Auteur Topic: Mol Fan Dag 2003  (gelezen 129827 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #100 Gepost op: 27-05-2003, 10:11:42 »

Als het goed is heeft Annemieke nog foto's van ......... RON :D

JIPPIE!!  ;)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #101 Gepost op: 27-05-2003, 10:33:17 »
hahahaha aafke met haar 'greet' badge LOL ;D

Volgens mij heeft ze constant van badges verwisseld! Want ik heb haar nog met 'Nico' zien rondlopen!  :D








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #102 Gepost op: 27-05-2003, 10:40:42 »
Volgens mij heeft ze constant van badges verwisseld! Want ik heb haar nog met 'Nico' zien rondlopen!  :D
Zou kunnen.

Sorry trouwens RA dat ik zo kort was tegen je toen je de videobanden aan mij gaf maar ik moest opschieten (voor de veiling).







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #103 Gepost op: 27-05-2003, 10:45:14 »
Ook leuk dat Planet heel me site leeggooit!! :(

Maar waar blijven de reacties van Malc. en Comp.????? ??? ???







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #104 Gepost op: 27-05-2003, 10:51:48 »
:o  Hoezo? Heb ik weer eens wat gemist??? ::)
heb jij geen leuke mensen gezien dan?? en bedankt... >:( :P

Nee Dopey bedoelt idd die prijsuitreiking denk ik zo ;) en toen zal je idd al weg zijn geweest... maar het viel wel mee hoor Dopey, we hebben wel gelachen enzow maar iedereen weet dat jij echt absoluut niet de enige bent met zulk soort theorieën! En iedereen vind het ook echt alleen maar leuk om te lezen hoor, je zou juist trots op jezelf moeten zijn dat de enige echte Julien en Ferdi themselves al die posts van jou hebben gelezen en ze zelfs de moeite waard vonden om er een oorkonde voor uit te reiken...! Dat is toch niet niks zou ik zeggen! ;) zo, en nu niet meer schamen he

Foto's van jou en Chandrika en 'RON'?? Owjaaa... nu je het zegt ;). Ik zal hem ff zoeken... Hier is ie! CB ook tevreden ;)?

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #105 Gepost op: 27-05-2003, 10:53:07 »
En daar ben je met Chan...

Arco wat is er met je site gebeurd dan? :o

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #106 Gepost op: 27-05-2003, 10:55:20 »
Sorry dat deze pagina nu wel wat langzaam zal gaan laden  :-X maar ik heb nog wat meer fotootjes... Ik zal nu chronologisch beginnen ;D

Hier de badges... zoals jullie zien lagen afwezigen als Elmar en Doris er ook nog bij... ::) :-\ :-X

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #107 Gepost op: 27-05-2003, 10:55:55 »

Foto's van jou en Chandrika en 'RON'?? Owjaaa... nu je het zegt ;). Ik zal hem ff zoeken... Hier is ie! CB ook tevreden ;)?

 :'( :'( :'( :'(








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #108 Gepost op: 27-05-2003, 10:56:29 »
Hier Harry, die het eigenlijk niet nodig vond dat er een foto van hem werd gemaakt want 'dat hebben jullie vorig jaar toch al gedaan?!' ;D

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #109 Gepost op: 27-05-2003, 10:59:06 »
Irritant zeg dat die datum er zo groot op staat >:(.

René, die bestormd werd door vooral kinderen die handtekeningen wilden ;D, was echt grappig om te zien. Als iemand zei dat hij de leukste kandi was, zei ie: 'Dat heb ik vaker gehoord...!' ;D

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #110 Gepost op: 27-05-2003, 11:00:40 »
Ahhh arme Cora... tsja... :-\

Hier nog een populaire René...

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #111 Gepost op: 27-05-2003, 11:01:00 »
Volgens mij kan ik beter over een half uurtje terugkomen... Je gaat trouwens wel snel hoor Annemieke met die foto's...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #112 Gepost op: 27-05-2003, 11:01:47 »
Eens even zien, wat kwam daarna... Aha, Patries en Julien met een paar van hun kindertjes :).

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #113 Gepost op: 27-05-2003, 11:03:14 »
Zou kunnen.

Sorry trouwens RA dat ik zo kort was tegen je toen je de videobanden aan mij gaf maar ik moest opschieten (voor de veiling).

Haha niet erg hoor, ik zag dat je ergens heen moest, daarom zei ik nog van 'Ik zal je niet te lang ophouden want je was eigenlijk net ergens heen op weg.', maar ik praat te zacht en heb je niet gehoord denk ik.
Ik ben sowieso al geen spraakwaterval, dus als iemand sorry moet zeggen, ben ik het wel. ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #114 Gepost op: 27-05-2003, 11:04:05 »
Wat heb ik toch een rooie hasses :-\  Maar wel een foto mét Ron :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #115 Gepost op: 27-05-2003, 11:04:56 »
Volgens mij kan ik beter over een half uurtje terugkomen... Je gaat trouwens wel snel hoor Annemieke met die foto's...
Jaaa, goedhe. Echt zo handig die bijlagefunctie!! Maar je mag er ook gerust tussendoor posten hoor, dan lijkt het tenminste alsof ik niet op mezelf reageer... ;)

Die kindjes van Patricia en van Julien waren echt zo schattig... Hier een iets meer ingezoomde van deze kandi's...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #116 Gepost op: 27-05-2003, 11:05:48 »
Hier Harry, die het eigenlijk niet nodig vond dat er een foto van hem werd gemaakt want 'dat hebben jullie vorig jaar toch al gedaan?!' ;D
Zei ie tegen mij ook, maar toen zei ik 'Maar ik was er vorig jaar niet bij.  :'( '

En tegen een ander meisje zei ie 'Jij bent vorig jaar al geweest!!'. Dat meisje van:'Maar mijn foto's waren mislukt  :'('

Jaja hij heeft veel mensen laten huilen die Harry. :(
Nee hoor, was maar grapje van hem, want hij zei dat hij het nog steeds leuk vond.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #117 Gepost op: 27-05-2003, 11:08:55 »
Haha niet erg hoor, ik zag dat je ergens heen moest, daarom zei ik nog van 'Ik zal je niet te lang ophouden want je was eigenlijk net ergens heen op weg.', maar ik praat te zacht en heb je niet gehoord denk ik.
Ik ben sowieso al geen spraakwaterval, dus als iemand sorry moet zeggen, ben ik het wel. ;)
Hahaha, nou ja, het was toch al heel rumoerig enzo dus...
Ik ben ook niet echt een prater ofzo hoor. Er waren wel meer mensen die ik voorbij moest lopen trouwens :-\ En ik ben ook een beetje tegen Arco uitgevallen maar dat heb ik altijd als ik druk ben, dan kan ik echt heel kort zijn terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Ik ben eigenlijk wel heel slecht... :o







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #118 Gepost op: 27-05-2003, 11:13:04 »
Hrm die laatste foto was niet zo heel erg mooi gelukt geloof ik :-\.

Kijk dat bedoel ik Robbie en Tijger, goedzo, nu ben ik niet meer de hele tijd op mezelf aant reageren! ;)

Ik ben sowieso al geen spraakwaterval, dus als iemand sorry moet zeggen, ben ik het wel. ;)
Oww begin je weer ::), iedereen is maar sorry aan het zeggen, is toch nergens voor nodig... verlegen mensjes allemaal hier zeg :P

Oja Tijger, valt toch hartstikke mee?! :) Ik vind dat je er erg leuk op staat hoor!

Ok de volgende is een foto van Daan, Ferdi en ik... alleen uhmm die is drie keer gemaakt omdat ik dacht dat de camera haperde en ik Ovide de schuld gaf... :-X :-[ Haha, tsja, nu heb ik toch zelf ook wel een reden om sorry te zeggen ;D. Sorry Ovied ;) hij was dus drie keer wél gemaakt... Ik zal ff de leukste uitzoeken want een btje nutteloos om ze alledrie te posten he... Hmm, ze schelen errug weinig, Ferdi staat iig op alledrie leuk... nou ik hou het op deze. (Let ook op de tweede badge van Sterretje :P)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #119 Gepost op: 27-05-2003, 11:17:32 »
Goh, jullie posten er zelfs wel heel snel tussendoor :o

Hier dan wij met Ron... Die is ook dubbel gemaakt :-[, sorry uhh weet niet wie, Ovide weer, of nie? Naja ik sta zelf een tikkie leuker op die andere, maar Ron staat veel leuker op deze dusja...