Auteur Topic: Ron versus Elise  (gelezen 11146 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ron versus Elise
« Gepost op: 16-05-2003, 10:03:28 »
Omdat de meeste van het forum twijfelen over deze 2  en ik dus ook... dacht ik dat het misschien handig is om een en ander op een rijtje te zetten.

Dit had ik al gedaan na aflevering 6, toen een Chandrika stemmer afviel. In het kort heb ik toen onderstaande samenvatting gemaakt. Ik kom er nog steeds niet uit... misschien samen?

Ron versus Elise (en hoe vaak chandrika bij "mol" ivm succes chandrika stemmers, wat Rene deed, maar zie ik niet als mol zie verslag)

Opdracht 1. de weg zoeken..
Elise loopt in het midden geen verdachte zaken
Ron loopt achterin, maar zou wachten op de anderen, maar doet dit niet
Chandrika loopt in midden bij BEIDE. Opdracht slaagt. (Rene loopt achteraan en komt op eigen (wils)kracht binnen)


Opdracht 2. spiegel/grot opdracht
Elise staat bij de spiegeldragers, niet overdreven verdacht
Ron staat bij de spiegeldragers, blijft niet op zijn plaats staan, vind andere weg.
Chandrika spiegeldrager bij BEIDE. Opdracht mislukt. (Rene fietst, geen echte molkans)

Afl. 2
Opdracht 1. Geografie/titanic opdracht
Ron moet vragen beantwoorden, laat het werk aan Ferdi over, niet actief, komt wel op DiCaprio (terwijl hij geen namen kan onthouden).Vergokt het geld.
Elise zit op de boot en niet duidelijk of ze aan het mollen is, ze helpt eerder om tot de juiste leeftijd te komen.
Chandrika zit bij: ELISE. Opdracht mislukt. (Rene noemt 28, niet verdacht verder)

Opdracht 2. Bagage opdracht
Ron vind 2 koffers en de laatste niet, laat Chandrika en Astrid alleen (want hij vertrouwd ze toch wel, hoe kan hij dat weten?) Opdracht mislukt gedeeltelijk.
Chandrika bij RON.

Opdracht 3. Openen cijfersloten
Elise doet actief mee en komt op het idee dat de laatste vragen wel eens bij de afwezige mensen kunnen horen. Opdracht mislukt
(Rene niet opvallend aanwezig)

Dillema afkopen executie:
Elise zegt gelijk: doen we
Chandrika en Ron stemmen ook voor het het afkopen. Rene niet(wederom onmols).

Aflevering 3
Opdracht 1. Lintjes opdracht
Elise komt binnen met maar 5 lintjes, maar heeft het wel gevonden. Ondanks dat: Ron 20 lintjes weg neemt en niet binnen komt. Bouwwerkjes van Ferdi zijn veranderd.
Chandrika zit bij BEIDE. Opdracht mislukt (Rene doet het goed, de hut wordt gevonden)

Opdracht 2. Boodschappen
n.v.t. in dit overzicht

Opdracht 3. Brug springen
Elise wil wel graag maar gaat niet. Ron springt wel heeft vrijstelling en wint voor de pot.
Chandrika springt net als RON en net als Rene

Aflevering 4.
Opdracht 1. Lumberjack
Ron wint (!) van een lumberjack, Ron is als een na laatste (gunstig indien mol) aan de beurt. Ander punt, bij een geslaagde gok van de anderen extra verlies voor de pot. (net zoiets als bij de opdracht van George op het water vorig jaar, door uit te blinken gaat er juist extra geld uit de pot)
Elise niet tegen Lumberjack maar moet raden, ze wil het geld vergokken en graag een vrijstelling hebben.
Chandrika met RON bij het lumberjacken (maar verliest wel). Rene verliest van een niet-lumberjack (geen molse positie).
Opdracht mislukt, geld uit de pot

Opdracht 2. Boom vinden
Elise wil gelijk voor het hoogste bedrag spelen, de groep gaat mee.
Beide niet echt actief verder. Chandrika zit ook bij beide en is ook niet echt actief. Opdracht lukt vooral te danken aan RENE

Aflevering 5
Opdracht 1. Kokers/zoek de route
Ron mist koker (samen met Rene, die hem uiteindelijk wel vind)
Elise doet actief mee met het beantwoorden van vragen, behalve dat ze de kerk inlopen terwijl Patricia naar info balie gaat.
Chandrika is bij Elise. Opdracht slaagt. (maar geld kwijt aan Astrid)

Opdracht 2 slaapplaats/linedance
Ron wil niet meedoen
Elise regelt de slaapplaats (rene is niet actief)
Chandrika is bij RON. Opdracht slaagt

Opdracht 3 Ik ga op reis spel
Elise noemt moeilijke voorwerpen, krijgt molkans, maar levert belminuten niet in. Rene is niet verdacht.
Chandrika is bij RON. Opdracht mislukt.


Aflevering 6
Opdracht 1. Eiland/boot opdracht
Ron vind de boot, nadat alle hints zijn gekocht. Opdracht slaagt daardoor wel, maar het bedrag wat er gewonnen wordt is even hoog als het verloren bedrag met het kopen van de hints.
Chandrika is bij RON

Opdracht 2. Was/kook opdracht.
Elise leest langzaam de hints voor, zoek slecht naar enveloppe. Rene vind enveloppe snel.

Opdracht 3 Paintball
Elise laat zich afschieten. Rene doet erg zijn best.
Ron buiten de groep in heli, kiest voor vrijstelling. Opdracht mislukt.
Chandrika is bij Elise. Opdracht mislukt

HIER VALT EEN CHANDRIKA STEMMER AF!









Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #1 Gepost op: 16-05-2003, 10:16:43 »
fantastisch lijstje al vraag je het mij!

Aflevering 4.
Opdracht 1. Lumberjack
Elise niet tegen Lumberjack maar moet raden, ze wil het geld vergokken en graag een vrijstelling hebben.

Misschien het vermelden waard dat Elise had kunnen mollen, wanneer ze vooraf de juiste uitslag had geweten. (Buiten is het donker dus de dag is al voorbij) Ze gaf ook een vrijstelling op die ze dan niet nodig had (als ze de mol is)







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron versus Elise
« Reactie #2 Gepost op: 16-05-2003, 11:01:03 »
In minstens 2 afleveringen (oa afl 2 en 7) werkt Ron samen met Chandrika aan een opdracht.
Bij de laaste is volgens mij duidelijk te merken dat Ron Chandrika aan het polsen is terwijl ze bezig zijn met de juiste Foto's bij het gedrag teplaatsen.

1.) Doet Ron dit om afteleiden en te vertragen als Mol (2.) omdat hij de Mol niet is en Chandrika uit wil horen om dat hij meschien denkt dat zij het niet is maar daar een bevesteing van wil hebben op deze manier.
3.) Chandrika zo benaderen als Mol zijnde om haar van haar Ron is de Mol gedachten aftebrengen.

Elise:
Waarom de eerste weken heel rustig afwachten en als Astrid weg is dan opeens actief en blij bezig.

A. Ze is blij omdat ze eindelijk echt het Mol gevoel heeft.
B. Astrid verdacht haar en ze is blij dat ze weg is.
C. Ze begint als Kanidaat het plezier van het spel te krijgen.
D. Nadat Astrid is vertrokken,weet ze zeker wie de Mol is.

Ook neemt ze vaak net als Ron de laaste paar weken de leiding.
Dit kan ook komen omdat ze met minder mensen waren.

Ron/Elise Bij DE Bus:

Zij probeert altijd over de andwoorden te discuseren en Ron typte maar gewoon,geloofde alles wat ze zij.

Meschien verdenkt hij Elise niet of is de Mol zelf.







« Laatst bewerkt op: 16-05-2003, 11:22:56 door Pierce Brosnan »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Ron versus Elise
« Reactie #3 Gepost op: 16-05-2003, 11:08:37 »
Tsja, goed lijstje inderdaad. Mijn twijfel is ook tussen die twee, alhoewel ik Chandrika ook nog niet afschrijf als mol.

Elise is (in mijn ogen) vooral verdacht vanwege het volgende:

- het willen "kopen" van de vrijstelling bij verwen/lumberjack opdracht
- het noemen van de meest onmogelijke voorwerpen bij het "ik ga op reis en ik neem mee" spel
- het fout uitvoeren van de slipproef met de auto (terwijl de test uitvoering perfect was)
- het vaag doen over 17 of 21 bij de monitoren
- de vrijstelling van de laatste aflevering, die de groep weer 10.000 euro kost

Ron is (in mijn ogen) vooral verdacht vanwege het volgende:
- het slecht opzoeken van de titanic vragen, verkeerde kant oplopen op het kerkhof, 5000 euro vergokken
- het voorbij lopen van de blokhut en nooit meer terugkomen
- de vrijstelling in de helicopter die de groep 10.000 euro kost
- het vinden van de boot op het eiland, meteen nadat er geen geld meer te winnen valt (terwijl patricia daar al had gekeken).
- het zogenaamd niet kunnen liegen waardoor Chandrika moet vertellen dat ze heeft ge-ijshockied.

Verder zijn er voor beiden nog een aantal kleine dingetjes te noemen.  Toch ga ik voor Ron, en als ik er over nadenk komt dat denk ik omdat Elise op andere momenten juist onmols overkomt. Ron minder. Misschien ook omdat ik voor Ron meer kleine dingetjes zou kunnen noemen dan voor Elise (maar komt misschien omdat ik inmiddels niet meer objectief ben).

Wie het ook is, het is knap gespeeld!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron versus Elise
« Reactie #4 Gepost op: 16-05-2003, 13:08:16 »
Een ding wat met erg opvalt is dat Ron en Chandrika vaak dezelfde opdrachten doen als de groep wordt gesplitst en dat Elise dan vaak in de andere groep zit.

Ron en Chandrika: bagage, lumberjack, linedancing, op eiland, spullen zoeken, karakter(definitie). Tegenopdrachten van Elise: sloten, verwendag, slaapplaats, wassen/koken, spullen noemen, autostunt + karakter(raden).

Maar wat zegt dit over de mol en met name over Ron of Elise. ALS Ron de mol is, dan is Elise in een (zeer) nadelige situatie (vgl. Iedereen gelijke kansen-theorie van Gotcha). Idem voor Elise als Chandrika de mol mocht zijn. ALS Elise de mol is zijn ze beide min of meer in gelijke situatie, in ieder geval niet zo'n groot verschil als met R-C.

Maar moeten we Chandrika wel uitsluiten? Ze is heel onopvallend; ook op de fora. En toch zie ik van die subtiele dingen, waarvan ik me afvraag of dat nou niet mols is.


Aflevering 7
Karaker: Elise corrigeert een goed (eigenlijk bedoeld!) antwoord mede door steun van Ferdi. Opdracht mislukt.

Autostunt: Als gezegd opvallend dat alleen Elise hierbij is, maar ze levert geen bijdrage door het mislukken van haar stunt. Overigens stelde ze eerst voor dat zij als derde zou gaan rijden, waardoor ze de dubbel of niets vraag zou hebben gehad (is niet doorgegaan door Ferdi's tegenvoorstel). 2000 vd maximale 6000 gewonnen

Metro: Mogelijke mollenstreken: de half 6 van Ron, dit doorgeven aan anderen door Elise, toch op tijd zijn van Chandrika (en dus met George praten). Maar een detail is de bagage van George, die eerder bij de balie weg is, maar later op de kamer komt. Opdracht mislukt.

Kokercontrole: Chandrika heeft 'm bij haar; Ron en Elise niet. Maar wat is de mollenstreek: de kosten voor de pot (1000 voor de mol) of de koker wel bij je hebben, omdat je "kandidaat speelt" conform de opdracht van de mol? Kosten totaal 3000

Aflevering 8

Liedjes zingen: Elise heeft voortouw en daarmee een groot deel van de regie. Geen 3000 gewonnen

Boerderij: Tijdrekken van Ron valt op. Minder opvallend zijn het besturen van de traktor door Elise (mss contradictie met autostunt) en de beslissing van Chandrika dat Rene maar paard moest rijden, terwijl Elise en zijzelf wel paard kunnen rijden. 2500 gewonnen

Grain Elevators: Onduidelijkheid over de antwoorden die van Chandrika en Elise moeten komen. Opvallend is de wijziging van Ron in het aantal treden (Ferdi ook), maar wat direct werd gecompenseerd door Chandrika tot het goede antwoord. Elise's 1e antwoord blijkt fout. Maar instructie aan de mol maakt niet duidelijk of dit mols is. 4000 van 5000 gewonnen.

Zangopdracht: Alle 5 halen hun opdracht. Opvallend is Elise's keuze dat nite zo voor de hand ligt, maar of dat iets van de mol prijs geeft? 1250 Euro voor de pot.

Aflevering 9

Raadsels in de bus:
Er gaat nogal wat fout. Chandrika en René zijn behoorlijk passief, zodat een fout antwoord al snel als mols wordt beoordeeld. 19 ipv 20 negens (Ron) en sturen ipv rustig (Elise). Belangrijk is snel goede antwoorden te vinden. Het was beter geweest om de opdrachten te scannen op snelle resultaten, maar dat is niet gebeurt. 1e antwoord fout, 2e wel goed en komt van Ron. Antwoord op de laatste, beslissende vraag komt van Ron. Mij is opgevallen dat als Chandrika al mee doet, denkt oid ze een fout antwoord support. Omdat ze nu de pot met 400 uitbreiden zou het laatste antwoord 2400 hebben gekost als het fout was.

Autopuzzel:
Chaotisch. Chandrika is de gehele tijd bij de monitor gebleven, maar wat haar bijdrage was? Ron claimt dat hij nooit veel zicht heeft gehad op de monitor, maar een foto lijkt het tegendeel te bewijzen. En waarom was René zo pissig op Elise?
Moeilijk om mogelijke mollenstreken te ontdekken. Iemand anders?

Liegen of niet:
Verdacht is de procedure rond het loten (Elise), omdat Elise als enige te zien krijgt wat er op het briefje stond. Als Ron de mol is, snijdt het zeggen dat ie niet kan liegen aan twee kanten. Zet de andere (enigszins) op het verkeerde been en hij heeft de controle over hoe moeilijk Elise het kan krijgen om de waarheid te bepalen, wat nadelig is voor de pot. Chandrika geeft (evenals René) weinig tegengas, wat opvallend is ALS Ron de mol is. Door Ron slecht te laten moet Elise nog uit Rene en Chandrika kiezen ipv. de mol vertelt de waarheid.

Het tijdstip nadert... Het "rien ne va plus" en "place your bets" kun je in de verte al horen aankomen.......








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron versus Elise
« Reactie #5 Gepost op: 16-05-2003, 13:31:51 »
Nog een waarschijnlijkheid:

Rene moest naar huis en dat is slechts logisch wanneer
- Elise de mol is, Chandrika en Ron, net als Rene, op haar hebben gestemd en Rene was de slechtste of langzaamste
of
- Ron de mol is

Daarbij ga ik er vanuit dat Rene zeker op Elise heeft gestemd en dat Chandrika niet de mol is omdat Ferdi naar huis moest.

Wat is dan het meest waarschijnlijk?








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #6 Gepost op: 16-05-2003, 13:35:35 »
Ik vermoed dat men heeft lopen knippen in het filmpje van Chandrika. Ze zij op het eind iets van 'volgens mij was het een mollestreek' en die uitspraak had ik al eens eerder gehoord. Ik vermoed dus dat ze allemaal (heel goed!  ;D) op Elise hebben gestemd en dat René de test van hun 3 het slechtst gemaakt heeft.








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #7 Gepost op: 16-05-2003, 13:49:03 »
Even iets dat mij te binnen schiet en nog niet (naar mijn weten) als zodanig benoemd: Chandrika heeft geen rijbewijs en kon derhalve niet aan de slipopdracht deelnemen, niet op de tractor rijden (nou ja eventueel wel, maar dat zou tijd nemen) en met de parkeeropdracht slechts de monitor bekijken.







« Laatst bewerkt op: 16-05-2003, 13:49:22 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Ron versus Elise
« Reactie #8 Gepost op: 16-05-2003, 14:28:38 »
Ik vermoed dat men heeft lopen knippen in het filmpje van Chandrika. Ze zij op het eind iets van 'volgens mij was het een mollestreek' en die uitspraak had ik al eens eerder gehoord. Ik vermoed dus dat ze allemaal (heel goed!  ;D) op Elise hebben gestemd en dat René de test van hun 3 het slechtst gemaakt heeft.

Zou kunnen. Het zou ook kunnen dat hij wel degelijk het meest wist over Elise, maar dat hij toch is afgevallen, omdat Elise de mol niet is...

m.a.w. het zegt nog niets...
Jammer dat we geen biecht hebben van Elise deze week....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Ron versus Elise
« Reactie #9 Gepost op: 16-05-2003, 19:35:49 »
Ik vermoed dat men heeft lopen knippen in het filmpje van Chandrika. Ze zij op het eind iets van 'volgens mij was het een mollestreek' en die uitspraak had ik al eens eerder gehoord. Ik vermoed dus dat ze allemaal (heel goed!  ;D) op Elise hebben gestemd en dat René de test van hun 3 het slechtst gemaakt heeft.

Dat zou ik heel flauw vinden, als ze de mol zo krampachtig verborgen willen houden dat ze zelfs daarin hevig gaan knippen. Dan kan je gewoon echt echt echt nergens meer vanuitgaan en dan moet je bijna blind gokken.







No Milk today???

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #10 Gepost op: 16-05-2003, 21:29:14 »
Citaat
Een ding wat met erg opvalt is dat Ron en Chandrika vaak dezelfde opdrachten doen als de groep wordt gesplitst en dat Elise dan vaak in de andere groep zit.

Ron en Chandrika: bagage, lumberjack, linedancing, op eiland, spullen zoeken, karakter(definitie). Tegenopdrachten van Elise: sloten, verwendag, slaapplaats, wassen/koken, spullen noemen, autostunt + karakter(raden).

Bedankt allereerst voor de aanvulling vanaf afl. 7 Mij viel hetzelfde op als bovenstaande quote. En dan ook dat daar waar Elise dus van de combinatie Ron/Chandrika weg is (afl.5 en afl.6 en later afl. 7 en 8), de Chandrika stemmer afvalt en een Rene/Elise stemmer doorgaat. Ik ga ervan uit dat een groot gedeelte van de vragen gaan over wat de mol die afgelopen dagen gedaan heeft. Wanneer je dan kijkt naar afl 5 en 6 (waar de test in afl 6 over ging, afl 5 was Astrid immers weg) en je voorstelt dat Ron de mol is, iemand die Chandrika stemt heeft dan volgens mij meer kans om door te gaan dan iemand die Elise of Rene stemt. Hetzelfde gebeurt aan het einde van afl. 8 waar Ferdi afvalt.
Wat ReneB dus ook al zei, Chandrika doet vaker hetzelfde als Ron, dan dat Elise dat doen. Zeker de laatste afleveringen...
Begrijpt iemand wat ik bedoel... en zo ja, kun je dan voorzichtig stellen dat eigenlijk door op Chandrika te stemmen je zou verwachten, als Ron de mol is, die eerder doorgaat dan iemand die op Elise stemt?
Als Elise de mol is, dan kloppen de afvallers wel... euh, dacht ik...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron versus Elise
« Reactie #11 Gepost op: 17-05-2003, 02:45:13 »
Metro: Mogelijke mollenstreken: de half 6 van Ron, dit doorgeven aan anderen door Elise, toch op tijd zijn van Chandrika (en dus met George praten). Maar een detail is de bagage van George, die eerder bij de balie weg is, maar later op de kamer komt. Opdracht mislukt.

Aanvulling.

Is het draaien van de andere nummers als op het lijstje een mollenstreek. Op zich geloofde ik dit wel, maar feit is dat het geen consequenties voor het volbrengen van de opdracht had en dus geen gevaar voor het slagen van de opdracht met zich mee bracht. Dus ondanks dat Ron afweek van zijn opdracht ligt het niet voor de hand hierin een mollenstreek te zien.

Iets soortgelijks geldt voor de half 6. Een mol zal zijn streken onder een dekmantel uitvoeren: de beruchte camouflage. Bijv. het neerschieten van Elise kwalificeert zich als mollenstreek om twee redenen: 1) het effect op de pot i.c. geen 10.000 euri, en 2) het excuus: ik ging voor de vrijstelling.
Het opvallende is met het half 6 verhaal dat de camouflage ontbreekt. En dat zou een mol alleen in hoge nood doen.

Mijn conclusie is derhalve dat het gedrag van Ron eerder rebels als mols is.







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Ron versus Elise
« Reactie #12 Gepost op: 17-05-2003, 03:10:58 »
Aanvulling: Ron zegt absoluut niet te kunnen liegen en gaat vervolgens liegen (terwijl de waarheid vertellen hem minder verdacht had kunnen maken).

Er zijn zoveel aanwijzingen richting Ron (al vanaf halverwege) het kan bijna niet anders dan dat hij de mol is.

Ik kijk pas op wanneer Chandrika de mol blijkt  ;)










Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron versus Elise
« Reactie #13 Gepost op: 17-05-2003, 03:42:57 »
Ik vermoed dat men heeft lopen knippen in het filmpje van Chandrika.

leek me ook....je zou gaan vermoeden dat chandrika zal gaan winnen moest ron de mol blijken te zijn....maar niets is wat het lijkt, bovendien komt dat me niet good uit ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #14 Gepost op: 17-05-2003, 10:43:03 »
Chandrika heeft geen rijbewijs en kon derhalve niet aan de slipopdracht deelnemen, niet op de tractor rijden (nou ja eventueel wel, maar dat zou tijd nemen)
Ik kon ook al trekkerrijden voor ik mijn rijbewijs had (sterker ik heb nog geen rijbewijs, ik ben bezig!) Trekkerrijden is niet zo moeilijk als het lijkt hoor.

Ik vind het ook geen vergelijking met de stuntproef, want gewoon rechtdoor rijden op een trekker en voer halen is niet te vergelijken met stuur geheel omdraaien, gassen, niet op de rem trappen en stuur terugdraaien als je nog maar amper een jaar je rijbewijs hebt.








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Vincent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron versus Elise
« Reactie #15 Gepost op: 17-05-2003, 10:59:32 »
Beetje "off topic", omdat er ook naar vorige series gekeken wordt:

* iedereen is het er blijbaar over eens dat Chandrika niet de mol is.
* voor de makers van De Mol (avro) is het natuurlijk ook een uitdaging er elke serie nog iets mooiers en verrassenders van te maken. Zeker deze laatste keer.
* als je met de vierde serie iets neer wilt zetten, maak je dan voor de derde
achtereenvolgende keer
een mannelijke dertiger tot mol?
* denk het niet!  

Dus als Chandrika het niet is en het is ook geen mannelijke dertiger... :-\








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #16 Gepost op: 17-05-2003, 11:06:57 »
* iedereen is het er blijbaar over eens dat Chandrika niet de mol is.

neehoor  ;D








Re:Ron versus Elise
« Reactie #17 Gepost op: 17-05-2003, 11:10:28 »
Even een aanvulling over chandrika in het bus-spel, nadat ik vrijdag de herhaling keek viel mij op dat alles wat ze zegt fout is. Bij de huisnummers roept ze als eerste tien en gaat daarna snel mee met 19, bij het woorden zoeken, waar elise de goede oplossing heeft, roept ze dat ze toch iets anders denkt, en zo gaat het de hele tijd  door... Is dat ook iemand anders opgevallen???








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #18 Gepost op: 17-05-2003, 11:15:22 »
Even een aanvulling over chandrika in het bus-spel, nadat ik vrijdag de herhaling keek viel mij op dat alles wat ze zegt fout is. Bij de huisnummers roept ze als eerste tien en gaat daarna snel mee met 19, bij het woorden zoeken, waar elise de goede oplossing heeft, roept ze dat ze toch iets anders denkt, en zo gaat het de hele tijd  door... Is dat ook iemand anders opgevallen???
Ja, maar zullen we juist de discussie over Chandrika voortzetten in het topic Chandrika is (niet) de mol? Dit topic gaat juist over Ron en Elise...








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron versus Elise
« Reactie #19 Gepost op: 17-05-2003, 12:26:43 »
Ik kon ook al trekkerrijden voor ik mijn rijbewijs had (sterker ik heb nog geen rijbewijs, ik ben bezig!) Trekkerrijden is niet zo moeilijk als het lijkt hoor.

Ik vind het ook geen vergelijking met de stuntproef, want gewoon rechtdoor rijden op een trekker en voer halen is niet te vergelijken met stuur geheel omdraaien, gassen, niet op de rem trappen en stuur terugdraaien als je nog maar amper een jaar je rijbewijs hebt.

Dopey dat zeg ik toch? ;). Op de tractor eventueel wel, maar als je geen rijbewijs hebt kan niet een slipproef doen en ook zo'n parkeeropdracht lukt dan niet (ervaring ervaring).

Derhalve (en hier gaat het eik om) kon om deze reden Chandrika bv. niet bij Elise zijn bij de slipproef en daarom was zij degene die alsmaar op de monitor moest kijken. Doordat ze niet kan rijden zijn er beperkingen voor Chandrika geweest in de opdrachten.

Sorry Pimwiz, maar ik wou iets aantonen over de combinaties.







« Laatst bewerkt op: 17-05-2003, 12:27:24 door Tink »
Ma how, zeg!