Auteur Topic: MolFanDag  (gelezen 2737 keer)

Offline Blubber

  • Forumlid
MolFanDag
« Gepost op: 25-05-2003, 16:29:10 »
Ik was zelf niet in de gelegenheid om naar de MFD te komen, maar ik ben wel razend benieuwd naar wat de kandi's allemaal te melden hadden.
Hoe zijn ze in het echt?
Hoe zat dat nou met met vertrek van Astrid?
Wie is Jeweetwel? Wie is BOB? Wie is Vader Jacob?
Wie heeft de Awards gewonnen?
Etc.








Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MolFanDag
« Reactie #1 Gepost op: 25-05-2003, 17:05:20 »
Ook ik had geen tijd (ze plannen die examens altijd rond de verkeerde tijd  :() maar ben reuze benieuwd :) vertelvertel :D







Did I make the right mistake...?

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:MolFanDag
« Reactie #2 Gepost op: 25-05-2003, 17:11:28 »
Ik was zelf niet in de gelegenheid om naar de MFD te komen, maar ik ben wel razend benieuwd naar wat de kandi's allemaal te melden hadden.
Hoe zijn ze in het echt?
Hoe zat dat nou met met vertrek van Astrid?
Wie is Jeweetwel? Wie is BOB? Wie is Vader Jacob?
Wie heeft de Awards gewonnen?
Etc.

volgens mij komt er een speciale pagina voor de Mol Fan Dag, of die is er eigenlijk al, bij INTERACTIE --> MolFanDag  ;D Ik neem aan dat alle ins en outs daar komen te staan.







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:MolFanDag
« Reactie #3 Gepost op: 25-05-2003, 20:48:00 »
ik wil t ook weten


ik baal echt dat ik niet kon :(







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MolFanDag
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2003, 21:47:56 »
Ik stel voor om alles over de MFD in 't topic Mol Fan Dag 2003 in de huiskamer te plaatsen. Daar kunnen dan ook de minder serieuze zaken over de bijeenkomst geplaatst worden.

Belangrijke WIDM-zaken, die aan kandi's gevraagd zijn, kunnen 't beste in 't topic geplaatst worden waar 't betreffende onopgeloste mysterie aan de orde was gesteld. (b.v. de kandidatentopics, de afleveringentopics, 't aanwijzingen-topic...)