Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 191902 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #480 Gepost op: 11-06-2003, 11:53:56 »
Dan denk ik dat de mol dit keer de websitebeheerder, ene Compuart is. Ik heb ontvangen van Julien op 3-6-03 om 14.08 een aardige e-mailboodschap met verzoek om adresgegevens. Ik heb een net zo aardige e-mail teruggezonden met mijn adresgegevens op 3-6-03 om 18.24. Het e-mailadres luidt: compuart@wieisdemol.com.
Ik baal een beetje van die compuart, wil Julien misschien een ander e-mailadres gebruiken? Ik wil Ferdi's muts!!!

En al wéken daarvoor heb ik Compuart ook al eens mijn adres doorgemaild. Ik eis sowieso excuses van Compuart, mocht hij dit lezen. (Zal wel weer een man wezen.) Tenslotte heet ik nu Margerita, volgens Ferdi.

meid ik zeg maar twee woorden: kort-geding!!  :P








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #481 Gepost op: 11-06-2003, 12:11:55 »
Tenslotte heet ik nu Margerita, volgens Ferdi.

Ferdi heeft een beetje last van zijn korte termijn geheugen volgens mij want sinds vanmorgen heet ik opeens Willibrord.

Of zou het de drank zijn?







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #482 Gepost op: 11-06-2003, 12:17:33 »
Het is toch doodzonde dat iemand als jij, met zoveel onmiskenbaar wroetend talent, met een iq dat zich ergens in de hoogste regionen zal moeten bevinden, zich zo slecht voorbereid?











"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #483 Gepost op: 11-06-2003, 12:24:09 »




oe dat was van voor de 'verandering' ??

elisabeth: waarom zo negatief plots?? en dat allemaal voor een muts....








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #484 Gepost op: 11-06-2003, 12:32:09 »
Ferdi heeft een beetje last van zijn korte termijn geheugen volgens mij want sinds vanmorgen heet ik opeens Willibrord.

Of zou het de drank zijn?

Ik denk dat we (ik) iets vriendelijker moeten worden, anders kunnen benamingen van een heel ander slag ons toebedeeld worden, vrees ik.








« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 17:12:15 door elisabeth »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #485 Gepost op: 11-06-2003, 13:30:17 »
Tsja hier moet ik toch even op reageren. Dit thema begon bij de vraag hoe je je als kandidaat voelt in een (spel)omgeving waar je zelf weinig tot geen grip op hebt. Welnu, het laatste waar ik mee bezig was was kijkers veel kijkplezier te geven. Of het (on)gezond is weet ik niet, maar ik gaf gewoon aan wat er  in mijn hoofd omging.
Verder is de vergelijking met een totalitair regime natuurlijk niet adequaat. Dat vermeldde ik al. Het gaat mij echter om de (sociaal pschogologisch) processen die voor mij herkenbaar (en ook bijzonder interessant!) zijn. En tenslotte: iedereen beleeft de deelname op zijn manier. Ik probeerde zeker niet de indruk te wekken dat ik voor alle kandidaten sprak.

Oh nee, Juliën, maar dat bedoelde ik ook niet. Kijkplezier, dat komt van de kijkers uit, en is "subjectief". Natuurlijk staat een kandidaat daar niet met voordurend in zijn gedachten hoe hij of zij nu het leukste op de kijker overkomt, het gaat tenslotte ook om het gevoel deel uit te maken van het surealistische toneelstuk, zoals Angela het meen ik eens omschreven heeft (was het eigenlijk wel Angela?? Doet er niet toe). En dat "surealistische toneelstuk" als geheel heeft mij als kijker gewoon ontzettend veel plezier verschaft, en nu nog steeds, gezien de manier waarop de forummers over het algemeen met elkaar omgaan.

Als je een programma niet leuk vindt, ga je zappen. Wie is de Mol is echter een programma waarbij er natuurlijk minder leuke momenten zijn, maar waarbij je meteen belangrijke informatie mist, als je gaat wegzappen. Daar is natuurlijk de video voor om dat laatste weer op te vangen. Het is gewoon zo dat het programma mij voortdurend is blijven boeien, ondanks die mindere momenten. Wanneer een televisieprogramma de kijker op deze manier kan blijven vasthouden, is er iets bereikt. Jij, Juliën, en alle andere kandidaten, mogen in mijn ogen trots erop zijn dat jullie hier deel van hebben kunnen uitmaken.

Al was je er misschien zelf niet zo op deze manier mee bezig.

Rijst bij mij de vraag of jullie de boel eens willen omdraaien. Jullie hebben inmiddels zoveel vragen van ons beantwoord, waarom komen jullie nou niet eens met een stel vragen aan de forummers. Het lijkt me dat er bij jullie ook heel wat vragen aan ons onbeantwoord zijn. Kom maar op, zou ik zeggen. Ik stel me graag beschikbaar, maar bedenk wel, dat ik mij pas sinds DIT voorjaar meer dan voorgaande jaren op WIDM ben gaan storten.

Vragen zijn dus welkom, wie van jullie durft zo'n topic te openen?







« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 13:59:51 door bodejosm43 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #486 Gepost op: 11-06-2003, 13:39:08 »


Of zou het de drank zijn?
Wist niet dat jij aan de drank was, Dooooooooooop????

Is maar een grapje, maar weet je inmiddels wel







« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 15:49:12 door bodejosm43 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #487 Gepost op: 11-06-2003, 16:19:01 »
Dan denk ik dat de mol dit keer de websitebeheerder, ene Compuart is. Ik heb ontvangen van Julien op 3-6-03 om 14.08 een aardige e-mailboodschap met verzoek om adresgegevens. Ik heb een net zo aardige e-mail teruggezonden met mijn adresgegevens op 3-6-03 om 18.24. Het e-mailadres luidt: compuart@wieisdemol.com.
Ik baal een beetje van die compuart, wil Julien misschien een ander e-mailadres gebruiken? Ik wil Ferdi's muts!!!
Ik krijg vele tientallen mailtjes per dag, wil d'r wel eens eentje tussendoorschieten :-\ Zal het nog wel even een keer nakijken.

Overigens is de snelste methode om rechtstreeks een instant message te sturen aan de kandidaten.

Citaat
En al wéken daarvoor heb ik Compuart ook al eens mijn adres doorgemaild. Ik eis sowieso excuses van Compuart, mocht hij dit lezen. (Zal wel weer een man wezen.) Tenslotte heet ik nu Margerita, volgens Ferdi.
* Compuart heeft de zaak uitbesteedt aan de RVD en heeft dus geen commentaar tot het onderzoek naar de zaak is afgerond







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #488 Gepost op: 11-06-2003, 16:51:30 »
Ik krijg vele tientallen mailtjes per dag, wil d'r wel eens eentje tussendoorschieten :-\ Zal het nog wel even een keer nakijken.

Laat maar hoor, ik heb nu een privé-bericht via deze site aan Juliën gestuurd. De vorige keren verzond ik via Outlook en die zijn blijkbaar "out of look" geraakt.  










Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #489 Gepost op: 11-06-2003, 19:05:44 »
Ik denk dat we (ik) iets vriendelijker moeten worden, anders kunnen benamingen van een heel ander slag ons toebedeeld worden, vrees ik.
Maak je maar geen zorgen hoor Elisabeth,
ik denk dat Ferdi er best wel tegen kan.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #490 Gepost op: 11-06-2003, 21:47:45 »
ten slotte kan hij soms ook erg  hard uit de hoek komen

ik denk aan een opdracht met een brug  :P







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #491 Gepost op: 11-06-2003, 22:56:48 »
Nu ben ik toch enigszins afgeleid door de lading van deze boodschap. Een causaal verband tussen Irene en mijn voorkeur voor beuken, ik kan haast niet wachten op de onderbouwing.Het we intrigeert me in deze. Mental overload buig ik liever om naar ‘redundant information overload’.(..)

Komt nog wel, even de spanning erin houden.

.. right back @ ya ..;-)<<let's play boomerang..>>
How about mental trivia-overkill..?.. Als we toch bezig zijn.. ;-)

Intricate intrigue.. I think we've found ourselves an addict, guys.. @:)

Oh ja en Fred..? Wie van jullie (jij en Ron) nodigde wie voor het interview uit, overigens? Ik neem aan jij? Was je al bezig met het zoeken naar pact-kandidaten..?(Aangezien je Elise eveneens polste..misschien had je het beter bij die poging kunnen laten ..;-)







« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 23:12:04 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #492 Gepost op: 12-06-2003, 00:13:20 »
Foei Rougze, zit die arme Ferdi niet zo te stangen............. ;D



Haha :-X







« Laatst bewerkt op: 12-06-2003, 00:39:46 door bodejosm43 »

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #493 Gepost op: 12-06-2003, 14:05:29 »
 :)
Heeeeeeeeeeeey Rouge!!!!!!!!!!!!

Ik weet dat Ferdi aan Ron heeft gevraagd of ie een pact wilde sluiten en dat was volgens mij in een auto ofzo (klopt dat ferdi?)
Was in afl. drie volgens mij, toen ze in die blokhut waren geweest.

En voor FERDI:
Ik heb je in niet zo leuke bewoordingen op de chat vaak uitgemaakt dat je helemaal niet in een spel als de mol thuishoorde.
Hoewel je op het laatst wel beter in het spel kwam naar mijn mening.
Ik ben een keer helemaal uit mijn dak gegaan dat niemand van de kandidaten door had dat George (ónze Sjors notabene!!!)in het spel zat!
En ik was niet de enige die daar wat pissig over was hoor!
Maar goed; wetend wat ik nu weet en dat is dat eigenlijk de kandidaten zijn uitgezocht op wat minder molkennis van te voren, vind ik dat jullie het fantastisch hebben gedaan.
Het is toch weer een prachtig molseizoen geworden en ik heb veel respect voor jullie kandi's die zo aardig zijn om ons molgekken van antwoorden te voorzien, waar we anders nog jaaaaaaaaren over door zouden zeveren hihi :P
En sorry dat ik je ook nog een "sukkel" heb genoemd toen je tegen Elise zei dat je de anderen er nog even uit moest werken (ja dat pact met de mol daar heb ik echt héééél erg om gelachen)

Maar ik vind je een sportieve gozer en "in het wild" veel aardiger dan je overkwam tijdens de afleveringen van de mol.
Zelfs toen Laafje bijna je arm eruit trok omdat je wegliep ben je nog braaf gaan poseren voor TWEE!! foto's met ondergetekende.
Hartstikke bedankt daarvoor, veel waardering voor je!
Groetjes, Cadfael 8)







Mol moet, mol doet je goed!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #494 Gepost op: 12-06-2003, 15:27:45 »
* Compuart heeft de zaak uitbesteedt aan de RVD en heeft dus geen commentaar tot het onderzoek naar de zaak is afgerond

Misschien kan de RVD dan uitleggen waarom deze microfoon op je website gevonden is!!








“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #495 Gepost op: 12-06-2003, 20:48:08 »
En nog iets heel anders, Ferdi. Wat ik niet begrijp, is dat je de vorige series niet grondig hebt bestudeerd en geanalyseerd voordat je in het molavontuur stapte. Het is toch wetenschappelijk bewezen dat mensen niet veranderen, de molprogrammamakers dus ook niet. Hoogstens wordt er een nieuwe montageman aangenomen, maar verder kun je toch van de vorige series veel opsteken? Ik durf te wedden dat als je dat had gedaan, je niet Chandrika had gekozen als mol.

Het is toch doodzonde dat iemand als jij, met zoveel onmiskenbaar wroetend talent, met een iq dat zich ergens in de hoogste regionen zal moeten bevinden, zich zo slecht voorbereid?

Jonge jonge, wat gebeurt hier nu. Was jij ook al niet diegene die bleef beweren dat ik terug zou komen?

Verder vind ik die veren lastig zitten. Ik verwijder ze zelf maar even.


Ferdi heeft een beetje last van zijn korte termijn geheugen volgens mij want sinds vanmorgen heet ik opeens Willibrord.

Of zou het de drank zijn?

Het was niet de dr en / of dr, mijn Word heft qua zoeken en vervangen een eigen leven geloof ik.


Ik denk dat we (ik) iets vriendelijker moeten worden, anders kunnen benamingen van een heel ander slag ons toebedeeld worden, vrees ik.

Wat een inzicht! Maar wees gerust publiekelijk loop je geen gevaar.

Maak je maar geen zorgen hoor Elisabeth,
ik denk dat Ferdi er best wel tegen kan.

Ik kom niet meer op dit forum, ik kan het niet meer aan.

.. right back @ ya ..;-)<<let's play boomerang..>>
How about mental trivia-overkill..?.. Als we toch bezig zijn.. ;-)

Intricate intrigue.. I think we've found ourselves an addict, guys.. @:)

Oh ja en Fred..? Wie van jullie (jij en Ron) nodigde wie voor het interview uit, overigens? Ik neem aan jij? Was je al bezig met het zoeken naar pact-kandidaten..?(Aangezien je Elise eveneens polste..misschien had je het beter bij die poging kunnen laten ..;-)

Het interview was iets waar we allebei in overbleven, zowel Ron als ik hadden totaal geen behoefte aan dit gezellig onderonsje met je potentiële mol. De keuze voor elkaar was dan ook meer uit luiheid. We hebben het de gehele tijd het eigenlijk over koeien en kalveren gehad. Dat ze deze beelden eruit hebben kunnen knippen vond ik al een prestatie op zichzelf.









In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #496 Gepost op: 12-06-2003, 20:51:55 »
Heej Ferdi

waar was je toen de quiz begon waarvoor je je als quizmaster had aangemeld ;) ??

Groetjes, Anne








Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #497 Gepost op: 12-06-2003, 22:43:08 »
Het interview was iets waar we allebei in overbleven, zowel Ron als ik hadden totaal geen behoefte aan dit gezellig onderonsje met je potentiële mol. De keuze voor elkaar was dan ook meer uit luiheid. We hebben het de gehele tijd het eigenlijk over koeien en kalveren gehad. Dat ze deze beelden eruit hebben kunnen knippen vond ik al een prestatie op zichzelf.

 ::) hehe.. is prima gelukt het zag er heel interessant uit dit gesprek ;-) en alle Ron-verdenkers maar denken hoe verdacht het toch was, dat we bij jullie als enige niet te horen kregen wie wie uit had genodigd..








« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 15:44:07 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #498 Gepost op: 12-06-2003, 23:05:16 »
 8)
Toch nog een paar laatste vraagjes aan mijn ex-Mol,
Ron dus ;-)

1.Waarom heb je/ hebben jullie inderdaad jullie (jij en Chan) krachten niet gesplitst bij die Ik-ga-op-reis-opdracht? Kon dat niet, of had je een andere reden?

2. Verbaasde het je niet, dat je in een zo verdacht daglicht werd gezet door montage cq Avro?(sommige dingen leek je idd een beetje verdacht aan te pakken..hebben ze die gelegenheid genomen?) Vond je het vervelend? En heb je soms niet het idee gehad dat ze je juist daarvoor- mede!!??- hebben geselecteerd?(omdat het zo'n contrast met
' Elise de Mol'  vormde , en je 'leek op Nico'  (naar 'ze' zeggen.. @;) zodat wellicht kandidaten en kijkers juist daardoor voor jou zouden gaan?

3. Die dag, voor de laatste executie, bij dat etentje..was het echt iemands verjaardag? (van jou of Chan?)Of was het een stille verwijzing naar het feit, dat we dus naar de verjaardag van de Mol (28?!) moesten zoeken??Hadden we dit dus toch kunnen weten??(Of was het overdrachtelijk bedoeld?)

Thnx in advance! ;D Door je antwoorden heb je de klap iets minder hard gemaakt.. ;-) al zit ik nog bij te komen, ergens ..hehe 8)Het zij je gegund..!!

Rouge

Ps in dat gesprek bij het dineetje op het laatst, gaf je aan dat je als Mol zou hebben getracht toch de groep een verkeerde kant uit te sturen.. Ik kon niet nalaten daarbij te denken aan aftershave en een 'vervelende' tak ;-) hehe..en nee.. dit was geen vraag .. ;-)
Dag, lieve Ron.. het was ons een genoegen je te leren 'kennen' ..Mol of niet @:)







« Laatst bewerkt op: 12-06-2003, 23:09:33 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #499 Gepost op: 13-06-2003, 15:17:08 »
Oh ja Rene.. 8) **slightly off topic**

Ze hebben wel humor bij de politie trouwens ;-) Wilde pas aangifte gaan doen van diefstal van mijn mobiel (twee maal binnen 1 maand..leuke stad is dit soms toch..) met mijn getuige a charge.. word ik doodleuk weggestuurd met een pamfletje(de man zat er alleen, de rest was aan het eten..)..of ik even telefonisch aangifte wilde doen  ;D tja..

Enne..krijgen jullie veel meldingen van  overlast door hijgtelefoontjes..?! ;-) da´s nr 3 al vannacht..
is toch niet normaal meer?! Hebben mensen nou echt niets beters te doen ´s nachts..pfff!triest, hoor...Ik kan toch echt wel een paar leukere dingen bedenken ;-)

Bij de KPN hebben ze trouwens ook humor hoor.. wilde vandaag van mijn nieuwe aansluiting gaan genieten, na alle UPC ellende.. Werkt het dus niet..waarop ik de storingsdienst bel..tja misschien komt maandag of dinsdag een monteur..maar die belt me wel voor een afspraak..;-)..jaja.. En dat in een tijdperk met 1001 media van\voor communicatie..hmm.. ;-)







« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 04:14:20 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool