verspild, ik wou het deze keer maar een keer niet doen." ??? Waarom verspilde hij zoveel geld dan? Perongeluk of expres?
 

Ik denk dat dat te maken heeft met de zeilopdracht (waar hij met Ron voor 'dubbel of niks' ging) en met de al eerder genoemde lintjesopdracht (zo'n 2000 euro foetsie). Maar het is en blijft een vreemde jongen die Ferdi ;)








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #9 Gepost op: 12-05-2003, 20:55:16 »
- Vond hij het erg om eruit te gaan? Antwoord: "De keerzijde is dat je helemaal jezelf kan zijn en niet continu moet denken en je af moet vragen wat mensen om je heen bedoelen en wat ze nu precies met je van plan zijn."

Hij bedoelde volgens mij dat hij in Canada geleefd werd en dat het wel weer eens prettig is om je eigen beslissingen te nemen.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #10 Gepost op: 13-05-2003, 13:02:25 »

- Een bril? Had hij die niet nodig in de serie?


Lenzen?







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #11 Gepost op: 13-05-2003, 14:55:14 »
- De opdracht met de kettingen vond hij het minst leuk, want die was niet erg moeilijk. "Maar voor mij uiteindelijk wel," zegt ie er lachend achteraan. ??? Hij vond hem niet erg moeilijk maar wel voor hemzelf? ???
Niet erg moeilijk maar Ferdi kon niet op zijn droomwens komen vandaar dat het uiteindelijk voor hem dus wel moeilijk was. En aangezien er zoveel ophef is geweest over die droomwens, moet hij er om lachen... Op zich niet zo vreemd dus.







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #12 Gepost op: 13-05-2003, 15:33:53 »
Niet erg moeilijk maar Ferdi kon niet op zijn droomwens komen vandaar dat het uiteindelijk voor hem dus wel moeilijk was. En aangezien er zoveel ophef is geweest over die droomwens, moet hij er om lachen... Op zich niet zo vreemd dus.

Over die droomwens die hij niet meer wist, verklaart hij dat de vragenlijst zo lang was geweest dat het even duurde voordat het kwartje viel. Want tja, "wens" of "droomwens", hij wist het even niet meer. Waar blijft zijn goede geheugen? Waarom staat dat in zijn beschrijving? Slaat toch nergens op? Z'n geheugen liet hem ook al in de steek bij de test, zo vind hij zelf.







« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 16:13:36 door elisabeth »

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #13 Gepost op: 13-05-2003, 15:38:24 »
Maar het aller aller alleridiootste aan hem is toch wel dat volgens hem Chandrika de mol is omdat die zoveel kleding mee heeft.

Een ...... redeneert nog beter.







« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 15:42:33 door elisabeth »

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #14 Gepost op: 13-05-2003, 16:51:37 »
Ik wil heel even reageren op het feit dat er hier vrij negatief wordt gedaan over Ferdi... ik vind dat eigenlijk niet zo gepast want er worden conclusies getrokken uit fragmenten uit een TV-programma. Wat zegt zoiets nou over een persoon? Je ziet dit ook gebeuren bij programma`s als bijvoorbeeld BB of Idols, mensen hebben meteen een oordeel klaar over iemand terwijl een programma niets zegt over hoe die mensen in werkelijkheid zijn. Denk aan montage (een ruzie uitzenden bijvoorbeeld maar niet de aanleiding laten zien schept meteen een verkeerd beeld!), etcetc. Laten we hier dus mee ophouden want dit is niet leuk voor de betreffende persoon (of personen).

Okay, dat was het  :D








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #15 Gepost op: 13-05-2003, 17:03:03 »
Helemaal mee eens :)









Ma how, zeg!

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #16 Gepost op: 13-05-2003, 17:09:09 »
Ik wil heel even reageren op het feit dat er hier vrij negatief wordt gedaan over Ferdi... ik vind dat eigenlijk niet zo gepast <knip>

Way to go Nouky!  :D








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #17 Gepost op: 13-05-2003, 19:33:49 »
Ik wil heel even reageren op het feit dat er hier vrij negatief wordt gedaan over Ferdi... ik vind dat eigenlijk niet zo gepast
Goed gezegd







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Filmpje Ferdi op widm.nl
« Reactie #18 Gepost op: 13-05-2003, 19:35:44 »
Oké dan, dingen die mij opvielen in zijn antwoorden op de vragen van kijkers:

- Een bril? Had hij die niet nodig in de serie?
- Hij had zich ingeschreven voor de mol na één aflevering, per ongeluk ook nog omdat zijn tennissen in het water viel, te hebben gezien waarin een oproep werd gedaan voor nieuwe kandidaten. ??? Na één aflevering ga je je aanmelden? Dan weet je niet eens hoe het spel werkt.
- Hij zegt: "ik heb niet meegedaan voor het geld." Dus én hij was geen wieisdemol-fan, én hij speelt niet mee voor het geld. Waar dan wel voor, vraag je je af.
- Over de lintjesopdracht zegt hij: "Ik was ongeveer halfweg op de route en realiseerde me opeens dat het weleens helemaal mis kon gaan. Ik weet niet zo goed waar dat voorgevoel vandaan kwam, maar uiteindelijk kreeg ik gelijk." Ondanks dat, vond hij het de leukste opdracht. Vreemd, zo'n voorgevoel. Waarom neem je dan zoveel lintjes mee?
- De opdracht met de kettingen vond hij het minst leuk, want die was niet erg moeilijk. "Maar voor mij uiteindelijk wel," zegt ie er lachend achteraan. ??? Hij vond hem niet erg moeilijk maar wel voor hemzelf? ???
- Waarom hij met de slipopdracht niet voor dubbel ging: "Nou, om het je eerlijk te zeggen, ik heb al zoveel geld verspild, ik wou het deze keer maar een keer niet doen." ??? Waarom verspilde hij zoveel geld dan? Perongeluk of expres?
- Vond hij het erg om eruit te gaan? Antwoord: "De keerzijde is dat je helemaal jezelf kan zijn en niet continu moet denken en je af moet vragen wat mensen om je heen bedoelen en wat ze nu precies met je van plan zijn." Maar waarom kon hij niet zichzelf zijn? Iets te overtuigend de hulpmol gespeeld?

Verder leek het alsof hij af en toe voorlas van iets naast de camera.

Het klopt helemaal van geen kant met Ferdi.  



 

Ik snap niet waarom je je dit allemaal afvraagt..ten eerste is het nergens voor nodig..hijs er toch uit.
Ten tweede, ja is op niets van toepassing dus.







No Milk today???