Auteur Topic: Mol Fan Dag 2003  (gelezen 129319 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #40 Gepost op: 26-05-2003, 14:04:20 »
arco ze zijn echt geweldig!! je bent een goede fotograaf hoor (en ik heb er verstand van ;) )








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #41 Gepost op: 26-05-2003, 14:14:22 »
Leuke foto's inderdaad!
Blij dat ik niet mee gaan eten ben, want ik ben nogal een pitser, zoals ze dat hier zeggen. Ik lust bijna niks en zou daar weer goed beschaamd zitten kijken.  :-[








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #42 Gepost op: 26-05-2003, 14:21:56 »
arco ze zijn echt geweldig!! je bent een goede fotograaf hoor (en ik heb er verstand van ;) )

Dank U, Dank U, Dank U, Dank U, Dank U!! :)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #43 Gepost op: 26-05-2003, 14:26:33 »
ik wilde ook komen!!! maar gvd kon niet. Wel hele gave foto's en nu hebben ze een hele goeie reden om nog een WIDM te maken want dan kan ik volgend jaar ook komen!!!!!








Offline Silver_Wing

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #44 Gepost op: 26-05-2003, 14:39:32 »
hahahah  ;D ik stond ook op een van die foto's en m'n beste vriendin die mee was ook..haha ik kijk alleen een beetje raar..ik hoop trouwens echt dat mijn foto gelukt is want ik heb zo'n coole van Chandrika gemaakt  :D








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #45 Gepost op: 26-05-2003, 16:15:03 »
Nou, zoals ik al zei zijn een paar van de quizformulieren in mijn rugzak geraakt. (Ik denk dat degenen die 0 fouten hadden, toen bij Malcolm waren en de andere moesten zo lang ergens anders bewaard worden. Maar vergeten het uit m'n rugzak te halen)
Dus wie wil weten hoe hoog ie gescoord heeft, hier staat het mss wel tussen:
Aafke (de Vos) (is dit dé Aafke??): 6 fout
Amy: 1 fout
Anne: 6 fout
Annemieke: 4 fout
Anton Jongstra: 5 fout
Arco Mol Fan: 4 fout
Arno P.: 2 fout
Bach: 3 fout
Bambini: 10 fout
Bart de Leeuw: 7 fout
Bureaulampje
Claudia62: 1 fout
Claus Gertzen: 6 fout
Daisy: 1 fout
Delilah: 7 fout
Diddledidoo: 4 fout
Douwe: 3 fout
Eirc: 3 fout
Elgar: 2 fout
Everwood: 9 fout
Fabian: 6 fout
Femke: 11 fout
Fenn: 5 fout
Flowergirl: 11 fout
Flowergirl 2: 9 fout
F Snijder: 8 fout
Gerard Koetje: 10 fout
Hanneke van Dijk: 4 fout
Harm de Ruiter
Huib: 9 fout
Ishtara: 1 fout
Jackaroo: 4 fout
Jansan: 7 fout
Jet: 1 fout
Kabouter: 2 fout
Klem: 3 fout
Koernikoekoe: 5 fout
Laafje: 1 fout
Leen: 5 fout
Leny de Ruiter: 9 fout
Limone: 1 fout
Linda: 2 fout
Lodewijk14e: 5 fout
Lotteis: 2 fout
Margot Buijsse: 7 fout
Marinus: 7 fout
Maritta: 6 fout
Marloes Dingshoff: 14 fout
Maud: 3 fout
Michel verdacht Elise: 6 fout
Mike: 7 fout
Miranda: 4 fout
Molfan9999: 7 fout
Molly_B: 1 fout
Mol online team (MarionF1, TBM, Aragorn,
Rietteketet, Cervantes): 3 fout
Monique 1980: 12 fout
Moose: 2 fout
Nadeche: 5 fout
Natje: 5 fout
Nettie: 2 fout
Nick: 3 fout
Nico van Dijk: 4 fout
Niels Gertzen: 5 fout
Niemantsuridviet (ofzo :-[ ): 5 fout
Observant: 5 fout
Ovide: 6 fout
Patricia was-de-mol: 8 fout
Patricianee: 8 fout
Paula: 2 fout
Pebbels: 4 fout
Petra ter Hoeven: 4 fout
Pimwiz: 1 fout
Plandora: 2 fout
QueenE: 5 fout
red-blue: 10 fout
Regine: 4 fout
René: 6 fout
Renée de Jong: 3 fout
Rianne: 5 fout
Rietje: 5 fout
Rit: 4 fout
Roan (angela): 2 fout
Roan (ronald): 2 fout
Robbieazerty: 1 fout
Robin: 10 fout
Rocky: 1 fout
Rosa: 6 fout
Ruud: 1 fout
Sandra: 7 fout
Sherlockmol: 5 fout
Silver-Wing: 6 fout
Sjoerd: 2 fout
Stijn: 5 fout
Tashina: 1 fout
Verdi: 3 fout
Wil 2 Monique: 1 fout
Yourik: 6 fout
Zaartje: 5 fout








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #46 Gepost op: 26-05-2003, 16:19:09 »


hehe... dat betekend dat ik nul fout had!!
of heel slecht heb gelezen...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #47 Gepost op: 26-05-2003, 16:27:21 »
Of je formulier is per ongeluk verloren geraakt :)








Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #48 Gepost op: 26-05-2003, 16:30:18 »
Hee ik had maar 1 fout. Dat vind ik best goed van mezelf :D Dank u Robbieazerty voor het op het forum zetten. Was best veel werk volgens mij.







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #49 Gepost op: 26-05-2003, 16:38:52 »
Ik had er 4, volgens mij ben ik een paar keer in de maling genomen!! :D :)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #50 Gepost op: 26-05-2003, 16:40:30 »
't zal dan wel een mollenstreek geweest zijn  ::)







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #51 Gepost op: 26-05-2003, 16:41:12 »
Hij bedoelt volgens mij dat Chandrika het (de mol) niet was...


Juist dat bedoel ik








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #52 Gepost op: 26-05-2003, 17:28:57 »
Malc en Comp, hoe vonden jullie het? Het was toch een beetje jullie dag!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #53 Gepost op: 26-05-2003, 17:32:49 »
Ja, hoe hebben jullie het ervaren? De voorbereiding etc.?
In ieder geval :Heel erg bedankt.
De site hier is top en de dag was grandioos. Jammer dat ik niet eerder was geweest.








Offline PDPas

  • Forumlid
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #54 Gepost op: 26-05-2003, 17:33:23 »
zag er gezellig uit zeg! volgende x toch ook maar eens komen!  :D








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #55 Gepost op: 26-05-2003, 18:56:29 »
Knap dat ik er tussen sta terwijl ik er niet eens was  ::) ... 't zal wel een naamgenoot geweest zijn  ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #56 Gepost op: 26-05-2003, 19:35:23 »
Knap dat ik er tussen sta terwijl ik er niet eens was  ::) ... 't zal wel een naamgenoot geweest zijn  ;D
jazeker, er waren 2 naamkaartjes met Daisy erop, waarvan er eentje niet opgehaald is... ::) Ik dacht idd nog toen ik die Daisy zag dat jij dat was...! Maar niet dus...
Er zijn trouwens sowieso gigantisch veel badges niet opgehaald >:( :'(.

Arco, waaaaaauw wat een foto's zeg, super!! :-*

Enne Robbie, haha, je zou niet de enige zijn geweest die zn bord niet leeg zou hebben gegeten hoor ;), Juul en ik hebben zo ongeveer samen 1 portie gehad, o.a. struisvogelbiefstuk, jaja bijzonder he, maar niet bijzonder lekker ofzo... naja viel wel mee, maar de bediening vond ik wel errug traag >:(. Tsja we waren natuurlijk ook wel met veel mensen op zich en mss ligt het aan mij, dat ik niet zo gewend ben uit eten te gaan ::) :-[ maar ja op een gegeven moment wordt het wel een btje laat en werd ik wel een btje zenuwachtig of ik wel op een redelijke tijd thuis zou zijn en dus redelijk uitgeslapen vandaag bij t examen... en zo'n ultrarelaxte, not-zenuwachtige Arco naast je is daar dan ook niet echt bevorderlijk voor :P (neehoor Arco, ben je dankbaar voor het meerijden hoor :)).

Ik had de digitale camera van mn vader en broer geleend, dusseh mijn fotootjes zijn vandaag ook nog wel te verwachten! :D Of iig een deel toch denk ik... moet ze nog wel ff wat kleiner knippen enzow...

Oja hoe Malc het had gevonden, dat had ik hem gisteravond ook gevraagd, en toen zei ie dat hij tevreden was als alle bezoekers dat waren, en niet tevreden als de bezoekers dat niet waren... hoe nobel he ;). Nou Malc, ik geloof dat je wel tevreden kunt zijn zo te lezen he! :D ;)

Oja Verdi, heel erg bedankt voor de moorkop!!! :D Ik vind het echt heel erg super van je dat je je eraan gehouden hebt, had ik eerlijk gezegd niet verwacht :-[ (naja, 210 moorkoppen is ook wel veel he... :P hoeveel waren het er nou eigenlijk precies?? :P ;))

Tijgertje, jou wil ik ook nog ff bedanken, voor het berichtje dat je achtergelaten had ;). Er stond dan wel geen naam boven oid voor wie het bedoeld was :P maar wij namen maar aan dat het wel voor ons was ;). Idd jammer dat we je niet meer hebben gezien, dacht ik ook nog toen ik in de menigte stond buiten tijdens dat praatje van Julien en Ferdi (of het praatje ervoor of erna). Maar och, twas iig gezellig, toch?! :) Wel jammer dat we niet alle t-shirts hebben weten te verkopen... :-\ Ik kreeg wel een btje (behoorlijk) deja-vu's van het verkopen van de kaartjes voor mijn toneelvoorstelling een tijdje geleden, die raakte ik ook aan de straatstenen niet kwijt... Malc en Comp dachten dat ze na een kwartiertje wel uitverkocht zouden zijn, mits we genoeg reclame maakten ::). Nou niemand kan zeggen dat we dat niet gedaan hebben, toch Tijger?!








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #57 Gepost op: 26-05-2003, 19:35:57 »
Ondanks dat ik veel mensen gemist heb :'(, heb ik toch ook weer een aantal 'nieuwe bekende' gezichten gezien zeg maar, uhmmm ik bedoel dus wel bekend vh forum maar niet het gezicht ;), zoals Ovide (echt heel leuk dat je er was van zo ver!!), Intikker (hoewel ik die niet echt gesproken heb maja), Rosa, Heinz (hoewel die er vorig jaar ook was geloof ik maar toen heb ik eik helemaal geen forummers opgemerkt ::) ;)) enne enne damn mss moet ik maar niet gaan opsommen want dan vergeet ik natuurlijk mensen :-[. Hm voor de rest denk ik dat ik de meesten wel al eens eerder gezien had... magoed. De ouders van Malcolm waren er ook zei hij later, en de vader en oma (!) van Compuart...! :D Leuk he, vond ik echt grappig, en ik heb ze ook wel gezien maar wist niet dat ze familie waren van onze eigen moderatortjes, haha.

Veiling was ook weer erg grappig, Angela doet dat echt supertof vind ik :). Vind Angela sowieso supertof :D, ze sprak ook zulke lieve, bemoedigende, geruststellende woorden...! :'-) Dat widm sowieso niet zou stoppen, mss wel voor een jaar maar zeker niet voorgoed, want als de Avro dat al zou doen, zou een andere omroep het vast wel overnemen, en dat als de Avro gewoon nog door zou gaan, dat zij zeker weer erbij zou zijn...!! :D Whihoew!! Ondanks dat ze zo ontzettend geleden had in die ongelofelijke kou... crewleden zijn naar het ziekenhuis moeten gaan met bevroren tenen oid, en zijzelf had nog steeds pijnlijke tenen... Maar onze handtekeningenactie ('wij willen widm 5 in 2004'), dergelijke uitspraken hier op het forum en topic als 'Bravo voor de Avro!' (jaja, die noemde ze bij naam, Arco helemaal trots natuurlijk ;)) werden zeker gezien en hielpen ook zeker, zei ze!!!

Verder hebben ook veel kandi's het forum gevolgd, met als fanatiekste dus Ferdi, die zich inmiddels onder zn eigen naam heeft geregistreerd (ipv 'forumprijsvraagcommissie' :P) en het was dus ook errug leuk dat kandidaten ook fans herkenden, en niet alleen andersom! :D ;D Ferdi miste uiteraard vooral Elisabeth ;), die met haar uitermate uhmmmm aparte theorie de Willibrord Frequin-prijs in de wacht wist te slepen...! (Jaja, ondanks dat ze er niet was.)

Hm, ik ga dit maar eens posten, ik ben nog laaaaang niet uitverteld, maar – aha, nu is mn post al te lang. Dan dit maar vast in 2 delen.

edit: hey, m'n 2500e post!! :D







« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 19:36:47 door Annemieke »

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #58 Gepost op: 26-05-2003, 20:20:12 »
Hallo!

ik st er ook op, :D ik sta er ook op, :D ik sta er ook op! :D

Beetje jammer dat alleen de achterkant van mij hoofd erop staat en dat ik PAL voor René sta!
sorry René  :-[

Arco, erg leuke foto's, je staat er echt met iedereen op.
vooral die foto van Julien met zijn kindje vind ik adorable!! ;D

Annemieke, sorry dat ik zo stom reageerde toen je mij herkende. Ik was een beetje zenuwachtig geloof ik..... :-[ :-\

Jullie hebben er echt een gave dag van gemaakt, etentje hadden jullie verdiend!







« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 20:22:00 door rosa »

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol Fan Dag 2003
« Reactie #59 Gepost op: 26-05-2003, 20:21:21 »
Intikker (hoewel ik die niet echt gesproken heb maja

Sorry...  :-[. Maar ja, alles was voor mij nieuw... dus ik heb me helemaal de ogen uit m'n kop hoofd gekeken... Ik heb het eigenlijk veel te druk gehad om met iedereen een praatje te maken. Wel leuk dat je mensen herkend van het forum, er zaten af en toe zeker wel een paar ve(r)ras(s)inkjes tussen die ik me anders had voorgesteld. Ik heb helaas maar een "gewoon" fototoestel dus de foto's laten noge ven op zich wachten waarschijnlijk...

O ja... dan nog even een berichtje van een vriend van me die met z'n gebroken been in het ziekenhuis lag. Ferdi, Ron én Elise: "Bedankt voor het telefoongesprek!!







Life's a riddle, keep answering the questions...