Auteur Topic: Opgevallen??  (gelezen 2078 keer)

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Opgevallen??
« Gepost op: 11-05-2003, 17:37:31 »
Is het iemand anders hier ook opgevallen, dat elise toen zij alleen was zon "video" recorder kreeg die je ook altijd te zien krijgt als de mol aan het begin van iedere aflevering zijn hints krijgt?

Elise wist niet eens hoe het bandje er in moet elise is dus denk k niet de mol!!!

Ja ik dacht ik zeg het maar. Het kan natuurlijk gespeeld zijn maar ze zat echt zo te kijken van huh  ???  Iemand nog andere hints?







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Opgevallen??
« Reactie #1 Gepost op: 11-05-2003, 17:49:32 »
Nou nee hoor, Elise kan goed toneelspelen en onnozel kijken heb ik gemerkt, dus zo gemakkelijk kan die redenatie niet zijn.
Stel dat ze dat ding met gemak bediende hoeft ze ook niet de mol te zijn, misschien heeft ze zelfs zon ding of heeft ze het al eerder, buiten serie om, gebruikt.
Dit kun je denk ik beter in het afl 9 topic neerzetten, maar volgens mij zie je spoken  ::) ;)







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opgevallen??
« Reactie #2 Gepost op: 11-05-2003, 18:25:21 »
Alle hints over Elise kunnen beter gepost worden in 't topic Elise is (niet) de mol!. Zo houden we 't forum 'n beetje meer overzichtelijk.  :)

Ik sluit dit topic.